Hij zat ook o.a. in Death to Smoochy, en Big Daddyquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat deed Stewart 15 jaar geleden al
Crap. Nu ben ik wéér verliefd op Stokely.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat deed Stewart 15 jaar geleden al
Dat doet hij regelmatig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:39 schreef mvt het volgende:
Ik zag net nog een plukje Colbert Report van maandag over mijn scherm verschijnen, maar heb ik het nou goed dat hij zijn wrist strong armbandje wegschoot?
Haqd je nog een speciaal filmpje? want hij is volgens mij wel meerdere keren op fox geweestquote:Op maandag 11 maart 2013 13:33 schreef Iwanius het volgende:
Is al langsgekomen de afleveringen dat John Stewart naar " Bullshit Mountain " alias FOXNEWS kwam en die het idee hadden hem daar even te kunnen fileren? Het tegendeel gebeurde dus.
Leuk stukje inderdaad.. goede manier om indruk te maken op de dames in Williamsburgquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef µ het volgende:
Kees Moeliker @ Daily Show van gisteren.
Geniale vent.
Vind je het zo bagger?quote:
twitter:neiltyson twitterde op donderdag 20-06-2013 om 05:15:50Cool. Now hosted by @IAmJohnOliver, the @TheDailyShow's opening sequence no longer portrays a backward spinning Earth. reageer retweet
Ze denken dat Heineken Duits is?quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)/jon-stewart-returns
Dit is echt briljant geschreven![]()
Dat is de grap!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:51 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ze denken dat Heineken Duits is?
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:51 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ze denken dat Heineken Duits is?
Hij staat al sinds het begin van de show gewoon in de aftiteling als Executive Producer. En The Colbert Report wordt geproduceerd door Busboy, de productiemaatschappij van Stewart.quote:
Vrouwen en humorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:39 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het jammer dat Jessica Williams nog niet lang meedraait bij TDS want ik denk dat zij wel een goeie vervanger zou kunnen zijn.
Wat doen Tina Fey en/of Amy Poehler op het moment? Lijken me ook wel competent.
Misschien een roelerend presentatieschema met elke dag van de week een ander persoon.
Genoeg vrouwen met prima humor. Ook veel niet, maar dat heb je bij mannen net zo. Ook vaak genoeg waardeloze komieken die langskomen met stand-up op CC of whatever.quote:
twitter:msjwilly twitterde op maandag 16-02-2015 om 03:15:48Fact 1: I'm not hosting. Thank you but I am extremely under-qualified for the job! reageer retweet
twitter:msjwilly twitterde op maandag 16-02-2015 om 03:16:49At this age (25) if something happens politically that I don't agree with, I need to go to my room & like not come out for, like, 7 days. reageer retweet
twitter:msjwilly twitterde op maandag 16-02-2015 om 03:18:39That being said I am super not right for it, but there are quite a few people who are! Can't wait to stick around & see what happens. reageer retweet
Mwah, ik heb John Oliver eigenlijk altijd grappiger gevonden dan Stewart. Colbert de laatste jaren ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:40 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Niemand haalt het bij Stewart, zeker niet deze gast
Ik vind Oliver echt top in zijn huidige rol in "last week tonight". Colbert is er alleen maar dankzij Stuwart. Maar belangrijker, komt er nog een ep met papa bear?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:43 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Mwah, ik heb John Oliver eigenlijk altijd grappiger gevonden dan Stewart. Colbert de laatste jaren ook.
Voor mij blijft hij op zijn best in de podcast-wereld waar hij vandaan komt. Zijn satire is daar het scherpst. Maar inderdaad, wat hij met Last Week Tonight doet is erg indrukwekkend.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:47 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
Ik vind Oliver echt top in zijn huidige rol in "last week tonight".
Dat kan wel zo zijn, maar de laatste jaren leverde Colbert toch echt veel betere kwaliteit dan Stewart, die zichtbaar interesse en passie verloor.quote:Colbert is er alleen maar dankzij Stuwart.
Bij John Oliver gaat het anders prima.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:35 schreef computergirl het volgende:
volgens mij is de humor van het Amerikaanse publiek niet berekent op een buitenlander met een accent die kritiek uit (al dan niet grappig bedoeld) op hoe hun land functioneert
Welnee, Amerikanen kijken nergens tegenop.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
die is brits, daar kijken ze tegen op
Dat is natuurlijk onzin, want Stewart is ook in al zijn interviews bij andere programma's grappig, waar geen schrijvers aan te pas komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:23 schreef Mike het volgende:
We zullen het gewoon moeten afwachten. Zonder goede tekstschrijvers blijft er van Stewart ook weinig over natuurlijk (op z'n natuurlijke charisma na). Ik neem aan dat dat team gewoon op volle sterkte blijft en dan hoeft Trevor Noah het alleen maar goed voor te lezen.
Ah, de 'hij zal de baan wel krijgen omdat hij zwart is!" roeper.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef Confetti het volgende:
Hij is natuurlijk gekozen omdat hij tot een minderheidsgroepering behoort en niet puur om zijn kwaliteit. Het is weer eens wat 'anders'. Alleen gaat het ze duur komen te staan, mensen zitten niet te wachten op iets 'anders'.
Hoewel ik zeer betwijfel of dat een rol gespeeld heeft, diversiteit hebben ze bij CC al met de vervanging van Colbert door Larry Wilmore. Trevor wordt in dat opzicht juist alleen maar meer van het zelfde.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:02 schreef Confetti het volgende:
Hij is natuurlijk gekozen omdat hij tot een minderheidsgroepering behoort en niet puur om zijn kwaliteit. Het is weer eens wat 'anders'. Alleen gaat het ze duur komen te staan, mensen zitten niet te wachten op iets 'anders'.
Dat lijkt me dan een kwestie van smaak, want ik vind 'm bij de interviews niet zo heel grappig. Vaak erg geforceerd, vooral als er andere comedians op visite komen. Hij lacht dan vaak ook om dingen die niet leuk zijn en dat komt vaak ook gemaakt over.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, want Stewart is ook in al zijn interviews bij andere programma's grappig, waar geen schrijvers aan te pas komen.
... daarom gaf ik ook specifiek aan dat ik de interviews van hem in andere programma's bedoelde, zoals als gast bij Larry King, of bij Letterman, of destijds bij een stel kneuzen op CNN...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan een kwestie van smaak, want ik vind 'm bij de interviews niet zo heel grappig. Vaak erg geforceerd, vooral als er andere comedians op visite komen. Hij lacht dan vaak ook om dingen die niet leuk zijn en dat komt vaak ook gemaakt over.
Duurt gelukkig nog even.twitter:SiliconAngel twitterde op dinsdag 21-04-2015 om 07:17:08Jon Stewart's final 'Daily Show' to air in August: The end is nighDaily Show host Jon Stewart has officially... http://t.co/Kodj8RpCBC reageer retweet
Nee, Samantha Bee mag programma's gaan maken voor TBS. Een eigen comedyshow en een comedyserie die ze samen met haar man Jason Jones maakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef mvt het volgende:
En nu ook Samantha Bee weg. Zal dat ook deel zijn van de wissel van Jon? Vond het wel leuk dat ze Trevor alvast een beetje naar voren schoven laatst in dat interview. Al even 'zijn' eigen mensen observeren en aanwijzingen geven.
twitter:TheDailyShow twitterde op donderdag 28-05-2015 om 18:05:09.@Trevornoah starts his new job September 28. Late night will NEVER BE THE SAME. Or maybe it will. Watch to find out. reageer retweet
Hij moet toch langzamerhand wel spijt gaan krijgen dat ie afscheid neemt gezien alle malloten die nu ineens zich kandidaat stellen, want beter materiaal kun je je haast niet wensen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Man die aflevering van eergisteren was echt geniaal. Altijd geweldig als hij Donald Trump na gaat doen
Aan de andere kant is die clownshow die het aan het worden is ook de perfecte tijd voor iemand anders om het stokje over te nemen. De humor schrijft zichzelf.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hij moet toch langzamerhand wel spijt gaan krijgen dat ie afscheid neemt gezien alle malloten die nu ineens zich kandidaat stellen, want beter materiaal kun je je haast niet wensen.
Serieus!? Wel dapper en ben benieuwd.quote:
Toch vind ik het mooi van de Daily Show dat ze ook af en toe gewoon een historicus of ander realtief onbekende gast in de show hebben. Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens het interview skip, maar soms levert het zomaar heel mooie tv op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:09 schreef Mike het volgende:
Het was inderdaad jammer, want dat zijn van die confrontaties waar ik echt naar uitkijk. Ze hadden nu haastig een vervanger geregeld, maar die man praatte zo langzaam en saai dat het publiek volgens mij in slaap viel.
We gaan nu alleen wel naar het einde toe en Jon wilde natuurlijk deze 2 weken afsluiten met indrukwekkende gasten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi van de Daily Show dat ze ook af en toe gewoon een historicus of ander realtief onbekende gast in de show hebben. Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens het interview skip, maar soms levert het zomaar heel mooie tv op.
Dat heb ik idd liever dan 90% van die showbiz-gasten, die alleen even iets komen pluggen en verder niets te melden hebben. Sommigen zijn natuurlijk heel vermakelijk, en dan is het prima, maar veel van die celebz zijn ook verdomd saai...quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi van de Daily Show dat ze ook af en toe gewoon een historicus of ander realtief onbekende gast in de show hebben. Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens het interview skip, maar soms levert het zomaar heel mooie tv op.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga Jon ook missen laatste twee jaar geen aflevering gemist. Ik dacht trouwens serieus dat Colbert niet ging langskomen haha
Aflevering zelf was weinig aan
quote:
Ik ook niet meer. Hoewel Trevor het echt niet slecht doet, de correspondents nog steeds leuk zijn, is het niet meer zó verschrikkelijk goed als dat het met Jon Stewart was.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:09 schreef MPC60 het volgende:
Ik kijk het echt nooit meer sinds die Trevor het roer heeft overgenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |