quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet straks nog effe aan de meneer mededelen dat we blijven slapen
Komt goed
Ja, bij elke kamer die ze nog vrij had noemde ze me de normale prijs en dan 'maar mag wel voor 60'.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Qwea het volgende:
Ze hebben een deluxe 1 pers kamer en een normale 1 pers kamer. Deluxe kost 72, normaal 1 pers 69 (hoe kom jij aan 60 dan greys> Korting?)
Oud nieuws.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oud nieuws.![]()
Jeuj! Muis blijft slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Geachte CAt22,
Hartelijk dank voor uw e-mail en reservering.
Hierbij bevestigen wij de reservering van 1*4-persoonskamer,de prijs per
nacht inclusief ontbijt is 130 euro.
Maar exclusief toeristenbelasting.
De prijs van 120 euro is voor een 3-persoonskamer. (crap)
Aankomst 26/01/2012.
Vertrek 27/01/2012.
Uw reserveringsnummer is xxxxx.
Wel graag deze week een aanbetaling doen van 60 euro onder vermelding van
het reserveringsnummer op bankrekening nummer bladibla
Tevens hebben wij een 4-persoonskamer is optie genomen tot 1 januari mochten
wij voor die tijd niks van u horen dan vervalt die optie.
ja maar ik ben maar een simpele kokquote:
Met cee oo cee kaa?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ja maar ik ben maar een simpele kokik moet dan dus ook gewoon weer maanden bijbeunen
En jawel een eindejaarsuitkering
Ikke wel he?quote:
Hier klopt echt NIETS vanquote:
Ik ga d'r DMmen, anders mag ze bij mij erbij.quote:
Maar meneer I ging toch wrs mee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga d'r DMmen, anders mag ze bij mij erbij.
Ik heb net gebeld: de mevrouw zei dat ze tegen jou had gezegd dat van elke kamer 10 euro afging. Dus van 140 naar 130 voor een vierpersoontje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier klopt echt NIETS van
120 eu was voor 4-persoons zei ze.
En 60 eu aanbetaling???
Dat is 50% en geen 30%.... *middelvinger opsteekt*
Ow ja! Stress!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar meneer I ging toch wrs mee?
Uhoh... nog meer stress
Mocht dat nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan heeft ie dat vast zelf gedaan
Ja dahag, heb alles mee zitten schrijvenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld: de mevrouw zei dat ze tegen jou had gezegd dat van elke kamer 10 euro afging. Dus van 140 naar 130 voor een vierpersoontje.
Woord tegen woord kun je toch niks tegen beginnen dus tja.
Aanbetaling is wel veul maar anders ben ik het geld over 3 maanden toch kwijt en het is niet alsof het rente staat te vangen op mijn betaalrekening. [/braafje]
Ooh ik was spuit 11quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld: de mevrouw zei dat ze tegen jou had gezegd dat van elke kamer 10 euro afging. Dus van 140 naar 130 voor een vierpersoontje.
Woord tegen woord kun je toch niks tegen beginnen dus tja.
Aanbetaling is wel veul maar anders ben ik het geld over 3 maanden toch kwijt en het is niet alsof het rente staat te vangen op mijn betaalrekening. [/braafje]
Ja tuurlijk welquote:
Ho ho, iemand (ik noem geen namen, kuchcat22kuch) had de afteldinges gesloopt, die heb ik weer gefixtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef Muis006 het volgende:
Wat zitten jullie allemaal de OP aan te randen
Machtsmisbruik
De voorpret is al goud waard.quote:
Ik heb het gevoel dat we nog een x gaan omboekenquote:
Had ik inderdaad graag willen zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Alleen had je mijn gezicht moeten zien toen ik de OP editte en onderaan die lijst kwam
Ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we nog een x gaan omboeken
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
Kom gaan we naar airport, die doen het in 1x goed
quote:Geachte Mw dinges,
Hartelijk dank voor uw mailtje en reservering.
Hierbij bevestigen wij de reservering van 1*3-persoonskamer voor de prijs van 115 euro(de korting is eenmalig).
Aankomst 26/01/2012.
Vertrek 27/01/2012.
Uw reserveringsnummer is HMR-F25801.
Wel graag deze week een aanbetaling doen van 57.50 op bankrekening nummer 148526403 ten name van Hotel Milano onder vermelding van het reserveringsnummer.
De rest en de toeristenbelasting kunt betalen tijdens het inchecken.
Parkeerkaarten worden in Rotterdam niet verstrekt aan bedrijven wel kunt u parkeren in onze parkeergarage.
De kosten hiervan bedragen 11 euro.
U kunt de hele nacht gebruik maken van onze nachtingang.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mit freundlichen Grüßen,
Best regards,
Met vriendelijke groet,
Michel
Hotel Milano
Zoveel duurder is airport niet toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
JaMaar die is weer duurdert
En oh help, ik heb een bevestiging:
[..]
Nee, ik denk dat ie zijn eigen hotel bedoelt, dat ie geen parkeerkaarten heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Bedrijven?
Heb je ondertekend met "ESFidioten BV"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |