Jaquote:
De nabespreking optimaal benutten dan. En meer oefenen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ja![]()
Gewoon een hele casusvraag helemaal onbeantwoord gelaten. Was het op de een of andere manier gewoon helemaal kwijt. Zat maar een beetje in die wettenbundel te bladeren, maar wist gewoon totaal niet (meer) welke artikelen op welke handelingen van toepassing waren..
Heb ik nog nooit gehad..
Jep!quote:
Ook 5 fouten op de meerkeuzevragen. Arrest vond ik nog wel te doen maar had eigenlijk te weinig tijd, dus afwachten..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef Argelos het volgende:
Hoe is de eerstejaars van de RuG JVA vergaan? Vond zelf het arrest best lastig. Had 5 fouten in de multiple choice, maar er gaan geruchten dat die megastreng wordt beoordeeld.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Het ging mij anders ook niet al te best af moet ik zeggen..
Geloof dat ik nog nooit zo'n slecht tentamen heb gemaakt. Maargoed, eigen schuld ; Gewoon te weinig geoefend met casus.
Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef Speedy_T het volgende:
Het gaat hiet over Belastingrecht I, introductie aan de UvA. Wat wel degelijk een inleidend vakje is.
Luister schat. Amsterdam is leidend, dat is het uitgangspunt.quote:
Ik heb anders laatst een heel interessant gesprek gehad in een kroeg met een man die beweerde bij ABN Amro verzekeringen te werken en die wist mij te vertellen dat hij ondanks zijn HBO journalistiek wist dat Amsterdam de slechtste en minst belangrijke universiteit van het land was wat betreft rechten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Luister schat. Amsterdam is leidend, dat is het uitgangspunt.
Niet eens Leiden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is het toch behoorlijk irritant wanneer oude tentamens voor of de helft niet meer kloppen wegens veranderde wetgeving of de daarin genoemde jurisprudentie/leerstukken niet meer verplicht zijn. Zo kan ik me toch niet goed voorbereiden![]()
(het betreft dus tentamens van max een jaar oud)
Daar was opzich wel omheen te komen. juist de verschillen in de antwoorden vergelijken met de wetgeving van vorig jaar was wel leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef Speedy_T het volgende:
Join the club, dat is precies waar wij (degenen die belastingrecht I moesten maken) ook last van hadden
Deze manquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Godver wat is de veluwe nu prachtig, heel nederland trouwens, met deze herfstkleuren en laagstaande zon. Genieten!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Yreal het volgende:
Moet er niet aan denken om in amsterdam te wonen. Doe mij maar een huisje op de veluwe ofzo
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb anders laatst een heel interessant gesprek gehad in een kroeg met een man die beweerde bij ABN Amro verzekeringen te werken en die wist mij te vertellen dat hij ondanks zijn HBO journalistiek wist dat Amsterdam de slechtste en minst belangrijke universiteit van het land was wat betreft rechten.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Yreal het volgende:
Moet er niet aan denken om in amsterdam te wonen. Doe mij maar een huisje op de veluwe ofzo
Geen dronken toeristen, geen blowende toeristen, geen schreeuwende mensen, geen trams, geen straatroof, geen zwervers en gewoon rust, ruimte en natuur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom die voorliefde voor ruraal en onderontwikkeld gebied?
Hij beweerde verder nog in het gesprek dat hij miljoenen aan claims verwerkte per week, maar hij zei ook dat er in Nederland nooit smartengeld uitgekeerd werd.quote:
Klinkt als een wijs manquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij beweerde verder nog in het gesprek dat hij miljoenen aan claims verwerkte per week, maar hij zei ook dat er in Nederland nooit smartengeld uitgekeerd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |