Pp, Q?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk ff.
116,50 airport
130 bij milano.
Milano is incl ontbijt, Airport exquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Airport is goedkoper dan Milano.
Ik stem voor airport
Ja verkeerd gekekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad, die 130 is voor een vierpersoontje.
Ik zou nog ff wachten tot vanavond, dan ga ik TMM ook even zoeken per FB enzo...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
Wordt het nou het airport? Moet ik milano annuleren?
Dus je betaald bij airport 1.50 meer... in principe voor het parkeren. Spaar je 9,50 uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Milano is incl ontbijt, Airport ex
Het is qua afstand wel fijner, Airport... En qua gratis parkeren
Andere optie: Henk verzetten en met z'n allen naar Bienvenue!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
Wordt het nou het airport? Moet ik milano annuleren?
Nee kut, per alles.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pp, Q?![]()
Airport is treintechnisch meen ik wel meer gedoe. Maar we hebben auto's zat dus dat moet goedkomen.
AIRPORT dus!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Godsamme, airport klinkt nu zelfs logisch.
Ja! Doe!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond nog even opnieuw rekenen, want het kan bijna niet dat Airport pp goedkoper is dan Milano
let op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond nog even opnieuw rekenen, want het kan bijna niet dat Airport pp goedkoper is dan Milano
Ja, dat snap ik. Maar dan hou je toch nog over? Of kan ik niet rekenen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
Die parkeerkosten 11 euro is niet per persoon namelijk heMaar per auto...
quote:Geachte Mw Q
Hartelijk dank voor uw e-mail en reservering.
Hierbij bevestigen wij de reservering van 1*1-persoonskamer,de prijs van de kamer is 60 euro per nacht incl het ontbijt maar zonder toeristenbelasting.
Aankomst 26/01/2012.
Vertrek 27/01/2012.
Uw reserveringsnummer is XXXXXX
Wel graag deze week een aanbetaling doen van 30 euro de rest van het bedrag en de toeristenbelasting kunt u voldoen tijdens het inchecken.
De aanbetaling kunt u doen onder vermelding van het reserveringsnummer op bankrekening nummer 148526403 ten name van Hotel Milano.
De kamer zit op dit moment niet naast Mw Greys dit omdat wij al vol zitten voor deze periode ik heb er een notitie van gemaakt op uw reservering.
Als de mogelijkheid zich voordoet plaatsen wij u in een kamer naast Mw Greys.
Wij hebben de beschikking over een eigen parkeergarage vlakbij het hotel de kosten van zo’n plaats bedragen 11 euro.
Ik hoor graag of wij een plaats moeten reserveren.
Ik haat het, bellen en fucking posten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Slim Q om er een voorkeursboeking van te maken! Misschien wat achternamen weghalen?![]()
In je berekening is het trouwens 9,50 voor ontbijt voor 3 man samen.
Ja, dat is 3 euro p.pquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Slim Q om er een voorkeursboeking van te maken! Misschien wat achternamen weghalen?![]()
In je berekening is het trouwens 9,50 voor ontbijt voor 3 man samen.
En 50 cent voor als iemand een plasje moet doen.quote:
Als je goed indrinkt bij Henk heb je de volgende dag geen vocht meer nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef Muis006 het volgende:
Drie hamburgerswater is gratis op de plee te verkrijgen.
Maar hij kent ons inmiddels toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
Mijn man gaat helemaal gek worden van alle mails en afzeggingen .
Gelukkig ben ik niet thuis nu
Nee tuurlijk niet. Je betaald toch niet voor iets waar je niet naar toe gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef indaha het volgende:
Maar hoeven we dan niet de aanbetaling te voldoen als we afzeggen
We hebben toch op tijd afgezegd? En wat je niet betaald hebt moeten ze maar komen halen als ze willen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef indaha het volgende:
Maar hoeven we dan niet de aanbetaling te voldoen als we afzeggen
IK WIL AIRPORT! OOK VOOR MUIS!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Airport is relaxen vorige keer regelde de mevrouw kamers met tussendeur
Geen CC, geen arrangement, geen probleem om af te zeggen.quote:Als u uw boeking wilt annuleren dan moet u dit uiterlijk 1 dag(en), voor aankomst doen. Houdt u er alstublieft rekening mee dat de dag van aankomst om 0.00 uur begint. Voor elke boeking die niet minimaal 1 dag(en) voor aankomst wordt geannuleerd zullen de kosten voor de eerste nacht in rekening worden gebracht. Voor groepsboekingen gelden vaak afwijkende annuleringsvoorwaarden. Het hotel zal hierover contact met u opnemen indien dit het geval is.
Als u een NON REFUNDABLE kamer of arrangement heeft geboekt gelden de volgende voorwaarden:
Uw credit card gegevens zijn noodzakelijk voor het boeken van deze aanbieding. Deze boeking kan niet worden gewijzigd of geannuleerd. Bij het maken van de boeking accepteert u dat de volledige prijs van het verblijf direct wordt afgeschreven van uw creditcard en dat restitutie niet mogelijk is.
Is wel lastiger, volgens mij is het redelijk dichtbij een Rotterdams station (noord of zo?)quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef indaha het volgende:
Is airport bereikbaar met OV , voor het geval dat we met de trein komen?
Verder maakt het me niet zoveel uit
Jouw schuld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Hoi, gaat alles goed hier?
Had vandaag ff geen tijd om bij te lezen, en er is al crisis, hihi.
Onmogelijkquote:
Moet dat? Het maakt mij echt niets uit namelijk.quote:
AIRPORT DUS! Druk maar ff op airport danquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet dat? Het maakt mij echt niets uit namelijk.
Oeoeoeoeh! Ik weet een goed woord!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik stem Airport voor het gemak (gratis parkeren en 5 minuten taxi naar Henk).
Als het dan toch geen hol scheelt qua geld helemaal. Want dat ontbijten doen we dan wel bij de Mac idd.
Oh en NIEMAND nog boeken bij Airport, want dan regel ik morgen ofzo ff dat iedereen die daar boekt even een bepaald woord moet zeggen zodat die kamers met die reserveringscode allemaal naast/bij elkaar komen en niet op diverse verdiepingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |