SCHRIKBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREND.quote:
hoe is het met je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
SCHRIKBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREND.
Gaan jullie het naspelen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wou je morgen ook Black Swan kijken Tam
Goed hoor.quote:
Nee man, heb hem al 2 keer gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wou je morgen ook Black Swan kijken Tam
Plaatjes, niks mis mee.quote:
Wat vind jij een meesterwerk dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
Black Swan is wel een prima film.
Beetje overrated wel, want zo'n meesterwerk vind ik het niet, maar meer dan prima hoor
Hockeyplaatjes van KT.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef MohMi het volgende:
...oke, ik doe echt mn best maar wat de neuk is deze TT?
Maakt niet uit toch :$quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee man, heb hem al 2 keer gezien.
Jep.quote:
Doe mij die.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Plaatjes, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Ze zijn 3 uur *offline* geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Errrrmyyyygaaawd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch :$
Maar ok, wat gaan we doen daaaaaaaaaaaaaaaan
Heh bah dan is ze al uitgewoond.quote:
Erg hoorrrr.quote:
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iigquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Ja hoor.quote:
Vast wel. Heb jij nog wat boeiends gedaan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Wat.. JONGEUHHHHHHHHHHquote:
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....quote:
quote:Zijn vrijlating is gepland voor 27 november 2014. Hij is dan 72 jaar en zal nog 8 jaar onder toezicht staan.
Juist ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iig
Motor gereden en wat gedronken met MEquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Heb jij nog wat boeiends gedaan?
Fijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.Het hondje ook, die ligt lekker te pitten nu.
Oooooh youtube is zo langzaam.quote:
Niks hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat.. JONGEUHHHHHHHHHH
Mijn hoofd doet stom
Hoooooooooo. NICE!quote:
Kifquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj GitaartjeNog nummers tegen gekomen die we kunnen spelen?
Donnie Darkoquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....
Begrijp me niet verkeerd, Black Swan vond ik goed hoor. Maar krijgt te veel lof mi.
Ok okquote:
Ah oke, naja ik ga zo weer eens wat opzetten en kijken of ik iets tegen komquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kif
Niet echt over nagedacht ofzo
Haha. Sorry man, ben de hele dag druk geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, naja ik ga zo weer eens wat opzetten en kijken of ik iets tegen kom
Natuurlijk mag dat. Vrij om te zeggen wat je wil hier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn![]()
Tempo hier weer trouwens xD Pvd, ik typ een reactie en loop vijf pagina's achter![]()
En mag ik dan ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik helemaal blij ben dat ik bij mn liefje ben, laptop op schoot, eerste ronde seks achter de rug en totally tevreden?
usual suspects, one flew over the cockoos nest, snatch, layer cake, sin cityquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Donnie DarkoWat een geweldige film was dat.
Maar ik snap het wel. Ik vond Black Swan een steengoeie film, vooral het psychologische effect, het feit dat je haar echt door zag draaien. Dat vind ik gaaf.
Geeft niet hoor, heeft toch geen haastquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha. Sorry man, ben de hele dag druk geweest
Oh oke?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iig
Dat klopt jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, heeft toch geen haast
Grappig, ik ken de meeste titels wel, maar ik heb er geen één gezien. Best slecht, ik ben toch wel een filmkijker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
usual suspects, one flew over the cockoos nest, snatch, layer cake, sin city
Ah daar is er weer eenquote:
Come on. Pulp Fiction. Kill Bill.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....
Begrijp me niet verkeerd, Black Swan vond ik goed hoor. Maar krijgt te veel lof mi.
Even opzoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
De film ''waking life'' kan ik trouwens iedereen hier aanraden...
Soort van levensfilosofie... Dus zegmaar de soort die praktisch toepasbaar is.
Dat komt kennelijk omdat "film kijken" gelijk staat aan iets anders bij de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig, ik ken de meeste titels wel, maar ik heb er geen één gezien. Best slecht, ik ben toch wel een filmkijker.Ik moet ze toch maar eens kijken dan.
begin gewoon met trainspotting, of heb je die al wel gezien?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig, ik ken de meeste titels wel, maar ik heb er geen één gezien. Best slecht, ik ben toch wel een filmkijker.Ik moet ze toch maar eens kijken dan.
Ik moet denken aan Mastermovies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Saving Private Ryan is nog niet genoemd he?
The Toy Dollsquote:
Als ik een film echt volg heb je niks aan me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt kennelijk omdat "film kijken" gelijk staat aan iets anders bij de jeugd van tegenwoordig.
Vuigaard!
"Zijn muts is in ieder geval keilelijk"quote:
Hou niet van punk.quote:
Nee.quote:
Back Door Sluts 9 kijken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik een film echt volg heb je niks aan me.
True!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
De film ''limitless'' is ook zwaar geniaal overigens... evenals inception.
cliffbangerquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shaving Ryans Privates
Schindlers Fist
A bitch called Wanda![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Zijn muts is in ieder geval keilelijk"
Waarom heb jij bijgehouden hoe lang wij er niet waren?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shaving Ryans Privates
Schindlers Fist
A bitch called Wanda![]()
Die van Titanic blijft toch wel t mooist denk ikquote:
Ik ben de GLUURBUURquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij bijgehouden hoe lang wij er niet waren?
Verwarming aandoenquote:
Ruilen? K sta in de fik van binnenquote:
Hebben we het 3 uur uitgehouden, ja?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben de GLUURBUUR
DAS TOCH ZEKER NIE NORMOAL!
Delen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ruilen? K sta in de fik van binnen
"Pfffrrrrrrttt ... Hij's klaar".quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die van Titanic blijft toch wel t mooist denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |