SCHRIKBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREND.quote:
hoe is het met je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
SCHRIKBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREND.
Gaan jullie het naspelen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wou je morgen ook Black Swan kijken Tam
Goed hoor.quote:
Nee man, heb hem al 2 keer gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wou je morgen ook Black Swan kijken Tam
Plaatjes, niks mis mee.quote:
Wat vind jij een meesterwerk dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef Faxie het volgende:
Black Swan is wel een prima film.
Beetje overrated wel, want zo'n meesterwerk vind ik het niet, maar meer dan prima hoor
Hockeyplaatjes van KT.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef MohMi het volgende:
...oke, ik doe echt mn best maar wat de neuk is deze TT?
Maakt niet uit toch :$quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee man, heb hem al 2 keer gezien.
Jep.quote:
Doe mij die.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Plaatjes, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Ze zijn 3 uur *offline* geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Errrrmyyyygaaawd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch :$
Maar ok, wat gaan we doen daaaaaaaaaaaaaaaan
Heh bah dan is ze al uitgewoond.quote:
Erg hoorrrr.quote:
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iigquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Ja hoor.quote:
Vast wel. Heb jij nog wat boeiends gedaan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
Is er hier nog iets boeiends gebeurd ?
Wat.. JONGEUHHHHHHHHHHquote:
Memento, Pi, Donnie Darko, Schindler's List, recent The Kings Speech....quote:
quote:Zijn vrijlating is gepland voor 27 november 2014. Hij is dan 72 jaar en zal nog 8 jaar onder toezicht staan.
Juist ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
De extreme sports fanatiekelingen zijn weg iig
Motor gereden en wat gedronken met MEquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Heb jij nog wat boeiends gedaan?
Fijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.Het hondje ook, die ligt lekker te pitten nu.
Oooooh youtube is zo langzaam.quote:
Niks hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat.. JONGEUHHHHHHHHHH
Mijn hoofd doet stom
Hoooooooooo. NICE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |