Jaja, auto-correctie op de telefoonquote:
Dat was een stukje speculaas van Carrie.quote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef ace_eleven het volgende:
O, en claimen ze nou met zekerheid dat t c4 was wat de Hezbollah had meegenomen, of was dat ook voor hen speculatie?
En RDX residu (wat hoort bij C4/explosieven) en géén straling. Al met al redelijk zeker dat het C4 is volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was een stukje speculaas van Carrie.
Ze merkte op dat op basis van het gewicht van de kist (2 mannen moesten er moeite voor doen om het naar buiten te dragen) het genoeg C4 zóu kunnen zijn om een flinke aanslag te plegen.
Quinn is zeker een baas ipv seizoen 3 hoop ik dat ze een remake van seizoen 1 doen met Quinn als hoofdpersoon.quote:Op maandag 12 november 2012 22:52 schreef Norrage het volgende:
Maar je kan wel zien dat het dezelfde schrijver(s) (toch?) zijn als met 24. Deze Dana verhaallijn is echt precies een Kim verhaallijn
Maar goede ep weer! Niet zo goed als de vorige, maar het verhaal gaat op goed tempo door. En Peter Quinn is een baas
Hij vroeg ook nog of zijn vader ging zwemmen. Echt een waardevolle asset deze jongen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 05:41 schreef epicbeardman het volgende:
Zoontje brody, Chris had ook veel te zeggen deze ep .
Raam open
You gonna ride the horses dana? You can break your neck that way!
Raam dicht
Wanneer kwam hij voorbij dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 02:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lijkt me nu trouwens wel helemaal duidelijk dat die Max de mol is, wat deed hij anders in deze episode?
Ja, de enige constante smet op deze serie. En tsja, die inval...foutjes gebeuren, zeker in de stress van het moment. daar kan ik nog mee leven, al moet ik zeggen dat ik ook zo mijn bedenkingen had bij die scene.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:16 schreef planethugo het volgende:
grappig dat de cia invalt bij een gewone burger, maar checken ze niet even voor ze dat doen wie op dat adres woont met bijbehorende foto
en dat Brody nu weer met Carrie bezig is vind ik zó ongeloofwaardig, irritant en overbodig. Zulke onzin heeft deze serie helemaal niet nodig
de makers van de serie kennende, zie ik het eigenlijk nog best wel als plausibel dat Saul de mol is....jammer genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef opreis het volgende:
Ik zou het heel nep vinden als het zo zou blijken te zijn maar misschien dat ze saul de mol willen maken. Eerst was hij een van de weinige die bij dat verhoor was die een scheermesje naar binnen had kunnen smokelen en nu is dankzij hem ook aileen(?) dood doordat ze haar aders door kon snijden met het glas van zijn bril. Maar ik moet bekennen dat ik er zelf niet zo erg in geloof, vind Saul een van de meest overtuigende goodguys waarvan het me niet logisch lijkt als hij juist degene is die met de vijand werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |