SCHRIKBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREND.quote:
hoe is het met je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
SCHRIKBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREND.
Gaan jullie het naspelen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wou je morgen ook Black Swan kijken Tam
Goed hoor.quote:
Nee man, heb hem al 2 keer gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wou je morgen ook Black Swan kijken Tam
Plaatjes, niks mis mee.quote:
Wat vind jij een meesterwerk dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
Black Swan is wel een prima film.
Beetje overrated wel, want zo'n meesterwerk vind ik het niet, maar meer dan prima hoor
Hockeyplaatjes van KT.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef MohMi het volgende:
...oke, ik doe echt mn best maar wat de neuk is deze TT?
Maakt niet uit toch :$quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee man, heb hem al 2 keer gezien.
Jep.quote:
Doe mij die.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Plaatjes, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Ze zijn 3 uur *offline* geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Errrrmyyyygaaawd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch :$
Maar ok, wat gaan we doen daaaaaaaaaaaaaaaan
Heh bah dan is ze al uitgewoond.quote:
Erg hoorrrr.quote:
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iigquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Ja hoor.quote:
Vast wel. Heb jij nog wat boeiends gedaan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Wat.. JONGEUHHHHHHHHHHquote:
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....quote:
quote:Zijn vrijlating is gepland voor 27 november 2014. Hij is dan 72 jaar en zal nog 8 jaar onder toezicht staan.
Juist ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iig
Motor gereden en wat gedronken met MEquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Heb jij nog wat boeiends gedaan?
Fijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.Het hondje ook, die ligt lekker te pitten nu.
Oooooh youtube is zo langzaam.quote:
Niks hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat.. JONGEUHHHHHHHHHH
Mijn hoofd doet stom
Hoooooooooo. NICE!quote:
Kifquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj GitaartjeNog nummers tegen gekomen die we kunnen spelen?
Donnie Darkoquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....
Begrijp me niet verkeerd, Black Swan vond ik goed hoor. Maar krijgt te veel lof mi.
Ok okquote:
Ah oke, naja ik ga zo weer eens wat opzetten en kijken of ik iets tegen komquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kif
Niet echt over nagedacht ofzo
Haha. Sorry man, ben de hele dag druk geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, naja ik ga zo weer eens wat opzetten en kijken of ik iets tegen kom
Natuurlijk mag dat. Vrij om te zeggen wat je wil hier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn![]()
Tempo hier weer trouwens xD Pvd, ik typ een reactie en loop vijf pagina's achter![]()
En mag ik dan ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik helemaal blij ben dat ik bij mn liefje ben, laptop op schoot, eerste ronde seks achter de rug en totally tevreden?
usual suspects, one flew over the cockoos nest, snatch, layer cake, sin cityquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Donnie DarkoWat een geweldige film was dat.
Maar ik snap het wel. Ik vond Black Swan een steengoeie film, vooral het psychologische effect, het feit dat je haar echt door zag draaien. Dat vind ik gaaf.
Geeft niet hoor, heeft toch geen haastquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha. Sorry man, ben de hele dag druk geweest
Oh oke?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iig
Dat klopt jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, heeft toch geen haast
Grappig, ik ken de meeste titels wel, maar ik heb er geen één gezien. Best slecht, ik ben toch wel een filmkijker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
usual suspects, one flew over the cockoos nest, snatch, layer cake, sin city
Ah daar is er weer eenquote:
Come on. Pulp Fiction. Kill Bill.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....
Begrijp me niet verkeerd, Black Swan vond ik goed hoor. Maar krijgt te veel lof mi.
Even opzoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
De film ''waking life'' kan ik trouwens iedereen hier aanraden...
Soort van levensfilosofie... Dus zegmaar de soort die praktisch toepasbaar is.
Dat komt kennelijk omdat "film kijken" gelijk staat aan iets anders bij de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig, ik ken de meeste titels wel, maar ik heb er geen één gezien. Best slecht, ik ben toch wel een filmkijker.Ik moet ze toch maar eens kijken dan.
begin gewoon met trainspotting, of heb je die al wel gezien?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig, ik ken de meeste titels wel, maar ik heb er geen één gezien. Best slecht, ik ben toch wel een filmkijker.Ik moet ze toch maar eens kijken dan.
Ik moet denken aan Mastermovies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Saving Private Ryan is nog niet genoemd he?
The Toy Dollsquote:
Als ik een film echt volg heb je niks aan me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt kennelijk omdat "film kijken" gelijk staat aan iets anders bij de jeugd van tegenwoordig.
Vuigaard!
"Zijn muts is in ieder geval keilelijk"quote:
Hou niet van punk.quote:
Nee.quote:
Back Door Sluts 9 kijken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik een film echt volg heb je niks aan me.
True!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
De film ''limitless'' is ook zwaar geniaal overigens... evenals inception.
cliffbangerquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shaving Ryans Privates
Schindlers Fist
A bitch called Wanda![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Zijn muts is in ieder geval keilelijk"
Waarom heb jij bijgehouden hoe lang wij er niet waren?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shaving Ryans Privates
Schindlers Fist
A bitch called Wanda![]()
Die van Titanic blijft toch wel t mooist denk ikquote:
Ik ben de GLUURBUURquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij bijgehouden hoe lang wij er niet waren?
Verwarming aandoenquote:
Ruilen? K sta in de fik van binnenquote:
Hebben we het 3 uur uitgehouden, ja?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben de GLUURBUUR
DAS TOCH ZEKER NIE NORMOAL!
Delen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ruilen? K sta in de fik van binnen
"Pfffrrrrrrttt ... Hij's klaar".quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die van Titanic blijft toch wel t mooist denk ik
Jonguh ik was gisteren na 10 uur s-ochtends niet meer online tot na middernachtquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het 3 uur uitgehouden, ja?
Jeetje, de tijd vliegt als je lol hebt.
zalfje eropquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Delen? Het is nie fijn nie
Denk het niet. Kan niet zo vaak een liedje horen, dan vind ik het na een week niet meer tof.quote:
Doe ik l een week lang (op de mooie dagen na) een uurtje, daarna blijven ze lang genoeg warmquote:
Niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Delen? Het is nie fijn nie
"Hey moet je daawr kijkennn.. Daawr vliegt een helikoptewr"quote:
Hier staat de verwarming nog dicht, even open draaienquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik l een week lang (op de mooie dagen na) een uurtje, daarna blijven ze lang genoeg warm.
Hardcore, bro. Durex performa?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonguh ik was gisteren na 10 uur s-ochtends niet meer online tot na middernacht![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Hey moet je daawr kijkennn.. Daawr vliegt een helikoptewr"
Sjeuzus, zo sneu dat ik er alsnog om moet lachen
Geen idee.. Heel nerveus, zomaawwwwr.. Ik vind het niet leuk meer, het moet weggggggquote:
Wie had het over sexquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hardcore, bro. Durex performa?
Jij bent zo'n speler, ik verwacht dat jij tot aan je oksels in het vrouwelijk schoon zit.quote:
Bij mij staat er een radiator openquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier staat de verwarming nog dicht, even open draaien
Ahw, dat is niet leukquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee.. Heel nerveus, zomaawwwwr.. Ik vind het niet leuk meer, het moet wegggggg
Dat doordraai gedeelte vond ik dus wat zwakjes uitgevoerd eigenlijk....quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Donnie DarkoWat een geweldige film was dat.
Maar ik snap het wel. Ik vond Black Swan een steengoeie film, vooral het psychologische effect, het feit dat je haar echt door zag draaien. Dat vind ik gaaf.
Dit is zeg maar hetzelfde als dat ik blijf herhalen dat jij en Fera iets hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n speler, ik verwacht dat jij tot aan je oksels in het vrouwelijk schoon zit.
Dat klinkt fout.
Dat je zwemt in het vrouwelijk schoon.
Alleraardigst van jequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw, dat is niet leukGeeft die warmte maar aan mij
Daarom doe ik het ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is zeg maar hetzelfde als dat ik blijf herhalen dat jij en Fera iets hebben
Lock Stock and 2 Smoking Barrels dan ook gelijk hequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
usual suspects, one flew over the cockoos nest, snatch, layer cake, sin city
Die vond ik zó ontzettend grappig.quote:
ja die! ik kon niet op de naam komen hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lock Stock and 2 Smoking Barrels dan ook gelijk he
Maar verder helemaal eens met je
Deed je het niet vandaag nog? Of was dat iemand anders?quote:
Ja.quote:
Jason Statham speelt daarinquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lock Stock and 2 Smoking Barrels dan ook gelijk he
Maar verder helemaal eens met je
quote:I keep walking past the places I was born in,
And how the faces are blank, shiny and dead.
I don't recognize a thing, I can't recall them.
A closed book, that I can never, never read again.
Ik kreeg wel de beschuldiging naar mijn hoofd ja, dat wil niet zeggen dat ik het ook zo bedoeldequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed je het niet vandaag nog? Of was dat iemand anders?
Dan mijn excuses.
Nopequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Saving Private Ryan is nog niet genoemd he?
Haha ja daar hadden ze het hier gisteren nog over hequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt kennelijk omdat "film kijken" gelijk staat aan iets anders bij de jeugd van tegenwoordig.
Vuigaard!
Sorrysorrysorrysorry.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg wel de beschuldiging naar mijn hoofd ja, dat wil niet zeggen dat ik het ook zo bedoelde
Daarom zeg ik het ook. Jwt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja daar hadden ze het hier gisteren nog over he
Ik heb zelf de voorkeur dat je mijn aarsje zoentquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorrysorrysorrysorry.
Kusje op je pener.
Whut?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je doet geen andere dingen terwijl je Spongebob, the movie kijktStelletje zieke geesten
Kom maar opquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rockjon, ik heb nog een muziektip voor je
Nee, dat is vuig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb zelf de voorkeur dat je mijn aarsje zoent
Pics?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet! De mijne is heerlijk zacht roze
quote:
Oké, maakt niet uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm ik vind dit toch niet zo, sorry gitaartje<3
Laat eens wat horen, ik vind jouw rustige muziek altijd chill.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mgoed, ik moet ook rustige muziek nu, kan ook daar aan liggen
Je bent hier nooit te oud voor.. Anders moet ik me hard gaan schamen en dat wil ik niequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]Ik lach nog steeds.
Over 5 dagen ben ik hier echt te oud voor.
Dit is nog vrij traagquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mgoed, ik moet ook rustige muziek nu, kan ook daar aan liggen
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent hier nooit te oud voor.. Anders moet ik me hard gaan schamen en dat wil ik nie
Ff kiekonquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat eens wat horen, ik vind jouw rustige muziek altijd chill.
Hahaha nja je snapt me welquote:
Krijg je dan van die lieve blosjes op je wangen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent hier nooit te oud voor.. Anders moet ik me hard gaan schamen en dat wil ik nie
Heb jij geen pics in KPD?quote:
Oepsquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Hmmm, de kans bestaat dat ik 2x geflitst ben
Waarom jij je dan ook zo hardquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Hmmm, de kans bestaat dat ik 2x geflitst ben
Jawelquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff kiekon
[..]
Hahaha nja je snapt me wel![]()
die heb ik al, want warmquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je dan van die lieve blosjes op je wangen?
[..]
Heb jij geen pics in KPD?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Goed, ik ben er weer weg van.
Tsjuuuus.
TMI!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die heb ik al, want warm
Maar momentje, ff bloedenbrb
Ik heb Yvonne haar sliertjes en bonkjes doorstaan om daar te mogen lurken.quote:
Is het weer zover?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die heb ik al, want warm
Truste Tamsiequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Tsjuuuus.
Zonde, ik heb nog geen antwoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Tsjuuuus.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeps
Duur ritje, waar vermoed je?
Nieuwpoort en Langerak schijnen 2 onopvallende flitskasten te staan. Het is in een dorp dus ik hoop dat het meevaltquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom jij je dan ook zo hard
[..]
Jawel
Zo schattig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die heb ik al, want warm
Oepsquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nieuwpoort en Langerak schijnen 2 onopvallende flitskasten te staan. Het is in een dorp dus ik hoop dat het meevalt
Dag trutje.. Hoor ik nog van je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Tsjuuuus.
quote:
quote:
Nee sorry, dat kan ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne haar sliertjes en bonkjes doorstaan om daar te mogen lurken.
Doegquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
Tsjuuuus.
Awwquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wel meer als 1.... Hele dikke knuffel + kusje
Of ik je mag knuffelen op de meet.quote:
altijd beginnen met een handjequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ik je mag knuffelen op de meet.
Ik vind aanraking namelijk best eng. Ik ben daar niet goed in. Ik snap het eigenlijk niet zo.
Ik denk het wel.. Maar ik weet t niet, verschilt best wel bij me.. Als ik me genoeg op m'n gemak voel krijg je vast wel een knuffelquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ik je mag knuffelen op de meet.
Ik vind aanraking namelijk best eng. Ik ben daar niet goed in. Ik snap het eigenlijk niet zo.
Heul niet nodig. Rockjon knuffelde mij meteenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
altijd beginnen met een handje
Wat is mooie muziek dan?quote:
haha mijn stadje, waar dan? en hoe laat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt er ook 1 achterA.s. vrijdag in Arnhem.
Muziek welke rokje waardeert. Dat bedoelde ik dusquote:
Echte knuffel? Of digitale knuffel?quote:
Lees de OP.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha mijn stadje, waar dan? en hoe laat?
Hangt ervan af van wiequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echte knuffel? Of digitale knuffel?
aaaaaaah gevonden, nou ben benieuwd welke kroeg het wordtquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha mijn stadje, waar dan? en hoe laat?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Niet warm te krijgen, dan maar met whiskey
Ok.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. Maar ik weet t niet, verschilt best wel bij me.. Als ik me genoeg op m'n gemak voel krijg je vast wel een knuffel
Altijd goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Niet warm te krijgen, dan maar met whiskey
Sterkte man!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Biertje op, zo maar slapen.. Morgen weer fijn om 4 uur opstaan
Dat nummer is echt supervet. Sowieso Heavan Shall Burn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heaven Shall Burn - The Weapon They Fear.
Now playing, jeweet.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat nummer is echt supervet. Sowieso Heavan Shall Burn.
Best snel gereden trouwensquote:
Dat is euh, vrij vlot jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best snel gereden trouwens![]()
Heenweg: 2.15 ipv 3 uur die Maps aangaf
Terugweg: 1.15 ipv 1,5 uur die Maps aangaf
Je bent ouder dan 40?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef schrikbarend het volgende:
op zich wel geinig zo'n meet maar fuck it man, ik zal wel weer de oudste zijn
Hier half 6 a 6 uur, vind ik ook al veelste vroegquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Biertje op, zo maar slapen.. Morgen weer fijn om 4 uur opstaan
Boeiend, kom gewoon. Leeftijd is maar een getal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef schrikbarend het volgende:
Heenweg is niet zo moeilijk. Dat zijn allemaal dijkweggetjes waar je 60 mag waar geen hond komt, dus daar rijd je minimaal 80quote:
Ja, zoiets.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
Black swan meisje is een beetje schizofreen?
Wijze dame ditquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend, kom gewoon. Leeftijd is maar een getal.
Dus muzieksmaak meisje achterhalen en dan zit je goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muziek welke rokje waardeert. Dat bedoelde ik dus
En dat ga ik niet verklappen want dat is mijn taktiek
Hoe jong ben je dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef schrikbarend het volgende:
we shall see. 5u haal ik niet, zijn jullie allemaal te herkennen aan een roos?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend, kom gewoon. Leeftijd is maar een getal.
Geweldigquote:
Nou idd, ik ga me direct bekerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus muzieksmaak meisje achterhalen en dan zit je goed
Of slingers vanwege mijn verjaardag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
we shall see. 5u haal ik niet, zijn jullie allemaal te herkennen aan een roos?
Zo jong zijn ze hier ook alweer niet hoor.quote:
Alsof dat zoveel verschilt met Faxie, Rokje of mij. ;')quote:
Dat broekje kom je never nooit niet in maatquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Muziek welke rokje waardeert. Dat bedoelde ik dus
En dat ga ik niet verklappen want dat is mijn taktiek
Heloef. Baas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo jong zijn ze hier ook alweer niet hoor.
Mag niet van Vin.quote:
okee okee, hoeveel komen er al?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel verschilt met Faxie, Rokje of mij. ;')
Of bloemenkransen.quote:
Kaneelquote:
Staat in de OP.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:08 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
okee okee, hoeveel komen er al?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:08 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
als je vin ook drank geeft vindt hij dat vast goed
Dat zei zij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaneel lees je mee?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou idd, ik ga me direct bekeren
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu feestboekvriendjes met jouw vader.
Ik bedoel van die kettingen met nepbloemen. Hawaï stijlquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Perenijsjes ftw
[..]
Slingers is makkelijker mee te nemen
Verleiden... dat wil niet meteen zeggen dat ik erop wil kruipenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat broekje kom je never nooit niet in maat
Wat jij wil.quote:
Mental image.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef MissExpert het volgende:
He jullie gebruiken soms de term. Mi. Wat betekent iets van mind...? En dan?
Ken ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel van die kettingen met nepbloemen. Hawaï stijl
Mental Image..quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef MissExpert het volgende:
Eensquote:
Jeweet.quote:
Altijd. Maar Rokje is out of my league.quote:
http://www.southparkstudios.com/full-episodes/s15e04-tmiquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef MissExpert het volgende:
No way.quote:
Ah, dank je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef twi het volgende:
Kaneel, Allioli is de Catalaanse spelling voor Aioli. Dus je had een beetje gelijk.
Even luisteren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vermoeiend wel![]()
Hier, een liedje voor Fera
En nu ga ik even![]()
Ik ben ouderquote:
Dat zie je verkeerd. Jij bent out of Rokje's league. Her loss.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd. Maar Rokje is out of my league.
De andere helft van het kuipje is hier net weggewerkt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dank je.
Ik heb het vanmiddag gekocht en opgesnoept met een stokbroodje. De Allioli.
Mijns inziens, in mijn geval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef MissExpert het volgende:
Mental image.quote:
Lief van je Twi, maar Rokje is beduidend knapper dan dat ik ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij bent out of Rokje's league. Her loss.
En lesbisch...quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je Twi, maar Rokje is beduidend knapper dan dat ik ben.
En gezelliger.
En vrolijker.
Hallo daar Ome twi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Jij bent out of Rokje's league. Her loss.
Maar dit ging over de situatie waarin ze op mannen zou vallen.quote:
Ik heb voorrang, met mijn tieten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, ga jij fftjes achteraan sluiten
Ik zou jou eerder raken hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief van je Twi, maar Rokje is beduidend knapper dan dat ik ben.
En gezelliger.
En vrolijker.
Ah, dan telt het gewoon denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dit ging over de situatie waarin ze op mannen zou vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |