Jaja, auto-correctie op de telefoonquote:
Dat was een stukje speculaas van Carrie.quote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef ace_eleven het volgende:
O, en claimen ze nou met zekerheid dat t c4 was wat de Hezbollah had meegenomen, of was dat ook voor hen speculatie?
En RDX residu (wat hoort bij C4/explosieven) en géén straling. Al met al redelijk zeker dat het C4 is volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was een stukje speculaas van Carrie.
Ze merkte op dat op basis van het gewicht van de kist (2 mannen moesten er moeite voor doen om het naar buiten te dragen) het genoeg C4 zóu kunnen zijn om een flinke aanslag te plegen.
Quinn is zeker een baas ipv seizoen 3 hoop ik dat ze een remake van seizoen 1 doen met Quinn als hoofdpersoon.quote:Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef Norrage het volgende:
Maar je kan wel zien dat het dezelfde schrijver(s) (toch?) zijn als met 24. Deze Dana verhaallijn is echt precies een Kim verhaallijn
Maar goede ep weer! Niet zo goed als de vorige, maar het verhaal gaat op goed tempo door. En Peter Quinn is een baas
Hij vroeg ook nog of zijn vader ging zwemmen. Echt een waardevolle asset deze jongen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:41 schreef epicbeardman het volgende:
Zoontje brody, Chris had ook veel te zeggen deze ep .
Raam open
You gonna ride the horses dana? You can break your neck that way!
Raam dicht
Wanneer kwam hij voorbij dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lijkt me nu trouwens wel helemaal duidelijk dat die Max de mol is, wat deed hij anders in deze episode?
Ja, de enige constante smet op deze serie. En tsja, die inval...foutjes gebeuren, zeker in de stress van het moment. daar kan ik nog mee leven, al moet ik zeggen dat ik ook zo mijn bedenkingen had bij die scene.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef planethugo het volgende:
grappig dat de cia invalt bij een gewone burger, maar checken ze niet even voor ze dat doen wie op dat adres woont met bijbehorende foto
en dat Brody nu weer met Carrie bezig is vind ik zó ongeloofwaardig, irritant en overbodig. Zulke onzin heeft deze serie helemaal niet nodig
de makers van de serie kennende, zie ik het eigenlijk nog best wel als plausibel dat Saul de mol is....jammer genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef opreis het volgende:
Ik zou het heel nep vinden als het zo zou blijken te zijn maar misschien dat ze saul de mol willen maken. Eerst was hij een van de weinige die bij dat verhoor was die een scheermesje naar binnen had kunnen smokelen en nu is dankzij hem ook aileen(?) dood doordat ze haar aders door kon snijden met het glas van zijn bril. Maar ik moet bekennen dat ik er zelf niet zo erg in geloof, vind Saul een van de meest overtuigende goodguys waarvan het me niet logisch lijkt als hij juist degene is die met de vijand werkt.
Want als iemand anders is ingeschreven op een bepaald adres kan er onmogelijk een terrorist wonen/aanwezig zijn. Zelfde met de genoemde background check; er was op dit moment gewoon intel dat daar een terrorist zou zijn. Daar kom je maar op 1 manier snel achter en dat is niet het raadplegen van de gemeentelijke database of observatie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef planethugo het volgende:
grappig dat de cia invalt bij een gewone burger, maar checken ze niet even voor ze dat doen wie op dat adres woont met bijbehorende foto
en dat Brody nu weer met Carrie bezig is vind ik zó ongeloofwaardig, irritant en overbodig. Zulke onzin heeft deze serie helemaal niet nodig
omdat het een url isquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Waarom zou er in dat plaatje in de OP "watch careful.ly" staan? Die punt ertussen bedoel ik?
Ohquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
omdat het een url is
www.watchcareful.ly
in dit geval was het gewoon degene die daar woonde, een muzikant o.i.d. met de naam zoals gemeld maar hij zag er totaal anders uit. Even het paspoort opvragen had al een hoop ellende bespaart...quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Want als iemand anders is ingeschreven op een bepaald adres kan er onmogelijk een terrorist wonen/aanwezig zijn. Zelfde met de genoemde background check; er was op dit moment gewoon intel dat daar een terrorist zou zijn. Daar kom je maar op 1 manier snel achter en dat is niet het raadplegen van de gemeentelijke database of observatie.
Vond dat geen rare actie.
Is op zich wel waar. Op het moment dat ze die intel krijgen zijn er wel meerdere mensen mee bezig, en dan kunnen bepaalde mensen wel even die naam nazoeken en dan komen ze op een andere foto uit.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
in dit geval was het gewoon degene die daar woonde, een muzikant o.i.d. met de naam zoals gemeld maar hij zag er totaal anders uit. Even het paspoort opvragen had al een hoop ellende bespaart...
klopt, maar zo een foto is juist het eerste dat ze tegenkomen als ze die naam intikken (want ze konden hem nog niet, hadden alleen een naam en het laatste bekende adres van alweer een tijd geleden) lijkt me. De realiteit hebben ze even laten varen voor een spannend momentje in de serie, wat ik trouwens wel kan verdragenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is op zich wel waar. Op het moment dat ze die intel krijgen zijn er wel meerdere mensen mee bezig, en dan kunnen bepaalde mensen wel even die naam nazoeken en dan komen ze op een andere foto uit.
Maar dan nog, niet heel raar hoe het nu liep vond ik, voor hetzelfde geld zit er wel een terrorist die die muzikant bijvoorbeeld heeft vermoord en zijn ID heeft overgenomen, en dan zouden ze niet langs gaan vanwege de info uit een database? Het leek ze een betrouwbare tip, en dan moeten ze snel en gedecideerd handelen. Ze verwachten op korte termijn een aanslag, dus dan liever een inval te veel dan te weinig
Zelfde idee. Ik dacht eerst ook "Hmm, deze aflevering is toch een stuk minder in vergelijking met de vorige afleveringen", maar richting het eind werd het allemaal toch mooi neergezet en ik vond het toch wel een goede aflevering.quote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het eerste deel van deze ep wat minder, maar daarna werd het weer erg goed. Brody raakt dieper en dieper in de problemen. Wat een goede acteur is dat zeg. Hij zet zijn rol zo overtuigend neer.
Maar de naam intikken en andere foto te vinden hoeft de inval toch niet te stoppen? (Zie bovenstaande uitleg nogmaals)quote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, maar zo een foto is juist het eerste dat ze tegenkomen als ze die naam intikken (want ze konden hem nog niet, hadden alleen een naam en het laatste bekende adres van alweer een tijd geleden) lijkt me. De realiteit hebben ze even laten varen voor een spannend momentje in de serie, wat ik trouwens wel kan verdragen
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar de naam intikken en andere foto te vinden hoeft de inval toch niet te stoppen? (Zie bovenstaande uitleg nogmaals)
ze kregen alleen een naam en adres waarvan verondersteld werd dat het de terrorist was waarnaar ze opzoek waren. Als ze dan binnenvallen en zeggen dat ze op zoek zijn naar die naam en dan de bewoner die er compleet anders uitziet zegt dat ben ik en ze er vervolgens direct achter komen dat de tip fake is... tja dat had de CIA een reis kunnen besparen. Als ze nu naar een andere naam opzoek waren dan had diegene daar onder gedoken kunnen zitten, nu niet. Dat ze dan alsnog een kijkje zouden nemen zou kunnen, maar wel iets terughoudender lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Aestivate het volgende:
Nogmaals, ik snap niet wat er raar is aan die inval. Al woonde er een 90 jaar oud echtpaar dat goed bekend staat in de buurt en blijkt uit 3 jaar FBI observatie niks bijzonders, zij hadden op dat moment betrouwbaar veronderstelde info. Foto vooraf opvragen had 1 minuut werk achteraf gescheeld, inval had sowieso plaatsgevonden.
Snap de opmerkingen 'misser' en realiteit laten varen echt niet, tenzij jullie in een realiteit leven waar alleen huizen binnengevallen worden waar geflagde terroristen wonen.
Dat was een beetje mijn puntquote:Op donderdag 15 november 2012 09:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat ze dan alsnog een kijkje zouden nemen zou kunnen, maar wel iets terughoudender lijkt me.
True thatquote:[..]
Anyway: boeiend
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:29 schreef µ het volgende:
• B&H / Morena Baccarin
• B&H / Morgan Saylor
Hij wil er gewoon vroeg bij zijn als ze over 10 jaar wereldberoemd isquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef planethugo het volgende:
en dat 2de topic riekt naar pedofilie
Dan moet je toch maar eens de definitie van pedofilie in de Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders opzoeken, want het seksueel aantrekkelijk vinden van pubers valt hier niet onder. En zij is duidelijk een puber.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef planethugo het volgende:
Ze is 18quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef planethugo het volgende:
Gewoonlijk zou ik het met je eens zijn, maar ik vind het nu toch wel boeiend omdat het niet duidelijk is in hoeverre ze het menen of doen alsof om de ander een pootje te lichten. Denk dat het een reveal wordt (nadat duidelijk wordt dat Brody nog steeds bij Nazir hoort), dat Carrie het voor 100% heeft gespeeld deze keer. Ze was er een paar eps geleden te veel van doordrongen van hoe koelbloedig Brody haar leven heeft vergalt.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Norrage het volgende:
Enige minpunten: Die liefdesrelatie tussen Carrie en Brodyvond ik in seizoen 1 al echt zo kut, en nu gaat het nog een beetje door. Het is zo voorspelbaar en zo cliche en zo irritant...bah...en die stomme kinder-soap ertussen doorheen. Ik vind dat ze het best goed spelen, en het is best leuk gedaan...maar het is zo verschrikkelijk overbodig
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef Maisnon het volgende:
SNL doet een Homeland sketch
http://www.myvideo.de/watch/8842944/SNL_Homeland_Skit
Jup, zij was laatst een keer de host bij SNLquote:
briljant en precies wat er mis is met HLs2quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:06 schreef Maisnon het volgende:
SNL doet een Homeland sketch
http://www.myvideo.de/watch/8842944/SNL_Homeland_Skit
Wat dacht je van Abu Nazir himself?quote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef ace_eleven het volgende:
• Die toch een grotere baas van de terroristen ontmoet
(wie was dat, we hebben hem ook wel eerder gezien toch?? Kon m ff niet meer plaatsen)
't is op een duitse site geupload, alle Amerikaanse mirrors kan je niet vanuit Nederland kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 13:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
briljant en precies wat er mis is met HLs2
Waarom krijg ik duitse reclame trouwens
Jawel.quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wie was die vent op het eind? Toch niet Abu Nazir zelf?
Dit dus! Begint onwerkelijk te worden imo. Geloof nooit dat zo'n loose canon ook maar een half uur mag rondlopen bij de CIA!?quote:Op maandag 19 november 2012 14:11 schreef Markeerstift het volgende:
Ik heb me deze aflevering toch wel heel erg aan Carrie geërgerd. Zo genant ook toen heel de CIA naar haar orgasme zat te luisteren, dat hoofd van Saul
wel goed geacteerd hoor, ik ergerde me aan de persoon Carrie
Carrie is gewoon een ongeleid projectiel, vraag me af of ze hem wel gebruikt (hoop het wel want anders is ze inderdaad stage 5 delusional)..
quote:Op maandag 19 november 2012 13:54 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat dacht je van Abu Nazir himself?
Je hebt wel gelijk. Bij operaties van de CIA waarbij er persoonlijk contact vereist is met Brody snap ik dat ze Carrie inzetten, maar bij deze achtervolging had dat inderdaad niet gehoeven.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef T_Killer het volgende:
Ik snap dat ze Carrie en Brody niet oppakken in het motel, omdat Brody de enige is via wie ze de aanslag kunnen verijdelen.
Maar wat een slechte beslissing van Quinn om haar mee te sturen in de volgauto terwijl hij toch moet weten hoe zeer Carrie haar eigen zin doordrijft.
Wel weer een puike aflevering, ik kijk weer uit naar volgende week.
Enigszinds mee eens. Maar zonder Carrie hadden ze niet eens gezien dat er een helicopter ze op kwam halen ;').De CIA in deze serie lijkt nog debieler dan je buurtagent.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef T_Killer het volgende:
Ik snap dat ze Carrie en Brody niet oppakken in het motel, omdat Brody de enige is via wie ze de aanslag kunnen verijdelen.
Maar wat een slechte beslissing van Quinn om haar mee te sturen in de volgauto terwijl hij toch moet weten hoe zeer Carrie haar eigen zin doordrijft.
Wel weer een puike aflevering, ik kijk weer uit naar volgende week.
Nee Virgil en Max die 50m verderop in een stilstaande auto zitten horen geen helikopter overkomenquote:Op maandag 19 november 2012 20:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Enigszinds mee eens. Maar zonder Carrie hadden ze niet eens gezien dat er een helicopter ze op kwam halen ;').De CIA in deze serie lijkt nog debieler dan je buurtagent.
Nee want het is donker. En infrarood hebben ze niet van gehoord volgens mij.quote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Nee Virgil en Max die 50m verderop in een stilstaande auto zitten horen geen helikopter overkomen
Gewoon TPB of EZTVquote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't is op een duitse site geupload, alle Amerikaanse mirrors kan je niet vanuit Nederland kijken
Ik hoefde 'm niet eens goed te zien om te weten dat hij het was.quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou niet herkennen als Abu Nazir... mijn god
Ik dacht eerst dat het Max wasquote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoefde 'm niet eens goed te zien om te weten dat hij het was.
Toen ie "Nicholas..." zei was het al duidelijk.
Mja zij waren vanaf dag 1 bij de surveillance van Brody betrokken en op verzoek van Carry erbij betrokken. Waarom ze er nu nog zijn en ook die actie deden (alhoewel dat niet heel moeilijk is lijkt me) vraag ik me ook af.quote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef remlof het volgende:
Wat ik niet snap is dat die amateurs van Carrie door de CIA gebruikt worden.
Iddquote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef remlof het volgende:
Wat ik niet snap is dat die amateurs van Carrie door de CIA gebruikt worden.
Kwijtraken of niet beginnen met tracken.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Adelante het volgende:
Hoe kan die CIA nou een helikopter kwijtraken in het Amerikaans luchtruim???![]()
Verder wel spannende uitzending, maar dat was een beetje een anticlimax
ik zeiquote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee want het is donker. En infrarood hebben ze niet van gehoord volgens mij.
Remember dat Max even opging nemen wat Roya tegen Brody ging zeggen. Dat was minder dan 50 meter en mislukte totaal.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Nee Virgil en Max die 50m verderop in een stilstaande auto zitten horen geen helikopter overkomen
Zelfs in België mogen helicopters vrij vliegen en landen. In de US zijn de wetten daarvoor nog veel vrijer. Daarbij, als de heli laag blijft is er geen radar die je oppikt in de middle of nowhere.quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kwijtraken of niet beginnen met tracken.Ik weet niet precies hoe het werkt maar ik kan me voorstellen dat ze bij een andere instantie die info aan moeten vragen en dat niet direct en realtime beschikbaar is. Vaak zie je dat een flightplan ingediend moet worden maar dat niet a la minuut opvalt als daarvan afgeweken wordt. Dat betekend continue bemande radarposten, iets wat ze denk ik niet voor rustige delen van het luchtruim hebben.
Iig, misschien tracken ze hem wel, zullen we volgende week zien.
Omdat het telkens toch weer info oplevertquote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idden wat ik ook niet snap is dat Carrie er telkens weer mee weg komt om orders niet op te volgen en maar te doen waar ze zin in heeft.
Bij 24 keken ze gewoon ff met satellietje waar Carrie was door haar telefoon te tracken en dan zagen ze meteen de helikopterquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kwijtraken of niet beginnen met tracken.Ik weet niet precies hoe het werkt maar ik kan me voorstellen dat ze bij een andere instantie die info aan moeten vragen en dat niet direct en realtime beschikbaar is. Vaak zie je dat een flightplan ingediend moet worden maar dat niet a la minuut opvalt als daarvan afgeweken wordt. Dat betekend continue bemande radarposten, iets wat ze denk ik niet voor rustige delen van het luchtruim hebben.
Iig, misschien tracken ze hem wel, zullen we volgende week zien.
De Jack Bauer van Homelandquote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idden wat ik ook niet snap is dat Carrie er telkens weer mee weg komt om orders niet op te volgen en maar te doen waar ze zin in heeft.
en het zien van al die blikken richting carrie toen ze het cia gebouw binnenliep, hard gelachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:10 schreef golfer het volgende:
Leuk voor de afluisteraars om dat gekrik van Carrie met Brody te zien/horen.![]()
Ook gewoon na de aflv hoor ( bij de juiste download )quote:Op maandag 19 november 2012 23:55 schreef hattricker het volgende:
Op de youtube pagina van Showtime staat al een stukje van de volgende aflevering.
Ik ook. Geweldig stuk was datquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en het zien van al die blikken richting carrie toen ze het cia gebouw binnenliep, hard gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |