twitter:TheDailyShow twitterde op donderdag 28-05-2015 om 18:05:09.@Trevornoah starts his new job September 28. Late night will NEVER BE THE SAME. Or maybe it will. Watch to find out. reageer retweet
Hij moet toch langzamerhand wel spijt gaan krijgen dat ie afscheid neemt gezien alle malloten die nu ineens zich kandidaat stellen, want beter materiaal kun je je haast niet wensen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Man die aflevering van eergisteren was echt geniaal. Altijd geweldig als hij Donald Trump na gaat doen
Aan de andere kant is die clownshow die het aan het worden is ook de perfecte tijd voor iemand anders om het stokje over te nemen. De humor schrijft zichzelf.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hij moet toch langzamerhand wel spijt gaan krijgen dat ie afscheid neemt gezien alle malloten die nu ineens zich kandidaat stellen, want beter materiaal kun je je haast niet wensen.
Serieus!? Wel dapper en ben benieuwd.quote:
Toch vind ik het mooi van de Daily Show dat ze ook af en toe gewoon een historicus of ander realtief onbekende gast in de show hebben. Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens het interview skip, maar soms levert het zomaar heel mooie tv op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:09 schreef Mike het volgende:
Het was inderdaad jammer, want dat zijn van die confrontaties waar ik echt naar uitkijk. Ze hadden nu haastig een vervanger geregeld, maar die man praatte zo langzaam en saai dat het publiek volgens mij in slaap viel.
We gaan nu alleen wel naar het einde toe en Jon wilde natuurlijk deze 2 weken afsluiten met indrukwekkende gasten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi van de Daily Show dat ze ook af en toe gewoon een historicus of ander realtief onbekende gast in de show hebben. Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens het interview skip, maar soms levert het zomaar heel mooie tv op.
Dat heb ik idd liever dan 90% van die showbiz-gasten, die alleen even iets komen pluggen en verder niets te melden hebben. Sommigen zijn natuurlijk heel vermakelijk, en dan is het prima, maar veel van die celebz zijn ook verdomd saai...quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi van de Daily Show dat ze ook af en toe gewoon een historicus of ander realtief onbekende gast in de show hebben. Ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens het interview skip, maar soms levert het zomaar heel mooie tv op.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga Jon ook missen laatste twee jaar geen aflevering gemist. Ik dacht trouwens serieus dat Colbert niet ging langskomen haha
Aflevering zelf was weinig aan
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |