Ooh, dat kan wel. Ik luister echt verschrikkelijk veel soorten muziekquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
The reason = hun enige riustige nummer
Jij bent een idioot.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden
Ach, die mensen zijn er inderdaad
Weet ik inmiddels wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan wel. Ik luister echt verschrikkelijk veel soorten muziek
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een idioot.
Nouja ik bedoel het natuurlijk niet persoonlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Seriously?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een idioot.
Nouja ik bedoel het natuurlijk niet persoonlijk.![]()
Hoe denk je anders dat ik aan de bijnaam *wanhopige man* kom. Ze nemen me zo serieus hierquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ik dacht dat dat juist niet werd gedaan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
LulSeriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dit bedoel ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan de bijnaam *wanhopige man* kom. Ze nemen me zo serieus hier
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Ik dacht dat niet alles serieus genomen werd. Maar er is hier een selectieve manier van serieus nemen schijnbaar.
Inbefore seksgrappen.
Kut net te laat met mijn seksgrap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Ik dacht dat niet alles serieus genomen werd. Maar er is hier een selectieve manier van serieus nemen schijnbaar.
Inbefore seksgrappen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je UI past perfect bij deze post.
Over seksgrappen gesproken... ben blij dat er tenminste iemand hier vanavond nog wat steekt xDquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik steek mn joint maar eens op.
Ik steek elke avondquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Over seksgrappen gesproken... ben blij dat er tenminste iemand hier vanavond nog wat steekt xD
Studeer ze !quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef MissExpert het volgende:
Schatjes! Ik ga slapen. Morgen eerste dag van de vakantie maar we gaan studeren
;-*quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Studeer ze !
Slaap ze !
Snurk ze !
Weltruste !
Wishfull thinking?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
DAgdag ME, ik zie je morgen? Mijn huis?
Want jij scoort altijd bij die chickies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon niet nadenken...
Werkt toch het beste, neem maar van mij aan.
Jij scoort er meer? En wat definieer je als succesvol gescoord?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want jij scoort altijd bij die chickies.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij scoort er meer? En wat definieer je als succesvol gescoord?
Als ik nog even wat kan bitchen met mensen slaap ik lekkerder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Braamyo het volgende:
Kom op mannen... gaan we nu online onze spreekwoordelijke penis vergelijken.... dudes ...
Mja ok, ik ben niet zo goed met een emotionele band opbouwen, wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
De liefde bedrijven, een emotionele band opbouwen, en alles in die richting?
Vertel over je seksuele escapades.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ok, ik ben niet zo goed met een emotionele band opbouwen, wellicht heb je gelijk.
weltruste !quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joint op. Tijd om te slapen dus.
Slaap lekker allen
Stilte voor de stormquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doodse stilte hier.
Nu even chips pakken
Noes, dat willen we nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De storm van maandagmorgen
Ja, vind het wel een van hun betere nummersquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O wat een vet nummer is dat!
Hoiquote:
Ik vind eigenlijk alleen hun 1e paar albums goed. De rest vond ik maar zozoquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een van hun betere nummers
Ben ik met je eens man. Herzeleid, Sehnsucht en Mutter waren tof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen hun 1e paar albums goed. De rest vond ik maar zozo
Sort ofquote:
Tis er ook wel het tijdstip voorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
Sorry ben een beetje emo![]()
De periodieke dip sloeg een uurtje geleden even in
Wellicht.quote:
Misschien is ze gewoon een snelle leerling(e)quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets met 32 forumposts en toch al PI's en emoticons gebruiken
Ja dusquote:
Misschien wel weer zo'n vent van 60 die in een hemd achter z'n pc zit allesquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon een snelle leerling(e)
Uh ik volg je even nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis er ook wel het tijdstip voor
Hoe gaat 't Fax? Heb je nog contact gehad met jeweetwel?
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien wel weer zo'n vent van 60 die in een hemd achter z'n pc zit alles
Ah jawel, we hadden het er nog over paar dagen geleden in DMquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh ik volg je even niet![]()
Denk dat het antwoord nee is...
