Het is nog lang niet vol gepland hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik dan maar gewoon thuis slapen? Want zo te zien hebben jullie het alweer volgepland
en ik ga niet als enige in een ander hotel slapen
Ohquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nog lang niet vol gepland hoor
Alleen zijn er geen 2 persoons kamers meer behalve 1 deluxe.
rotterdam heeft een hoop bruggen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
Takke, maar als je man niet mee gaat, dan moet jij toch ook nog ergens slapen?
Aanbetaling? Hoe moet je dat doen dan, overmaken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef indaha het volgende:
De luxe kamer is al besproken, ik heb gebeld en stuur nu een mail ter bevestiging .
Aanbetaling 30%
Maar Muis als jij graag wil blijven slapen dan boek ik wel een andere hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oheffe mijn bril poetsen (niet dat daar sterkte op zit, maar voor het idee weetjewel).
En dan zit jij als enige in een ander hotel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar Muis als jij graag wil blijven slapen dan boek ik wel een andere hoor
Dat staat op de site volgens haar, maar dat ben ik nog uit aan het zoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanbetaling? Hoe moet je dat doen dan, overmaken?
En krijg je hem nou voor 109?
Want ze gaf mij korting he...
Een andere kamer , niet een ander hotelquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zit jij als enige in een ander hotel?
Jij was het allereerst met boeken, dus dat zou raar zijn
Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Muis wel wilde blijven slapen deze keer
Er is geen andere 2 persoons kamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Een andere kamer , niet een ander hotel
Dat heb ik gezegd toen indaha het bienvenueprobleem voorlegde. Maar doe maar gewoon, ik slaap wel thuis als het niet uit komtquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zit jij als enige in een ander hotel?
Jij was het allereerst met boeken, dus dat zou raar zijn
Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Muis wel wilde blijven slapen deze keer
gevondenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Nog vrij in Milano:
NUL gewone 2 persoonskamers ...![]()
2x4 persoons kamer ¤ 120,-- (dus zelfde prijs, kreeg korting)
3x1 persoons kamer ¤ 60,--
1x3 persoons kamer ¤ 115,--
1x2 persoons kamer (alleen nog luxe versie) ¤ 109,--
Niets, nog.... omdat we eerst met jullie wilden overleggen en omdat we van een deel nog niet eens weten of ze wel willen blijven slapen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
gevonden![]()
Wat hebben jij en Cat geboekt nu ?
Niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef indaha het volgende:
Nee he, je gaat me niet vertellen dat ik nu weer om moet boeken
Maar niet lullig bedoeld, wat moet ik met een viertje dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Greys, zullen wij gewoon gaan boeken?
Jij een vierpersoontje en ik een viertje en een drietje?
Kunnen we achteraf nog afzeggen/ruilen etc als het niet vol komt.
En voor laatlaatkomers zijn er nog de eenpersoontjes.
Ergens moeten we knopen doorhakken en als we nog langer wachten is er nul vrij of alleen nog maar superduur waardoor mensen ook gaan afvallen.
Geen rekening met mij houden hoor, het is al ingewikkeld genoeg zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Greys het volgende:
Anders ga ik wel in het Airport hoor.
Dan hebben we maar pech, dan slapen we niet bij elkaar in 1 hotel.
Want daar hebben we nu dus kamers tekort voor en ik zag dat Bliss evt ook in een hotel wilde, dus die wil dan mss ook in het Airport.
Ja maar ik had het wel erg leuk gevonden als jullie ook bleven slapenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen rekening met mij houden hoor, het is al ingewikkeld genoeg zo
Zoals je al zei blijven er vast nog meer mensen slapen, dan zou er eentje bij jou op de kamer kunnen (Steve, Erik, Takke, TMM, JJdj, weetikveel....)quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet lullig bedoeld, wat moet ik met een viertje dan?
Eventueel Takke er bij bedoel je als ze alleen gaat?
En met die aanbetalingen wordt het me toch een beetje te tricky hoor, om te boeken voor mensen die zich nog helemaal niet gemeld hebben enzo
Ik baal ook echt, want ik MOET nu wat anders gaan doen. Gloeiende. Erhm... ff denken.
Ja die aanbetaling is er kennelijk sowieso zei Indaha.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals je al zei blijven er vast nog meer mensen slapen, dan zou er eentje bij jou op de kamer kunnen (Steve, Erik, Takke, TMM, JJdj, weetikveel....)
Maar als je liever voor 3 zekere personen gaan riskeer ik het tweede viertje anders ook wel. Mits ik kosteloos kan afzeggen en teveel voorschot betalen heb ik ook niet zoveel zin in.Dan wordt het voor mij één vierpersoons.
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik had het wel erg leuk gevonden als jullie ook bleven slapen
Kon je ook lekker een borrel nemen. Of vinden jullie het evt niet erg om dan in het Airport te gaan (da's vlakbij Henk maar wat duurder) terwijl de rest elders zit? Of vind je dat wel lekker rustig juist?
10 minuten lopen van Centraal volgens de site.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die aanbetaling is er kennelijk sowieso zei Indaha.
Het is jammer dat het nu allemaal zo op stel en sprong moet, want ik heb niet eens gekeken hoe ver dit hotel bij Henk vandaan is nog
Ok, kan je altijd nog een kamer in het Airport boeken voor jou en Requote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ookMaar het was maar een brainfart, heb ook geen idee of Re dat leuk zou vinden. (En die vindt het sowieso niet erg om te rijden). Dus hou het maar makkelijk en hou geen rekening met mij
Inderdaad, dat komt wel goed dan! En anders slapen Re en ik gewoon burgerlijk thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, kan je altijd nog een kamer in het Airport boeken voor jou en Re![]()
Hebben Gb en zus en ik de eerste meet geslapen, leuk hotel en dicht bij qua taxi naar het hotel!
Ja, als dat moet dan boek ik alleen voor mezelf.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef Greys het volgende:
Indaha, hoe moet dat met die aanbetaling?
Want ik heb geen creditcard.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Cat22 het volgende:
DUS! Ik heb geboekt!![]()
1 vierpersoonskamer (bevestigingsmail volgt)
En een optie op die andere vierpersoons maar daar hoef ik niets voor te betalen nog! Optie staat tot 1 januari.![]()
Dus Greys kan haar driepersoontje boeken.![]()
Ik ga eea in de OP zetten.
Niet piepen, boeken!quote:
En hoe zit het dan als je afzegt? Dag 30%?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Cat22 het volgende:
DUS! Ik heb geboekt!![]()
1 vierpersoonskamer (bevestigingsmail volgt)
En een optie op die andere vierpersoons maar daar hoef ik niets voor te betalen nog! Optie staat tot 1 januari.![]()
Dus Greys kan haar driepersoontje boeken.![]()
Ik ga eea in de OP zetten.
Je moet ze mailen ja. info@hotelmilano.nlquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Moet ik bevestiging mailen of moet ik bellen en dan mailadres geven?
Ik kan nog wel ff snel iets tussendoor nu, halp
Ik heb jouw naam (wist ze al niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok maar hebben jullie wel die kortingsprijzen genoemd dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Greys het volgende:
3-persoons geboekt!
Per mail dan. En er ook nog maar even achteraan gebeld.
Ze ging nu naar de mails kijken.
OK!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
CAT, ZET ACHTER MIJN NAAM IN DE OP EENS + ETEN / capslockday
Dat is op dinsdag of donderdag, dus dat zal hoop ik wel meevallenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Cat22 het volgende:
Moeten we bij Milano en Bienvenue vast informeren of ze halverwege mei ook een evenement verwachten waardoor het hotel snel volloopt?
Henk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is op dinsdag of donderdag, dus dat zal hoop ik wel meevallen
Ik bedenk me net dat Henk op dinsdag altijd dicht is.
Bwoehahaha
Maar hij had wel gezegd dat ie voor 14,16 en 18 mei vast een optie had geplaatst, dus dan gaat ie vast speciaal voor ons open ofzo
Ook loosjeeren?quote:
Jaquote:
Neequote:
Lieffff!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
Cat, antwoord van Henk:
"Als we de eerste finale loten op dinsdag offer ik graag mijn vrije avond voor jullie op. En dat is echt geen straf".
Awwwwwww
Kan dat niet dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Qwea het volgende:
Arrangementen
Boek nu uw weekend arrangement met aankomst op vrijdag, zaterdag en zondag in Hotel Milano Rotterdam!
Weekend special à ¤ 37,00 per persoon inclusief: ( gebaseerd op 2 personen per kamer )
* Welkomstdrankje
* Overnachting in een 2-persoonskamer
* Uitgebreid ontbijtbuffet
* Informatiepakket Rotterdam
Wat verwarrend. Zoals het er staat lijkt het alsof je voor 37 euro p.p kunt drinken, ontbijten en overnachten :S
Ze hadden de 2-persoons kamers helemaal niet meer, dus dat was vast al vol dat arrangementquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Qwea het volgende:
Arrangementen
Boek nu uw weekend arrangement met aankomst op vrijdag, zaterdag en zondag in Hotel Milano Rotterdam!
Weekend special à ¤ 37,00 per persoon inclusief: ( gebaseerd op 2 personen per kamer )
* Welkomstdrankje
* Overnachting in een 2-persoonskamer
* Uitgebreid ontbijtbuffet
* Informatiepakket Rotterdam
Wat verwarrend. Zoals het er staat lijkt het alsof je voor 37 euro p.p kunt drinken, ontbijten en overnachten :S
Ik heb Bart heul niet erin gezet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden de 2-persoons kamers helemaal niet meer, dus dat was vast al vol dat arrangement
Bart, je stond al in de OP, heeft Cat gedaan denk ik
Heb jij ook gebeld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
Arme hotel mevrouw die is nu ook gestrest
RIP bingo baby.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
Ow die teller motten we vanaf hoor, sorry Muis![]()
Ik blijf die html editten zo tig keer per topic
We doen die andere wel, zet hem er straks in, die hoef ik nooit aan te passen.
Stom, want als ik op de kalenders kijk, is alles van 1 pers t/m 4 pers nog vrij op 26 janquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden de 2-persoons kamers helemaal niet meer, dus dat was vast al vol dat arrangement
Bart, je stond al in de OP, heeft Cat gedaan denk ik
Nee dat nietquote:
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
Mijn bingo baby wat doe je!
RIP aan de nabestaanden.
Ik zal het eens proberenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]Kan je er mee leven?
Heb hem nog niet weggehaald.
Maar het zou wel handiger zijn
Probeer jij anders eens een 2-persoontje te boeken via de site? Omdat Qwea zegt dat via de kalenders (?) alles nog vrij is?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]Kan je er mee leven?
Heb hem nog niet weggehaald.
Maar het zou wel handiger zijn
Probeer jij anders eens een 2-persoontje te boeken via de site? Omdat Qwea zegt dat via de kalenders (?) alles nog vrij is?
ik slaap thuis. December is een dure maand met 4 verjaardagen bovenop de feestdagenquote:
Tis dan ook gelukkig in Januariquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik slaap thuis. December is een dure maand met 4 verjaardagen bovenop de feestdagen
Geen eindejaarsbonus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik slaap thuis. December is een dure maand met 4 verjaardagen bovenop de feestdagen
Nu heb je die van indaha gejat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw Muis,
Hartelijk dank voor uw boeking bij Hotel Milano.
Uw boekingsnummer is: XXXXXXX
Let op, deze kamer wordt tot 16:00 uur voor u vastgehouden op de dag van aankomst, voor deze tijd moet u ingechecked zijn in het hotel, u kunt tijdens uw verblijf in het hotel betalen. Wilt u toch later inchecken dan 16:00 uur, dan dient u hier contact over op te nemen met het hotel op de dag van aankomst.
Boeking gegevens:
U heeft geboekt: 1 nacht van 26-01-13 tot 27-01-13
Kamer(s) direct boekbaar
1x Tweepersoonskamer Deluxe ¤ 109,00
Standard Rate
Ontbijt inbegrepen: Ja
IK HEB NOG GEEN MAIL HOORquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw Muis,
Hartelijk dank voor uw boeking bij Hotel Milano.
Uw boekingsnummer is: XXXXXXX
Let op, deze kamer wordt tot 16:00 uur voor u vastgehouden op de dag van aankomst, voor deze tijd moet u ingechecked zijn in het hotel, u kunt tijdens uw verblijf in het hotel betalen. Wilt u toch later inchecken dan 16:00 uur, dan dient u hier contact over op te nemen met het hotel op de dag van aankomst.
Boeking gegevens:
U heeft geboekt: 1 nacht van 26-01-13 tot 27-01-13
Kamer(s) direct boekbaar
1x Tweepersoonskamer Deluxe ¤ 109,00
Standard Rate
Ontbijt inbegrepen: Ja
Ik dacht dat de hotelstress volgens jou voorbij was?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Nou, dat wordt afwachten wie wat krijgt nu dus
He je via the internetz geboekt?quote:
Via de mailquote:
Aan de telefoon eind van deze ochtend zei ze dat ze er daar nog maar eentje van had...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo dat? Op de site staat dat ze deluxe kamers hebben.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet straks nog effe aan de meneer mededelen dat we blijven slapen
Komt goed
Ja, bij elke kamer die ze nog vrij had noemde ze me de normale prijs en dan 'maar mag wel voor 60'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Qwea het volgende:
Ze hebben een deluxe 1 pers kamer en een normale 1 pers kamer. Deluxe kost 72, normaal 1 pers 69 (hoe kom jij aan 60 dan greys> Korting?)
Oud nieuws.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oud nieuws.![]()
Jeuj! Muis blijft slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Geachte CAt22,
Hartelijk dank voor uw e-mail en reservering.
Hierbij bevestigen wij de reservering van 1*4-persoonskamer,de prijs per
nacht inclusief ontbijt is 130 euro.
Maar exclusief toeristenbelasting.
De prijs van 120 euro is voor een 3-persoonskamer. (crap)
Aankomst 26/01/2012.
Vertrek 27/01/2012.
Uw reserveringsnummer is xxxxx.
Wel graag deze week een aanbetaling doen van 60 euro onder vermelding van
het reserveringsnummer op bankrekening nummer bladibla
Tevens hebben wij een 4-persoonskamer is optie genomen tot 1 januari mochten
wij voor die tijd niks van u horen dan vervalt die optie.
ja maar ik ben maar een simpele kokquote:
Met cee oo cee kaa?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja maar ik ben maar een simpele kokik moet dan dus ook gewoon weer maanden bijbeunen
En jawel een eindejaarsuitkering
Ikke wel he?quote:
Hier klopt echt NIETS vanquote:
Ik ga d'r DMmen, anders mag ze bij mij erbij.quote:
Maar meneer I ging toch wrs mee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga d'r DMmen, anders mag ze bij mij erbij.
Ik heb net gebeld: de mevrouw zei dat ze tegen jou had gezegd dat van elke kamer 10 euro afging. Dus van 140 naar 130 voor een vierpersoontje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier klopt echt NIETS van
120 eu was voor 4-persoons zei ze.
En 60 eu aanbetaling???
Dat is 50% en geen 30%.... *middelvinger opsteekt*
Ow ja! Stress!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar meneer I ging toch wrs mee?
Uhoh... nog meer stress
Mocht dat nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heeft ie dat vast zelf gedaan
Ja dahag, heb alles mee zitten schrijvenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld: de mevrouw zei dat ze tegen jou had gezegd dat van elke kamer 10 euro afging. Dus van 140 naar 130 voor een vierpersoontje.
Woord tegen woord kun je toch niks tegen beginnen dus tja.
Aanbetaling is wel veul maar anders ben ik het geld over 3 maanden toch kwijt en het is niet alsof het rente staat te vangen op mijn betaalrekening. [/braafje]
Ooh ik was spuit 11quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld: de mevrouw zei dat ze tegen jou had gezegd dat van elke kamer 10 euro afging. Dus van 140 naar 130 voor een vierpersoontje.
Woord tegen woord kun je toch niks tegen beginnen dus tja.
Aanbetaling is wel veul maar anders ben ik het geld over 3 maanden toch kwijt en het is niet alsof het rente staat te vangen op mijn betaalrekening. [/braafje]
Ja tuurlijk welquote:
Ho ho, iemand (ik noem geen namen, kuchcat22kuch) had de afteldinges gesloopt, die heb ik weer gefixtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef Muis006 het volgende:
Wat zitten jullie allemaal de OP aan te randen
Machtsmisbruik
De voorpret is al goud waard.quote:
Ik heb het gevoel dat we nog een x gaan omboekenquote:
Had ik inderdaad graag willen zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Alleen had je mijn gezicht moeten zien toen ik de OP editte en onderaan die lijst kwam
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we nog een x gaan omboeken
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
Kom gaan we naar airport, die doen het in 1x goed
quote:Geachte Mw dinges,
Hartelijk dank voor uw mailtje en reservering.
Hierbij bevestigen wij de reservering van 1*3-persoonskamer voor de prijs van 115 euro(de korting is eenmalig).
Aankomst 26/01/2012.
Vertrek 27/01/2012.
Uw reserveringsnummer is HMR-F25801.
Wel graag deze week een aanbetaling doen van 57.50 op bankrekening nummer 148526403 ten name van Hotel Milano onder vermelding van het reserveringsnummer.
De rest en de toeristenbelasting kunt betalen tijdens het inchecken.
Parkeerkaarten worden in Rotterdam niet verstrekt aan bedrijven wel kunt u parkeren in onze parkeergarage.
De kosten hiervan bedragen 11 euro.
U kunt de hele nacht gebruik maken van onze nachtingang.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mit freundlichen Grüßen,
Best regards,
Met vriendelijke groet,
Michel
Hotel Milano
Zoveel duurder is airport niet toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar die is weer duurdert
En oh help, ik heb een bevestiging:
[..]
Nee, ik denk dat ie zijn eigen hotel bedoelt, dat ie geen parkeerkaarten heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Bedrijven?
Heb je ondertekend met "ESFidioten BV"?
11 euroquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar die is weer duurdert
En oh help, ik heb een bevestiging:
[..]
Dan krijg je dat terug als je afzegt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zoveel duurder is airport niet toch?
En ik blijf een GRAFhekel hebben aan aanbetalen. Stel nou dat ik dood of ziek ben, en dan?
Als jij niet hoeft aan te betalen boek ik wel onlinequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef Muis006 het volgende:
Waarom hoef ik niet te aanbetalen dan?
Zeker omdat ik geen kamert heb
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Airport is 23,30 per persoon op basis van 3 personen op een kamer
Wel excl. ontbijt...
huh? dus 70 euro voor een 3 pers kamer? 1 pers zit al op 84 heurquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Wel excl. ontbijt...
Ja dat was een idee geweest, maar dan hadden we al deze lol moeten missen Ing!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss eerst es alle opties bekijken en dan pas boeken
Buffet zelfs!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Wel excl. ontbijt...
Daar gewoon wat van in een Doggy bag, heb je direct je ontbijt....gratisquote:
Ooh, dat had ik niet gelezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Regel je dan eerst ff een vliegticket
Ik kan alleen die achterlijke fly optie maar kiezenquote:
Vraag ook ff wat het kost als er 3 op 1 kamer gaan!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan alleen die achterlijke fly optie maar kiezenwacht, ff bellen
You go Q!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan alleen die achterlijke fly optie maar kiezenwacht, ff bellen
En 4!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag ook ff wat het kost als er 3 op 1 kamer gaan!
En 2 persoons.
En 1 persoons.
Omdat stel we blijven in Milano, dan is het alsnog handig om te weten voor bv Ing en MrIng en Bliss en Requote:
Rimpel erbij.quote:
Faalhotel.quote:
Hebbes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag ook ff wat het kost als er 3 op 1 kamer gaan!
En 2 persoons.
En 1 persoons.
Ja dan ontbijten we wel bij de Macquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hebbes.
1 pers 89 euro
2 pers 89 euro (hoe debiel, maar oke)
3 pers hebben ze niet maar de 2 pers is ruim genoeg voor een extra bed en dan komt er bij de 89 euro 27,50.
Ex ontbijt. Als we met 20 man komen is dat no problem
Zit jij daar met je kamer in het milano.quote:
Dat dacht ik ook, dat ontbijten bij de macquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan ontbijten we wel bij de Mac
Maar goed, we slapen () er wel even een nachtje over denk ik
Indaha was eerstquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit jij daar met je kamer in het milano.
Als ik terugdenk aan de eerste keer dat we gingen was voor de mensen met krappere beurzen de prijs van Airport het probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan ontbijten we wel bij de Mac
Maar goed, we slapen () er wel even een nachtje over denk ik
Ik kijk ff.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Greys het volgende:
Effe kijken, wat als Erik en Roozjee en TMM nou op een 3 pers gaan bij Airport, wat zijn ze dan pp kwijt? En wat scheelt het met pp bij Milano? Ik kan niet meer rekenen
Indaha weet waar ik woon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Greys het volgende:
Indaha vermoordt ons
En de mevrouw van Milano ook
Airport is goedkoper dan Milano.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik terugdenk aan de eerste keer dat we gingen was voor de mensen met krappere beurzen de prijs van Airport het probleem.Dus ik weet niet of iedereen over kan gaan. Maar we zien het wel! We hebben wat kamers, slapen
er een nachtje over, stressen nog wat meer, ruilen boekingen en het komt allemaal goed.
115 kreeg ik op als 3 pers kamer prijs... zie mijn bevestigingquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk ff.
116,50 airport
130 bij milano.
Pp, Q?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk ff.
116,50 airport
130 bij milano.
Milano is incl ontbijt, Airport exquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Airport is goedkoper dan Milano.
Ik stem voor airport
Ja verkeerd gekekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad, die 130 is voor een vierpersoontje.
Ik zou nog ff wachten tot vanavond, dan ga ik TMM ook even zoeken per FB enzo...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
Wordt het nou het airport? Moet ik milano annuleren?
Dus je betaald bij airport 1.50 meer... in principe voor het parkeren. Spaar je 9,50 uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Milano is incl ontbijt, Airport ex
Het is qua afstand wel fijner, Airport... En qua gratis parkeren
Andere optie: Henk verzetten en met z'n allen naar Bienvenue!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
Wordt het nou het airport? Moet ik milano annuleren?
Nee kut, per alles.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pp, Q?![]()
Airport is treintechnisch meen ik wel meer gedoe. Maar we hebben auto's zat dus dat moet goedkomen.
AIRPORT dus!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Godsamme, airport klinkt nu zelfs logisch.
Ja! Doe!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond nog even opnieuw rekenen, want het kan bijna niet dat Airport pp goedkoper is dan Milano
let op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond nog even opnieuw rekenen, want het kan bijna niet dat Airport pp goedkoper is dan Milano
Ja, dat snap ik. Maar dan hou je toch nog over? Of kan ik niet rekenen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
Die parkeerkosten 11 euro is niet per persoon namelijk heMaar per auto...
quote:Geachte Mw Q
Hartelijk dank voor uw e-mail en reservering.
Hierbij bevestigen wij de reservering van 1*1-persoonskamer,de prijs van de kamer is 60 euro per nacht incl het ontbijt maar zonder toeristenbelasting.
Aankomst 26/01/2012.
Vertrek 27/01/2012.
Uw reserveringsnummer is XXXXXX
Wel graag deze week een aanbetaling doen van 30 euro de rest van het bedrag en de toeristenbelasting kunt u voldoen tijdens het inchecken.
De aanbetaling kunt u doen onder vermelding van het reserveringsnummer op bankrekening nummer 148526403 ten name van Hotel Milano.
De kamer zit op dit moment niet naast Mw Greys dit omdat wij al vol zitten voor deze periode ik heb er een notitie van gemaakt op uw reservering.
Als de mogelijkheid zich voordoet plaatsen wij u in een kamer naast Mw Greys.
Wij hebben de beschikking over een eigen parkeergarage vlakbij het hotel de kosten van zo’n plaats bedragen 11 euro.
Ik hoor graag of wij een plaats moeten reserveren.
Ik haat het, bellen en fucking posten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Slim Q om er een voorkeursboeking van te maken! Misschien wat achternamen weghalen?![]()
In je berekening is het trouwens 9,50 voor ontbijt voor 3 man samen.
Ja, dat is 3 euro p.pquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Slim Q om er een voorkeursboeking van te maken! Misschien wat achternamen weghalen?![]()
In je berekening is het trouwens 9,50 voor ontbijt voor 3 man samen.
En 50 cent voor als iemand een plasje moet doen.quote:
Als je goed indrinkt bij Henk heb je de volgende dag geen vocht meer nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef Muis006 het volgende:
Drie hamburgerswater is gratis op de plee te verkrijgen.
Maar hij kent ons inmiddels toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
Mijn man gaat helemaal gek worden van alle mails en afzeggingen .
Gelukkig ben ik niet thuis nu
Nee tuurlijk niet. Je betaald toch niet voor iets waar je niet naar toe gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef indaha het volgende:
Maar hoeven we dan niet de aanbetaling te voldoen als we afzeggen
We hebben toch op tijd afgezegd? En wat je niet betaald hebt moeten ze maar komen halen als ze willen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef indaha het volgende:
Maar hoeven we dan niet de aanbetaling te voldoen als we afzeggen
IK WIL AIRPORT! OOK VOOR MUIS!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Airport is relaxen vorige keer regelde de mevrouw kamers met tussendeur
Geen CC, geen arrangement, geen probleem om af te zeggen.quote:Als u uw boeking wilt annuleren dan moet u dit uiterlijk 1 dag(en), voor aankomst doen. Houdt u er alstublieft rekening mee dat de dag van aankomst om 0.00 uur begint. Voor elke boeking die niet minimaal 1 dag(en) voor aankomst wordt geannuleerd zullen de kosten voor de eerste nacht in rekening worden gebracht. Voor groepsboekingen gelden vaak afwijkende annuleringsvoorwaarden. Het hotel zal hierover contact met u opnemen indien dit het geval is.
Als u een NON REFUNDABLE kamer of arrangement heeft geboekt gelden de volgende voorwaarden:
Uw credit card gegevens zijn noodzakelijk voor het boeken van deze aanbieding. Deze boeking kan niet worden gewijzigd of geannuleerd. Bij het maken van de boeking accepteert u dat de volledige prijs van het verblijf direct wordt afgeschreven van uw creditcard en dat restitutie niet mogelijk is.
Is wel lastiger, volgens mij is het redelijk dichtbij een Rotterdams station (noord of zo?)quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef indaha het volgende:
Is airport bereikbaar met OV , voor het geval dat we met de trein komen?
Verder maakt het me niet zoveel uit
Jouw schuld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Hoi, gaat alles goed hier?
Had vandaag ff geen tijd om bij te lezen, en er is al crisis, hihi.
Onmogelijkquote:
Moet dat? Het maakt mij echt niets uit namelijk.quote:
AIRPORT DUS! Druk maar ff op airport danquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet dat? Het maakt mij echt niets uit namelijk.
Oeoeoeoeh! Ik weet een goed woord!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik stem Airport voor het gemak (gratis parkeren en 5 minuten taxi naar Henk).
Als het dan toch geen hol scheelt qua geld helemaal. Want dat ontbijten doen we dan wel bij de Mac idd.
Oh en NIEMAND nog boeken bij Airport, want dan regel ik morgen ofzo ff dat iedereen die daar boekt even een bepaald woord moet zeggen zodat die kamers met die reserveringscode allemaal naast/bij elkaar komen en niet op diverse verdiepingen
Informatieve en manipulatieve poll.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Qwea het volgende:
Poll: Airport of Milano? Zie prijsopgave benee
• AIRPORT!
• Milano
• Krijg de efs hik,zal mij jeuken!(airport)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Airport hotel kosten :
* 1 pers kamer 89 euro
* 2 pers kamer 89 euro
* 3 pers kamer 116,50
(geen 4 pers kamert!)
exclusief ontbijt, wel gratis parkeren en luxe!
Milano hotel
* 1 pers 70 euro
* 2 pers 109 euro (of 99 euro)
* 3 pers 115 euro
* 4 pers 130 euro
Inclusief ontbijt, parkeren kost je 11 euro
AIRPORT DUS! Doe maar ff drukken!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef indaha het volgende:
Het zal me jeukenmaar ik boek niets meer voor iedereen besloten heeft wat we gaan doen
Bienvenue was die ene van 16 opties geleden he?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bienvenue was die ene van 16 opties geleden he?
Ja, die kan je afzeggen. Geloof ik
Oh god ja de blokhuttenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik mis Bienvenue in de poll.
En de blokhutten.
Airport?quote:
Dat stond er eerst niet achter, wat een manipulerende pollquote:
Ik vertelde het aan Mo :quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:00 schreef Muis006 het volgende:
Bijna topic 4wat zijn we toch een stel wijven.
Wel!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat stond er eerst niet achter, wat een manipulerende poll
Ik heb er een geweldige middag mee gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vertelde het aan Mo :
[ afbeelding ]
"Hotel Bienvenue"quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er een geweldige middag mee gehad.![]()
En dan hebben we de reactie van Erik nog niet eens gezien.
Ik wacht denk ik een weekje zodat het niet lijkt alsof ik bij jullie hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik durf Milano bijna niet meer af te zeggen![]()
Aaah joh, doe ik wil in 1xquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik een weekje zodat het niet lijkt alsof ik bij jullie hoor
AIRPORT? HEJJE AL GESTEMD?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef Steve het volgende:
Kunnen we niet gewoon wat matrasjes bij Henk leggen?.
Ik pis in mijn broek hier!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Hotel Bienvenue"
-Ja hoi, met Q, ik wilde mijn kamer voor de 26ste graag afzeggen...
"Ooh ja, ik vroeg me al af of je dat nog ging doen, want de rest had al afgezegd of gebeld en we hebben geen plaats meer.
Ik wel heur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef Greys het volgende:
Wat een schatje is het toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
Henk hoopt trouwens dat Anouk de eerste halve finale loot, want dan is het op een dinsdag 'en dan hebben we lekker het rijk alleen'
Want dan istie normaal dicht en zijn er dus geen andere klanten bij.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
Henk hoopt trouwens dat Anouk de eerste halve finale loot, want dan is het op een dinsdag 'en dan hebben we lekker het rijk alleen'
Want dan istie normaal dicht en zijn er dus geen andere klanten bij.
Wat? Airport!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bienvenuuuuuuuuueeeeeee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus in mei gaan we weer hotel stressen? Gelijk airport dan maar?
Daar zou ik best andere dingen dan een beschuitje mee eten willen doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Steve, vind jij Brody (van NYADA) ook zo'n lekker ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |