Ah, OK. Ik was nog een PM aan je aan het schrijven, maar dat hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
Nee hij zegt eerst een verhoging van hemtociet met 10% geeft 20 % meer max vermogen, een verhoging met 20% geeft 18% meer maxvermogen. minuut 45:40
Daarna zegt hij dat wat jij zegt. Zie mijn post boven daar noem ik beide cijfers.
edit en beide zijn relevant. want op 80% rijden als je max veel hoge ris is natuurlijk nog altijd sneller, maar je hebt er niets aan als je dat niet ook lang kunt volhouden. EPO doet dus beide.
Groot excuus van mij. Hij zgt een verhoging van 20% hematocriet = 18 % meer vermogen, ik bleef de hele tijd eighty ipv eighteen verstaan![]()
![]()
Nouja ik sta hiermee dus redelijk voor paal![]()
maar op zich veranderd het niets aan het verhaal. extreem grote winst blijft waar door epo blijft.
Inderdaad, voor hij begon te winnen in de Vuelta, won hij de Tirreno, Parijs-Nice en Romandie, aangevuld met Lombardije. Verder ook al goed in de Dauhpiné. Opbouwen zoals men zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Rominger
Nou...
Hoho, ik steek mijn hand niet in het vuur voor die lui. Maar ze zijn nog niet serieus in opspraak geraakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef DeeBee het volgende:
Dat is waar.En als dit al z'n 'dirt' is, dan valt het erg mee wat hij allemaal uitgespookt heeft in die jaren... Maar tegen erkende dopeurs goed meestrijden, rijdend voor zulke ploegen, tsja.
Al staat Evans ook niet bovenaan mijn verdachten lijstje per se, maar ik zou het lijstje SamSan, Sastre, Wiggins, Froome, Evans, Nibali nou ook niet als 'the clean crew' omschrijven zoals Leatherface...
Goeie editquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoho, ik steek mijn hand niet in het vuur voor die lui. Maar ze zijn nog niet serieus in opspraak geraakt.
Ja, laten we resultaten weglaten wanneer we willen checken of er een normale groeicurve is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:46 schreef Sloggi het volgende:
Als je zijn prestaties uit 1991, toen hij geen grote ronde reed, weglaat blijft er weinig over.
Dat is geen verdachtmaking, slechts een constatering.
Ja, woordje vergeten.quote:
Ik bedoelde dat je zijn carrière beter in twee periodes kunt indelen: tot 1990 en vanaf 1991. Maar dat verschil is ook gewoon te verklaren door het feit dat hij laat op de fiets stapte en zich knap heeft ontwikkeld, zoals jij aangeeft. Ik wilde enkel duidelijk maken dat hij wel degelijk vrij plotseling om de prijzen streed in de grote rondes: in 1990 fietste hij nog geen deuk in een pakje boter in de grote rondes. in 1991 deed hij aan geen grote ronde mee en in 1992 won hij de Vuelta.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, laten we resultaten weglaten wanneer we willen checken of er een normale groeicurve is.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Groeicurves zijn natuurlijk wel leuk om af en toe naar te kijken maar in individuele gevallen wetenschappelijk wel quatsch.
Elk lichaam heeft een eigen groeicurve. Gemiddelden en wat normaal is slaan per definitie niet op het individu. Daarnaast zijn topsporters mensen die ook niet in gemiddelde vallen. Maar ook als je binnen die groep gaat kijken zijn lichamen zeer verschillend. Je weet simpelweg niet hoe de fysieke curve is van iemand. Daarnaast is vorm een erg ongrijpbaar begrip wetenschappelijk.quote:
placebo-effectquote:Ik denk dat Harm Kuipers eens een natural bodybuilding wedstrijd moet bekijken en daarna 'Mister Olympia' (liefst een zo recent mogelijke). Eens kijken of ie dan nog vindt dat doping niet of nauwelijks werkt.
Die gingen vast wel eens langs bij ome Lance in Girona.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef TheArt het volgende:
En na Indurain en SamSan die Armstrong nog maar eens lekker in bescherming nemen, doet Piti hetzelfde
Indurain heeft zelf ook hard gebruikt!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef TheArt het volgende:
En na Indurain en SamSan die Armstrong nog maar eens lekker in bescherming nemen, doet Piti hetzelfde
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef TheArt het volgende:
twitter:maduc twitterde op maandag 22-10-2012 om 23:02:24#nieuwewielrennen is here to stay. reageer retweet
Manmanman.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]twitter:maduc twitterde op maandag 22-10-2012 om 23:02:24#nieuwewielrennen is here to stay. reageer retweet
![]()
Alweer een Spanjaardquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef TheArt het volgende:
Ook met de wetenschap van nu blijft dat nog steeds een geweldige rit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef groenen het volgende:
Ik ben iets te jong om Geswiss te hebben meegemaakt.
Maar op mij heeft toch vooral de dopingrit van Landis enorme indruk gemaakt. Hij viel rond het middaguur al aan en de hele dag reden monsters als Gonchar achter hem. Maar ze kwamen geen meter dichterbij.![]()
Ik heb de hele dag op het puntje van mijn stoel gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |