Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Je meet je loopjes toch na en merkt toch als iets niet helemaal klopt.
Haha, Jan zat er gewoon 25% naast..
Nou moet ik zeggen dat Endomondo bij mij over het algemeen nauwkeurig is, maar tijdens de HM in Eindhoven zat ie er toch een beetje naast. Uiteindelijk scheelt dat 2 minuutjes in mijn nadeel. Gelukkig staat er elke km een vlag dus heb je het zelf ook in de gaten.
Ik zit stiekem toch na te denken over de groet uit schoorl run, 10km. Ik ben bang dat het een zwaar parcours is en dat ik halverwege neerval ofzo Iemand deze ooit gelopen hier?
Op maandag 22 oktober 2012 09:31 schreef GotC het volgende: Misschien vandaag lekker met de loopgroep meelopen. Even kijken hoe de beentjes het vandaag doen .
Op maandag 22 oktober 2012 09:18 schreef Miezziej het volgende: Ik zit stiekem toch na te denken over de groet uit schoorl run, 10km. Ik ben bang dat het een zwaar parcours is en dat ik halverwege neerval ofzo Iemand deze ooit gelopen hier?
Ik heb een keer eerder gelopen. Toen vond ik het wel meevallen. Is zit zeker glooiing in het parcours. Maar de laatste 2 of 3 km gaat het naar beneden. De paden zijn allemaal semi-verhard. Van die schelpenpaden die best hard zijn. Geen echte zandpaden.
Ik heb een keer eerder gelopen. Toen vond ik het wel meevallen. Is zit zeker glooiing in het parcours. Maar de laatste 2 of 3 km gaat het naar beneden. De paden zijn allemaal semi-verhard. Van die schelpenpaden die best hard zijn. Geen echte zandpaden.
jeetje... dat laat ik even aan me voorbij gaan ;-)
16 km, Hollandsche Rading -> Hilversum
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
netjes, mn tijd is aangepast op de site van tcs Netto tijd 2:09:52
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
deze 32er heeft wat last van spierpijn in zijn dijen
Deze 24jarige gaat vandaag een woning in Den Haag bezichtigen
Wel spannend... Ik moet de sleutel gaan halen en in m'n eentje gaan kijken. Vriend die mee zou gaan is ziek en kan dus niet. Werd net gebeld door de woningbouw dat er daar ook veel zieken zijn en er dus geen medewerker beschikbaar is om samen met mij te gaan kijken.
Deze 24jarige gaat vandaag een woning in Den Haag bezichtigen
Wel spannend... Ik moet de sleutel gaan halen en in m'n eentje gaan kijken. Vriend die mee zou gaan is ziek en kan dus niet. Werd net gebeld door de woningbouw dat er daar ook veel zieken zijn en er dus geen medewerker beschikbaar is om samen met mij te gaan kijken.
Zo suf, ben echt nerveus
pas op voor de lijken in de kast ;-)