Jaaa hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:48 schreef Samzz het volgende:
De dokter wil weer babbelen als ik 35 ben. De lul.
Ongeschreven code of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa hoor
Gewoon een andere nemen, slaat nergens op.
Met 35 hoeft 't al bijna niet meer
Nou je kan flink cashen met YouTube tegenwoordig, Google betaalt ze tegenwoordig zodat ze al hun tijd kunnen opmaken aan het maken en verbeteren van hun fimpjes. Hele productiemaatschappijen zitten er tegenwoordig achter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook gewoon te veel tijd
Tsja, 't moet allemaal commercieel tegenwoordig hequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je kan flink cashen met YouTube tegenwoordig, Google betaalt ze tegenwoordig zodat ze al hun tijd kunnen opmaken aan het maken en verbeteren van hun fimpjes. Hele productiemaatschappijen zitten er tegenwoordig achter.
Gewoon door blijven zoeken totdat je een arts vind die het wel wil doen, uiteindelijk lukt het wel (en ook ruim voor je 35e)quote:
Waarom niet als geld verdienen zo simpel kan zijn als dat...quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, 't moet allemaal commercieel tegenwoordig he
Jij ook al niet meer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga trouwens definitief niet naar de meet aankomende vrijdag.
Gewoon een advocaat opzoeken en de dokter laten betalen voor de kosten van de pil die je gemaakt hebt heel je leven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon door blijven zoeken totdat je een arts vind die het wel wil doen, uiteindelijk lukt het wel (en ook ruim voor je 35e)
Ik zou afgelopen vrijdag gegaan zijn, maar de meet ging niet op die dag door helaas. Had al ruim van tevoren aangegeven dat aankomende vrijdag lastig zou gaan worden.quote:
Jawel. Maar ik heb er niet zo'n haast mee, de pil functioneert nog prima. Eerst eens rustig op zoek naar een nieuwe arts.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon door blijven zoeken totdat je een arts vind die het wel wil doen, uiteindelijk lukt het wel (en ook ruim voor je 35e)
Bij veel artsen, en ik denk zelfs meeste, gaat het tegen hun principes in.quote:
Voor de trein gooien dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij veel artsen, en ik denk zelfs meeste, gaat het tegen hun principes in.
Ik zou research proberen te doen wie je wel serieus neemt en daarbij een second opinion aanvragen.
Ik ben overigens van mening dat mensen lekker moeten doen met hun lijf wat ze zelf willen als je 18+ zijn.
Die meet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind negen mensen ook gewoon te weinig om dik drie uur voor te reizen, eigenlijk.
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij veel artsen, en ik denk zelfs meeste, gaat het tegen hun principes in.
Ik zou research proberen te doen wie je wel serieus neemt en daarbij een second opinion aanvragen.
Ik ben overigens van mening dat mensen lekker moeten doen met hun lijf wat ze zelf willen als je 18+ zijn.
Kan wel leuk zijn hoor, heb zelf al eens een meet gehad, daar kwam in totaal 6 manquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind negen mensen ook gewoon te weinig om dik drie uur voor te reizen, eigenlijk.
Omdat centraal in NL altijd in de randstad is. Dat is niet centraal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:56 schreef Raene het volgende:
Waarom heulemaal in Ernem en niet meer centraal in NL!?
Weet ik. Maar ik heb er deze keer geen zin in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn hoor, heb zelf al eens een meet gehad, daar kwam in totaal 6 man
Ik zit zelf ook in de randstad, dus vind de randstad een prima idee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat centraal in NL altijd in de randstad is. Dat is niet centraal.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Dat en ik heb pasgeleden al een meet gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb er deze keer geen zin in.
Ik ben ook altijd meer van de grote meets, kan toch vrijwel nooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:55 schreef Samzz het volgende:
Hoi Koen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd meer van de grote meets, kan toch vrijwel nooit
Ik niet. Ik ben het wel zat steeds minimaal 3 uur te moeten reizenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook in de randstad, dus vind de randstad een prima idee!
Watvoor auto rijd je dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:58 schreef Faxie het volgende:
Ach ik moet bijna 2 uur tijden, kost me een tank a 100,-....
Ik moet er toch nog maar even over nadenken....
Het gaat er om hoe het zit met de gemiddelde reistijd, niet om of het ontmoetingspunt geografisch het middelpunt isquote:
Utrecht is top voor meetings, ben er al vaak geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe het zit met de gemiddelde reistijd, niet om of het ontmoetingspunt geografisch het middelpunt is
Utrecht is wat dat aangaat gewoon beter
Zelf vind ik Amsterdam beter, want dichter bij huisquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Utrecht is top voor meetings, ben er al vaak geweest.
Tiger of een Shermanquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een tank uit de 2e wereldoorlog, hoezo?
Amsterdam is voor mij ook lekker dichtbij huis maar ik heb de schurft aan Amsterdamquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf vind ik Amsterdam beter, want dichter bij huis
wrongquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sherman natuurlijk die is wat zwaarder (dacht ik)
Je hebt de schurft aan Amsterdam?quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Amsterdam is voor mij ook lekker dichtbij huis maar ik heb de schurft aan Amsterdam.
MAAR ik kom hier ook pas dus het is nog niet voor mij van belang om hierin mee te discussieren.
Maus Smausquote:
Ohjee wat zeg ik nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt de schurft aan Amsterdam?
En gewoon meediscussieren
NU KOMEN WIJ AMSTERDAMMERS RELLEN HOOR JAJAJA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Liever Amersfoort dan Utrecht. Sowieso, Utrechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe het zit met de gemiddelde reistijd, niet om of het ontmoetingspunt geografisch het middelpunt is
Utrecht is wat dat aangaat gewoon beter
Gewoon een keer een Enschede meet, ik zeg doen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben het wel zat steeds minimaal 3 uur te moeten reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |