abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118267676
Maar goed. Ik ga ook eens slapen. Succes iedereen die nog gaat studeren!
pi_118274114
Ah heerlijk, zojuist 67 euro besteed aan een stapel papier voor het nieuwe blok. Boeken moeten er nog bij ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:16:37 #123
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118278119
Goeeeeedemiddag
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_118278557
Acht fouten in MC deel van 30 vragen - neem aan dat dat nog wel voldoende is maar ik vind het een beetje veel fouten... jammer
It is not the critic who counts; not the man who points out how the strong man stumbles, or where the doer of deeds could have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred by dust and sweat and bl
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:29:45 #125
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_118278597
Ik ga over een half uur weg, aangezien ik naar de laatste inhoudelijk hoorcollege ga van Europees Recht.
pi_118279482
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef Snax het volgende:
Acht fouten in MC deel van 30 vragen - neem aan dat dat nog wel voldoende is maar ik vind het een beetje veel fouten... jammer
Ik heb er 9 fout.
Is de norm al bekend of wordt die altijd pas later bekend gemaakt?
pi_118279519
Hoeveel keuzemogelijkheden waren er?
pi_118279566
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Paxcon het volgende:
Hoeveel keuzemogelijkheden waren er?
Dit. Als het een driekeuze-tentamen was is 9 fout ongeveer een 6, als het er vier zijn is het een stuk hoger.
pi_118279619
Meeste hadden er vier, was er eentje bij met twee en eentje per ongeluk met drie, geloof ik
It is not the critic who counts; not the man who points out how the strong man stumbles, or where the doer of deeds could have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred by dust and sweat and bl
pi_118279620
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit. Als het een driekeuze-tentamen was is 9 fout ongeveer een 6, als het er vier zijn is het een stuk hoger.
Meeste vierkeuze, zaten er ook bij met minder, maar niet meer dan 5.

En ik maar denken dat ik onvoldoende heb maar dat valt dus nog mee? :D
pi_118279673
Vraag me ook af hoe dat dan weer verrekend wordt met de vier open vragen die er bij zaten.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:56:58 #132
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118279674
Gewoon uitgaan van het slechtste, zit je altijd goed.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118279685
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef Monerd het volgende:

[..]

Meeste vierkeuze, zaten er ook bij met minder, maar niet meer dan 5.

En ik maar denken dat ik onvoldoende heb maar dat valt dus nog mee? :D
Je moet meestal uit gaan van het feit dat je de helft goed moet hebben plus de antwoorden die je sowieso al goed hebt op basis van kans. Dus met dertig vragen met drie opties heb je er (statistisch gezien) altijd 10 goed, en van de overige 20 moet je dan de helft halen.

Voor vier antwoordmogelijkheden zit je op ongeveer 19 uit 30 goed voor een voldoende :)
pi_118279861
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef eriksd het volgende:
Gewoon uitgaan van het slechtste, zit je altijd goed.
En dit natuurlijk.
pi_118279897
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef Monerd het volgende:
Vraag me ook af hoe dat dan weer verrekend wordt met de vier open vragen die er bij zaten.
Volgens mij zeiden ze half om half in principe?
pi_118280053
Hm oké..

Nouja gewoon afwachten dan.
Ik heb de open vragen best wel verneukt, dus 2 van de 4 fout.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen dan :P
pi_118280095
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef Monerd het volgende:
Hm oké..

Nouja gewoon afwachten dan.
Ik heb de open vragen best wel verneukt, dus 2 van de 4 fout.
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen dan :P
Ik hoop dat je bedoelt van de 7..

Of we hebben het over een ander tentamen natuurlijk. :+
pi_118280221
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Ik hoop dat je bedoelt van de 7..

Of we hebben het over een ander tentamen natuurlijk. :+
Ik schrok me dood joh! Haha. Maar ik heb het over inleiding. :P
pi_118280283
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Monerd het volgende:

[..]

Ik schrok me dood joh! Haha. Maar ik heb het over inleiding. :P
Ah, ik heb net jva gemaakt, vandaar! Waren ook 30 meerkeuze en 7 open dus..
pi_118281203
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Ah, ik heb net jva gemaakt, vandaar! Waren ook 30 meerkeuze en 7 open dus..
rug?
pi_118281547
Wat is het toch behoorlijk irritant wanneer oude tentamens voor of de helft niet meer kloppen wegens veranderde wetgeving of de daarin genoemde jurisprudentie/leerstukken niet meer verplicht zijn. Zo kan ik me toch niet goed voorbereiden :{w

(het betreft dus tentamens van max een jaar oud)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_118281686
Join the club, dat is precies waar wij (degenen die belastingrecht I moesten maken) ook last van hadden
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:54:07 #143
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118281909
Hou toch eens op met dat gezeur over een inleidend IB-vakje. Maharbal, zeg er wat van!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:07:58 #144
256090 Giku
graag verwijderen
pi_118282419
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat is het toch behoorlijk irritant wanneer oude tentamens voor of de helft niet meer kloppen wegens veranderde wetgeving of de daarin genoemde jurisprudentie/leerstukken niet meer verplicht zijn. Zo kan ik me toch niet goed voorbereiden :{w

(het betreft dus tentamens van max een jaar oud)
Heb morgen Handelsrecht A(RuG). Boek 2 van BW is redelijk overhoop gehaald, dus zit nu met aanpassingen van aanpassingen van de nieuwe voorstel te klooien.
Helemaal irritant dat ik dus inderdaad geen oude tentamens kan maken met 100% zekerheid dat 't antwoord klopt, leer je ook wel weer van :)

Ben nog op zoek naar oude tentamens van 2010/2011+, oefenvragen en tips in het algemeen :)

Over die muziekdiscussie:

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:

[..]
Over dikgedrukt: jij bent zeker van mening dat een draaitafel of mengpaneel geen instrument is? En wat betreft de wereldacts, als jij dingen als Lady Gaga of Black Eyed Peas geen wereldact noemt dan wordt het wel makkelijk.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik die muziek goed vind, maar hoe vervelend dat misschien ook is, Lady Gaga is de Kate Bush van onze tijd.

Verder moet ik natuurlijk even Radiohead noemen, maker van volgens velen het beste album in de jaren '90 en '00.
Ik word altijd zo moe van die mensen die muziek pas leuk vinden als het moeilijk is om te maken.
Zo zijn de meeste mensen die van klassieke muziek houden vrij kritisch over hedendaagse muziek, te eentonig, voorspelbaar, niet genoeg verschillende harmonieën, etc.

Muziek luister je niet voor één reden. Ik luister naar minimal/techno/hardstyle/hardcore/house/elektronische muziek omdat ik daar op los kan gaan, of omdat dat als achtergrond of lounge muziek perfect is. Rap zit vol punchlines en diepgaande teksten(en kijk dan even verder dan de $0,50) over het armoede, leven, liefde, etc.Rock-muziek is meer allround muziek, soms met goede teksten, maar vaak vooral voor het bewegen en losgaan. Van Jazz kun je kippenvel krijgen als dat goed gespeeld wordt.
Ga zo maar door.

Hoe moeilijk de muziek is om te maken interesseert me dan echt geen hol, joh, als jij met een triangel mij weet te raken, zal ik ook wel klappen.

Voorts ben ik van mening dat die toplijsten te overheerst worden door Jaren '60-'70, maar dat komt ook door de leeftijd van de mensen die het maken. Veronica heeft bijvoorbeeld weer de neiging om er te veel Coldplay, of in het algemeen recentere hitjes, in te stoppen, want dat scoort lekker.

p.s. Wat gaat dit topic hard zeg, kijk even 2 dagen niet en zijn 4 topics verder :')
graag verwijderen
pi_118282489
Hoe is de eerstejaars van de RuG JVA vergaan? Vond zelf het arrest best lastig. Had 5 fouten in de multiple choice, maar er gaan geruchten dat die megastreng wordt beoordeeld.
Hard work good, hard work fine, but first take care of head.
pi_118282652
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Giku het volgende:

[..]

Ik word altijd zo moe van die mensen die muziek pas leuk vinden als het moeilijk is om te maken.
Zo zijn de meeste mensen die van klassieke muziek houden vrij kritisch over hedendaagse muziek, te eentonig, voorspelbaar, niet genoeg verschillende harmonieën, etc.

Muziek luister je niet voor één reden. Ik luister naar minimal/techno/hardstyle/hardcore/house/elektronische muziek omdat ik daar op los kan gaan, of omdat dat als achtergrond of lounge muziek perfect is. Rap zit vol punchlines en diepgaande teksten(en kijk dan even verder dan de $0,50) over het armoede, leven, liefde, etc.Rock-muziek is meer allround muziek, soms met goede teksten, maar vaak vooral voor het bewegen en losgaan. Van Jazz kun je kippenvel krijgen als dat goed gespeeld wordt.
Ga zo maar door.

Hoe moeilijk de muziek is om te maken interesseert me dan echt geen hol, joh, als jij met een triangel mij weet te raken, zal ik ook wel klappen.

Voorts ben ik van mening dat die toplijsten te overheerst worden door Jaren '60-'70, maar dat komt ook door de leeftijd van de mensen die het maken. Veronica heeft bijvoorbeeld weer de neiging om er te veel Coldplay, of in het algemeen recentere hitjes, in te stoppen, want dat scoort lekker.

p.s. Wat gaat dit topic hard zeg, kijk even 2 dagen niet en zijn 4 topics verder :')
Helemaal mee eens. Ja, eigenlijk gewoon niets tegen in te brengen :D Voor vetgedrukt :')
pi_118282917
quote:
8s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef eriksd het volgende:
Hou toch eens op met dat gezeur over een inleidend IB-vakje. Maharbal, zeg er wat van!
Ik zeik lekker waar ik over wil zeiken ja
pi_118283290
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef Argelos het volgende:
Hoe is de eerstejaars van de RuG JVA vergaan? Vond zelf het arrest best lastig. Had 5 fouten in de multiple choice, maar er gaan geruchten dat die megastreng wordt beoordeeld.
Ik had ook 5 fouten in multiple choice en arrest vond ik ook lastig inderdaad. Sowieso interpretatiemethode al fout...
pi_118284150
quote:
8s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef eriksd het volgende:
Het ging mij anders ook niet al te best af moet ik zeggen..

Geloof dat ik nog nooit zo'n slecht tentamen heb gemaakt. Maargoed, eigen schuld ; Gewoon te weinig geoefend met casus.
pi_118284206
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Het ging mij anders ook niet al te best af moet ik zeggen..

Geloof dat ik nog nooit zo'n slecht tentamen heb gemaakt. Maargoed, eigen schuld ; Gewoon te weinig geoefend met casus.
Zo dramatisch? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')