quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Greys het volgende:
3-persoons geboekt!
Per mail dan. En er ook nog maar even achteraan gebeld.
Ze ging nu naar de mails kijken.
OK!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
CAT, ZET ACHTER MIJN NAAM IN DE OP EENS + ETEN / capslockday
Dat is op dinsdag of donderdag, dus dat zal hoop ik wel meevallenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Cat22 het volgende:
Moeten we bij Milano en Bienvenue vast informeren of ze halverwege mei ook een evenement verwachten waardoor het hotel snel volloopt?
Henk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is op dinsdag of donderdag, dus dat zal hoop ik wel meevallen
Ik bedenk me net dat Henk op dinsdag altijd dicht is.
Bwoehahaha
Maar hij had wel gezegd dat ie voor 14,16 en 18 mei vast een optie had geplaatst, dus dan gaat ie vast speciaal voor ons open ofzo
Ook loosjeeren?quote:
Jaquote:
Neequote:
Lieffff!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
Cat, antwoord van Henk:
"Als we de eerste finale loten op dinsdag offer ik graag mijn vrije avond voor jullie op. En dat is echt geen straf".
Awwwwwww
Kan dat niet dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Qwea het volgende:
Arrangementen
Boek nu uw weekend arrangement met aankomst op vrijdag, zaterdag en zondag in Hotel Milano Rotterdam!
Weekend special à ¤ 37,00 per persoon inclusief: ( gebaseerd op 2 personen per kamer )
* Welkomstdrankje
* Overnachting in een 2-persoonskamer
* Uitgebreid ontbijtbuffet
* Informatiepakket Rotterdam
Wat verwarrend. Zoals het er staat lijkt het alsof je voor 37 euro p.p kunt drinken, ontbijten en overnachten :S
Ze hadden de 2-persoons kamers helemaal niet meer, dus dat was vast al vol dat arrangementquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Qwea het volgende:
Arrangementen
Boek nu uw weekend arrangement met aankomst op vrijdag, zaterdag en zondag in Hotel Milano Rotterdam!
Weekend special à ¤ 37,00 per persoon inclusief: ( gebaseerd op 2 personen per kamer )
* Welkomstdrankje
* Overnachting in een 2-persoonskamer
* Uitgebreid ontbijtbuffet
* Informatiepakket Rotterdam
Wat verwarrend. Zoals het er staat lijkt het alsof je voor 37 euro p.p kunt drinken, ontbijten en overnachten :S
Ik heb Bart heul niet erin gezet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden de 2-persoons kamers helemaal niet meer, dus dat was vast al vol dat arrangement
Bart, je stond al in de OP, heeft Cat gedaan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |