Handen onder zijn hoofd en Yoni of Fiona het werk laten doen. Luie kerelquote:
quote:
kroquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Kinga het volgende:
Een ding snap ik niet aan bzv.... waarom moeten de stelletjes GELIJK gaan samenwonen op de boerderij? Het gaat toch om de boeren zelf?! Wat een kul altijd, 'Zie je het zitten hier op de boerderij???' Leven we in de middeleeuwen?????
was bij frank vorig seizoen? dat die meid ff dr studie medicijnen moest kappen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Kinga het volgende:
Een ding snap ik niet aan bzv.... waarom moeten de stelletjes GELIJK gaan samenwonen op de boerderij? Het gaat toch om de boeren zelf?! Wat een kul altijd, 'Zie je het zitten hier op de boerderij???' Leven we in de middeleeuwen?????
Omdat ze elkaar anders misschien zo weinig zien. De boer zit vast op de boerderij, de meiden wonen niet altijd in de buurt...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Kinga het volgende:
Ja echt he, wat dachten die ouders. Misschien scheurde dr moeder zo uit dat dit dr straf was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Yoni, de naam alleen al. Nee. Het is het niet.
Yoni en Swaaaen, ik moet ze allebei niet, dominante troela's.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Yoni dominante kut.
Echt zo'n 50 shades of grey typetje
Godzijdank dat ze geen Duits spreekt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef Fascination het volgende:
Oh god, Swaen komt de boel weer commanderen.
quote:
'ik ben een mensen-mens'quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Cardozo het volgende:
'Ik ben meer een doener'_! Mother of clichés!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |