Toen kende ik je nog nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is een hele oude, mijn eerste ui.
Ze zeggen dat vroeger alles beter was, maar ze zullen onze pijn nooit ervaren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen kende ik je nog niet
Bittere tijden waren dat
Dat komt doordat ze alleen de goede dingen herinnerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vroeger alles beter was, maar ze zullen onze pijn nooit ervaren.
Gelukkig is die tijd voorbij.
Mijn neus is verstopt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze alleen de goede dingen herinneren
Gelukkig wel, met opgeheven neus naar morgen
Aah beetje verkouden? Beterschap!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn neus is verstopt.
Ik was gisteren The Thin White Duke.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah beetje verkouden? Beterschap!
Wat is dat?
Nee, ik zit in een andere scquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra maakt eens een topic hoor. Gelijk dood.
Iedereen zit zeker te rukken?
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Meer mensen met Ziggo waarbij het internet het niet doet?
Weet ik vanavond pasquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Allicht dat de Ziggo website informatie heeft over een periodiek onderhoud? Ik woon sowieso in een hele andere regioquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Meh. Zal zo de modem eens van de stroom halen, dan.
Voor zover ik weet niet. De overburen hebben allemaal gewoon internet van Ziggo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allicht dat de Ziggo website informatie heeft over een periodiek onderhoud? Ik woon sowieso in een hele andere regio.
Dan is het je modemquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. De overburen hebben allemaal gewoon internet van Ziggo.
Ja, dat is het plan. Straks, als Family Guy is afgelopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is het je modem. Keertje resetten kan helpen.
Family Guy, bazenseriequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan. Straks, als Family Guy is afgelopen.
Juhuuuhquote:
Haha weet je waarom hij zo een raar hoofd heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuuuh. Ik ben fan van Stewie, hij is cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha weet je waarom hij zo een raar hoofd heeft?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geen idee, ben niet thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Is ook niet leuk/grappig ofzo. Maar wel enorm gaaf gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, die vond ik niet zo leuk, enkel mooi gemaakt.
I don't carequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
Je weet dat we nu je gevoel voor humor af gaan zeiken, toch?
Dan moet gevoel voor humor wel aanwezig zijn in the first place!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dat we nu je gevoel voor humor af gaan zeiken, toch?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan moet gevoel voor humor wel aanwezig zijn in the first place!
O god zijn dat 2 verschillende series?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef dawg het volgende:
sowieso, al die series tegenwoordig. met als toppunt csi:alles en ncis:alles.
nog veel meer zelfs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god zijn dat 2 verschillende series?
Ik mag graag Breaking Bad kijken, en aaaal die flauwe comedys ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef dawg het volgende:
sowieso, al die series tegenwoordig. met als toppunt csi:alles en ncis:alles.
Ik dacht in je bedjequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mag graag Breaking Bad kijken, en aaaal die flauwe comedys ookThey make me laugh
Maar ben blij dat het in de herfst en winter serie-seizoen is, als het goed weer is, ben ik te allen tijde liever buiten
nog nooit gezien. na x-files en friends heb ik eigenlijk geen serie meer gezien die dat niveau kon evenaren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mag graag Breaking Bad kijken, en aaaal die flauwe comedys ookThey make me laugh
Maar ben blij dat het in de herfst en winter serie-seizoen is, als het goed weer is, ben ik te allen tijde liever buiten
Ik heb pas geleden TBBT gekeken. Hield het 5 minuten vol totdat ik niet anders kon dan zappen. En de enige reden dat ik 5 minuten bleef kijken was vanwege dat lekkere dingquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Big Bang vind ik ook leuk!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden TBBT gekeken. Hield het 5 minuten vol totdat ik niet anders kon dan zappen. En de enige reden dat ik 5 minuten bleef kijken was vanwege dat lekkere ding
Aan de andere kant zegt hard lachen natuurlijk niks. Ik lach ook nooit om mezelf, maar vind mij wel heel erg grappigquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Breaking Bad is wel topAl die flauwe comedy's op Comedy Central enzo vind ik niet zo heel erg leuk. Zijn er maar weinig waar ik echt hard om moet lachen.
Dat meen je niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de andere kant zegt hard lachen natuurlijk niks. Ik lach ook nooit om mezelf, maar vind mij wel heel erg grappig
Dat waren ook die gasten van Frequently asked questions about timetravel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef muhahaha het volgende:
IT Crowd is leuk ja, er is wel iets van een film in de maak
Ken ik niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat waren ook die gasten van Frequently asked questions about timetravel.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat waren ook die gasten van Frequently asked questions about timetravel.
Wat mij betreft is de kracht van grappig zijn door niet te lachen om je eigen grappen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Ik lach onwijs om mezelf, zowel om mijn gefaal als mijn geheersch
Kan sowieso uren/dagen later nog hardop grinniken als ik me weer iets grappigs bedenk
Die vind ik ook wel leuk, vooral heel mooi geproduceerd. Maar soms wel iets te politiek, ik kan verdomme al die stambomen niet meer bijhouden.quote:
ja hier ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Ik lach onwijs om mezelf, zowel om mijn gefaal als mijn geheersch
Kan sowieso uren/dagen later nog hardop grinniken als ik me weer iets grappigs bedenk
Wehehe daar hebben we de wiki voor, altijd wel iemand die alles helemaal uitpluistquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk, vooral heel mooi geproduceerd. Maar soms wel iets te politiek, ik kan verdomme al die stambomen niet meer bijhouden.
Dat boeit me niet, als ik moet lachen, lach ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de kracht van grappig zijn door niet te lachen om je eigen grappen.
Is er in elk geval nog iemand die lacht. Dat zijn de beste. Van die mensen die heel hard om zichzelf moeten lachen terwijl de restquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, als ik moet lachen, lach ik
Het hoort politiek te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk, vooral heel mooi geproduceerd. Maar soms wel iets te politiek, ik kan verdomme al die stambomen niet meer bijhouden.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar de hand schudden.
Dan moet ik nog harder lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is er in elk geval nog iemand die lacht. Dat zijn de beste. Van die mensen die heel hard om zichzelf moeten lachen terwijl de restkijkt.
Geen last vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar daarom vind ik het wel moeilijk te volgen.
Wat wel heel tof is, zijn al die plotwendingen. En niemand is heilig, dus de held kan zomaar ineens dood zijn. Daarom blijf ik het kijkenquote:
Precies, de hoofdpersonen gaan bij bosjes neerquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wel heel tof is, zijn al die plotwendingen. En niemand is heilig, dus de held kan zomaar ineens dood zijn. Daarom blijf ik het kijkenKom er later wel weer achter wie nou precies de zoon van wie is.
Sowieso wel bijzonder dat ik het kijk, ik heb normaal gesproken een broertje dood aan fantasy in boek- en filmvorm.
Ik heb juist gelezen dat de series de boeken aardig volgen (heb de boeken trouwens zelf niet gelezen).quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef dawg het volgende:
vriend van me zei dat game of thrones in de verste verte niet op de boeken lijken. mij lijkt het trouwens niks, heb echt niks met dat middeleeuws gedoe.
quote:
Welke series kijk jij dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Maar heb niet de humor die hier de meesten hebben (als ik kijk naar de series die men kijkt
Vrouwenseriesquote:
oh. nouja ik kijk ook bijna geen series die men hier noemt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Maar heb niet de humor die hier de meesten hebben (als ik kijk naar de series die men kijkt
En volgens mij had jij ook wel oke humorquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef dawg het volgende:
Oh. nouja ik kijk ook bijna geen series die men hier noemt.
Fringe is leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwenseries
Heb het niet zo op die humorseries zeg maar.
Momenteel (of op de wachtlijst):
Game of Thrones, Fringe, Glee, Lost Girl, Teen Wolf, the vampire diaries, Gossip girl, En volgens mij heb ik er nog een paar die ik hier hoorde in de wachtlijst zitten om te downloaden.
Ik ken van dat lijstje alleen maar GoT. De rest alleen maar glee vaag bekend en dat lijkt me geen serie voor mijquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fringe is leuk. GoT ken ik ook. De anderen ken ik niet
.
fringe vond ik echt niks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Fringe bevalt mij erg goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |