Toen kende ik je nog nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is een hele oude, mijn eerste ui.
Ze zeggen dat vroeger alles beter was, maar ze zullen onze pijn nooit ervaren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen kende ik je nog niet
Bittere tijden waren dat
Dat komt doordat ze alleen de goede dingen herinnerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vroeger alles beter was, maar ze zullen onze pijn nooit ervaren.
Gelukkig is die tijd voorbij.
Mijn neus is verstopt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze alleen de goede dingen herinneren
Gelukkig wel, met opgeheven neus naar morgen
Aah beetje verkouden? Beterschap!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn neus is verstopt.
Ik was gisteren The Thin White Duke.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah beetje verkouden? Beterschap!
Wat is dat?
Nee, ik zit in een andere scquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra maakt eens een topic hoor. Gelijk dood.
Iedereen zit zeker te rukken?
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Meer mensen met Ziggo waarbij het internet het niet doet?
Weet ik vanavond pasquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Allicht dat de Ziggo website informatie heeft over een periodiek onderhoud? Ik woon sowieso in een hele andere regioquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Meh. Zal zo de modem eens van de stroom halen, dan.
Voor zover ik weet niet. De overburen hebben allemaal gewoon internet van Ziggo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allicht dat de Ziggo website informatie heeft over een periodiek onderhoud? Ik woon sowieso in een hele andere regio.
Dan is het je modemquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. De overburen hebben allemaal gewoon internet van Ziggo.
Ja, dat is het plan. Straks, als Family Guy is afgelopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is het je modem. Keertje resetten kan helpen.
Family Guy, bazenseriequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan. Straks, als Family Guy is afgelopen.
Juhuuuhquote:
Haha weet je waarom hij zo een raar hoofd heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuuuh. Ik ben fan van Stewie, hij is cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha weet je waarom hij zo een raar hoofd heeft?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geen idee, ben niet thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Is ook niet leuk/grappig ofzo. Maar wel enorm gaaf gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, die vond ik niet zo leuk, enkel mooi gemaakt.
I don't carequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
Je weet dat we nu je gevoel voor humor af gaan zeiken, toch?
Dan moet gevoel voor humor wel aanwezig zijn in the first place!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dat we nu je gevoel voor humor af gaan zeiken, toch?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan moet gevoel voor humor wel aanwezig zijn in the first place!
O god zijn dat 2 verschillende series?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef dawg het volgende:
sowieso, al die series tegenwoordig. met als toppunt csi:alles en ncis:alles.
nog veel meer zelfs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god zijn dat 2 verschillende series?
Ik mag graag Breaking Bad kijken, en aaaal die flauwe comedys ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef dawg het volgende:
sowieso, al die series tegenwoordig. met als toppunt csi:alles en ncis:alles.
Ik dacht in je bedjequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mag graag Breaking Bad kijken, en aaaal die flauwe comedys ookThey make me laugh
Maar ben blij dat het in de herfst en winter serie-seizoen is, als het goed weer is, ben ik te allen tijde liever buiten
nog nooit gezien. na x-files en friends heb ik eigenlijk geen serie meer gezien die dat niveau kon evenaren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mag graag Breaking Bad kijken, en aaaal die flauwe comedys ookThey make me laugh
Maar ben blij dat het in de herfst en winter serie-seizoen is, als het goed weer is, ben ik te allen tijde liever buiten
Ik heb pas geleden TBBT gekeken. Hield het 5 minuten vol totdat ik niet anders kon dan zappen. En de enige reden dat ik 5 minuten bleef kijken was vanwege dat lekkere dingquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Big Bang vind ik ook leuk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden TBBT gekeken. Hield het 5 minuten vol totdat ik niet anders kon dan zappen. En de enige reden dat ik 5 minuten bleef kijken was vanwege dat lekkere ding
Aan de andere kant zegt hard lachen natuurlijk niks. Ik lach ook nooit om mezelf, maar vind mij wel heel erg grappigquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Breaking Bad is wel topAl die flauwe comedy's op Comedy Central enzo vind ik niet zo heel erg leuk. Zijn er maar weinig waar ik echt hard om moet lachen.
Dat meen je niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de andere kant zegt hard lachen natuurlijk niks. Ik lach ook nooit om mezelf, maar vind mij wel heel erg grappig
Dat waren ook die gasten van Frequently asked questions about timetravel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
IT Crowd is leuk ja, er is wel iets van een film in de maak
Ken ik niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat waren ook die gasten van Frequently asked questions about timetravel.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat waren ook die gasten van Frequently asked questions about timetravel.
Wat mij betreft is de kracht van grappig zijn door niet te lachen om je eigen grappen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Ik lach onwijs om mezelf, zowel om mijn gefaal als mijn geheersch
Kan sowieso uren/dagen later nog hardop grinniken als ik me weer iets grappigs bedenk
Die vind ik ook wel leuk, vooral heel mooi geproduceerd. Maar soms wel iets te politiek, ik kan verdomme al die stambomen niet meer bijhouden.quote:
ja hier ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Ik lach onwijs om mezelf, zowel om mijn gefaal als mijn geheersch
Kan sowieso uren/dagen later nog hardop grinniken als ik me weer iets grappigs bedenk
Wehehe daar hebben we de wiki voor, altijd wel iemand die alles helemaal uitpluistquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk, vooral heel mooi geproduceerd. Maar soms wel iets te politiek, ik kan verdomme al die stambomen niet meer bijhouden.
Dat boeit me niet, als ik moet lachen, lach ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de kracht van grappig zijn door niet te lachen om je eigen grappen.
Is er in elk geval nog iemand die lacht. Dat zijn de beste. Van die mensen die heel hard om zichzelf moeten lachen terwijl de restquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, als ik moet lachen, lach ik
Het hoort politiek te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk, vooral heel mooi geproduceerd. Maar soms wel iets te politiek, ik kan verdomme al die stambomen niet meer bijhouden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar de hand schudden.
Dan moet ik nog harder lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is er in elk geval nog iemand die lacht. Dat zijn de beste. Van die mensen die heel hard om zichzelf moeten lachen terwijl de restkijkt.
Geen last vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar daarom vind ik het wel moeilijk te volgen.
Wat wel heel tof is, zijn al die plotwendingen. En niemand is heilig, dus de held kan zomaar ineens dood zijn. Daarom blijf ik het kijkenquote:
Precies, de hoofdpersonen gaan bij bosjes neerquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wel heel tof is, zijn al die plotwendingen. En niemand is heilig, dus de held kan zomaar ineens dood zijn. Daarom blijf ik het kijkenKom er later wel weer achter wie nou precies de zoon van wie is.
Sowieso wel bijzonder dat ik het kijk, ik heb normaal gesproken een broertje dood aan fantasy in boek- en filmvorm.
Ik heb juist gelezen dat de series de boeken aardig volgen (heb de boeken trouwens zelf niet gelezen).quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
vriend van me zei dat game of thrones in de verste verte niet op de boeken lijken. mij lijkt het trouwens niks, heb echt niks met dat middeleeuws gedoe.
quote:
Welke series kijk jij dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Maar heb niet de humor die hier de meesten hebben (als ik kijk naar de series die men kijkt
Vrouwenseriesquote:
oh. nouja ik kijk ook bijna geen series die men hier noemt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Maar heb niet de humor die hier de meesten hebben (als ik kijk naar de series die men kijkt
En volgens mij had jij ook wel oke humorquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
Oh. nouja ik kijk ook bijna geen series die men hier noemt.
Fringe is leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwenseries
Heb het niet zo op die humorseries zeg maar.
Momenteel (of op de wachtlijst):
Game of Thrones, Fringe, Glee, Lost Girl, Teen Wolf, the vampire diaries, Gossip girl, En volgens mij heb ik er nog een paar die ik hier hoorde in de wachtlijst zitten om te downloaden.
Ik ken van dat lijstje alleen maar GoT. De rest alleen maar glee vaag bekend en dat lijkt me geen serie voor mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fringe is leuk. GoT ken ik ook. De anderen ken ik niet
.
fringe vond ik echt niks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Fringe bevalt mij erg goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
.
ik was de gangmaker destijds.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En volgens mij had jij ook wel oke humor
Ik was toen nog meer in m'n schulpquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef dawg het volgende:
ik was de gangmaker destijds.
en glee.
dat wilde mijn ex ook altijd zien. met die zingende homo.
Psychic bedoel je denk ik? Daar heb ik reclames van gezien, trok me niet zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fringe bevalt mij erg goed
Ben gestopt met the mentalist en zo'n mindreading/uiterlijklezende serie want dat werd teveel hetzelfde.
Zoals ik zei, beetje vrouwendingen vooral. Zolang het maar niet 'voor de grap' gemaakt is
Nee wat ouder.. dat zo'n gast de ogen/gezicht/handelingen van iemand leest en daardoor weet of iemand liegt of niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Psychic bedoel je denk ik? Daar heb ik reclames van gezien, trok me niet zo. Mentalist ook niet. Monk ook niet trouwens (valt ook wel een klein beetje in dat rijtje).
ik heb een kijkje achter je schulp genomen als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was toen nog meer in m'n schulp![]()
Ach, wel oke vermaak voor op de zondag in je bed
Monk vond ik wel heel erg leuk, vooral omdat het ontzettend knap geacteerd is van die gast.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Psychic bedoel je denk ik? Daar heb ik reclames van gezien, trok me niet zo. Mentalist ook niet. Monk ook niet trouwens (valt ook wel een klein beetje in dat rijtje).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef dawg het volgende:
ik heb een kijkje achter je schulp genomen als ik het me goed herinner.
Niet actief gekeken dan. Het klinkt wel bekendquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee wat ouder.. dat zo'n gast de ogen/gezicht/handelingen van iemand leest en daardoor weet of iemand liegt of niet.
lie to me. kutserie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee wat ouder.. dat zo'n gast de ogen/gezicht/handelingen van iemand leest en daardoor weet of iemand liegt of niet.
Die ga ik vanavond maar even in de wachtrij zetten. Klinkt wel OK.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet actief gekeken dan. Het klinkt wel bekend.
Ik ben nu Death Valley aan het kijken, hele aparte zombie serie. Beetje highway patrol maar dan in zombieland.
Die ja, idd saaiquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef dawg het volgende:
lie to me. kutserie.
met tim roth, de overvaller in het begin&einde van pulp fiction.
ik vind die gast zo enorm ongeloofwaardig acteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig, zondagavond vermaak.
Er is maar 1 seizoen vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond maar even in de wachtrij zetten. Klinkt wel OK.
ik was wat meer gefocussed op hetgeen wat erachter zat maar was moeilijk te zien met al dat stof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het is/was mogelijk.
Niet alles hoeft gelijk prijs te worden gegevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef dawg het volgende:
ik was wat meer gefocussed op hetgeen wat erachter zat maar was moeilijk te zien met al dat stof.
pizzaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet straks eten, maar ik wil niet koken. Dilemma.
zeker niet in een druk park.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alles hoeft gelijk prijs te worden gegeven
Ja maar ik mag maar 1 keer pizza per week van mij. En die joker bewaar ik liever voor later in de week.quote:
Uhm vrienden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ja maar ik mag maar 1 keer pizza per week van mij. En die joker bewaar ik liever voor later in de week.
Ik zit vol goede ideeenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Mijzelf bij anderen uitnodigen, vlak voor ze aan tafel gaan?
Goed idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Grappig wel dat deze SC best uitgestorven is, omdat er een stel users naar de SEX SC zijn gehopt. En de enige posts in de SEX SC die leuk zijn om te volgen, zijn van de users die hier vandaan komen.
Is dit een soort van teken dat er mensen zijn geslaagd in hun hosselactiviteiten en door zijn gestoten (hihi, gestoten) naar het volgende niveau?Niet bepaald denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zitten meer rupsige vrouwen ofzo
Mehhhquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde me enkel bij de kudde aansluiten
*blaat*
Grappig wel dat deze SC best uitgestorven is, omdat er een stel users naar de SEX SC zijn gehopt. En de enige posts in de SEX SC die leuk zijn om te volgen, zijn van de users die hier vandaan komen.
Is dit een soort van teken dat er mensen zijn geslaagd in hun hosselactiviteiten en door zijn gestoten (hihi, gestoten) naar het volgende niveau?Er zitten daar meer vrouwen dus is er meer activiteit. Basisregel van FOK!: waar vrouwen zijn is activiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve in OUD.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nou, R&P kan ook verdacht zijn hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zitten daar meer vrouwen dus is er meer activiteit. Basisregel van FOK!: waar vrouwen zijn is activiteit.
Behalve in OUD.
Die je niet zou moeten willen raken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet bepaald denk ik...
Daar zitten meer rupsige vrouwen ofzo
Spreidt je sociale afstomping zich nu ook al uit naar de digitale wereld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef debeterebob het volgende:
Twi, ik ben de laatste die hier over blijft. Ik weiger naar de SEX SC te gaan. Uit principe.
Bizar dat als ik begin over principes dat jij begint over afstompingquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Spreidt je sociale afstomping zich nu ook al uit naar de digitale wereld?
Al mijn principes zijn al afgestompt. Kwestie van tijd voor dat ook met jou gebeurt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bizar dat als ik begin over principes dat jij begint over afstomping
Jawel, maar de gretigheid van sommige mannen aldaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, R&P kan ook verdacht zijn hoor
Je projecteert nu echt te veelquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Al mijn principes zijn al afgestompt. Kwestie van tijd voor dat ook met jou gebeurt.
Dat heet levenservaring. Iedereen volgt altijd mijn voorbeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je projecteert nu echt te veel
Myraquote:
Euh nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heet levenservaring. Iedereen volgt altijd mijn voorbeeld.
Ik blijf altijd alleen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi bobje. Nog steeds geen meisjes te bekennen in jouw leven?
Hehe inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, maar de gretigheid van sommige mannen aldaar.
Het is vermakelijk en tragisch tegelijk.
Om je je wat beter te laten voelen.quote:
Voornamelijk gewoon walgelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is dequote:
Het is een beetje viesquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Dat ook.quote:
Lachen natuurlijk, lachen is gezond en het is gewoon grappig hoe sommige mensen over elkaar heen buitelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is desmiley uitgevonden.
Je weet niet of je moet lachen of huilen er om.
Het studeren begint weer te komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezellig. Alles goed met jou verder? Ben je een beetje goed bezig met studeren?
Ik huil vooral omdat ik ooit ook zo was. De tragiek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lachen natuurlijk, lachen is gezond en het is gewoon grappig hoe sommige mensen over elkaar heen buitelen.
Ik niet, ik doe mee om wat kolen op het vuurtje te gooienquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik huil vooral omdat ik ooit ook zo was. De tragiek.
Chatroulettescam?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Oe ik had vandaag wel even nice oogcontact met een knappe dame
My heroquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Oe ik had vandaag wel even nice oogcontact met een knappe dame
Ik ben ook eindelijk na al die tijd eens goed bezigquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het studeren begint weer te komenEn vrouwen komen ook vanzelf een keer
Niet de creepy-viezerikken soort viesquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het studeren begint weer te komenEn vrouwen komen ook vanzelf een keer
Ja maar vrouwen neuken lekkerderquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eindelijk na al die tijd eens goed bezig
En vrouwen zijn allemaal gemeen, ik raad het over het algemeen aan op mannen te vallen.
Is dit een soort van teken dat er mensen zijn geslaagd in hun hosselactiviteiten en door zijn gestoten (hihi, gestoten) naar het volgende niveau?was een paar jaar geleden ook al een keer, dat iedereen ineens naar de sex sc ging verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl ik oneindig lief ben. Ik ben gewoon te goed voor deze wereldquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eindelijk na al die tijd eens goed bezig
En vrouwen zijn allemaal gemeen, ik raad het over het algemeen aan op mannen te vallen.
Val ik daar onder?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet de creepy-viezerikken soort vies
De wereld is gewoon oneerlijk. De klootzakken krijgen alles wat ze willen! En jij doet zo enorm je best dag in dag uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat terwijl ik oneindig lief ben. Ik ben gewoon te goed voor deze wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
De wereld is gewoon oneerlijk. De klootzakken krijgen alles wat ze willen! En jij doet zo enorm je best dag in dag uit.Enorm geestig. Netjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp je volledig mijn vriend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen neuken lekkerder. Ik haal niet graag een bruine staaf /sorry heloef.
quote:
Waarom voel je je uberhaupt aangesproken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik? Ik zit ook veel in de Sex SC tegenwoordig...
Je komt in de buurt van een niet nader te noemen persoon in AVNZMG die ik ook niet zo grappig vind.quote:
Gaan we wie is het spelen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je komt in de buurt van een niet nader te noemen persoon in AVNZMG die ik ook niet zo grappig vind.
Daarnet ging het nog over kanslozen daar enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom voel je je uberhaupt aangesproken?
Wie o wie zou dat toch zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je komt in de buurt van een niet nader te noemen persoon in AVNZMG die ik ook niet zo grappig vind.
Nogmaals, waarom voel jij je dan aangesproken? Sowieso zou het ook voor mij op kunnen gaan aangezien ook ik precies hetzelfde doequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarnet ging het nog over kanslozen daar enzo
Wat ben je toch een baas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom voel jij je dan aangesproken? Sowieso zou het ook voor mij op kunnen gaan aangezien ook ik precies hetzelfde doe. Zie mij eens niet caren wat anderen vinden.
Wat een badass hebben we hier toch mensen, pfoe pfoequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom voel jij je dan aangesproken? Sowieso zou het ook voor mij op kunnen gaan aangezien ook ik precies hetzelfde doe. Zie mij eens niet caren wat anderen vinden.
Kei stoer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik daar ook zit te geilen op de dames...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel overduidelijk wie je bedoelt.quote:
Precies. Ik wil niet veranderen. Ik blijf liever in een sociaal isolement.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
Grappig, als je iemand helpt keren ze zich tegen je
Ja, maar jij hebt al toegegeven dat je wanhopig bent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik daar ook zit te geilen op de dames...
Sarcasme of?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik daar ook zit te geilen op de dames...
Leuk he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
Grappig, als je iemand helpt keren ze zich tegen je
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Ik post er ook, maar dat komt omdat ik slaafs ben en m'n dagelijkse dosis mensen van hier moet hebben. Die zitten godverdomme in die andere SC, tussen die andere saaie en viezige mensen.
Excellent verwoord mijn beste twiquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Ik post er ook, maar dat komt omdat ik slaafs ben en m'n dagelijkse dosis mensen van hier moet hebben. Die zitten godverdomme in die andere SC, tussen die andere saaie en viezige mensen.
Nee joh, dit is een topsfeer.quote:
Je bent gewoon zwak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Kan ze overmorgen bij mij langs komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef Cue_ het volgende:
Pff m'n schoonmaker komt morgen al weer.. wat gaan 2 weken snel voorbij
De laatste weken zijn voorbij geknald!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef Cue_ het volgende:
Pff m'n schoonmaker komt morgen al weer.. wat gaan 2 weken snel voorbij
Wij zijn een stel hondsdolle beesten die agressief ons territorium afbakenen door al rennend een cirkel te pissen.quote:
hijquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ze overmorgen bij mij langs komen
Ik baken mijn terrein af met verse drollenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn een stel hondsdolle beesten die agressief ons territorium afbakenen door al rennend een cirkel te pissen.
Ik ben de tel allang al kwijtgeraakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat hard he, zo spaar je weer een volle kaart pandapunten
Fera vond mijn digitale poging als tellend dus hij staat weer op 0quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben de tel allang al kwijtgeraakt.
Nee, in november zou een traject van mij starten, maar nog niks van gehoord.
Ah het gaat weer over pandapunten, altijd lachen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat hard he, zo spaar je weer een volle kaart pandapunten
Mja, als ie alleen woont kan ie ook vaak afhaal pakken of de Macquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geeeen idee. vast wel, hij woont op zichzelf.
Burgers van de Mac zijn pure aids heb ik vorige week ontdektquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, als ie alleen woont kan ie ook vaak afhaal pakken of de Mac. Kan ik maar beter zelf mijn portie maken
.
Dat zei ze alleen maar om je een plezier te doen, digitale avances tellen nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera vond mijn digitale poging als tellend dus hij staat weer op 0![]()
Jullie hebben digitale seks gehad?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera vond mijn digitale poging als tellend dus hij staat weer op 0![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Burgers van de Mac zijn pure aids heb ik vorige week ontdekt
Beetje laat wel, het is gewoon placebovoedsel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na de maaltijd heb ik altijd spijtquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha ik geloof haar gewoon want dan kan ik opscheppen dat ik er 0 heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zei ze alleen maar om je een plezier te doen, digitale avances tellen niet
Normaal eet ik met liefde door mezelf in de plaatselijke cafetaria klaargemaakte, maar een paar minuten oude burgers, en toen ik er vorige week eentje bij de Mac wilde kopen langs de snelweg haalden ze zo'n er al tijden staand halfkoud zakje kleffe burger uit wat niet eens echt naar hamburger smaaktequote:
Dan had je terug moeten gaan, krijg je een nieuwe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Normaal eet ik met liefde door mezelf in de plaatselijke cafetaria klaargemaakte, maar een paar minuten oude burgers, en toen ik er vorige week eentje bij de Mac wilde kopen langs de snelweg haalden ze zo'n er al tijden staand halfkoud zakje kleffe burger uit wat niet eens echt naar hamburger smaakte
Het was Fera, zij zal het weten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan telt het al helemaal niet!
Ja maar dan heb ik al 4 keer seks gehad.quote:
Een vriend van me heeft ooit bij de burgerking gewerkt. Als je weet hoe ze daar met voedsel omgaan, eet je er nooit meer........zei ik ooit tegen mezelfquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Normaal eet ik met liefde door mezelf in de plaatselijke cafetaria klaargemaakte, maar een paar minuten oude burgers, en toen ik er vorige week eentje bij de Mac wilde kopen langs de snelweg haalden ze zo'n er al tijden staand halfkoud zakje kleffe burger uit wat niet eens echt naar hamburger smaakte
Haha leer me je taktieken ouwe baas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik al 4 keer seks gehad.
Telt allemaal niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik al 4 keer seks gehad.
Vertel er wel bij hoe, met kuikens voetballen wist ik alquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ooit bij de burgerking gewerkt. Als je weet hoe ze daar met voedsel omgaan, eet je er nooit meer........zei ik ooit tegen mezelf
Bij de burgerking vind ik het eten nog wel lekker eigenlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ooit bij de burgerking gewerkt. Als je weet hoe ze daar met voedsel omgaan, eet je er nooit meer........zei ik ooit tegen mezelf
Dat verbaasd me niks gezien je eetpatroon, die smaakpapillen zijn allang vernaggeltquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de burgerking vind ik het eten nog wel lekker eigenlijk.
Dat is mijn hele punt.quote:
Even denken. Ze hadden vlees in de vriezer met 3 houdbaarheidsdata erop geplakt, de 2e was een week verser dan de 1e en de 3e was weer een week verser dan de 2e.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel er wel bij hoe, met kuikens voetballen wist ik al.
Ja, je pandapunt!quote:
Ja, dat brood zit wel meer in wat er niet in hoort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even denken. Ze hadden vlees in de vriezer met 3 houdbaarheidsdata erop geplakt, de 2e was een week verser dan de 1e en de 3e was weer een week verser dan de 2e.
Gewoon een voorbeeld, ik ben het meeste alweer vergeten.
Owja, en dat brood daar zitten zoveel conserveermiddelen in dat dat brood 3 WEKEN houdbaar is
Ikea is een paradijs als het om goedkoop eten gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
Bij de ikea kun je hotdogs eten voor 50 cent.Dat is nog beter dan een euroknaller.
Geldt eigenlijk voor alle snackbars...en de helft van wat je in de supermarkt kan krijgen...maar tis weer zo makkelijk he, broodje warm vleesquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat brood zit wel meer in wat er niet in hoort.. Oa suikers waardoor het *lekkerder* smaakt. Eigenlijk moet je die tent gewoon mijden
De vraag is: Zijn ze lekkerder dan de Chili Chicken of de Chicken Chili?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
Bij de ikea kun je hotdogs eten voor 50 cent.Dat is nog beter dan een euroknaller.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, je pandapunt!![]()
![]()
![]()
HA! Ik kan helemaal geen pandapunten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Dat was nou net mijn punt!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
HA! Ik kan helemaal geen pandapunten hebben.
Ach, dat is hetzelfde als die test bij de mac. De hamburger en patat bederven gewoon bijna niet, omdat het zo vol met troep zit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even denken. Ze hadden vlees in de vriezer met 3 houdbaarheidsdata erop geplakt, de 2e was een week verser dan de 1e en de 3e was weer een week verser dan de 2e.
Gewoon een voorbeeld, ik ben het meeste alweer vergeten.
Owja, en dat brood daar zitten zoveel conserveermiddelen in dat dat brood 3 WEKEN houdbaar is
Je kunt er zelf saus en uitjes op doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
De vraag is: Zijn ze lekkerder dan de Chili Chicken of de Chicken Chili?
Patat bederft niet vanwege het zout, dat ontrekt vocht waardoor het niet bederft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, dat is hetzelfde als die test bij de mac. De hamburger en patat bederven gewoon bijna niet, omdat het zo vol met troep zit.
Maar /care.
1,50 knaller, bedoel jequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
Ik snap er geen reet meer van maar goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was nou net mijn punt!![]()
![]()
![]()
Ze hebben het vergeleken met patat uit een andere tent, dat wilde je echt niet meer eten hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Patat bederft niet vanwege het zout, dat ontrekt vocht waardoor het niet bederft.
Er zijn wel euroknallers bij de Mac. Zo een normale burger of een nuggetquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
1,50 knaller, bedoel je. Of 2,00 euro knaller
.
Het klopt dat er meer zooi in zit ja. Zout is wel de voornaamste reden. Patat bij de snackbar heeft een veel lagere zoutwaarde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben het vergeleken met patat uit een andere tent, dat wilde je echt niet meer eten hoor.
Die normale burgertjes zijn alleen na 3 happen alweer opquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel euroknallers bij de Mac. Zo een normale burger of een nugget
Dat zijn er niet zoveelquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel euroknallers bij de Mac. Zo een normale burger of een nugget
Daarom knallers, je knalt hem zo naar binnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die normale burgertjes zijn alleen na 3 happen alweer op
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom knallers, je knalt hem zo naar binnen.
Klopt ja, het zijn er vaak maar 1 of 2quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn er niet zoveel. Ik vraag me iedere keer bij de reclames weer af hoe een burger van 1,50 een euroknaller kan zijn
.
Geen last vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt ja, het zijn er vaak maar 1 of 2. Gewoon om je naar binnen te lokken want van 1 zo een burger krijg je vaak nog meer trek
Mwah, of je nu een schnitzel of shoarma uit de snackbar eet of dat je het zelf maakt, er zit toch vrij weinig verschil in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor alle snackbars...en de helft van wat je in de supermarkt kan krijgen...maar tis weer zo makkelijk he, broodje warm vlees
Preices, en dan wil je er ook nog een shake bij enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt ja, het zijn er vaak maar 1 of 2. Gewoon om je naar binnen te lokken want van 1 zo een burger krijg je vaak nog meer trek
behalve dan misschien de prijsquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, of je nu een schnitzel of shoarma uit de snackbar eet of dat je het zelf maakt, er zit toch vrij weinig verschil in.
Ik mijdde dat onderwerp alquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef Faxie het volgende:
Zullen we het eens over baby's gaan hebben?
Waarom, ze zijn eng en schattig tegelijk, baby's zijn te raar om over te praten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef Faxie het volgende:
Zullen we het eens over baby's gaan hebben?
De 1.50 prijzen snap ik ook niet. Al klaag ik niet, want de kroket en chili chicken zijn wel lekker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn er niet zoveel. Ik vraag me iedere keer bij de reclames weer af hoe een burger van 1,50 een euroknaller kan zijn
.
Word je daar nou happy van?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef Kimberliedje het volgende:
McDonalds?! Ik heb al de hele avond trek in een happymeal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |