Je mening over haar kennen we nu inmiddels wel. Om dat na iedere aflevering 3 keer te herhalen heeft ook weinig zin lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gejank maar ook die bekken die ze trekt en die ogen irriteren mij..kan er gewoon niks aan doen.
Ik gok suicide-vests, die daar gemaakt werden, zou er wel op kunnen duiden dat zie die op korte termijn wel weer willen gebruiken met die nieuwe aanslag. T lag echter wel achter een dichtgemetselde muur, dus niet zo gemakkelijk toegankelijk, dus zouden dus ook grotere terroristische geheimen kunnen zijn...quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef BrookeDavis het volgende:
zooo wat een aflevering, die inval echt niet verwacht...hmm wat zou er in die kist zitten?
Omdat ze kut blijft mag ik het niet blijven benoemen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je mening over haar kennen we nu inmiddels wel. Om dat na iedere aflevering 3 keer te herhalen heeft ook weinig zin lijkt me.
Nou, je zegt het iedere week een paar keer. Ik denk dat iedereen inmiddels wel weet wat jouw mening daarover is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ze kut blijft mag ik het niet blijven benoemen?
Welk rooster?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op inderdaad. Er werd wel heel erg gefocused op dat rooster, dat kan geen toeval zijn.
quote:
Ja, echt helemaal fantastisch. Ze verdient echt 20 emmy's voor die rol. Brody ook trouwens. Zulke briljante acteurs. En ik snap dat gehaat echt niet, komop zeg. Het maakt de serie wat mij betreft zelfs veel realistischer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:25 schreef ace_eleven het volgende:
Vind het wel nice juist, die grote waterige ogen, onrustige blik en houding en die zenuwtrekjes... heel sterk karakter
Was wel heel duidelijk in beeld ja. lijkt me dat als dat microfoontje daar tegenaan ligt dat het geleid en dat het geen signaal meer ontvangt en alleen maar ruis. Expres? Ik vertrouw die vent niet meer dus, ook nadat ie zat te slapen. Lag er wel heel dik bovenop...of ze deden dat expres om ons het verkeerde pad op te leiden.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze het over dit beeld, maar is gewoon de tafel volgens mij:)
Ja:quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Norrage het volgende:
Jezus, hoe kan je in godsnaam haten op Carrie? Zij is echt fantastisch, wat een geacteer. Wat geweldig. Zij maakt de serie echtEn hele goede, overwachte ep zeg
Ze blijven meer verrassen en onvoorspelbare eps maken, fantastisch. Ik had echt, wtf, ik spoelde nog terug om te kijken of ik wat gemist had. En hadden we die vent die we in beeld zagen nadat ie zijn helm afdeed moeten kennen??
![]()
Zou kunnen, dat liggen te tukken sprak inderdaad niet in zijn voordeel, ik vertrouw Virgil nog wel, al raakte hij die dude ook wel makkelijk kwijt trouwensquote:En ik verdenk die ene dude van het spionage team ook een beetje. Eerst zat ie te slapen, toen leek het alsof hij expres zijn microfoontje tegen het rooster hield zodat het interfereerde en je niks kon horen. Maar wat een goede serie. Gaan echt 2 scheppen nog bovenop seizoen 1
Jaquote:Enige minpunten: Die liefdesrelatie tussen Carrie en Brodyvond ik in seizoen 1 al echt zo kut, en nu gaat het nog een beetje door. Het is zo voorspelbaar en zo cliche en zo irritant
Ik denk dat dat nog wel invloed gaat hebben op t verhaal, maar waarschijnlijk ook zo een emo-verhaal waar zij helemaal doordraait en Brody ook thuis weer wat extra shit tegen de ventilator ziet spatten..quote:...bah...en die stomme kinder-soap ertussen doorheen. Ik vind dat ze het best goed spelen, en het is best leuk gedaan...maar het is zo verschrikkelijk overbodig
Aah checkquote:Op woensdag 7 november 2012 23:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zou kunnen, dat liggen te tukken sprak inderdaad niet in zijn voordeel, ik vertrouw Virgil nog wel, al raakte hij die dude ook wel makkelijk kwijt trouwens
[..]
Ja
[..]
Ik denk dat dat nog wel invloed gaat hebben op t verhaal, maar waarschijnlijk ook zo een emo-verhaal waar zij helemaal doordraait en Brody ook thuis weer wat extra shit tegen de ventilator ziet spatten..
Die vent herken je niet maar je ziet wel een microfoontje tegen een rooster....? Hoe kijk jij deze serie?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:10 schreef Norrage het volgende:
Jezus, hoe kan je in godsnaam haten op Carrie? Zij is echt fantastisch, wat een geacteer. Wat geweldig. Zij maakt de serie echtEn hele goede, overwachte ep zeg
Ze blijven meer verrassen en onvoorspelbare eps maken, fantastisch. Ik had echt, wtf, ik spoelde nog terug om te kijken of ik wat gemist had. En hadden we die vent die we in beeld zagen nadat ie zijn helm afdeed moeten kennen??
![]()
En ik verdenk die ene dude van het spionage team ook een beetje. Eerst zat ie te slapen, toen leek het alsof hij expres zijn microfoontje tegen het rooster hield zodat het interfereerde en je niks kon horen. Maar wat een goede serie. Gaan echt 2 scheppen nog bovenop seizoen 1
Met mijn ogenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Die vent herken je niet maar je ziet wel een microfoontje tegen een rooster....? Hoe kijk jij deze serie?
Ik dacht ook meteen dat er een atoombom zat in die kistquote:Op donderdag 8 november 2012 18:09 schreef Jivis het volgende:
Wel een toffe aflevering, maar ze gaan nu wel erg 24 met dat Hezbollah-legertje dat binnen kwam stampen. Niets mis mee verder trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |