quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef Mozy het volgende:
Zou Henk moeite hebben om niet 's avonds zo'n heten bijna-boerin in bed te lokken en haar helemaal de tering in te neuken?
Of projecteer ik nu dingen.
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik vind Henk niet echt sex-appeal hebben. Volgens mij is het zo'n softe koetsie-koetsie-neuker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef Mozy het volgende:
Zou Henk moeite hebben om niet 's avonds zo'n heten bijna-boerin in bed te lokken en haar helemaal de tering in te neuken?
Of projecteer ik nu dingen.
daar verdenk ik Henk ook vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik vind Henk niet echt sex-appeal hebben. Volgens mij is het zo'n softe koetsie-koetsie-neuker.
Morgen bij lucky tv ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Whaha, net of ie op haar hoofd slaat!
Of gewoon keihard raggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik vind Henk niet echt sex-appeal hebben. Volgens mij is het zo'n softe koetsie-koetsie-neuker.
Zo eentje die je hartslag checkt nadat de eikel erin zit om te controleren of het wel goed gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, man, dat weeige hoofd van 'm.quote:
Defaq hahahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo eentje die je hartslag checkt nadat de eikel erin zit om te controleren of het wel goed gaat.
Whahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, man, dat weeige hoofd van 'm.
Precies, hij gaat onderop.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, man, dat weeige hoofd van 'm.
Toch prima moet Fiona wel zelf rijden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Cardozo het volgende:
'Ik voel me heel erg op m'n gemak bij Henk'. Nou, ik zou maar niet bij hem in de auto stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |