Ooh, dat kan wel. Ik luister echt verschrikkelijk veel soorten muziekquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
The reason = hun enige riustige nummer
Jij bent een idioot.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden
Ach, die mensen zijn er inderdaad
Weet ik inmiddels wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat kan wel. Ik luister echt verschrikkelijk veel soorten muziek
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een idioot.
Nouja ik bedoel het natuurlijk niet persoonlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Seriously?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent een idioot.
Nouja ik bedoel het natuurlijk niet persoonlijk.![]()
Hoe denk je anders dat ik aan de bijnaam *wanhopige man* kom. Ze nemen me zo serieus hierquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ik dacht dat dat juist niet werd gedaan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
LulSeriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dit bedoel ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan de bijnaam *wanhopige man* kom. Ze nemen me zo serieus hier
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Ik dacht dat niet alles serieus genomen werd. Maar er is hier een selectieve manier van serieus nemen schijnbaar.
Inbefore seksgrappen.
Kut net te laat met mijn seksgrap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik
Ik dacht dat niet alles serieus genomen werd. Maar er is hier een selectieve manier van serieus nemen schijnbaar.
Inbefore seksgrappen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je UI past perfect bij deze post.
Over seksgrappen gesproken... ben blij dat er tenminste iemand hier vanavond nog wat steekt xDquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik steek mn joint maar eens op.
Ik steek elke avondquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Over seksgrappen gesproken... ben blij dat er tenminste iemand hier vanavond nog wat steekt xD
Studeer ze !quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef MissExpert het volgende:
Schatjes! Ik ga slapen. Morgen eerste dag van de vakantie maar we gaan studeren
;-*quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Studeer ze !
Slaap ze !
Snurk ze !
Weltruste !
Wishfull thinking?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
DAgdag ME, ik zie je morgen? Mijn huis?
Want jij scoort altijd bij die chickies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon niet nadenken...
Werkt toch het beste, neem maar van mij aan.
Jij scoort er meer? En wat definieer je als succesvol gescoord?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want jij scoort altijd bij die chickies.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij scoort er meer? En wat definieer je als succesvol gescoord?
Als ik nog even wat kan bitchen met mensen slaap ik lekkerder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Braamyo het volgende:
Kom op mannen... gaan we nu online onze spreekwoordelijke penis vergelijken.... dudes ...
Mja ok, ik ben niet zo goed met een emotionele band opbouwen, wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja.
De liefde bedrijven, een emotionele band opbouwen, en alles in die richting?
Vertel over je seksuele escapades.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ok, ik ben niet zo goed met een emotionele band opbouwen, wellicht heb je gelijk.
weltruste !quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joint op. Tijd om te slapen dus.
Slaap lekker allen
Stilte voor de stormquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doodse stilte hier.
Nu even chips pakken
Noes, dat willen we nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De storm van maandagmorgen
Ja, vind het wel een van hun betere nummersquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O wat een vet nummer is dat!
Hoiquote:
Ik vind eigenlijk alleen hun 1e paar albums goed. De rest vond ik maar zozoquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vind het wel een van hun betere nummers
Ben ik met je eens man. Herzeleid, Sehnsucht en Mutter waren tof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen hun 1e paar albums goed. De rest vond ik maar zozo
Sort ofquote:
Tis er ook wel het tijdstip voorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
Sorry ben een beetje emo![]()
De periodieke dip sloeg een uurtje geleden even in
Wellicht.quote:
Misschien is ze gewoon een snelle leerling(e)quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets met 32 forumposts en toch al PI's en emoticons gebruiken
Ja dusquote:
Misschien wel weer zo'n vent van 60 die in een hemd achter z'n pc zit allesquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon een snelle leerling(e)
Uh ik volg je even nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis er ook wel het tijdstip voor
Hoe gaat 't Fax? Heb je nog contact gehad met jeweetwel?
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien wel weer zo'n vent van 60 die in een hemd achter z'n pc zit alles
Ah jawel, we hadden het er nog over paar dagen geleden in DMquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh ik volg je even niet![]()
Denk dat het antwoord nee is...
Uhm ik ben het kwijtquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah jawel, we hadden het er nog over paar dagen geleden in DM
En maar denken dat we niet meteen fobo checkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn er al zoveel van geweest
Inddquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En maar denken dat we niet meteen fobo checken
dan heb ik niet zoveel impact gemaaktquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm ik ben het kwijtSerieus, wat slecht
Ff zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |