Als je rijk wilt worden moet je geen boer worden hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef prinsrob het volgende:
jammer dat er nooit eens een boer is die zegt 'ja ik heb niets met dieren gaat me puur om t geld'
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
De rijstvelden van Boer Aad. Het land der saté heeft nog nooit zo dichtbij geleken!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
De rijstvelden van Boer Aad. Het land der saté heeft nog nooit zo dichtbij geleken!
volgens mij hebben boeren best veel geld, althans, als de grond van hen is. geen idee waarom ze er niet mee kappen en gaan rentenieren, miss. hebk het misquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Als je rijk wilt worden moet je geen boer worden hoor
Nou kun je goed geld mee verdienen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Als je rijk wilt worden moet je geen boer worden hoor
Ik heb medelijden met Linda, of misschien ook niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef Friesz het volgende:
Die Linda straalt hopeloosheid uit. Aad gaat voor die ander
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef MissJ het volgende:
Nou Aad, redt dit seizoen BZV! Doe een triootje daar tussen die bloempjes!
je raakt je grond niet kwijtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
volgens mij hebben boeren best veel geld, althans, als de grond van hen is. geen idee waarom ze er niet mee kappen en gaan rentenieren, miss. hebk het mis
Ze zijn niet arm maar ze doen 't niet om het geld. Interesseert ze geen reet. Zolang ze er maar genoeg van hebben om van te leven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
volgens mij hebben boeren best veel geld, althans, als de grond van hen is. geen idee waarom ze er niet mee kappen en gaan rentenieren, miss. hebk het mis
ditquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
"oeh niet voor niks bij de eerste drie"
Verkapt 'ik weet dat ik haar niet kies, ik ga complimentjes geven ter compensatie'
Ja zo flauw.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
"oeh niet voor niks bij de eerste drie"
Verkapt 'ik weet dat ik haar niet kies, ik ga complimentjes geven ter compensatie'
Heeft ze een frituurpan in d'r achterwerk?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef MissJ het volgende:
he gatver Yvon "ergens diep in Henrieke brandt nog een vlammetje"
Grond is vaak van de bank. Geloof me 99% van de boeren verdient een modaal salaris met veel meer dan 40 uur per week werken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklarenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ze een frituurpan in d'r achterwerk?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ze een frituurpan in d'r achterwerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |