Het is nog lang niet vol gepland hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik dan maar gewoon thuis slapen? Want zo te zien hebben jullie het alweer volgepland
en ik ga niet als enige in een ander hotel slapen
Ohquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nog lang niet vol gepland hoor
Alleen zijn er geen 2 persoons kamers meer behalve 1 deluxe.
rotterdam heeft een hoop bruggen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef Greys het volgende:
Takke, maar als je man niet mee gaat, dan moet jij toch ook nog ergens slapen?
Aanbetaling? Hoe moet je dat doen dan, overmaken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef indaha het volgende:
De luxe kamer is al besproken, ik heb gebeld en stuur nu een mail ter bevestiging .
Aanbetaling 30%
Maar Muis als jij graag wil blijven slapen dan boek ik wel een andere hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oheffe mijn bril poetsen (niet dat daar sterkte op zit, maar voor het idee weetjewel).
En dan zit jij als enige in een ander hotel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar Muis als jij graag wil blijven slapen dan boek ik wel een andere hoor
Dat staat op de site volgens haar, maar dat ben ik nog uit aan het zoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanbetaling? Hoe moet je dat doen dan, overmaken?
En krijg je hem nou voor 109?
Want ze gaf mij korting he...
Een andere kamer , niet een ander hotelquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zit jij als enige in een ander hotel?
Jij was het allereerst met boeken, dus dat zou raar zijn
Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Muis wel wilde blijven slapen deze keer
Er is geen andere 2 persoons kamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Een andere kamer , niet een ander hotel
Dat heb ik gezegd toen indaha het bienvenueprobleem voorlegde. Maar doe maar gewoon, ik slaap wel thuis als het niet uit komtquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan zit jij als enige in een ander hotel?
Jij was het allereerst met boeken, dus dat zou raar zijn
Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat Muis wel wilde blijven slapen deze keer
gevondenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef Greys het volgende:
Nog vrij in Milano:
NUL gewone 2 persoonskamers ...![]()
2x4 persoons kamer ¤ 120,-- (dus zelfde prijs, kreeg korting)
3x1 persoons kamer ¤ 60,--
1x3 persoons kamer ¤ 115,--
1x2 persoons kamer (alleen nog luxe versie) ¤ 109,--
Niets, nog.... omdat we eerst met jullie wilden overleggen en omdat we van een deel nog niet eens weten of ze wel willen blijven slapen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
gevonden![]()
Wat hebben jij en Cat geboekt nu ?
Niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef indaha het volgende:
Nee he, je gaat me niet vertellen dat ik nu weer om moet boeken
Maar niet lullig bedoeld, wat moet ik met een viertje dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet!![]()
Greys, zullen wij gewoon gaan boeken?
Jij een vierpersoontje en ik een viertje en een drietje?
Kunnen we achteraf nog afzeggen/ruilen etc als het niet vol komt.
En voor laatlaatkomers zijn er nog de eenpersoontjes.
Ergens moeten we knopen doorhakken en als we nog langer wachten is er nul vrij of alleen nog maar superduur waardoor mensen ook gaan afvallen.
Geen rekening met mij houden hoor, het is al ingewikkeld genoeg zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Greys het volgende:
Anders ga ik wel in het Airport hoor.
Dan hebben we maar pech, dan slapen we niet bij elkaar in 1 hotel.
Want daar hebben we nu dus kamers tekort voor en ik zag dat Bliss evt ook in een hotel wilde, dus die wil dan mss ook in het Airport.
Ja maar ik had het wel erg leuk gevonden als jullie ook bleven slapenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen rekening met mij houden hoor, het is al ingewikkeld genoeg zo
Zoals je al zei blijven er vast nog meer mensen slapen, dan zou er eentje bij jou op de kamer kunnen (Steve, Erik, Takke, TMM, JJdj, weetikveel....)quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet lullig bedoeld, wat moet ik met een viertje dan?
Eventueel Takke er bij bedoel je als ze alleen gaat?
En met die aanbetalingen wordt het me toch een beetje te tricky hoor, om te boeken voor mensen die zich nog helemaal niet gemeld hebben enzo
Ik baal ook echt, want ik MOET nu wat anders gaan doen. Gloeiende. Erhm... ff denken.
Ja die aanbetaling is er kennelijk sowieso zei Indaha.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals je al zei blijven er vast nog meer mensen slapen, dan zou er eentje bij jou op de kamer kunnen (Steve, Erik, Takke, TMM, JJdj, weetikveel....)
Maar als je liever voor 3 zekere personen gaan riskeer ik het tweede viertje anders ook wel. Mits ik kosteloos kan afzeggen en teveel voorschot betalen heb ik ook niet zoveel zin in.Dan wordt het voor mij één vierpersoons.
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik had het wel erg leuk gevonden als jullie ook bleven slapen
Kon je ook lekker een borrel nemen. Of vinden jullie het evt niet erg om dan in het Airport te gaan (da's vlakbij Henk maar wat duurder) terwijl de rest elders zit? Of vind je dat wel lekker rustig juist?
10 minuten lopen van Centraal volgens de site.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die aanbetaling is er kennelijk sowieso zei Indaha.
Het is jammer dat het nu allemaal zo op stel en sprong moet, want ik heb niet eens gekeken hoe ver dit hotel bij Henk vandaan is nog
Ok, kan je altijd nog een kamer in het Airport boeken voor jou en Requote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ookMaar het was maar een brainfart, heb ook geen idee of Re dat leuk zou vinden. (En die vindt het sowieso niet erg om te rijden). Dus hou het maar makkelijk en hou geen rekening met mij
Inderdaad, dat komt wel goed dan! En anders slapen Re en ik gewoon burgerlijk thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, kan je altijd nog een kamer in het Airport boeken voor jou en Re![]()
Hebben Gb en zus en ik de eerste meet geslapen, leuk hotel en dicht bij qua taxi naar het hotel!
Ja, als dat moet dan boek ik alleen voor mezelf.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef Greys het volgende:
Indaha, hoe moet dat met die aanbetaling?
Want ik heb geen creditcard.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Cat22 het volgende:
DUS! Ik heb geboekt!![]()
1 vierpersoonskamer (bevestigingsmail volgt)
En een optie op die andere vierpersoons maar daar hoef ik niets voor te betalen nog! Optie staat tot 1 januari.![]()
Dus Greys kan haar driepersoontje boeken.![]()
Ik ga eea in de OP zetten.
Niet piepen, boeken!quote:
En hoe zit het dan als je afzegt? Dag 30%?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Cat22 het volgende:
DUS! Ik heb geboekt!![]()
1 vierpersoonskamer (bevestigingsmail volgt)
En een optie op die andere vierpersoons maar daar hoef ik niets voor te betalen nog! Optie staat tot 1 januari.![]()
Dus Greys kan haar driepersoontje boeken.![]()
Ik ga eea in de OP zetten.
Je moet ze mailen ja. info@hotelmilano.nlquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
Moet ik bevestiging mailen of moet ik bellen en dan mailadres geven?
Ik kan nog wel ff snel iets tussendoor nu, halp
Ik heb jouw naam (wist ze al niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok maar hebben jullie wel die kortingsprijzen genoemd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |