abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119116526
Zo, gebeurt weer genoeg :o

Het verhaal van die kinderen krijgt nu toch ook zijn impact op t verhaal en Saul verantwoordelijk voor een dode, zag k niet aankomen trouwens...

O, en claimen ze nou met zekerheid dat t c4 was wat de Hezbollah had meegenomen, of was dat ook voor hen speculatie?

Vond t wel een mooie scène met Body en zijn chick in die limo, over Tom, goede woordkeuze van Brody :D

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 12-11-2012 11:35:30 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 12 november 2012 @ 10:57:46 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_119118580
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 10:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Wie? :o
Jaja, auto-correctie op de telefoon :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 12 november 2012 @ 15:57:02 #204
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_119128082
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef ace_eleven het volgende:

O, en claimen ze nou met zekerheid dat t c4 was wat de Hezbollah had meegenomen, of was dat ook voor hen speculatie?
Dat was een stukje speculaas van Carrie.
Ze merkte op dat op basis van het gewicht van de kist (2 mannen moesten er moeite voor doen om het naar buiten te dragen) het genoeg C4 zóu kunnen zijn om een flinke aanslag te plegen.
pi_119136015
Ik vond het eerste deel van deze ep wat minder, maar daarna werd het weer erg goed. Brody raakt dieper en dieper in de problemen. Wat een goede acteur is dat zeg. Hij zet zijn rol zo overtuigend neer.
pi_119141915
Dana maakt het Brody er ook niet makkelijker op. :D
pi_119148057
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat was een stukje speculaas van Carrie.
Ze merkte op dat op basis van het gewicht van de kist (2 mannen moesten er moeite voor doen om het naar buiten te dragen) het genoeg C4 zóu kunnen zijn om een flinke aanslag te plegen.
En RDX residu (wat hoort bij C4/explosieven) en géén straling. Al met al redelijk zeker dat het C4 is volgens mij.
pi_119148257
Maar je kan wel zien dat het dezelfde schrijver(s) (toch?) zijn als met 24. Deze Dana verhaallijn is echt precies een Kim verhaallijn _O-

Maar goede ep weer! Niet zo goed als de vorige, maar het verhaal gaat op goed tempo door. En Peter Quinn is een baas _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119153415
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef Norrage het volgende:
Maar je kan wel zien dat het dezelfde schrijver(s) (toch?) zijn als met 24. Deze Dana verhaallijn is echt precies een Kim verhaallijn _O-

Maar goede ep weer! Niet zo goed als de vorige, maar het verhaal gaat op goed tempo door. En Peter Quinn is een baas _O_
Quinn is zeker een baas ipv seizoen 3 hoop ik dat ze een remake van seizoen 1 doen met Quinn als hoofdpersoon.
Lijkt me nu trouwens wel helemaal duidelijk dat die Max de mol is, wat deed hij anders in deze episode?
pi_119153778
Zoontje brody, Chris had ook veel te zeggen deze ep .

Raam open
You gonna ride the horses dana? You can break your neck that way!
Raam dicht
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_119161436
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 05:41 schreef epicbeardman het volgende:
Zoontje brody, Chris had ook veel te zeggen deze ep .

Raam open
You gonna ride the horses dana? You can break your neck that way!
Raam dicht
Hij vroeg ook nog of zijn vader ging zwemmen. Echt een waardevolle asset deze jongen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:13:31 #212
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_119161479
Gelukkig leidt die verhaallijn van de dochter nu ergens toe. Ik vind die dochter trouwens een heel goede actrice, wat een getergde puberblikken kan zij uit haar mouw schudden :+
pi_119163334
grappig dat de cia invalt bij een gewone burger, maar checken ze niet even voor ze dat doen wie op dat adres woont met bijbehorende foto :')

en dat Brody nu weer met Carrie bezig is vind ik zó ongeloofwaardig, irritant en overbodig. Zulke onzin heeft deze serie helemaal niet nodig
pi_119163995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 02:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Lijkt me nu trouwens wel helemaal duidelijk dat die Max de mol is, wat deed hij anders in deze episode?
Wanneer kwam hij voorbij dan?
pi_119164033
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef planethugo het volgende:
grappig dat de cia invalt bij een gewone burger, maar checken ze niet even voor ze dat doen wie op dat adres woont met bijbehorende foto :')

en dat Brody nu weer met Carrie bezig is vind ik zó ongeloofwaardig, irritant en overbodig. Zulke onzin heeft deze serie helemaal niet nodig
Ja, de enige constante smet op deze serie. En tsja, die inval...foutjes gebeuren, zeker in de stress van het moment. daar kan ik nog mee leven, al moet ik zeggen dat ik ook zo mijn bedenkingen had bij die scene.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:54:41 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_119164579
Toen Brody bijna wou gaan zwemmen 's middags had ie opeens geen home-improvement verbandje meer :+
pi_119165131
Ik zou het heel nep vinden als het zo zou blijken te zijn maar misschien dat ze saul de mol willen maken. Eerst was hij een van de weinige die bij dat verhoor was die een scheermesje naar binnen had kunnen smokelen en nu is dankzij hem ook aileen(?) dood doordat ze haar aders door kon snijden met het glas van zijn bril. Maar ik moet bekennen dat ik er zelf niet zo erg in geloof, vind Saul een van de meest overtuigende goodguys waarvan het me niet logisch lijkt als hij juist degene is die met de vijand werkt.
pi_119166961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef opreis het volgende:
Ik zou het heel nep vinden als het zo zou blijken te zijn maar misschien dat ze saul de mol willen maken. Eerst was hij een van de weinige die bij dat verhoor was die een scheermesje naar binnen had kunnen smokelen en nu is dankzij hem ook aileen(?) dood doordat ze haar aders door kon snijden met het glas van zijn bril. Maar ik moet bekennen dat ik er zelf niet zo erg in geloof, vind Saul een van de meest overtuigende goodguys waarvan het me niet logisch lijkt als hij juist degene is die met de vijand werkt.
de makers van de serie kennende, zie ik het eigenlijk nog best wel als plausibel dat Saul de mol is....jammer genoeg
pi_119167001
Nee, lijkt me niet, heb er vorig seizoen heel even over getwijfeld, maar hij heeft toen wel zijn loyalties bewezen, Saul is episch _O_
pi_119167242
Ik denk het eigenlijk ook niet :)
pi_119167518
dan had Saul die tape van Brody natuurlijk nooit meegenomen (om maar wat te noemen) :)
pi_119173999
Waarom zou er trouwens momenteel een mol in de CIA moeten zitten? Zouden de terroristen het contact met Brody dan ondertussen niet verbroken hebben? Het kan wel dat Max een mol is, die weinig kennis van zaken heeft, hij gedraagt zich wel verdacht, maar zijn er ook aanwijzingen dat er een mol MOET zijn?
pi_119174055
Ik vind die Max meer een weirdo dan dat 'ie zich verdacht gedraagt eigenlijk.
pi_119174833
Hopelijk wordt de relatie tussen Virgil en Carrie ook nog duidelijk gemaakt, misschien komen we dan direct wat te weten over Max. Het is moeilijk om te speculeren of hij een mol is, omdat we NIKS van die twee weten.
Hoewel ik Quinn echt een baas vind, zie ik steeds meer vergelijkingen met 24 (maar dan realistischer).
Quinn=Jack, Dana=Kim, Saul=Mike Novick. Daarnaast vallen steeds meer domme slordige foutjes op in de laatste afleveringen. De CIA die zonder een background check of observatie een huis binnenvallen, terroristen die ongemerkt een onderzoeksterrein binnenvallen etc.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119175015
Er zat nauwelijks progressie in deze aflevering. Echt een seizoensvuller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')