Uhm ik ben het kwijtquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah jawel, we hadden het er nog over paar dagen geleden in DM
En maar denken dat we niet meteen fobo checkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn er al zoveel van geweest
Inddquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En maar denken dat we niet meteen fobo checken
dan heb ik niet zoveel impact gemaaktquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm ik ben het kwijtSerieus, wat slecht
Ff zoeken...
Bah, wat jammerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
Ow wacht, nee niks geen contact oid nee![]()
Niet geheel onverwachts...
Tja ach...quote:
Ja, zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ach...
Eigenlijk wil ik zeggen 'Kansloos via Fok' maar aan de andere kant zijn er maar zat leuke stelletjes gevormd hier dus tja...
Ik heb fok als datingsite sowieso al opgegeven (heb ik ook persoonlijke redenen voor). Is het beste, kan het alleen maar beter gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ach...
Eigenlijk wil ik zeggen 'Kansloos via Fok' maar aan de andere kant zijn er maar zat leuke stelletjes gevormd hier dus tja...
Aaaach wat schattig, kleine fokjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zeker
Er zijn zelfs FOK! babies
Ik heb vanavond m'n profielen weggemieterd in een opwellingquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb fok als datingsite sowieso al opgegeven (heb ik ook persoonlijke redenen voor). Is het beste, kan het alleen maar beter gaan
Damn...naja, meer over voor mij straksquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond m'n profielen weggemieterd in een opwelling
Awwww kop op, do not lose hope ! enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
Tja ach...
Nee hoor, je hebt nog even veelquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn...naja, meer over voor mij straks
Ligt helemaal aan hoe de vrouwen zullen zijn. Ik heb er best wel goed over nagedacht.quote:
Jewelquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van zachte harige knuffelberen
Ik heb nog geen foto'squote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En maar denken dat we niet meteen fobo checken
De dip sloeg in....quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Awwww kop op, do not lose hope ! enzo
Ja die reageren weer net nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan hoe de vrouwen zullen zijn. Ik heb er best wel goed over nagedacht.
Er moet toch ook wel 1 leuke vrouw zijn tussen al die rommel?
Heb jij toevallig ook GW1 gespeeld trouwens?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Jewel.
[..]
Ik heb nog geen foto's..
Naja, ik zie wel hoe het gaat lopen. Maar ik heb alle tijd, verwacht niet dat mijn profiel binnen een maand online staatquote:
Nee toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik meen me te kunnen herinneren dat jouw ui in kleur was?
* Raene aaitquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow hallo
* kingtoppie gromt lief
Neenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook GW1 gespeeld trouwens?
Ze verliezen steeds, maar ik weet niet waarom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voetbalgame zeker?
Laat me raden, je had te veel last van hooligans?
Nee nooit geweestquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik meen me te kunnen herinneren dat jouw ui in kleur was?
Serieus? Grappig, zal de vermoeidheid dan wel geweest zijn of zo.quote:
Wattanquote:
Hoe wat afgelopen was?quote:
Dat zal het wel zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Grappig, zal de vermoeidheid dan wel geweest zijn of zo.
Of Jaleesa heeft gewoon een kleurrijke indruk op me gemaakt
Ooh, gare poliesie is niet eens langs gekomen :\quote:
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ooh, gare poliesie is niet eens langs gekomen :\
Jammer, dan heb je wat gemist.quote:
Jaaaaaa!quote:
Ja.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb al wel de hele avond koppijn :\ niet tof
Ik speelde voorheen World of Warcraft (jaren geledenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, dan heb je wat gemist.
Ik weet niet of ik GW2 wel leuk ga vinden, daarom ook maar niet gekocht (na het lezen van de gamerules etc).
Ik ben ook lekker vrij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van 2 tot 10 werken.... redelijk uitslapen dus
Jij?
Ik heb wel GW1 gespeeld, was er behoorlijk aan verslaafd ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik speelde voorheen World of Warcraft (jaren geleden), en lange tijd geen MMO meer gespeeld. Nu GW2, ik vind het wel leuk, maar het werkt anders, beetje apart levelen is het.
Seks werkt 2x zo goed als een asperientje hoorde ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb al wel de hele avond koppijn :\ niet tof
Stressquote:
Zo straks over nog effetjes? Of nu direct meteen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat ik zo maar eens ga slapen
Heb ik ook wel eens gehoord ja, maar ik ben al een eeuwigheid single.. Dus lastigggquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Seks werkt 2x zo goed als een asperientje hoorde ik.
Niet meteen, ben een maat nog een pleur muziek aan het sturenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo straks over nog effetjes? Of nu direct meteen?
Lvl 20 is niet hoogquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel GW1 gespeeld, was er behoorlijk aan verslaafd ook
In GW1 was je max level level 20
Mn mama is afgelopen nacht in t ziekenhuis opgenomen met hartproblemenquote:
Als vrouw is het makkelijker dan als manquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord ja, maar ik ben al een eeuwigheid single.. Dus lastiggg
Waarom? Je lijkt me wel een tof persoon om mee rond te hangen. Al eens een datingsite geprobeerd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord ja, maar ik ben al een eeuwigheid single.. Dus lastiggg
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn mama is afgelopen nacht in t ziekenhuis opgenomen met hartproblemen
Datingsite is echt totaal niks voor mij..quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom? Je lijkt me wel een tof persoon om mee rond te hangen. Al eens een datingsite geprobeerd?
Fok schijnt trouwens ook een goeie datingsite te zijn...maar spreek niet uit ervaring
Nee, maar je was wel lekker snel maxquote:
3,5 jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Jaleesa, je hebt toch een zoontje? Hoe oud?
Oh crisisquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja maar als je de max qua level bereikt hebt is voor mij de lol er ook een beetje afquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar je was wel lekker snel max
Daarna ging het alleen maar om het leren van skills en je uitrusting maxxen
Wat is dan jouw leeftijd als ik vragen mag? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Datingsite is echt totaal niks voor mij..
T is gewoon lastig om een serieuze relatie te vinden met een zoontje erbij.. Vooral op mijn leeftijd/jongens van mijn leeftijd
Maar dan begint het pas!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar als je de max qua level bereikt hebt is voor mij de lol er ook een beetje af.
Ik weet uit ervaring hoe fuck dat isquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zijn we toch ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind jullie stiekem wel errug gezellig elke keer
We blijven zelf ook steeds terugkomenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind jullie stiekem wel errug gezellig elke keer
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan begint het pas!
Dan kun je de echt leuke dingen gaan doen!
Of...kon
Ik ben 22..quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan jouw leeftijd als ik vragen mag? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Zat mannen die wel een serieuze relatie zouden willen al heeft de vrouw al een kind.
Ik wens je heel veel sterkte toe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ga meer voor innerlijk eigenlijk, ik denk niet dat een zoontje een relatie echt in de weg zit.quote:
Holy shit je bent jonger dan ik dacht!quote:
Maar ik val elke keer op de soort jongens die er totaal niet mee om kan gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga meer voor innerlijk eigenlijk, ik denk niet dat een zoontje een relatie echt in de weg zit.
Totaal afhankelijk van de persoon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga meer voor innerlijk eigenlijk, ik denk niet dat een zoontje een relatie echt in de weg zit.
Ik denk dat ze nu ook wel gewoon behoefte heeft aan een relatiequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Holy shit je bent jonger dan ik dacht!
1 voordeel heb je wel, naarmate je ouder wordt, zal het makkelijker zijn om aan een partner te komen aangezien tegen die tijd veel meer mensen 1 of meerdere kinderen hebben.
Jij bent er wel vroeg bij trouwens
Ik zeg nergens dat ik ermee zou kunnen omgaan overigens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar ik val elke keer op de soort jongens die er totaal niet mee om kan gaan
Hoe oud dacht je dat ik ben danquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Holy shit je bent jonger dan ik dacht!
1 voordeel heb je wel, naarmate je ouder wordt, zal het makkelijker zijn om aan een partner te komen aangezien tegen die tijd veel meer mensen 1 of meerdere kinderen hebben.
Jij bent er wel vroeg bij trouwens
Moet je wel mee om kunnen gaan hoor, ik denk dat heel veel mensen daar moeite mee hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankjewel, t is behoorlijk verontrustendquote:
Tsja, ik heb het ook een aantal keer geprobeerd met een vrouw met kind(eren). Kinderen zijn gewoon niet aan mij besteed, heb het al vaak genoeg geprobeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar ik val elke keer op de soort jongens die er totaal niet mee om kan gaan
Goed ingeschatquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu ook wel gewoon behoefte heeft aan een relatie.
Wie niet he, zat mensen die jaaaren lang zonder zittenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef Raene het volgende:
[..]
En zo dus velen met dezelfde mening als jijquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het ook een aantal keer geprobeerd met een vrouw met kind(eren). Kinderen zijn gewoon niet aan mij besteed, heb het al vaak genoeg geprobeerd.
Het is zooo veel lastiger als er ook een kind in het spel is. Zo veel energie vreten ze en zoveel van je tijd.
Aan behoefte heb je niks....quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je niet eerst zorgen dat je zelf lekker in je vel zit zonder relatie? Anders val je van de ene kuil in de andere en weet ik nu al hoe je toekomst eruit zietquote:
Hoezo zou ik niet lekker in mn vel zitten? Op mn moeder na dan.. Maar daar zit een lange geschiedenis achterquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je niet eerst zorgen dat je zelf lekker in je vel zit zonder relatie? Anders val je van de ene kuil in de andere en weet ik nu al hoe je toekomst eruit ziet
Je vergeet de hartjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMZZZZZZZZZZ
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk! Die begroeting isquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
SAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMZZZZZZZZZZ
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat ligt misschien ook aan je leeftijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En zo dus velen met dezelfde mening als jij
Mja vrouwen vallen toch op bejaarde mannen.... Er zijn vast wel papa's van 30 met kids.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat ligt misschien ook aan je leeftijd
Later gaat dat steeds minder een rol spelen omdat het aantal mensen zonder kinderen steeds verder afneemt.
Hij moet wel leren om geen foto's te maken in Photoboot met een achtergrondje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
http://deeppaganthoughts.blogspot.nl/2011/11/normal.html
Mooi verhaal.
Er zijn zoveel redenen om (ik als kinderloze man) niet met een vrouw met kinderen in zee te gaan, zeker voor iemand als ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehh, lastig.
Denk niet dat ik bij voorbaat een dame met kind uitsluit als mogelijke partner. Denk wel dat er meer voor nodig is om er vol voor te gaan.
Ofzo
Ik begroet bijna niemand met hartjes. Dat vind ik meestal nutteloos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jouw begroeting zat vol met hartjes idd
Dat denk ik zelf ook ja, maar ja.. Dat maakt t nu alsnog vervelend.. Ik ben gewoon op een punt beland dat ik echt een stap verder wil in mn leven.. Een relatie dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat ligt misschien ook aan je leeftijd
Later gaat dat steeds minder een rol spelen omdat het aantal mensen zonder kinderen steeds verder afneemt.
Omdat je nogal wanhopig overkomtquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet lekker in mn vel zitten? Op mn moeder na dan.. Maar daar zit een lange geschiedenis achter
Ooh ja, dat snap ik ook wel. Maar het moet voor jou gaan om de dame, niet om haar kind. Denk ik dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel redenen om (ik als kinderloze man) niet met een vrouw met kinderen in zee te gaan, zeker voor iemand als ik
Komt goed.quote:
Ik ook niet maar toch ga je commentaar gevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begroet bijna niemand met hartjes. Dat vind ik meestal nutteloos.
Dan zit je goed op Fokquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook ja, maar ja.. Dat maakt t nu alsnog vervelend.. Ik ben gewoon op een punt beland dat ik echt een stap verder wil in mn leven.. Een relatie dus
Al 4 jaar :\quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je nogal wanhopig overkomt
Wanhopig op zoek naar een relatie.
Hoelang zit je dan al zonder?
En heb je geen scharrel of zo?
Als je het doet doe het dan goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar toch ga je commentaar geven
Gaat een beetje moeilijk als dat kind er al is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh ja, dat snap ik ook wel. Maar het moet voor jou gaan om de dame, niet om haar kind. Denk ik dan.
Fok is tijdverdrijfquote:
4 jaar...net zo lang als ik dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Al 4 jaar :\
En nee, ik doe niet aan scharrelen.. Totaal niks voor mij
Kvind dat de lijn tussen wanhopig en iets jammer vinden te vaak overschreden worden eigenlijk...quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je nogal wanhopig overkomt
Wanhopig op zoek naar een relatie.
Hoelang zit je dan al zonder?
En heb je geen scharrel of zo?
Je bent net als de Europese economie.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als dat kind er al is.
Een vrouw met een kind betekent 3 personen ipv 1 om je druk over te maken.
De vrouw
Het kind en
De ex!!
De ex is bij mij totaal geen issuequote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als dat kind er al is.
Een vrouw met een kind betekent 3 personen ipv 1 om je druk over te maken.
De vrouw
Het kind en
De ex!!
Voor de vrouw zal het kind altijd het belangrijkste zijn. Daar moet je ook maar mee om kunnen gaan in een vroeg stadium. Het moment dat je graag bij elkaar bent, veel leuke dingen wilt doen, maar altijd rekening moet houden met een kind.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh ja, dat snap ik ook wel. Maar het moet voor jou gaan om de dame, niet om haar kind. Denk ik dan.
Je bent ongesteldquote:
Professioneel cockblocker, relnicht en zeikerd sinds 2010. Aangenaam.quote:
quote:
Klopt, en ik kan heel erg goed begrijpen dat dit voor mannen moeilijk is..quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de vrouw zal het kind altijd het belangrijkste zijn. Daar moet je ook maar mee om kunnen gaan in een vroeg stadium. Het moment dat je graag bij elkaar bent, veel leuke dingen wilt doen, maar altijd rekening moet houden met een kind.
Ik ben eerlijk gezegd al die verhalen over die exen een beetje zat...en kinderen ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
De ex is bij mij totaal geen issue
Niet alleen voor mannen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt, en ik kan heel erg goed begrijpen dat dit voor mannen moeilijk is..
En zo werkt t helaas nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd al die verhalen over die exen een beetje zat...en kinderen ook.
Het vreet me gewoon leeg waarna de relatie zelf ook klapt
het zou alleen maar kunnen werken als ik haar alleen maar zou zien als de kinderen de deur uit zijn (bijvoorbeeld bij hun pa).
Ba dum tss!quote:
Precies, je zal altijd nummer 2 zijn terwijl zij verlangt dat zij nummer 1 voor je isquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de vrouw zal het kind altijd het belangrijkste zijn. Daar moet je ook maar mee om kunnen gaan in een vroeg stadium. Het moment dat je graag bij elkaar bent, veel leuke dingen wilt doen, maar altijd rekening moet houden met een kind.
Onregelmatige menstruatie, daar hebben wel meer vrouwen last van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het is niet op regelmatige basis oid
Exactlyquote:
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Onregelmatige menstruatie, daar hebben wel meer vrouwen last van.
Hij was ook te makkelijk.quote:
Bloed wel weer dood, morgen ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach....quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, je zal altijd nummer 2 zijn terwijl zij verlangt dat zij nummer 1 voor je is
Jij een relnicht?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Professioneel cockblocker, relnicht en zeikerd sinds 2010. Aangenaam.
Tof toch! Als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat wel werkt voor mij is iemand uitzoeken die simpelweg geen kind heeft en er ook geen wilt
Ik ken je niet maar kudos voor jou, nu al.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je al gesteriliseerd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat wel werkt voor mij is iemand uitzoeken die simpelweg geen kind heeft en er ook geen wilt
En jij spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach....
Ik vind dit meer zo een deprimerende irrationele gedachte eerlijk gezegd...
Irrationeel in de zin van dat je het aangrijpt om jezelf er kut door te voelen.
Terwijl dat nummer 1 nummer 2 verhaal eigenlijk helemaal nergens over gaat.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar kudos voor jou, nu al.
Tsja, dan moet je wel de juiste tegenkomenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tof toch! Als jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen
Misschien begrijp jij mij verkeerd dat kan...quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij spreekt uit ervaring?
Ik dus wel, ik weet waar ik het over heb kt
Al? Ik weet niet eens of ik dat ooit zal doen, over 5 jaar kan de situatie ineens weer heel anders zijnquote:
Ik heb topics laten sluiten, gelekt uit privefora, mensen een ban aangesmeerd en ben zelf 3x geband.quote:
Maar ben je ook homo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb topics laten sluiten, gelekt uit privefora, mensen een ban aangesmeerd en zelf 3x geband.
Een relnicht extra ordinair spreekt hier.
Nee, dat bedoel ik er niet mee, dus kan wel aannemen dat je mij helemaal niet begrijptquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien begrijp jij mij verkeerd dat kan...
Maar dingen aangrijpen om je kut over te voelen terwijl het niet nodig is... Dus de symboliek van ''nummer 1'' / ''nummer 2'' begrijp ik heel goed...
Maar wellicht bedoel jij dat nummer 1 nummer 2 verhaal in praktische zin dat ze gewoon weinig tijd voor je heeft zogezegd.
Nee, dat dan weer niet.quote:
Overtuigd dat je spijt gaat krijgen oid zeker?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dokter wil het bij mij niet doen.
Omdat je te jong bent zeker? Had m'n ex ook, maar tis haar uiteindelijk toch nog gelukt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Why?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn interpretatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik er niet mee, dus kan wel aannemen dat je mij helemaal niet begrijpt
En wie heeft het over kut voelen en nummers???
Misschien had ik relschopper moeten zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar is dan het nichtgedeelte?
Sinds 2010 dus in 3 jaar tijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb topics laten sluiten, gelekt uit privefora, mensen een ban aangesmeerd en ben zelf 3x geband.
Een relnicht extra ordinair spreekt hier.
Niet zo fel koffie, men trekt altijd conclusies uit interpretaties, of die interpretatie klopt moet dan later nog blijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de 2e keer, je interpretatie klopt niet. Trek daar dan ook geen conclusies uit aub.
Interpretatieception hier, pfoe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet zo fel koffie, men trekt altijd conclusies uit interpretaties, of die interpretatie klopt moet dan later nog blijken.
je had ook gewoon kunnen vragen ipv meteen conclusies trekken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet zo fel koffie, men trekt altijd conclusies uit interpretaties, of die interpretatie klopt moet dan later nog blijken.
Denk hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen vragen ipv meteen conclusies trekken.
Als, dan was jij diegene die fel was in zijn bewoordingen, maar dat had je wellicht niet door
Jup. Mja, ik heb al niet zo'n beste band met m'n dokter...quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je te jong bent zeker? Had m'n ex ook, maar tis haar uiteindelijk toch nog gelukt.
gewoon door blijven drammen
MAKE IT A BETTER PLACE FOR YOU AND FOR ME AND THE ENTIRE HUMAN RACEquote:
Gekke man die crowley.quote:In 1906 richtte Crowley de Argenteum Astrum - de Orde van de Zilveren Ster - op, een magische organisatie opgezet rond The Book of the Law. In 1919 volgde de Abbey of Thelema in Sicilië als centrum van de door hem gecreëerde occulte stroming. Deze organisatie was erg controversieel. Dat kwam niet in de laatste plaats door de seksuele escapades van Crowley en zijn volgelingen, zoals orgiën en sodomie. In 1923 werd de abdij door Benito Mussolini verbannen
Neem je een andere dokterquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Mja, ik heb al niet zo'n beste band met.m'n dokter...
Ze moeten wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Je moet gewoon door blijven drammen, uiteindelijk gaan ze wel akkoord
Nice.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
MAKE IT A BETTER PLACE FOR YOU AND FOR ME AND THE ENTIRE HUMAN RACE
Sommige mensen hebben dan ook gewoon te veel tijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:46 schreef heloef het volgende:
Wel ongelooflijk knap gemaakt, daar moet je echt uren aan materiaal voor doorspitten.
25.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |