Inderdaad, en volgens mij is Willem daar helemaal niet naar op zoek. Je zag ook aan de manier waarop Willem wilde knuffelen met Jurjen, echt even bij hem willen wegkruipen (en Jurjen reageerde daar een beetje maf op vond ik), dat hij veel meer op zoek is naar een gelijkwaardige partner, volgens mij is dat Klaas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
En Jurjen komt stiekem wel heel oud en breekbaar over, af en toe. Willem is binnen 5 jaar zijn verzorger.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef alors het volgende:
Ik denk al vanaf het begin Klaas, denk dat het met wat knip en plakwerk wat meer Jurjens kant op wordt gemonteerd voor het verrassingseffect.
Dat dan weer wel. Maar ik zie Jurjen dan weer niet met Willem door de bossen hopsen met een rugzak en tentje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Leandra het volgende:
Maar ik blijf Klaas een risico vinden, vanwege de rebound-factor.... net 4 maanden vrijgezel na 20 jaar relatie is volgens mij niet echt het juiste moment om een nieuwe serieuze relatie te beginnen.
Ze zijn sowieso creatief met knippen, in de preview leek het er immers op dat Henrieke beide heren naar huis zou sturen, terwijl ze in hetzelfde fragment toch echt aangaf heimelijk verliefd te zijn op Mijnheer Kolenschopquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef alors het volgende:
Ik denk al vanaf het begin Klaas, denk dat het met wat knip en plakwerk wat meer Jurjens kant op wordt gemonteerd voor het verrassingseffect.
Ja, Jacob....quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ik zie Jurjen dan weer niet met Willem door de bossen hopsen met een rugzak en tentje.
Eigenlijk had Willem die andere pipo moeten houden.
Dat vind ik dus ook een groot risico.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Leandra het volgende:
Maar ik blijf Klaas een risico vinden, vanwege de rebound-factor.... net 4 maanden vrijgezel na 20 jaar relatie is volgens mij niet echt het juiste moment om een nieuwe serieuze relatie te beginnen.
Daar heb je een punt, al was die relatie misschien ook wel al jaren over en was het alleen nog een formaliteitquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Leandra het volgende:
Jurjen is zo'n kerel die bij alles 'ohhh, jij hebt zo'n eigen mening, dat vind ik zo mooi' roept, vre-se-lijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Klaas zou hij voor de man met meer inhoud kiezen. Jurjen vindt alles wel best en leuk en aardig en koetjes en kalfjes.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind ze alledrei eigenlijk wel leuk bij elkaar. Kunnen ze niet een soort commune beginnen, Klaas, Willem en Jurjen, soort moderne Anton Heiboer?
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Laat die 2 keuters maar lekker aan elkaar plukken en pulken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jurjen is zo'n kerel die bij alles 'ohhh, jij hebt zo'n eigen mening, dat vind ik zo mooi' roept, vre-se-lijk
En toch denk ik dat hij Jurjen kiest.
Stiekem vind ik Klaas te leuk voor Willem, dus prima match dan
damned, wat is zij desprate! En bereidt heel ver te gaan. Zelfde geldt voor Linda, die in verkapte vorm, haar lijf aanbood. Helemaal voor niks, want Aad geilt op meesteres Jeannet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgend jaar komt er een nieuw programma: "Yoni zoekt boer (met boerderij)".
Ik heb 'een stukkie' in m'n broek gepiest.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
Hopla (want dat vind ik een leuk woord), ik ga m'n tanden poetsen.
Jurjen ook een risico hoor die is pas net een jaartje uit de kast daar kan ook nog van alles geks gebeurenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Leandra het volgende:
Terug de kast in? Jurjen?? Dan mogen ze wel een oproep doen om nog zo'n blinde vrouw te vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef agentstarling het volgende:
[..]
Jurjen ook een risico hoor die is pas net een jaartje uit de kast daar kan ook nog van alles geks gebeuren
Wat villein.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terug de kast in? Jurjen?? Dan mogen ze wel een oproep doen om nog zo'n blinde vrouw te vinden.
Nou ja, misschien wil Linda wel....
Misschien fragmentje?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Rick-Jan nu aan de telefoon met Paul Rabbering op 3FM. Hij komt los.Hij praat als een malle.
O, vast wel!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terug de kast in? Jurjen?? Dan mogen ze wel een oproep doen om nog zo'n blinde vrouw te vinden.
Nou ja, misschien wil Linda wel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |