Toen kende ik je nog nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is een hele oude, mijn eerste ui.
Ze zeggen dat vroeger alles beter was, maar ze zullen onze pijn nooit ervaren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen kende ik je nog niet
Bittere tijden waren dat
Dat komt doordat ze alleen de goede dingen herinnerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vroeger alles beter was, maar ze zullen onze pijn nooit ervaren.
Gelukkig is die tijd voorbij.
Mijn neus is verstopt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze alleen de goede dingen herinneren
Gelukkig wel, met opgeheven neus naar morgen
Aah beetje verkouden? Beterschap!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn neus is verstopt.
Ik was gisteren The Thin White Duke.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah beetje verkouden? Beterschap!
Wat is dat?
Nee, ik zit in een andere scquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra maakt eens een topic hoor. Gelijk dood.
Iedereen zit zeker te rukken?
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Meer mensen met Ziggo waarbij het internet het niet doet?
Weet ik vanavond pasquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Allicht dat de Ziggo website informatie heeft over een periodiek onderhoud? Ik woon sowieso in een hele andere regioquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Meh. Zal zo de modem eens van de stroom halen, dan.
Voor zover ik weet niet. De overburen hebben allemaal gewoon internet van Ziggo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allicht dat de Ziggo website informatie heeft over een periodiek onderhoud? Ik woon sowieso in een hele andere regio.
Dan is het je modemquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. De overburen hebben allemaal gewoon internet van Ziggo.
Ja, dat is het plan. Straks, als Family Guy is afgelopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan is het je modem. Keertje resetten kan helpen.
Family Guy, bazenseriequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan. Straks, als Family Guy is afgelopen.
Juhuuuhquote:
Haha weet je waarom hij zo een raar hoofd heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuuuh. Ik ben fan van Stewie, hij is cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha weet je waarom hij zo een raar hoofd heeft?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geen idee, ben niet thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
Is ook niet leuk/grappig ofzo. Maar wel enorm gaaf gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, die vond ik niet zo leuk, enkel mooi gemaakt.
I don't carequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
Je weet dat we nu je gevoel voor humor af gaan zeiken, toch?
Dan moet gevoel voor humor wel aanwezig zijn in the first place!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet dat we nu je gevoel voor humor af gaan zeiken, toch?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan moet gevoel voor humor wel aanwezig zijn in the first place!
O god zijn dat 2 verschillende series?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:48 schreef dawg het volgende:
sowieso, al die series tegenwoordig. met als toppunt csi:alles en ncis:alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |