SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 22-10-2012 15:47:21 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zal wel een aardige afstand geweest zijn bij elkaar inderdaad, minimaal een paar hamburgers of 0,0001 trip to the moonquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En geen Endomondo aangezet om te zien hoeveel km je gemaakt hebt?![]()
![]()
43'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gefeliciteerd alle Amsterdam-lopers!Haha, Jan zat er gewoon 25% naast..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een faal zeg van Jan:Je meet je loopjes toch na en merkt toch als iets niet helemaal klopt.twitter:Jmvanhalst twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:10:27Trainingen gingen super en soepel. Weet nu ook waarom. Mijn Nike app gaf grote afstanden en toptijden aan. Denk wordt makkie. reageer retweet
Nou moet ik zeggen dat Endomondo bij mij over het algemeen nauwkeurig is, maar tijdens de HM in Eindhoven zat ie er toch een beetje naast. Uiteindelijk scheelt dat 2 minuutjes in mijn nadeel. Gelukkig staat er elke km een vlag dus heb je het zelf ook in de gaten.![]()
Een vergissing van de bank in uw voordeel dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:07 schreef linebear het volgende:
Mijn Nike app zat er gisteren ook 700 meter naast. Had dus eigenlijk door moeten lopen. Da's prettiger!
Overigens: 31![]()
Ja, zulke vergissingen gebeuren bijna nooit, dus ben ik maar gestopt bij de finishquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:10 schreef Jeter het volgende:
[..]
Een vergissing van de bank in uw voordeel dus. Da's prettiger!
Overigens: 31![]()
![]()
Ik zit stiekem toch na te denken over de groet uit schoorl run, 10km. Ik ben bang dat het een zwaar parcours is en dat ik halverwege neerval ofzo
Iemand deze ooit gelopen hier?![]()
![]()
Kan mobiel niet meer quoten uit vorige topic, dus dan maar zo: thanks MoBlo!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
36 voor nog een paar weken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ben ook wat stijfquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:27 schreef Quoi het volgende:
Mogge![]()
Deze 32er heeft wat last met opstarten....![]()
![]()
Ik ga vandaag gewoon samen met vrouwlief lopenLekker laag tempo lopen, 7m/km.
Kijken wie het eerst afhaakt![]()
![]()
Wat een gaar weer hier. Van die ongezellige regen.Toch wel blij dat ik gisteren al gelopen heb.
Ja doei.![]()
Heb je toch je schoenen mee gesmokkeld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijken wie het eerst afhaakt![]()
![]()
Je bent zo oud als je je voelt![]()
Vandaag rustdag![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
uhuh, sneaky tussen de bloemkool en worteltjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb je toch je schoenen mee gesmokkeld?
Heerlijk weer hier nu.![]()
lekker rustig herstelloopjequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:31 schreef GotC het volgende:
Misschien vandaag lekker met de loopgroep meelopen. Even kijken hoe de beentjes het vandaag doen.
![]()
Dat zal ik wel zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijken wie het eerst afhaakt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
25 dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Je bent zo oud als je je voelt![]()
Vandaag rustdag![]()
![]()
.
Yup. Staat een kort-maar-krachtig-interval op het programma, maar kan lekker achterin de groep blijven hangenquote:.
![]()
Ik heb een keer eerder gelopen. Toen vond ik het wel meevallen. Is zit zeker glooiing in het parcours. Maar de laatste 2 of 3 km gaat het naar beneden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:18 schreef Miezziej het volgende:
Ik zit stiekem toch na te denken over de groet uit schoorl run, 10km. Ik ben bang dat het een zwaar parcours is en dat ik halverwege neerval ofzo
Iemand deze ooit gelopen hier?
De paden zijn allemaal semi-verhard. Van die schelpenpaden die best hard zijn. Geen echte zandpaden.![]()
Dat doe ik ook wel regelmatig. Wel lekker tussendoor loopjequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Kijken wie het eerst afhaakt
Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Hmm, het wordt steeds interessanter..quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ik heb een keer eerder gelopen. Toen vond ik het wel meevallen. Is zit zeker glooiing in het parcours. Maar de laatste 2 of 3 km gaat het naar beneden.
De paden zijn allemaal semi-verhard. Van die schelpenpaden die best hard zijn. Geen echte zandpaden.![]()
![]()
jeetje... dat laat ik even aan me voorbij gaan ;-)quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Rondje voetstappenpad van 25km?
16 km, Hollandsche Rading -> Hilversum
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
netjes, mn tijd is aangepast op de site van tcs
Netto tijd 2:09:52Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef GotC het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)erdam-marathon-.html
Serieuze faal van foto icm onderschrift.
Ecosia
deze 32er heeft wat last van spierpijn in zijn dijen
Ecosia
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:44 schreef GotC het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)erdam-marathon-.html
Serieuze faal van foto icm onderschrift.
!
ik ga maar in de leer bij Famke Jansen
Ecosia
Offtopic, sorry
Deze 24jarige gaat vandaag een woning in Den Haag bezichtigen
Wel spannend... Ik moet de sleutel gaan halen en in m'n eentje gaan kijken. Vriend die mee zou gaan is ziek en kan dus niet. Werd net gebeld door de woningbouw dat er daar ook veel zieken zijn en er dus geen medewerker beschikbaar is om samen met mij te gaan kijken.
Zo suf, ben echt nerveus
pas op voor de lijken in de kast ;-)quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef Yuki het volgende:
Offtopic, sorry
Wel spannend... Ik moet de sleutel gaan halen en in m'n eentje gaan kijken. Vriend die mee zou gaan is ziek en kan dus niet. Werd net gebeld door de woningbouw dat er daar ook veel zieken zijn en er dus geen medewerker beschikbaar is om samen met mij te gaan kijken.
Zo suf, ben echt nerveusInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ging voor een quintetquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:49 schreef GotC het volgende:
4 op een rij Jump
Fijn dat de tijd is aangepast
Ecosia
Leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef Yuki het volgende:
Offtopic, sorry
Zo suf, ben echt nerveus![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Deze boi is al 26 jaar een doorn in het oog van zijn ouders.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Awh. Dat doen ze ook echt niet zomaar hoor. 't Is echt gekkenhuis daar bij <corporatie>quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef Yuki het volgende:
Offtopic, sorry
Zo suf, ben echt nerveusSucces!
Ja doei.![]()
En nog in een puik pand ook! Heb daar ooit nog eens een wasmachine en een droger vandaan gehaaldquote:Hoop dat de woning in kwestie bevalt
Ja doei.![]()
25, al kruip ik stiekem alweer richting 26....“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik voelde me gisteren ook alles behalve Zeddie...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:13 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil de foto's van gister pff
Niet dat het een Zeddie is hoor, maar toch hahaF means you're fucked![]()
Vandaag ook, ik voel me prima!quote:
Vanavond ook gewoon lekker naar de loopgroep voor een hersteltraining. Een paar groepsgenoten hebben gisteren ook de halve gelopen
F means you're fucked![]()
gaat ze boven mediamarkt den haag wonen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En nog in een puik pand ook! Heb daar ooit nog eens een wasmachine en een droger vandaan gehaaldHoop dat de woning in kwestie bevalt
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gaat ze boven mediamarkt den haag wonen?Nee.
Ja doei.![]()
Ik kan vanmiddag de sleutel halen en nog even afspreken wanneer ik m terugbreng.quote:
Collega kan mee
Moet alleen tijd doden van 2 tot 5
(24)
Waarom moet je eigenlijk een rustdag hebben? Tot mijn schande heb ik wel een klein beetje spierpijn, maar zo erg is dat toch niet?
Naja, als ik volgens het schema niet mag gaan hollen, maak ik een lekkere lange wandeling door het herfstbos vandaag![]()
![]()
pak je een terrasje/cafe-tje op de grote marktquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan vanmiddag de sleutel halen en nog even afspreken wanneer ik m terugbreng.
Collega kan mee
Moet alleen tijd doden van 2 tot 5![]()
![]()
herstel van je spierenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
(24)
Waarom moet je eigenlijk een rustdag hebben? Tot mijn schande heb ik wel een klein beetje spierpijn, maar zo erg is dat toch niet?
Naja, als ik volgens het schema niet mag gaan hollen, maak ik een lekkere lange wandeling door het herfstbos vandaagAFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
je kan instellen dat je een mail krijgt als ze online zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Quoi het volgende:
* Quoi checkt elk uur ff of er al finishfoto's/video's zijn
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
veel sneller dan dat je elke dag looptquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar bouw je dan wel conditie op als je telkens van die rustdagen hebt?AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
Ingeschreven voor mijn eerste 10k loopje. Volgende week zondag de Wolfskamerloop in Huizen. Mag die in de OP?
Oh, en 23 hier.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Jaja, dus ik check elk uur mijn mailquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je kan instellen dat je een mail krijgt als ze online zijn![]()
![]()
Ja. Zo'n schema heeft ook niet voor niets rustdagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar bouw je dan wel conditie op als je telkens van die rustdagen hebt?Ja doei.![]()
Ik doe eigenlijk heel slecht gewoon elke dag belasten.
Ene dag fitness (waarbij ik ook mijn benen train, full body) en de andere dag hardlopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hm... ik heb nu een soort trainingsschema dat ik mijn spieren op 1 dag mishandel (dus hardlopen, push-ups, buikspieren en squads/kniebuigingen). En dan een dagje rust (waardoor ik nu een beetje overenergiek ben).
Maar als het zo is dan zal ik me er netjes aan houden.![]()
Je kunt best de ene dag je benen doen en de andere dag opdrukken/buikspieren doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik heb nu een soort trainingsschema dat ik mijn spieren op 1 dag mishandel (dus hardlopen, push-ups, buikspieren en squads/kniebuigingen). En dan een dagje rust (waardoor ik nu een beetje overenergiek ben).
Maar als het zo is dan zal ik me er netjes aan houden.
Weet niet of je dan squats en hardlopen op 1 dag moet doen of ook af kan wisselen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah... het is met een t, ik wist als niet hoe je het schreefquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt best de ene dag je benen doen en de andere dag opdrukken/buikspieren doen.
Weet niet of je dan squats en hardlopen op 1 dag moet doen of ook af kan wisselen.
OkéHet leek mij handig om in 1 dag mezelf te afpeigeren (en dan ben ik ook meer gemotiveerd), maar ik zal het proberen
Dank je wel!
![]()
Ja als je alles in 1 dag fijner vind dan kan dat ook. Wel lekker herstellen dan de dag erna.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah... het is met een t, ik wist als niet hoe je het schreef
OkéHet leek mij handig om in 1 dag mezelf te afpeigeren (en dan ben ik ook meer gemotiveerd), maar ik zal het proberen
Dank je wel!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Done, neem aan dat het de 28e is...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef GDPP het volgende:
Ingeschreven voor mijn eerste 10k loopje. Volgende week zondag de Wolfskamerloop in Huizen. Mag die in de OP?
Oh, en 23 hier.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Weet iemand hoe je je vierkoppige dijbeenspier rekt tijdens een warming up?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je Quadriceps.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Jumparound het volgende:
Weet iemand hoe je je vierkoppige dijbeenspier rekt tijdens een warming up?
http://www.runinfo.nl/rekoefeningen.htmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yep, thanks!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Done, neem aan dat het de 28e is...So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Donequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik er ook in
28 oktober 2012 - Pickering and Moors 10k
• motorbloempje
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
bedanktquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je Quadriceps.
http://www.runinfo.nl/rekoefeningen.htm
Ecosia
Eindelijk! Na wekenlang niet hardlopen (ik had een rugblessure gevolgd door een luchtweginfectie) ga ik zo eindelijk weer eens lopen.
Ik ben alleen haast bang dat ik overnieuw kan beginnen met Renate![]()
Gewoon kijken waar het schip strandt en vooral genieten van het feit dat je weer kunt! Veel plezier!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef GimmeGore het volgende:
Eindelijk! Na wekenlang niet hardlopen (ik had een rugblessure gevolgd door een luchtweginfectie) ga ik zo eindelijk weer eens lopen.
Ik ben alleen haast bang dat ik overnieuw kan beginnen met Renate
Ja doei.![]()
Doe voorzichtig aan mevrouw Gorequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben alleen haast bang dat ik overnieuw kan beginnen met RenateJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je zegt nu dan een splitschema beter is dan een full body schema?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt best de ene dag je benen doen en de andere dag opdrukken/buikspieren doen.
Weet niet of je dan squats en hardlopen op 1 dag moet doen of ook af kan wisselen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
He leuk, zijn jullie leeftijden aan het roepen! Ik win denk ik...... 46. En pas een jaar aan het lopen, maar ik loop nu wel standaard een rondje van 7 km. Nooit eerder in mijn leven gelopen, maar wel altijd veel aan andere sporten gedaan.
En, ben ik de oudste...?![]()
Ik ben 30
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nee. Ik dacht dat ze graag op beide dagen wat wou doen ivm overenergiek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je zegt nu dan een splitschema beter is dan een full body schema?!
Als je op de ene dag je benen belast kun je op de andere dag wel iets voor je buik, bi/tri ceps doen.
Alleen weet ik niet of het slim is om op de ene dag squats te doen en op de andere dag hardlopen.
Wellicht dat jij hier een visie op hebt?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat houd je tegen??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op dat parcours?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat dus.
Weer 25 minuten van je pr aflopen
Wie weetquote:
Maar als je nu nergens last van hebt (zeker je rug), waarom niet?
Nu ff rustig herstellen en dan weer opbouwen, moet lukken met jouw conditie lijkt me
Is in januari pas, dus tijd voldoende.![]()
Ben blij dat het gisteren toch iets korter was!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Doe, doe!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef YUR het volgende:
Hmmm....zal ik me inschrijven voor de halve van Egmond? twijfeltwijfel...
Dan kan ik me inschrijven voor een kwart marathon![]()
lol, is dat van mij afhankelijk?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Doe, doe!
Dan kan ik me inschrijven voor een kwart marathon
Was aflopen weekend in een huisje in Julianadorp, dus daar natuurlijk even gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/tscH6z1NWVU
Eindelijk weer eens lekker tijd gehad om een 10km te kunnen doen!
Deze week rustig aan want zaterdag de gebouwenloop!!![]()
Gaat dat wel met je blessure?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt zin om straks een stukkie te lopen... M'n wederhelft nog niet volgens mij![]()
![]()
Lekker! Zin in de gebouwenloop?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef gcjoel het volgende:
Was aflopen weekend in een huisje in Julianadorp, dus daar natuurlijk even gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/tscH6z1NWVU
Eindelijk weer eens lekker tijd gehad om een 10km te kunnen doen!
Deze week rustig aan want zaterdag de gebouwenloop!!![]()
![]()
Doen wat je prettig vind. Ik loop hard op dezelfde dagen als dat ik m'n benen train. Ik heb een tijdje full body gedaan en doe nu splits.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee. Ik dacht dat ze graag op beide dagen wat wou doen ivm overenergiek.
Als je op de ene dag je benen belast kun je op de andere dag wel iets voor je buik, bi/tri ceps doen.
Alleen weet ik niet of het slim is om op de ene dag squats te doen en op de andere dag hardlopen.
Wellicht dat jij hier een visie op hebt?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb eigenlijk al anderhalve week niets meer gevoeld aan m'n scheen (inclusief standloopje). En daarom wil ik samen met E.T. Lopen om zo m'n tempo lager te houden.quote:
En he is zoooo lekker weer, wil even door dat herfstbos lopen![]()
![]()
Beetje pathetic. Ik zit op marathon-photos.com gewoon de foto's van de Melbourne marathon te bekijken, van willekeurige personen. Gewoon om een stukje van die omgeving te zien.
Misschien moet ik mijn vakanties in de toekomst maar koppelen aan mooie wedstrijden
Door je neus ademen! Het ruikt zo lekker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk al anderhalve week niets meer gevoeld aan m'n scheen (inclusief standloopje). En daarom wil ik samen met E.T. Lopen om zo m'n tempo lager te houden.
En he is zoooo lekker weer, wil even door dat herfstbos lopenVeluwe-loop-dejavu
![]()
Heeft er iemand misschien tips voor trainen met een hartslagmeter? Ik heb een mooie aangeschaft en eens bekeken hoe dat loopt en dat gaat allemaal mooi constant. Maar nu vraag ik me af hoe ik het allemaal het beste kan gaan verbeteren met dat hulpmiddel bij de hand.![]()
Héérlijk idd, lopen door een bos in de herfstquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk al anderhalve week niets meer gevoeld aan m'n scheen (inclusief standloopje). En daarom wil ik samen met E.T. Lopen om zo m'n tempo lager te houden.
En he is zoooo lekker weer, wil even door dat herfstbos lopen![]()
![]()
lekker hequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef Quoi het volgende:
Door je neus ademen! Het ruikt zo lekker!Veluwe-loop-dejavu
het is ook alweer een week of 8 geleden dat ik hier voor het laatst gelopen heb.
![]()
Ik keek bij de Amsterdam Marathon foto's van vorig jaar, maar ik vond ze zo kleinquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef Quoi het volgende:
Beetje pathetic. Ik zit op marathon-photos.com gewoon de foto's van de Melbourne marathon te bekijken, van willekeurige personen. Gewoon om een stukje van die omgeving te zien.
Misschien moet ik mijn vakanties in de toekomst maar koppelen aan mooie wedstrijden
[..]
Door je neus ademen! Het ruikt zo lekker!Veluwe-loop-dejavu
Ik wil een groter voorbeeld
![]()
![]()
Ja ben wel benieuwd hoe het zal gaan dat binnen rennen!quote:
Kreeg toevallig net nog mail van ze met de info!![]()
![]()
Misschien ga ik me inschrijven voor de 10 km bij de Rotterdam Marathon. Lijkt me wel een heel tof evenement
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Waarom niet? Ikzei zelf laatst ook al tegen Mr.Mo: ik wil ooit wel de Causeway HM gaan doen (in Ierland), dus misschien kunnen we dan een vakantie naar daar plannen en dat ik dan terwijl we daar zijn die HM ren,quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef Quoi het volgende:
Misschien moet ik mijn vakanties in de toekomst maar koppelen aan mooie wedstrijdenen zo zijn er wel meer runs waarvan ik denk "Daar wil ik wel aan meedoen als het ooit fysiek haalbaar is"
gewoon lekker browsen, youtubefilmpjes kijken en dromen/plannen!
Ja doei.![]()
Ja geldt dat ook voor een beginner?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doen wat je prettig vind. Ik loop hard op dezelfde dagen als dat ik m'n benen train. Ik heb een tijdje full body gedaan en doe nu splits.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En zo komt werk en hobby samen. Ben een artikel aan het lezen: Does the outdoor environment matter for psychological restoration gained through running?![]()
Daar zit ik ook aan te denken. Lijkt me erg leuk en tijd genoeg om daar naartoe te trainenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef MissBliss het volgende:
Misschien ga ik me inschrijven voor de 10 km bij de Rotterdam Marathon. Lijkt me wel een heel tof evenement![]()
![]()
Net De Marathon... als die ouwe mannetjes de marathon binnen 6 maanden kunnen lopen, dan kan ik het echt wel binnen 3 maanden![]()
Zeer aandoenlijke film. En blij dat ik volgend jaar ook in Rotterdam ga lopen![]()
Zijn er nog verrassende conclusies, of kunnen we dat wel raden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Quoi het volgende:
En zo komt werk en hobby samen. Ben een artikel aan het lezen: Does the outdoor environment matter for psychological restoration gained through running?![]()
Mijn werk en hobby komen ook iedere dag samen. Op het moment dat ik hier de deur uit ren.F means you're fucked![]()
Hmmm, om in te schrijven voor de 10 kilometer moet je ook een eindtijd ingeven. Heb nog nooit 10 kilometer gelopen... Eerst nog maar even doortrainen dan![]()
![]()
Gewoon 60 minuten opgevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, om in te schrijven voor de 10 kilometer moet je ook een eindtijd ingeven. Heb nog nooit 10 kilometer gelopen... Eerst nog maar even doortrainen dan
wat is het max dat je gelopen dan? beetje schatten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, om in te schrijven voor de 10 kilometer moet je ook een eindtijd ingeven. Heb nog nooit 10 kilometer gelopen... Eerst nog maar even doortrainen dan
Had het ook bij de 8 km gisteren. Zo kwam ik helaas wel in het langzame vak![]()
Oh, ik heb ook geen idee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Arquero het volgende:
Hmmm, om in te schrijven voor de 10 kilometer moet je ook een eindtijd ingeven. Heb nog nooit 10 kilometer gelopen... Eerst nog maar even doortrainen danVoor mij is dat een beetje onrealistischquote:
Ik denk eerder aan 1 uur 10 minuten ofzo.. Nou ja even kijken nog maar.Ziggy played guitar
Had je kunnen raden: The runners preferred the park over the urban environment and perceived it as more psychologicallyquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zijn er nog verrassende conclusies, of kunnen we dat wel raden?
restorative![]()
![]()
quote:Bedankt voor je inschrijving voor de 10 km Loop Rotterdam op zondag 14 april 2013.
Je ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail op het ingevulde e-mailadres.![]()
1u10 opgeven kan natuurlijk ook gewoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook geen idee.
[..]
Voor mij is dat een beetje onrealistisch
Ik denk eerder aan 1 uur 10 minuten ofzo.. Nou ja even kijken nog maar.
Het gaat er gewoon om dat ze je in een startvak kunnen laten starten. Er is niemand die je tijd gaat controleren ofzo... Dus in principe maakt het niet zo gek veel uitF means you're fucked![]()
Grappig om al jullie leeftijd te lezen.
Ik had verwacht dat ik bij " de oudere" zou horen. Op enkele uitschieters na
Hier een mooi middenmoot qua leeftijd dus, 31 winters!![]()
Ah okquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef YUR het volgende:
[..]
1u10 opgeven kan natuurlijk ook gewoon
Het gaat er gewoon om dat ze je in een startvak kunnen laten starten. Er is niemand die je tijd gaat controleren ofzo... Dus in principe maakt het niet zo gek veel uit
Nou vanavond even overleggen met Re en dan ga ik me morgen inschrijven denk ik
Ziggy played guitar
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok
Nou vanavond even overleggen met Re en dan ga ik me morgen inschrijven denk ikHet zijn massale maar zulke toffe evenementen
Ja, de Damloop vond ik erg leuk, en de marathon van Rotterdam is helemaal episch natuurlijk! Lijkt me superleuk om mee te maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]Het zijn massale maar zulke toffe evenementen
Ziggy played guitar
Hardlopers zijn allemaal jong van geestquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah ok
Nou vanavond even overleggen met Re en dan ga ik me morgen inschrijven denk ik
Denk het wel, zo ben ik begonnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja geldt dat ook voor een beginner?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm, ligt redelijk voor de handquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Had je kunnen raden: The runners preferred the park over the urban environment and perceived it as more psychologically
restorative![]()
![]()
Je kan het altijd proberen, maar dat is met allesquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef linebear het volgende:
Vraagje, zou het haalbaar zijn om de halve marathon van de City Pier City te lopen in maart 2013?
Hoe lang loop je nu trouwens?![]()
hey die ga ik als alles mee zit ook lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef linebear het volgende:
Vraagje, zou het haalbaar zijn om de halve marathon van de City Pier City te lopen in maart 2013?, hoeveel km's loop je nu?
![]()
pas sinds maart. We waren in Scheveningen en zaten vast vanwege de CPC en zag de mensen lopen en dacht 'dat zou ik ook moeten kunnen'. Uitgeprobeerd en hooked nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen, maar dat is met alles
Hoe lang loop je nu trouwens?![]()
![]()
Het verst dat ik gelopen nu is 12 kmquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:08 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hey die ga ik als alles mee zit ook lopen, hoeveel km's loop je nu?
![]()
Hoe snel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef linebear het volgende:
[..]
Het verst dat ik gelopen nu is 12 km![]()
Snelheid zegt niet direct alles...er zijn trainingen dat ik 1 uur en 20 minuten doe over 12 kilometer. Maar in wedstrijdloopjes loop ik diezelfde 12 kilometer binnen het uur.
Als je nu 12 kilometer kunt lopen en als je de discipline hebt om tijdens het winterweer door te trainen, denk ik dat je het kunt halen. Voorwaarde is dat je luistert naar je lichaam
Aangezien ik vanaf nu extra veel tijd heb, moet het zeker lukken. Maar inderdaad goed naar mijn lichaam luisteren.
Nu nog even op zoek naar een goed schema![]()
26 jaar btw.
Meeste spierpijn is nu wel weggezakt
Ik zal er morgen wel wat last hebben op m'n werk, maar soit.Children of the night. What music they make.![]()
Ik meende dat mossel en moblo een ruim HM schema aanhouden voor 4 maanden oid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef linebear het volgende:
Aangezien ik vanaf nu extra veel tijd heb, moet het zeker lukken. Maar inderdaad goed naar mijn lichaam luisteren.
Nu nog even op zoek naar een goed schema![]()
Ik ben van het weekend begonnen met hardlopen. Volg nu een schema van internet. Maar vind het niet echt handig om steeds op m'n telefoon te moeten kijken hoe lang ik moet lopen en dan weer moet rennen.
Ik gebruik de Nike Running app om m'n GPS enzo bij te houden, maar zoek eigenlijk nog een app die me audio cues geeft wanneer ik moet lopen en wanneer rennen (op tijd). Kent iemand een goede app daarvoor (iPhone)?![]()
Geen app. Je kan wel gewoon met de mp3's van Evy gaan lopen. Of C25K mp3's downloaden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Jort227 het volgende:
Ik ben van het weekend begonnen met hardlopen. Volg nu een schema van internet. Maar vind het niet echt handig om steeds op m'n telefoon te moeten kijken hoe lang ik moet lopen en dan weer moet rennen.
Ik gebruik de Nike Running app om m'n GPS enzo bij te houden, maar zoek eigenlijk nog een app die me audio cues geeft wanneer ik moet lopen en wanneer rennen (op tijd). Kent iemand een goede app daarvoor (iPhone)?
Google is je vriend
Wat voor dingen moet ik rekening mee houden met het winterweer, ik ben natuurlijk lekker in de zomer begonnen (en heb vandaag een doorstart gemaakt) maar ik heb nog geen echt koud weer meegemaakt. Wat voor loopkleding enzo?quote:![]()
Ik ken Evy en weet dat er MP3's van zijn. Ik wil echter graag lopen met mijn eigen muziek, dus dat gaat dan niet echt handigquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen app. Je kan wel gewoon met de mp3's van Evy gaan lopen. Of C25K mp3's downloaden.
Google is je vriend.
![]()
Welkomquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Jort227 het volgende:
Ik gebruik de Nike Running app om m'n GPS enzo bij te houden, maar zoek eigenlijk nog een app die me audio cues geeft wanneer ik moet lopen en wanneer rennen (op tijd). Kent iemand een goede app daarvoor (iPhone)?En wat Daywalk3r zegt.
Bij Runkeeper kan je volgens mij wel interval instellen.![]()
ik heb een dikkere tight voor de winter en een speciale hardloop hoodie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat voor dingen moet ik rekening mee houden met het winterweer, ik ben natuurlijk lekker in de zomer begonnen (en heb vandaag een doorstart gemaakt) maar ik heb nog geen echt koud weer meegemaakt. Wat voor loopkleding enzo?
sommige mensen doen ook aan handschoenen en mutsen, maar goed dat zijn pussy's![]()
![]()
Nouja, ik zat ook te denken aan handschoenen en een mutsquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb een dikkere tight voor de winter en een speciale hardloop hoodie.
sommige mensen doen ook aan handschoenen en mutsen, maar goed dat zijn pussy'sIk heb gevoelige oren!
![]()
![]()
had je afgelopen weekend op de expo kunnen kopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nouja, ik zat ook te denken aan handschoenen en een mutsIk heb gevoelige oren!
![]()
Ik zou het gewoon proberen inderdaad! Lastig, dat soort lange-termijn verwachtingen. Toen ik net klaar was met mijn 5k-app (april) dacht ik dat ik me voor een wedstrijd 6 weken later wel in kon schrijven voor de 10. Bleek te optimistisch, dat gaat nu pas over 2 weken gebeuren (maar dan met de gewenste snelheid en fitheid). Ofwel: je merkt het wel along the way, en dan kun je altijd nog bijstellen. Volgens mij ga je lekker, dus gewoon doorgaan!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef linebear het volgende:
Vraagje, zou het haalbaar zijn om de halve marathon van de City Pier City te lopen in maart 2013?Hij staat niet in de OP, maar ik ben helemaal enthousiast over mijn 0-5k app: Get Running. Je kunt je eigen muziek opzetten en krijgt fijne cues! Schema is voor 3x/wk. Succes iig!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Jort227 het volgende:
Ik gebruik de Nike Running app om m'n GPS enzo bij te houden, maar zoek eigenlijk nog een app die me audio cues geeft wanneer ik moet lopen en wanneer rennen (op tijd). Kent iemand een goede app daarvoor (iPhone)?![]()
Hmm oke. Kan me niet herinneren het ooit in Runkeeper te hebben gezien, maar zal het eens opzoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef GotC het volgende:
[..]
WelkomEn wat Daywalk3r zegt.
Bij Runkeeper kan je volgens mij wel interval instellen.
Mocht iemand nog een andere app tip hebben, dan graag. Het kan heel basic zijn, puur een schema en audio cues wanneer ik moet lopen/rennen is genoeg.
![]()
Komt ook nog welquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef linebear het volgende:
[..]
had je afgelopen weekend op de expo kunnen kopenHad geen tijd om langs de expo te gaan, was startnummer ophalen en hup kleding inleveren haha
![]()
Muts kan ik me wel voorstellen, je verliest veel warmte via je hoofd. Maar verder... tja, ik weet het niet zo goed, en mij kan je dus rustig een ultra dure, maar eigenlijk niet echt heel nodige hardloopuitrusting aansmeren.![]()
Kan in Runkeeperquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan me niet herinneren het ooit in Runkeeper te hebben gezien, maar zal het eens opzoeken.
Mocht iemand nog een andere app tip hebben, dan graag. Het kan heel basic zijn, puur een schema en audio cues wanneer ik moet lopen/rennen is genoeg.
Ziggy played guitar
Denk dat je genoeg hebt aan een lange tight en een shirt met lange mouwenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef GimmeGore het volgende:
Muts kan ik me wel voorstellen, je verliest veel warmte via je hoofd. Maar verder... tja, ik weet het niet zo goed, en mij kan je dus rustig een ultra dure, maar eigenlijk niet echt heel nodige hardloopuitrusting aansmeren.. Jasje is prettig om te hebben. Denk ook aan reflecterende kleding als je in de schemer/donker gaat lopen.
![]()
Thanks voor de tip, ga het eens kijken. Ik zoek het echt puur voor de audio cues. GPS en loggen enzo doe ik met Nike Running, muziek via Spotify. Dus als ik dit allemaal naast elkaar zou kunnen draaien zou het echt perfect zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij staat niet in de OP, maar ik ben helemaal enthousiast over mijn 0-5k app: Get Running. Je kunt je eigen muziek opzetten en krijgt fijne cues! Schema is voor 3x/wk. Succes iig!![]()
![]()
Geen handschoenen voor mij in de winter. Muts is niet zo handig, dan lijkt het net alsof ik ernstig ziek ben
Dus, hopelijk dit jaar:![]()
![]()
Bijna in Den Haag, sleutel halen, wachten op collega en dan huisje bekijken
YUR heeft me al lekker gemaakt over de omgeving, schijnt goed hardlopen te zijn
Nu hopen dat het bevalt en dat ik snel weer kan lopen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Viking woont in datzelfde gebouw. Kun je samen lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Yuki het volgende:
Nu hopen dat het bevalt en dat ik snel weer kan lopen...
Ja doei.![]()
Bij de CPC HM doen er ook +- 10.000 deelnemers meequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef linebear het volgende:
Zin in deze runWordt wel erg druk...
http://www.rtvnh.nl/sport(...)UIVKKNFCfO0.facebook![]()
![]()
Heb net dit hardloopjasje van Leontien gekocht. Vooral vanwege de vriendelijke prijs![]()
Nu nog zo'n haarband/handschoentjes![]()
Rotterdam marathon is op 14 april en dan is mijn vriend jarig. Jammer dat er geen halve marathon is, anders had ik em kunnen "tracteren" op zijn eerste halve, die op de planning staat. Desondanks ga ik me wel voor de 10k inschrijven.![]()
Als zij weer mag lopen, gezellig!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Viking woont in datzelfde gebouw. Kun je samen lopen
En met YUR en GotC natuurlijk!
De plattegrond ziet er iig goed uit
Ik wacht nog steeds op mijn broer, we zouden ons samen inschrijven..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef linebear het volgende:
Zin in deze runWordt wel erg druk...
http://www.rtvnh.nl/sport(...)UIVKKNFCfO0.facebookVolg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Klinkt goed!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
-BAM- pijnvrij 9KM in een uurtje. Mên wat liep ik lekker!![]()
![]()
Runkeeper op Iphone te verkrijgen? Klop je je intervalschema in en gaan met die banaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Jort227 het volgende:
Ik gebruik de Nike Running app om m'n GPS enzo bij te houden, maar zoek eigenlijk nog een app die me audio cues geeft wanneer ik moet lopen en wanneer rennen (op tijd). Kent iemand een goede app daarvoor (iPhone)?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo.., na 3 km ben ik afgeslagen en na een km wandelen nog een dikke km gerend. Swets is nog steeds aan het rennen...
Ondertussen wel heerlijk van het bos kunnen genieten en wat is het warm!!!!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Natuurlijk lekker rustig begonnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
-BAM- pijnvrij 9KM in een uurtje. Mên wat liep ik lekker!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja man het weer![]()
Ik ga zo voor het eerst na twee weken rust weer rennen op mijn nieuwe pattas
Waarom kan herfst niet elke dag zo zijn?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
-BAM- pijnvrij 9KM in een uurtje. Mên wat liep ik lekker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef E.T. het volgende:
Zo.., na 3 km ben ik afgeslagen en na een km wandelen nog een dikke km gerend. Swets is nog steeds aan het rennen...
Ondertussen wel heerlijk van het bos kunnen genieten en wat is het warm!!!!![]()
![]()
we hebben vandaag de hele dag buiten gezeten, het was heerlijk. Nagenoeg windstil, zonnetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef GotC het volgende:
Is het echt zo warm buiten?
En heerlijk E.T. en Swets!![]()
Jaloers! Hier is het echt herfstweer nu, maar dan niet van het mooie soort! Wel perfecte looptemperatuur en zulks![]()
Volgende week echter al maar maxima van 4 graden
![]()
Ja doei.![]()
Dragen jullie eigenlijk in het donker ook iets van een reflectie hesje of lichtjes ofzo? Vraag me af of ik er bij ga lopen als een wegwerker oid als ik dat vanavond ga dragen.
![]()
linebear,
Ik ben ook in maart begonnen, ik heb ook max 12km gelopen en ik wil vanaf november een schema van 4 maanden lopen richting CPC. Precies hetzelfde schuitje dus. Moet kunnen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
boksquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
linebear,
Ik ben ook in maart begonnen, ik heb ook max 12km gelopen en ik wil vanaf november een schema van 4 maanden lopen richting CPC. Precies hetzelfde schuitje dus. Moet kunnen.je weet toch
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, je bent goedgekeurd door m'n moeder Yuk!dus morgen accepteren, gaarne!
!!
En ja GotC, het is heerlijk; weer om je jas thuis te laten. Absoluut geen straf om op een bankje te zitten buiten
![]()
De BBQ heb ik net weer aangestoken
![]()
![]()
Kippenpoten staan dit keer op het menu![]()
![]()
![]()
Morgen weer trainen dus ik heb de proteïne nodig
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wel sneu dat m'n moeder Yuki nu wel ontmoet heeft, maar ik zelf niet *kras*.dat dan weer wel! Hoewel je mama ook echt heel tof is!
Als ik m accepteer kom je maar langs als je weer in Nederland bent
Wat is er erger: Op straat lopen alsof je een kerstboom bent, of over het hoofd gezien worden door een bestelbus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Jort227 het volgende:
Dragen jullie eigenlijk in het donker ook iets van een reflectie hesje of lichtjes ofzo? Vraag me af of ik er bij ga lopen als een wegwerker oid als ik dat vanavond ga dragen.
Oh, en mijn hormonale jankbui van gisteren was inderdaad te wijten aan het feit dat ik godzijdank weer neit zwanger ben(ongesteld dus, altijd weer een opluchting)
![]()
Ja doei.![]()
Dit. Ik vind soms dat automobilisten al debiel hard langs me heen rijden als ze me wel (zouden moeten) zien. Laat staan als ze me niet zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat is er erger: Op straat lopen alsof je een kerstboom bent, of over het hoofd gezien worden door een bestelbus?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net na drie andere sportzaken te hebben geprobeerd uiteindelijk voor een lange tight geslaagd bij de Runnersworld. Is bijna net zo'n ramp als het vinden van normale lange broeken met genoeg beenlengte..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Pics !quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef GDPP het volgende:
Net na drie andere sportzaken te hebben geprobeerd uiteindelijk voor een lange tight geslaagd bij de Runnersworld. Is bijna net zo'n ramp als het vinden van normale lange broeken met genoeg beenlengte..
is het de omgeving van het Zuiderpark?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Yuki het volgende:
Nu hopen dat het bevalt en dat ik snel weer kan lopen...kap nah![]()
Je moet in Runkeeper zelf een interval schema instellen, ik doe dat via me smartfone.(Android)quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Hmm oke. Kan me niet herinneren het ooit in Runkeeper te hebben gezien, maar zal het eens opzoeken.
Zodra je Runkeeper hebt opgestart(zorg wel dat je fone online is) klik je op workout, vervolgens op One Offs en dan zie je daar staan Create New Workout.
Sterkte
kap nah![]()
Yaaayyy, heerlijk gelopen, na 2 weken rust, geen pijntjes niksConditie viel me alleszins mee, alleen op het einde werd het zwaar. Tussendoor nog energie over gehad voor een sprintje over blubberplassen
Runkeeper zegt 7 kilometer, maar dat kan nooit
Het was 3,8 ofzo, Evy les 6, was gewoon verder gegaan waar ik twee weken geleden was gestopt
Het weer![]()
![]()
de zon
mijn nieuwe schoenen
ja ik ben euforisch
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik ookquote:Gezellig, het zou leuk zijn als we daar ook een grote groep bij elkaar krijgen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zuiderpark zou ik zelf nooit een mooie loopomgeving noemenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:55 schreef zipper4u het volgende:
[..]
is het de omgeving van het Zuiderpark?![]()
![]()
+1quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Zuiderpark zou ik zelf nooit een mooie loopomgeving noemen
Ja doei.![]()
Dat jasje heb ik vorig jaar gehaald. Nog steeds erg blij mee!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef Quoi het volgende:
Heb net dit hardloopjasje van Leontien gekocht. Vooral vanwege de vriendelijke prijs![]()
Nu nog zo'n haarband/handschoentjes![]()
Rotterdam marathon is op 14 april en dan is mijn vriend jarig. Jammer dat er geen halve marathon is, anders had ik em kunnen "tracteren" op zijn eerste halve, die op de planning staat. Desondanks ga ik me wel voor de 10k inschrijven.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net ff naar Kruidvat geweest en de Leontien spullen lagen er al!
Lange tight, sokken, handschoenen, haarbandjes en elastiekjes gekocht, en van mijn vader de capri gekregen!![]()
die kleding zit erg lekker! Echt een aanrader voor weinig geld.
Mijn andere hardloopbroeken worden namelijk te groot![]()
![]()
Damn wat een kleding. Heb zelf alleen een trainingspak en een korte broek met een runningshirt
Children of the night. What music they make.![]()
Dat is helemaal topnieuwsquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:27 schreef gcjoel het volgende:
Lange tight, sokken, handschoenen, haarbandjes en elastiekjes gekocht, en van mijn vader de capri gekregen!![]()
Mijn andere hardloopbroeken worden namelijk te grootWat heerlijk! Klaar voor de winter!
![]()
Ik heb je nog voorbij zien komen gisterenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef DeHovenier het volgende:
Damn wat een kleding. Heb zelf alleen een trainingspak en een korte broek met een runningshirtOngeveer een km voor de finish.
![]()
schandalig dat het alleen dameskleding isquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:27 schreef gcjoel het volgende:
Mijn andere hardloopbroeken worden namelijk te groot![]()
![]()
Plaatje direct plaatsen lukt niet helemaal via mobiel, maar deze is het: http://www.zalando.nl/gor(...)t-g3541b00p-802.htmlquote:So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Zijn er nog film en/of documentaire tips voor hardlopers?
Ik zelf weet er een aantal;
Marathon Man 1979
De Marathon 2012 (moet ik nog gaan bekijken)
Principles of Natural Running with Dr. Mark Cucuzzella
Fast Girls 2012
Run, Fatboy, Run 2007
Wie vult de lijst aan ?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef GDPP het volgende:
[..]
Plaatje direct plaatsen lukt niet helemaal via mobiel, maar deze is het: http://www.zalando.nl/gor(...)t-g3541b00p-802.html
geen film, maar lees "the long walk" (de marathon is de Nederlandse titel) van Stephen King.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zijn er nog film en/of documentaire tips voor hardlopers?
Ik zelf weet er een aantal;
Marathon Man 1979
De Marathon 2012 (moet ik nog gaan bekijken)
Principles of Natural Running with Dr. Mark Cucuzzella
Fast Girls 2012
Run, Fatboy, Run 2007
Wie vult de lijst aan ?
Sowieso een must read als je bijvoorbeeld the hunger games leuk vind.![]()
Dat vond ik een mooie film "The hunger games" zal het boek eens checken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
geen film, maar lees "the long walk" (de marathon is de Nederlandse titel) van Stephen King.
Sowieso een must read als je bijvoorbeeld the hunger games leuk vind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:
Noted!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
geen film, maar lees "the long walk" (de marathon is de Nederlandse titel) van Stephen King.
Sowieso een must read als je bijvoorbeeld the hunger games leuk vind.
Heb zojuist m'n 1e HM uitgekozenNiet voor 2013, maar april 2014 zou een mooi doel zijn.
De Rock 'n Roll EdinburghMet elke mijl een band
Super route:
Mooie elevation:
Maar het mooiste is de medaille![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef GotC het volgende:
Heb zojuist m'n 1e HM uitgekozenNiet voor 2013, maar april 2014 zou een mooi doel zijn.
Super route:
[ afbeelding ]
Mooie elevation:
[ afbeelding ]
Maar het mooiste is de medaille
[ afbeelding ]Gaaf!
![]()
Ook weer gelopen, sorry hoor, dan moet het maar niet zulk lekker weer wezen.
Redelijk tevreden, niet pijnloos, niet op maximaal gewoon rustig hobbelen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Roze kan toch ook prima voor mannen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef linebear het volgende:
[..]
schandalig dat het alleen dameskleding is
Oh! dat ziet er tof uit! en die medaillequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef GotC het volgende:
Super route:
[ afbeelding ]
Mooie elevation:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is the best medal ever! Period!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Er staan alleen geen koeien opquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is the best medal ever! Period!![]()
![]()
Maar wel een gitaar. Met glitters. En dat is ook coolquote:
Dat dus!quote:
San GooZee![]()
![]()
![]()
![]()
Die is VET !!!
the long walk en the running man (slecht verfilmd met Arnold Schwarzenegger) was the hungergames games voor the hunger games bestond zeg maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat vond ik een mooie film "The hunger games" zal het boek eens checken.![]()
Gaaaaf!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef GotC het volgende:
Super route:
[ afbeelding ]
Mooie elevation:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jaaa die ga ik weer eens lezen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
the long walk en the running man (slecht verfilmd met Arnold Schwarzenegger) was the hungergames games voor the hunger games bestond zeg maar.
Ziggy played guitar
Ja, altijd. Ook al loop je alleen over de stoep, je bent echt compleet onzichtbaar zonder zo'n hesje. Beter opvallen inderdaad dan geschept te worden. De woonwijk hier is een 30 zone maar geregeld knallen ze hier met 70 voorbij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:39 schreef Jort227 het volgende:
En je schamen hoeft niet - ze kennen je toch niet en na 10 seconden zijn automobilisten je ook al weer vergeten.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 22-10-2012 19:39:57 ]How can I make this topic about me?![]()
als ik zo even vergelijk tussen de Runner's World editie van Oktober die ik mee heb genomen van vakantie en het November nummer uit Nieuw-Zeeland (rechts) heb ik het gevoel, ondanks dat we een dag op voor lopen, het gevoel dat we wat achter lopen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
omdat die dame rechts een wat lager tempo erin lijkt te hebben dan die links?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef GotC het volgende:
Super route:
[ afbeelding ]
Mooie elevation:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Roze kan toch ook prima voor mannen?het is tenslotte breast cancer awareness month!
maar dan wel volgende maand je snor laten staan fellas want dan is het Movember'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
haha, geweldig!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]het is tenslotte breast cancer awareness month!
maar dan wel volgende maand je snor laten staan fellas wnat dan is het Movember![]()
![]()
dus ik moet mijn borsten laten hangen. Maar ja, dan moeten zij hun snor laten staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar dan wel volgende maand je snor laten staan fellas wnat dan is het Movember![]()
![]()
ook mannen kunnnen borstkanker krijgen dus dan doen we het voor hen! hebben we het probleem met de snorren ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef linebear het volgende:
[..]
dus ik moet mijn borsten laten hangen. Maar ja, dan moeten zij hun snor laten staan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die snor heb ik alvastquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar dan wel volgende maand je snor laten staan fellas want dan is het Movember
Children of the night. What music they make.![]()
Er zijn ook vrouwen met snor
Ik krijg de enorme drang op m'n benen te harsen, na al die harige verhalen
quote:
Chewbacca Allertquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik krijg de enorme drang op m'n benen te harsen, na al die harige verhalen![]()
Gelukkig nietquote:
quote:
Helemaal gelijk natuurlijk. Ik heb ook nog eens zwarte renkleding gekocht, dus dan ben je helemaal onzichtbaar. Beter opvallen, dan omvallenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, altijd. Ook al loop je alleen over de stoep, je bent echt compleet onzichtbaar zonder zo'n hesje. Beter opvallen inderdaad dan geschept te worden. De woonwijk hier is een 30 zone maar geregeld knallen ze hier met 70 voorbij.
En je schamen hoeft niet - ze kennen je toch niet en na 10 seconden zijn automobilisten je ook al weer vergeten.![]()
![]()
Thanks voor de tip. Ga dan maar m'n Runkeeper naast m'n Nike Running app draaienquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Je moet in Runkeeper zelf een interval schema instellen, ik doe dat via me smartfone.(Android)
Zodra je Runkeeper hebt opgestart(zorg wel dat je fone online is) klik je op workout, vervolgens op One Offs en dan zie je daar staan Create New Workout.
Sterkte. Gebruik Runkeeper eigenlijk voor m'n mountainbike ritjes en wilde Nike Running draaien voor het rennen. Zo kan ik twee sporten apart vergelijken en stats van bijhouden
.
![]()
nog even het is weer tijd voor lange tights dus geen paniek!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik krijg de enorme drang op m'n benen te harsen, na al die harige verhalen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kwestie van de gpx files uit het ene programma in het andere zettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ga dan maar m'n Runkeeper naast m'n Nike Running app draaien. Gebruik Runkeeper eigenlijk voor m'n mountainbike ritjes en wilde Nike Running draaien voor het rennen. Zo kan ik twee sporten apart vergelijken en stats van bijhouden
.
.
Of, gebruik gewoon Endomondo en join het Fok! team![]()
![]()
Zo, fijne hersteltraining gedaan. Samen met nog 2 vrouwen uit mijn loopgroep zo'n 8km achter de rest van de groep aan gehangen terwijl zij allemaal versnellingen moesten doen
lekker en beetje slacken dus? verdient!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef YUR het volgende:
Zo, fijne hersteltraining gedaan. Samen met nog 2 vrouwen uit mijn loopgroep zo'n 8km achter de rest van de groep aan gehangen terwijl zij allemaal versnellingen moesten doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yep. Lekker actief herstel, was prima te doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lekker en beetje slacken dus? verdient!!F means you're fucked![]()
We hebben de 25000 kilometergrens gehaaldquote:- Has tracked 25011.62 km with average speed of 6:51 min/km in 2857h:17m:47s
- Has 4035 workouts and 0 related routes.F means you're fucked![]()
Zo, op naar m'n tweede rondje en m'n eerste rondje in het donker. Ben benieuwd.
Trouwens, misschien een stomme vraag, maar moet je renschoenen eigenlijk inspuiten tegen de regen ofzo? Voor m'n "gewone" schoenen heb ik zo'n spray, is dat voor renschoenen ook handig, of niet nodig?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef YUR het volgende:
We hebben de 25000 kilometergrens gehaald
[..]![]()
feessie!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan zijn we met z'n allen toch ongeveer naar RD gelopen, zeg maar, qua afstand.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef YUR het volgende:
[..]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
lijkt me niet nodig... de meeste schoenen hebben een mash bovenkant waardoor evt. regenwater de schoenen makkelijk weer uitlooptquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Jort227 het volgende:
Zo, op naar m'n tweede rondje en m'n eerste rondje in het donker. Ben benieuwd.
Trouwens, misschien een stomme vraag, maar moet je renschoenen eigenlijk inspuiten tegen de regen ofzo? Voor m'n "gewone" schoenen heb ik zo'n spray, is dat voor renschoenen ook handig, of niet nodig?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n allen toch ongeveer naar RD gelopen, zeg maar, qua afstand.
ik zie de eerste nu net hier de bocht om komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt me niet nodig... de meeste schoenen hebben een mash bovenkant waardoor evt. regenwater de schoenen makkelijk weer uitloopt
Bier!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie de eerste nu net hier de bocht om komen![]()
Heb er net specifiek maar een lentebockje in gegooid (in de vriezer that is, dan kan hij vanavond nog genuttigd worden).quote:Ja doei.![]()
Bijna 900 km hier. Grappig dat ik bijna 1/25 ste van het totaal heb!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
zat net te rekenen, als ik rustig blijf doorlopen moet ik de 2000km kunnen halenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Jumparound het volgende:
Bijna 900 km hier. Grappig dat ik bijna 1/25 ste van het totaal heb!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij heb ik de sport gevonden die ik leuk vind. Sinds ik terug ben van mijn eerste loopsessie verheug ik me op de volgende.en yeah, morgen mag ik weer!
(hiervoor vond ik sporten nooit leuk eigenlijk)
![]()
Ga in 2013 ook wel voor een fikse verhoging van m'n jaarchallenge. Met wat HM's en daarvoor blijven trainen moet dat wel lukken
Ja doei.![]()
show-off!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zat net te rekenen, als ik rustig blijf doorlopen moet ik de 2000km kunnen halenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hehe, welkom bij de clubquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij heb ik de sport gevonden die ik leuk vind. Sinds ik terug ben van mijn eerste loopsessie verheug ik me op de volgende.en yeah, morgen mag ik weer!
(hiervoor vond ik sporten nooit leuk eigenlijk)
Ja he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Wat is Oostduin mooi op een dag als vandaag
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zat net te rekenen, als ik rustig blijf doorlopen moet ik de 2000km kunnen halen![]()
![]()
En en en?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Wat is Oostduin mooi op een dag als vandaagJa doei.![]()
Da's niet misselijk zeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zat net te rekenen, als ik rustig blijf doorlopen moet ik de 2000km kunnen halen
Ik ga ook maar eens nadenken over een nieuw doelF means you're fucked![]()
Mijn focus ligt op mild uitbreiden van afstand (tot 15km in wedstrijd), snelheid verhogen en heel blijven.
![]()
10 weken, 30km per week...dat moet lukken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet geheel onbelangrijk! Maar zijn er veel wedstrijden in NL tussen de 10 en 15km?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef GotC het volgende:
Mijn focus ligt op mild uitbreiden van afstand (tot 15km in wedstrijd), snelheid verhogen en heel blijven.
Ja doei.![]()
beetje smokkelen en je zit op de 10EMquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet geheel onbelangrijk! Maar zijn er veel wedstrijden in NL tussen de 10 en 15km?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat niet om veel. M'n wedstrijdenlijst voor 2013 is voornamelijk 5km, stuk of 6 10km's en hopelijk 15km bij de bruggenloop. Heb geen haastquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet geheel onbelangrijk! Maar zijn er veel wedstrijden in NL tussen de 10 en 15km?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: