Jaaa hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:48 schreef Samzz het volgende:
De dokter wil weer babbelen als ik 35 ben. De lul.
Ongeschreven code of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa hoor
Gewoon een andere nemen, slaat nergens op.
Met 35 hoeft 't al bijna niet meer
Nou je kan flink cashen met YouTube tegenwoordig, Google betaalt ze tegenwoordig zodat ze al hun tijd kunnen opmaken aan het maken en verbeteren van hun fimpjes. Hele productiemaatschappijen zitten er tegenwoordig achter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook gewoon te veel tijd
Tsja, 't moet allemaal commercieel tegenwoordig hequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je kan flink cashen met YouTube tegenwoordig, Google betaalt ze tegenwoordig zodat ze al hun tijd kunnen opmaken aan het maken en verbeteren van hun fimpjes. Hele productiemaatschappijen zitten er tegenwoordig achter.
Gewoon door blijven zoeken totdat je een arts vind die het wel wil doen, uiteindelijk lukt het wel (en ook ruim voor je 35e)quote:
Waarom niet als geld verdienen zo simpel kan zijn als dat...quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, 't moet allemaal commercieel tegenwoordig he
Jij ook al niet meer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga trouwens definitief niet naar de meet aankomende vrijdag.
Gewoon een advocaat opzoeken en de dokter laten betalen voor de kosten van de pil die je gemaakt hebt heel je leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon door blijven zoeken totdat je een arts vind die het wel wil doen, uiteindelijk lukt het wel (en ook ruim voor je 35e)
Ik zou afgelopen vrijdag gegaan zijn, maar de meet ging niet op die dag door helaas. Had al ruim van tevoren aangegeven dat aankomende vrijdag lastig zou gaan worden.quote:
Jawel. Maar ik heb er niet zo'n haast mee, de pil functioneert nog prima. Eerst eens rustig op zoek naar een nieuwe arts.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon door blijven zoeken totdat je een arts vind die het wel wil doen, uiteindelijk lukt het wel (en ook ruim voor je 35e)
Bij veel artsen, en ik denk zelfs meeste, gaat het tegen hun principes in.quote:
Voor de trein gooien dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij veel artsen, en ik denk zelfs meeste, gaat het tegen hun principes in.
Ik zou research proberen te doen wie je wel serieus neemt en daarbij een second opinion aanvragen.
Ik ben overigens van mening dat mensen lekker moeten doen met hun lijf wat ze zelf willen als je 18+ zijn.
Die meet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind negen mensen ook gewoon te weinig om dik drie uur voor te reizen, eigenlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij veel artsen, en ik denk zelfs meeste, gaat het tegen hun principes in.
Ik zou research proberen te doen wie je wel serieus neemt en daarbij een second opinion aanvragen.
Ik ben overigens van mening dat mensen lekker moeten doen met hun lijf wat ze zelf willen als je 18+ zijn.
Kan wel leuk zijn hoor, heb zelf al eens een meet gehad, daar kwam in totaal 6 manquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind negen mensen ook gewoon te weinig om dik drie uur voor te reizen, eigenlijk.
Omdat centraal in NL altijd in de randstad is. Dat is niet centraal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:56 schreef Raene het volgende:
Waarom heulemaal in Ernem en niet meer centraal in NL!?
Weet ik. Maar ik heb er deze keer geen zin in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn hoor, heb zelf al eens een meet gehad, daar kwam in totaal 6 man
Ik zit zelf ook in de randstad, dus vind de randstad een prima idee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat centraal in NL altijd in de randstad is. Dat is niet centraal.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Dat en ik heb pasgeleden al een meet gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb er deze keer geen zin in.
Ik ben ook altijd meer van de grote meets, kan toch vrijwel nooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
Hoi Koen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd meer van de grote meets, kan toch vrijwel nooit
Ik niet. Ik ben het wel zat steeds minimaal 3 uur te moeten reizenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook in de randstad, dus vind de randstad een prima idee!
Watvoor auto rijd je dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:58 schreef Faxie het volgende:
Ach ik moet bijna 2 uur tijden, kost me een tank a 100,-....
Ik moet er toch nog maar even over nadenken....
Het gaat er om hoe het zit met de gemiddelde reistijd, niet om of het ontmoetingspunt geografisch het middelpunt isquote:
Utrecht is top voor meetings, ben er al vaak geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe het zit met de gemiddelde reistijd, niet om of het ontmoetingspunt geografisch het middelpunt is
Utrecht is wat dat aangaat gewoon beter
Zelf vind ik Amsterdam beter, want dichter bij huisquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Utrecht is top voor meetings, ben er al vaak geweest.
Tiger of een Shermanquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een tank uit de 2e wereldoorlog, hoezo?
Amsterdam is voor mij ook lekker dichtbij huis maar ik heb de schurft aan Amsterdamquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf vind ik Amsterdam beter, want dichter bij huis
wrongquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sherman natuurlijk die is wat zwaarder (dacht ik)
Je hebt de schurft aan Amsterdam?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Amsterdam is voor mij ook lekker dichtbij huis maar ik heb de schurft aan Amsterdam.
MAAR ik kom hier ook pas dus het is nog niet voor mij van belang om hierin mee te discussieren.
Maus Smausquote:
Ohjee wat zeg ik nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt de schurft aan Amsterdam?
En gewoon meediscussieren
NU KOMEN WIJ AMSTERDAMMERS RELLEN HOOR JAJAJA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Liever Amersfoort dan Utrecht. Sowieso, Utrechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe het zit met de gemiddelde reistijd, niet om of het ontmoetingspunt geografisch het middelpunt is
Utrecht is wat dat aangaat gewoon beter
Gewoon een keer een Enschede meet, ik zeg doen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben het wel zat steeds minimaal 3 uur te moeten reizen.
Wat is er mis met utrech?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever Amersfoort dan Utrecht. Sowieso, Utrecht.
Moet je maar niet in zo'n klein gat in the middle of nowhere wonenquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever Amersfoort dan Utrecht. Sowieso, Utrecht.
Wtf nee niet nog verder wegquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon een keer een Enschede meet, ik zeg doen!
Komt wel goedquote:
Kom je doen dan jongequote:
Utrecht is gezellig!quote:
Woon ik ook niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je maar niet in zo'n klein gat in the middle of nowhere wonen
Jep.quote:
Amersfoort is toch wel het verste wat ik zou willen doen eigenlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon ik ook niet.
Ik wil ook best reizen voor een meet. Maar ik ben altijd degene die moet reizen. Meer dan 4 uur vaak ook nog. En dat is gewoon niet leuk meer.
Heb je geen auto of wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon ik ook niet.
Ik wil ook best reizen voor een meet. Maar ik ben altijd degene die moet reizen. Meer dan 4 uur vaak ook nog. En dat is gewoon niet leuk meer.
Maakt dat wat uit dan? Ik ben altijd degene die naar de andere kant van het land moet komen. Geen zin meer inquote:
Nee.quote:
In vorig chatleven wel eens meet in Zeeuws Vlaanderen gehadquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Amersfoort is toch wel het verste wat ik zou willen doen eigenlijk.
Met een auto kost het je geen 3 uur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Ik ben altijd degene die naar de andere kant van het land moet komen. Geen zin meer in.
En? Ik heb geen zin in steeds naar de andere kant van het land te moeten reizen. Ben er wel klaar mee. Of dat nu met trein, auto of fiets is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een auto kost het je geen 3 uur.
Met de auto ben ik in 3 uur bij jou, en dan kom ik bijna letterlijk van de andere kant van NL...
Wat nu kom ik je ophalen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En? Ik heb geen zin in steeds naar de andere kant van het land te moeten reizen. Ben er wel klaar mee. Of dat nu met trein, auto of fiets is.
Nee, dat kan ik me ook wel voorstellen. Het moet wel de moeite waard zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woon ik ook niet.
Dan niet he, jouw feestjequote:Op maandag 22 oktober 2012 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En? Ik heb geen zin in steeds naar de andere kant van het land te moeten reizen. Ben er wel klaar mee. Of dat nu met trein, auto of fiets is.
Oh jammerquote:
Waar je heen gaat, moet je ook weer van terugquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me ook wel voorstellen. Het moet wel de moeite waard zijn.
Maar 4 uur?
In 4 uur kom je toch heel Nederland door?
Kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, een eckte relkloon, maar dan zonder de rel
Deze man weet het in ieder geval niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Man, waarom ga ik nu nog rijst koken?
Je hebt er zin in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Man, waarom ga ik nu nog rijst koken?
Trustequote:
Ik heb vooral zin in de ketjap lolquote:
Ik heb zo'n apparaat van tupperware waar ik super snel rijst mee kookquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vooral zin in de ketjap lol
Ik wil het gewoon proeven voor ik naar bed ga. Helaas duurt het koken van de rijst wel 25 minuten
Nu bij tell cell..quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaat van tupperware waar ik super snel rijst mee.
Das eigenlijk helemaal geen slecht ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 02:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaat van tupperware waar ik super snel rijst mee kook.
Tupperware is hipquote:
Ze zijn alleen zo freaking duurquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das eigenlijk helemaal geen slecht idee
Dat zegt mijn buurvrouw van 48 ook altijd.quote:
Ik fo real.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kook op verzameld hout uit het bos.
Ik ben 23quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zegt mijn buurvrouw van 48 ook altijd.
quote:
Maggie houdt van die rijke bitches, die rijke tata's.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ow, das dan weer minder
Ben je rijk?
Wel romantischquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kook op verzameld hout uit het bos.
hey hmms opzich was het wel lekker en nu nog.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Kree
Hoe bevalt de vrije tijd je?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maggie houdt van die rijke bitches, die rijke tata's.
Wat is deze?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, je bent nog een jonkie!![]()
Heb je kinderen?![]()
Ik ben de trotse eigenaresse van een Bográcsquote:
Weet ik niet...quote:
Een wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben de trotse eigenaresse van een Bogrács.
Wat voor vlees?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik niet...
Ben simpel dus pak gewoon potje witte bonen in tomatensaus en wat aardappels en stukje vlees.
Zalk een keertje voor je koken int bos?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Google die shit jwz.quote:
Obvious joke is obviousquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik dacht al... kwam wat verrassend uit de hoek
Ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als jij het uitlegt
Vet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:36 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
Een bogracs is een kookpot voor boven houtvuur.
Je bent toch geen heks?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:36 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
Een bogracs is een kookpot voor boven houtvuur.
Straks tover ik je nog om in een pad.quote:
Ik zat er op te wachten.quote:
Ja he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:37 schreef kree het volgende:
Heb nu trouwens een magnetron inmiddels
verademing
Als je me daarna maar kust om me weer terug te krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Straks tover ik je nog om in een pad.
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was maar een kwestie van tijd he
Fair enough.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je me daarna maar kust om me weer terug te krijgen
Mits je lekker bent, anders werkt het niet
Door die feiten vind ik haar nu al woest aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
kt valt gewoon op mysterieuze rijke dames van 23 die op hout koken
Rijk ben ik niet hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
kt valt gewoon op mysterieuze rijke dames van 23 die op hout koken
krijg er honger vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die rijst smaakt trouwens prima
Brood en een eitje kan je ook nog wat lekkers van makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
krijg er honger van
maar ik heb alleen nog brood en 2 eieren, maar eetse
ik zit er serieus over te twijfelen om die nu nog te gaan bakken jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Brood en een eitje kan je ook nog wat lekkers van maken
Pak volgende keer gewoon een koffiebeker/kopje. Dat is meer dan genoeg voor 1 persoon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oef, 2e bord rijst ga ik niet opkrijgen. Ik ben zo slecht in het inschatten hoeveel macaroni/rijst ik in een pan met water gooi
Goeie tip!quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Pak volgende keer gewoon een koffiebeker/kopje. Dat is meer dan genoeg voor 1 persoon.
Kapsalon is gewoon een beetje van alles in 1 en ik vind het zo onwijs lekker.. Extra sambal..quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is kapsalon nou echt zo lekker?
Ik hoor er iedereen over platen!
Je wil haar wel volstoppen met iets anders?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, ik wil niet hosselen... maar.....
Overrated, zoals de meeste dingen waar iedereen over praatquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt helemaal niks friet bij mijn shoarma met kaas er nog overheen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt nogal machtigquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Kapsalon is gewoon een beetje van alles in 1 en ik vind het zo onwijs lekker.. Extra sambal..
Het is opzich te eten, maar de laatste keer bij mij was het maar een bak vlees en sla gekiept over patat, tja lekkere slappe bende allemaal daaronder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overrated, zoals de meeste dingen waar iedereen over praat
Nee, ik ook niet, zeker niet als het om koffie gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Het is opzich te eten, maar de laatste keer bij mij was het maar een bak vlees en sla gekiept over patat, tja lekkere slappe bende allemaal daaronder.
Gelukkig ben ik niet zo kritisch
Ik vind die slappe frietjes zo wel lekker met sambal en knoflookquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Het is opzich te eten, maar de laatste keer bij mij was het maar een bak vlees en sla gekiept over patat, tja lekkere slappe bende allemaal daaronder.
Gelukkig ben ik niet zo kritisch
dat culinair noemen ook nogquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
mina,
Kapsalon is gewoon tering lekker, jullie hebben geen verstand van de culinaire keuken.
Slaap ze Faxiequote:Op maandag 22 oktober 2012 02:54 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer... moet nog steeds afspoelen van vandaag...
Mzl mense
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit kapsalon gegetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat culinair noemen ook nog
dacht dat ik geen verstand had van goed eten.
het is simpel gewoon een zooi vette shit en alles door elkaar. en blaadje sla erop om het gezond te laten lijken.
Maar ok ik lust het ook wel hoor
Ik nietquote:
nou keertje proberen dan, tis goed te doen als je trek hebt in een vette hapquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit kapsalon gegeten
Ik ga mn slaapkamer een beurt gevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig
Wat zijn jouw plannen voor morgen?
Haha! Ik m'n keukenquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga mn slaapkamer een beurt geven!
Die is daarna aan de beurtquote:
Ik doe de afwas 2x per week. Op woensdag en op zondagquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:10 schreef kree het volgende:
Zo toch maar eitjes gekookt haha kon het niet meer aan al dat gepraat over eten.
Begin het wel te leren trouwens want nu was ik gelijk af ipv het een week op te stapelen
deed ik ook of mss zelfs wel 1 keer per week, maar het werkt niet en ik heb geen zin meer om tegen een wasbak vol vuile vaat aan te kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe de afwas 2x per week. Op woensdag en op zondag
Ik drink thee echt uitsluitend als ik ziek en/of verdrietig ben, ik ben echt een koffie liefhebberquote:
nou bakje thee is wel lekker, drink ook meestal koffie, maar daar vindt ik het te laat voor nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik drink thee echt uitsluitend als ik ziek en/of verdrietig ben, ik ben echt een koffie liefhebber.
Idemquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik drink thee echt uitsluitend als ik ziek en/of verdrietig ben, ik ben echt een koffie liefhebber.
Ik zit nu aan het waterquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou bakje thee is wel lekker, drink ook meestal koffie, maar daar vindt ik het te laat voor nu
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
dacht al waar komt die naam van je vandaan
Ik poets en flos en stook altijd 's avonds voor het slapen gaan en ik kan niet eens slapen door de irrationele gedachte dat dan al mn tanden er 's nachts direct uitrotten..quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:18 schreef kree het volgende:
oja tanden poetsen dat slipt er nog wel eens tussendoor bij mij
Dat, en het geeft een vies gevoel in de mond de volgende ochtendquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik poets en flos en stook altijd 's avonds voor het slapen gaan en ik kan niet eens slapen door de irrationele gedachte dat dan al mn tanden er 's nachts direct uitrotten..
Alsof er iets in je mond is doodgegaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat, en het geeft een vies gevoel in de mond de volgende ochtend
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Tot later schatjes!
Ik nietquote:
Niet moe?quote:
Insomnia.quote:
Oh das wel kut.quote:
Lekker slap ouwehoerenquote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 21-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 252 Vinniiee
02 227 Fera
03 204 Jofunu-kun
04 199 -_Guitarist_-
05 111 Faxie
06 106 muhahaha
07 102 Tamashii
08 087 MissExpert
09 076 kingtoppie
09 076 Mistress_X
11 070 Kaneelstokje
12 066 JijHebtGeenRokje
13 063 TheGirlNextDoor
14 045 schrikbarend
15 044 MohMi
15 044 tijnbrein
17 036 heloef
18 034 DaMook
19 033 fietsie
20 027 goldfinger1963
21 026 Murdera
22 024 Evie
23 023 magnetronkoffie
24 022 Newbie114
25 021 Giertje
26 019 Braamyo
27 013 twi
27 013 Royco1
29 010 El_Matador
29 010 DevilsWhore
31 008 Koen66
32 007 Grijsbaard
33 005 Flippiee
33 005 Watertornado
35 004 Joysa
35 004 AldoTheApache
35 004 Samzz
35 004 Sinosappel
39 003 yvonne
40 002 gewoonmezelf87
41 001 JJH
41 001 Raene
41 001 Appelman21
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik slaap nog nietquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morningzo heerlijke weekend zit er weer op
Wel blij want fijn weekend, niet blij want voorbij ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:20 schreef Cryothic het volgende:
[..](deze kijkt te blij voor wat ik bedoel
)
Goeiemorgen allemaal
"Niet blij", want fijn weekend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wel blij want fijn weekend, niet blij want voorbij ?
Balenquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en de pc op het werk doet het nog
Echt! waar krijg jij eigenlijk voor betaaldquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:41 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en de pc op het werk doet het nog
Foto in DM.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt! waar krijg jij eigenlijk voor betaald
Dus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee juist niet, anders kan ik niks doen
Heb je daar nog tijd voor naast het fokken danquote:
Dat feestje gaat niet op, ik mocht ook niet naar huis toen ik niks kon doen toen de servers eruit lagen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus?
Ga je weer lekker naar huis, kom je terug als je een nieuwe hebt
Verbazingwekkend héquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je daar nog tijd voor naast het fokken dan
Prut... tijd voor wat andersquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat feestje gaat niet op, ik mocht ook niet naar huis toen ik niks kon doen toen de servers eruit lagen.
Dan zit je echt flink onder je niveau te presterenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan zit je echt flink onder je niveau te presteren
Oeh en ging goed?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]Vandaar dat ik zaterdag een sollicitatiegesprek heb gehad bij een klein bedrijfje. 2 man die er werken, ik zou de derde worden. Zelfde werk als wat ik nu doe, alleen dan zal ik het veel drukker hebben.
quote:
Dus jij kan gewoon aangeven ik wil het en dan heb je ander werk? betersquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik moest hem bellen als ik erover uit was
Dus dat zit wel goed, dan nog een gesprek over arbeidsvoorwaarden en zo.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik moest hem bellen als ik erover uit was
Dus dat zit wel goed, dan nog een gesprek over arbeidsvoorwaarden en zo.
Zo lijkt het er wel opquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dus jij kan gewoon aangeven ik wil het en dan heb je ander werk? beters
Dank uquote:
Ah jho dat is nog af te zien toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lijkt het er wel op. Beetje jammer dat ik dan hier nog tot eind december moet zitten
[..]
Dank u
Dat is waar jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ah jho dat is nog af te zien toch?
en je krijgt er wel voor betaald.
Je werk netjes doen en daarnaast fokken
Hier gaat ie goed hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
Maar hoe is het met Knettertje?
En met Cryothic?
Kijk, dat is altijd fijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier gaat ie goed hoor.
Lekker weekendje achter de rug (ff tijd met z'n tweetjes, dat was al weer een hele tijd geleden).
En verder vandaag en morgen werken, en dan lang hefst-vakantie-weekend met t hele gezin
Woensdag naar m'n mams, die is dan jarig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd fijn
Oja, jullie zitten in het noorden natuurlijk. Nog dingen op de planning voor de vakantie?
Hier goed hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
Maar hoe is het met Knettertje?
En met Cryothic?
Ah, gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Woensdag naar m'n mams, die is dan jarig.
Verder staat er nog niks in de planning.
De oudste moet volgend weekend weer naar z'n vader. Maar wat we verder gaan doen hangt deels ook van t weer af denk ik. Voor t zelfde geld gooien we de lego weer op een laken en gaan we weer bouwen
Mooi zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hier goed hoor
zaterdag gewinkeld met JJH en achterlijk veel geld uitgegeven
Zondag kwamen mijn ouders en is het ledikantje in elkaar gezet, babykamer wordt steeds echter.
Volgend weekend lekker halloweenfeest waarvoor alles van de outfit nu binnen is .. mijn leven is op dit moment best goed
Een boekwerk met gebouwen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, gefeliciteerd alvast![]()
Niks op de planning hebben en spontaan iets gaan doen is ook leuk
En lego is altijd tofIk heb nog een heel boekwerk liggen met allemaal gebouwen enzo
[..]
doe je voorzichtig?quote:
Gewoon zo'n insteekmap met al die boekjes die uit dozen komen die ik ooit gekocht/gekregen hebquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een boekwerk met gebouwen?
Zo'n inspiratie-boek ofzo?
Ow, op die fiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zo'n insteekmap met al die boekjes die uit dozen komen die ik ooit gekocht/gekregen hebIk zal eens kijken of ik hem kan vinden, dan mogen jullie hem wel hebben
Klopt, maar het meeste kun je wel bouwen als je al steentjes hebt. En ik neem niet aan dat jullie alles tegelijk opbouwen en laten staan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, op die fiets.
Grappig, ik gebruik ook een multoband met insteekhoezen
Meeste van die boekjes heb je alleen niks aan zonder de steentjes, dus ik weet niet of dat zin heeft
Ik moet zelf ook nog een map hebben, ergens bij m'n moeder op zolder... maar helaas nog nooit kunnen vinden
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:18 schreef Fera het volgende:
Ik moet vandaag twee opdrachten inleveren. Al de hele week liep ik met de gedachte dat ik iets moest doen en op de dag van de deadline weet ik het pas.
Dank je. Ik denk dat ik het nog wel af krijg voor 15.00 vanmiddag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar het meeste kun je wel bouwen als je al steentjes hebt. En ik neem niet aan dat jullie alles tegelijk opbouwen en laten staan?
[..]
Heel veel sterkte en succes![]()
Dat hebben we in de kerstvakantie vorig jaar wel gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar het meeste kun je wel bouwen als je al steentjes hebt. En ik neem niet aan dat jullie alles tegelijk opbouwen en laten staan?
[..]
Heel veel sterkte en succes![]()
Geen idee hoeveel werk het isquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk dat ik het nog wel af krijg voor 15.00 vanmiddag.
In dat geval mag je de lego ook wel hebben, krijg ik weer ruimte in de kastquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat hebben we in de kerstvakantie vorig jaar wel gedaan.
Alle boekjes die we hadden hebben we gebouwd
Truste schatquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, alweer klaar, terug naar bed tot een uur of 11/12![]()
Jezus, vroege vogel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, alweer klaar, terug naar bed tot een uur of 11/12![]()
quote:
Lol, dat gaat makkelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel werk het isMaar als jij het zegt komt dat vast goed
[..]
In dat geval mag je de lego ook wel hebben, krijg ik weer ruimte in de kast
Valt dat niet onder de categorie burka? Oftewel, je mag het niet dragen in NL ?quote:
De verzendkosten, het staat toch alleen maar in de wegquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lol, dat gaat makkelijk
Laat maar weten wat je er voor wilt hebben, kijken we dan wel weer verder
Drie actuele thema's beschrijven met betrekking tot mijn verkregen werkveldsector (sociale voorzieningen), op macro-, meso- en micro-niveau. Voornamelijk beschrijving wat de ontwikkeling is, wat je er van vindt en er eventueel kritiek op geven. Dus mocht je nog iets actueels tegenkomen, laat maar weten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel werk het isMaar als jij het zegt komt dat vast goed
[..]
In dat geval mag je de lego ook wel hebben, krijg ik weer ruimte in de kast
Waarom? Zo lelijk ben je toch niet?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt dat niet onder de categorie burka? Oftewel, je mag het niet dragen in NL ?
[..]
De verzendkosten, het staat toch alleen maar in de weg
Dat moet te doen zijn inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie actuele thema's beschrijven met betrekking tot mijn verkregen werkveldsector (sociale voorzieningen), op macro-, meso- en micro-niveau. Voornamelijk beschrijving wat de ontwikkeling is, wat je er van vindt en er eventueel kritiek op geven. Dus mocht je nog iets actueels tegenkomen, laat maar weten.
En verder nog een zakelijke brief schrijven naar een fictieve organisatie om te beschrijven wat mijn opleiding inhoudt. Dat valt nog mee.
quote:
Best wel stoerquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lekker warm.
ik wil deze:
[ afbeelding ]
maar wit is zo besmettelijk
quote:
In welk land woon jij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het in december ook 15 graden blijft.
Ja, dat snap ik.quote:
Het wordt vandaag 20 graden, dus het zou me niet verbazen.quote:
Maar kloteweer hebben we altijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nederland, zo onvoorspelbaar als de pest
Zoals het gisteren 24 graden zou worden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt vandaag 20 graden, dus het zou me niet verbazen.
Ik wou een grap maken met tshirt en sneeuw, maar dat wordt 'm niet bij 15 gradenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het wordt vandaag 20 graden, dus het zou me niet verbazen.
Het kan toch 15 graden worden en keihard regenen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar kloteweer hebben we altijd.
[..]
Zoals het gisteren 24 graden zou worden?
Dankquote:
Gebroken dienst, ochtend - avond, de vervelendste dienst die je krijgen kan op Avond - ochtend naquote:
En dan is zo'n jas nog steeds nice.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Het kan toch 15 graden worden en keihard regenen?
Kaneel zegt het, dus is het een absolute waarheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar kloteweer hebben we altijd.
[..]
Zoals het gisteren 24 graden zou worden?
Dat kon ik toch niet weten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel zegt het, dus is het een absolute waarheid.
Oh, altijd fijn die dienstenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
Gebroken dienst, ochtend - avond, de vervelendste dienst die je krijgen kan op Avond - ochtend na
Mja, ik vraag me af of het mag in NL.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan is zo'n jas nog steeds nice.
Geeft niet, ik zal het niet door vertellen.quote:
Goede vraag wel, zal net zoals bivakmutsen en burka's idd waarschijnlijk niet mogen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mja, ik vraag me af of het mag in NL.
Nope, dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag wel, zal net zoals bivakmutsen en burka's idd waarschijnlijk niet mogen.
Mijn huiswerk maken. Deal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |