Ooh, dat kan wel. Ik luister echt verschrikkelijk veel soorten muziekquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
The reason = hun enige riustige nummer
Jij bent een idioot.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden
Ach, die mensen zijn er inderdaad
Weet ik inmiddels wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan wel. Ik luister echt verschrikkelijk veel soorten muziek
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een idioot.
Nouja ik bedoel het natuurlijk niet persoonlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Seriously?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een idioot.
Nouja ik bedoel het natuurlijk niet persoonlijk.![]()
Hoe denk je anders dat ik aan de bijnaam *wanhopige man* kom. Ze nemen me zo serieus hierquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ik dacht dat dat juist niet werd gedaan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
LulSeriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dit bedoel ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan de bijnaam *wanhopige man* kom. Ze nemen me zo serieus hier
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Ik dacht dat niet alles serieus genomen werd. Maar er is hier een selectieve manier van serieus nemen schijnbaar.
Inbefore seksgrappen.
Kut net te laat met mijn seksgrap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Ik dacht dat niet alles serieus genomen werd. Maar er is hier een selectieve manier van serieus nemen schijnbaar.
Inbefore seksgrappen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je UI past perfect bij deze post.
Over seksgrappen gesproken... ben blij dat er tenminste iemand hier vanavond nog wat steekt xDquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik steek mn joint maar eens op.
Ik steek elke avondquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Over seksgrappen gesproken... ben blij dat er tenminste iemand hier vanavond nog wat steekt xD
Studeer ze !quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef MissExpert het volgende:
Schatjes! Ik ga slapen. Morgen eerste dag van de vakantie maar we gaan studeren
;-*quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Studeer ze !
Slaap ze !
Snurk ze !
Weltruste !
Wishfull thinking?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
DAgdag ME, ik zie je morgen? Mijn huis?
Want jij scoort altijd bij die chickies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon niet nadenken...
Werkt toch het beste, neem maar van mij aan.
Jij scoort er meer? En wat definieer je als succesvol gescoord?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want jij scoort altijd bij die chickies.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij scoort er meer? En wat definieer je als succesvol gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |