SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boz uit de bocht!
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toppertjes hoor.
Vanwege zijn dansje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Pixell het volgende:
Zit de samenvatting vh voetbal te kijken, wat is bony een baas eigenlijk
Wat een beest is dat hè. Maar niemand evenaart deze tank:quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Pixell het volgende:
BONY 2012quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Pixell het volgende:
Wie is dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een beest is dat hè. Maar niemand evenaart deze tank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is leuk maar geen Zeefuikquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een beest is dat hè. Maar niemand evenaart deze tank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toppertjes hoor.
Olaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Pringles op 22-10-2012 11:58:05 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie is al bijna klaar met BO2?gij wilt zeker glitchen of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, sheeitt. Aha okee, bijna dus,quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Rossdale het volgende:
BO2? Nee zeker niet, met BL2 ook nog niet trouwens
Moet nu via die pijpleiding naar dat gebouw om de locatie van de warrior te vinden.
Tuurlijk jonge. Bij Tina gaat t langzaam.quote:
Damn check webapp dan. Ik twijfel hard of ik hem ga halen als ik verstandig ben doe ik het niet maarja #yoloquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken![]()
Ga zo werken en dan wel kijken of MOH er al is.
Doe gewoon wel. #tochswagengeldgenoegquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damn check webapp dan. Ik twijfel hard of ik hem ga halen als ik verstandig ben doe ik het niet maarja #yolo
Ik heb er ook wel vertrouwen inquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natuurlijk wordt het een top spel want Treyarch maakt het.
Als ik 'm haal is het sowieso voor de SP.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al is het alleen maar voor een nieuwe SP
En de MP, lekker punten scoren met objectivesquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als ik 'm haal is het sowieso voor de SP.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En de MP, lekker punten scoren met objectives
Een cod game voor de sp?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als ik 'm haal is het sowieso voor de SP.
Heb altijd gelijk maar heel soms nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Je had gelijk stef, dit seizoen van Dexter is tot nu best te pruimen. Stukken beter dan de afgelopen twee gedrochten van seizoenen in ieder geval
Wanneer je het met mij eens bent iig wel, de rest is twijfelachtigquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb altijd gelijk maar heel soms niet
Hehe maar Walking Dead is ook weer tofquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer je het met mij eens bent iig wel, de rest is twijfelachtig
Dit iddquote:
Spijker op zijn kop enzulks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
CoD, de Bud Light onder de videogames
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vermaak me er zeer goed meequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is niet alleen stoer, het is ook de waarheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is veel stoerder om te zeggen dat het kut is
Tja, ieder zijn dingquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is niet alleen stoer, het is ook de waarheid.
Je liegt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn dingIk vind het totaal niet kut
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je liegt.
En niet alleen tegen ons, maar ook tegen JEZELF! JA! POTVERDIKWIK GORE SMEERL
Bij jou is iedere game kut als ik je tekeer hoor gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is niet alleen stoer, het is ook de waarheid.
Is ook zo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij jou is iedere game kut als ik je tekeer hoor gaan
Is ook zo!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn dingIk vind het totaal niet kut
Reservering parenclub Bada-Bing is ook weer binnen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bedankt voor uw boeking!
Totaalbedrag: ¤ 1.572,94
![]()
Wie wat waar hoe?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bedankt voor uw boeking!
Totaalbedrag: ¤ 1.572,94
![]()
Dan moet ik wel een partner hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Reservering parenclub Bada-Bing is ook weer binnen!
oudersquote:
Boek jij voor je ouders of ga je zelf ook mee?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ouders
vakantie
Indonesië
vliegtuig
beantwoord dat je vragen?
Boeken en betalen mag ik doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boek jij voor je ouders of ga je zelf ook mee?
Hoezo niet? Vakantiequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Boeken en betalen mag ik doen. Twijfel nog om zelf te gaan, maar denk dat ik dat maar niet moet doen
inb4 : Nick heeft altijd vakantiequote:
Had eigenlijk een andere in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
inb4 : Nick heeft altijd vakantie!
Maar ik ben niet echt een fan van vliegen
Die kan je nu nog makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had eigenlijk een andere in m'n hoofd.
Slaappil naar binnen mikken en daar weer wakker wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon wat wiri en een bacoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slaappil naar binnen mikken en daar weer wakker worden
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slaappil naar binnen mikken en daar weer wakker worden
Nou, dan kan een vierde keer zonder pillen ook wel, tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Ja heb al 3x gevlogen, maar toen zonder pillen![]()
Heb wel eens van de dokter soort van slaappillen gehad, al zijn ze niet voor het slapen.
godver dat ging rap gek
lekker vliegen man in een jetquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou de vorige keren was het geen 18 a 19 uurquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou, dan kan een vierde keer zonder pillen ook wel, toch
oh jijquote:
Gewoon gaan man, hoe vaak krijg je de kans om daarheen te gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou de vorige keren was het geen 18 a 19 uur
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, hoe vaak krijg je de kans om daarheen te gaan
Ik neem aan altijd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog vaak, dat is het probleem nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, hoe vaak krijg je de kans om daarheen te gaan
NOU DAN BLIJF JE TOCH LEKKER THUIS!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog vaak, dat is het probleem niet
OKE PIETER!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NOU DAN BLIJF JE TOCH LEKKER THUIS!
Je had hem nog nooit eerder gezien? Die film is briljant manquote:
Nee, gister gezien. Wat is er zo geweldig aan dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je had hem nog nooit eerder gezien? Die film is briljant man
De absurditeit en de alom simpelheid van The Dude.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, gister gezien. Wat is er zo geweldig aan dan?
Het is niet elk jaar feest hequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook niet naar mijn ouders
Ah, genoeg vissen in de zee toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook niet naar mijn ouders
Visjes kijken in de zeequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah, genoeg vissen in de zee toch?
Dat is waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is niet elk jaar feest he
Maar toch, dat is een andere situatie he
Ach na je scriptie heb je wel tijd over toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is waarIk zou eigenlijk rond februari/maart gaan, maar ben dan mijn scriptie aan het schrijven
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toch niet met PADI mag ik hopen? Dan ben je echt een skeere neger.
Dat is wel de bedoeling, maar in onze zomer is het daar winterquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach na je scriptie heb je wel tijd over toch?
In before Mauri... oh wachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook mooi om een keer mee te maken tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar in onze zomer is het daar winter
Waar is die gast eigenlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel vrij koudquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook mooi om een keer mee te maken toch!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?Hij vind fok niet meer zo leuk, maar je spoiler kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
oke, niet doen dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel vrij koudEn alleen maar regen
Staat me toch een beetje tegen in de zomervakantiequote:
Moet je zeggen dat je 28" velgen hebt, merk Lexaniquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
5 november winterbanden, daarvoor drie kwartier aan de telefoon gezeten met een callcenter.
Afgelopen 300.000 km/5 jaar zonder gereden maar bij mijn nieuwe leasebak zitten ze dus wil ik ze ook... hoewel ik er bijna klaar mee was.
R17 is dat de maat van uw velg? WTF!!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je 28" velgen hebt, merk Lexani
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.
Zit om de 20 minuten op de wc.
teringquote:
Je plaatjes doen het al weken nietquote:
Hotlink onzin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het al weken niet
zet er snoep voor en iedereen vreet die dingenquote:
Zaterdag kijken naar een CB 750 KZ '79! en hopelijk meteen meenemenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft er geld voor mij?
HA TEUN!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zaterdag kijken naar een CB 750 KZ '79! en hopelijk meteen meenemen
Zo een?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zaterdag kijken naar een CB 750 KZ '79! en hopelijk meteen meenemen
Jup!quote:
Zemmelquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zet er snoep voor en iedereen vreet die dingen
Lief dagboek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon eventjes Limited Editions van MoH, AC3 en Bo2 besteld.
Toch handig dat werken bij dixons. Gewoon limited editions bestellen en shit en dan nog voor minder geld dan de normale edities meenemen
Regel mij ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon eventjes Limited Editions van MoH, AC3 en Bo2 besteld.
Toch handig dat werken bij dixons. Gewoon limited editions bestellen en shit en dan nog voor minder geld dan de normale edities meenemen
Daar zat ik vanmiddag ook al naar te kijken.. Ik wil ook zo'n brommer kopen en zo verbouwen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup!
En me rijbewijs nog niet, maar mooi de tijd om hem dan af te hebben!
[ afbeelding ]
Ach man,quote:
Alleen dat al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Regel mij ookKrijg je een bak koffie en mijn gezelligheid als extra!
Klopt wel zo'n beetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man,
Jou dagboek.
22 oktober 2012.
Opnieuw een spannende dag.
Geen werk wel money #goodlife.
Beetje gebarbecued en fifa gespeeld.
Gewoon wat dikkig
xxx
Wij zijn altijd een goed team toch dushiiiquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar doe ook ff MoH halen.
Wij zouden zo goed team zijn he.
Behalve bij minecraft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn altijd een goed team toch dushiii
Wij zijn te goed voor minecraft.quote:
Vastleggen al die potjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh man.
BO2 met de PIERRE
Wordt zo vet he.
Tot 5 uur in de nacht no lifen
Veel Chinezen dus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
minecraft is voor mensen met een kleine pielemans.
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
minecraft is voor mensen met een kleine pielemans.
En dan hier op zetten op deze page.quote:
Eigen gamechannel maken, BombTV, of AT4-TV, of C4-TVquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dan hier op zetten op deze page.
En daarna alle inkomsten van reclames delen.![]()
http://www.youtube.com/user/ThaGamesFactory
Like en subscribe.
R&R back.
![]()
![]()
Zodra jij de vocalen doetquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
Nick wanneer ga jij commentary's doen?
NoProblemAT4-LIVEquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eigen gamechannel maken, BombTV, of AT4-TV, of C4-TV![]()
deze?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef KoningStoma het volgende:
HEE HOI VANDAAG HEBBEN WE EEN DIKKE GAMEPLAY MET ROITSHIELDS
Lets play van Skyrim dan kan hij naar Marakeshquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
Nick wanneer ga jij commentary's doen?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lets play van Skyrim dan kan hij naar Marakesh
Hey, hoi, hallo welkom bij ErPeeGeeTeeVee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
NoProblemAT4-LIVE
RTL BOMMETJE
Al Jazeera: C4TV
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey, hoi, hallo welkom bij ErPeeGeeTeeVee!
Je mag hem lenen voor een shout outquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Had ik op dat filmpje maar alle rechten.
Gouden oudequote:
Dat je ook alleen rook ziet en uit die rook vliegen RPG'squote:Op maandag 22 oktober 2012 20:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gouden oude
Al die oude filmpjes blijven briljant. Vooral dat ene Black Ops filmpje met die smoke grenades en RPG's op Cracked
Ik zou het niet weten heb dat bij Stoma ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef SoldMayor het volgende:
Stef waarom heet je op youtube BlackOps gameclips?![]()
En dan bij profiel weer litmanenAFCA.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat je ook alleen rook ziet en uit die rook vliegen RPG's
Ja dat zalquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
Stef heeft gewoon zijn naam daar veranderd.
Vaag dan.quote:
Heb het gewoon op mijn YouTube pagina. We gaan wel een dual commentary doen als BO2 uit is he :$quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vaag dan.
Als je rechtsteeks via cod shit upload en je hebt geen account gelinked dan komt het in een algemene cod page. Doe je wel linken komt het gewoon op je eigen account.
Je maakt je eigen channel maar lekker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb het gewoon op mijn YouTube pagina. We gaan wel een dual commentary doen als BO2 uit is he :$
Mijn filmpjes krijgen toch meer views Bitchquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je maakt je eigen channel maar lekker.
Hamburgersquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Cherry tomaatjes![]()
Komkommer met zout
Kaaskrokettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze man weet wat een snack is.
Lekker heur! Maar eerst kaasfondue!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet goulashkroketten niet
quote:
Volgens mij horen jullie echt thuis op walmart-people.com.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet goulashkroketten niet
Net zozeer als dat jij thuishoort op de katoenvelden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij horen jullie echt thuis op walmart-people.com.
Ohoohooohooquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zozeer als dat jij thuishoort op de katoenvelden!
Je zou me eerder kunnen plaatsen in een t-shirt fabriek in Bangladesh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zozeer als dat jij thuishoort op de katoenvelden!
Eh, nou, dan daar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zou me eerder kunnen plaatsen in een t-shirt fabriek in Bangladesh.
delicate kinderhandjes ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zou me eerder kunnen plaatsen in een t-shirt fabriek in Bangladesh.
Somsquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mister denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Vooral die linksvoor![]()
then virgins will be the new dino's, ook een uit gestorven rasquote:
Waar wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Over een paar uur laatste debat. Mag toch hopen voor die Amerikanen dat Obama het goed doet
probeer nytimes.com?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen idee, had de vorige keer een streampje. Benieuwd of ik het volhoud tot 3 uur
Nolife.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen idee, had de vorige keer een streampje. Benieuwd of ik het volhoud tot 3 uur
Ik kijk de samenvatting welquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
zelfs in die samenvatting krijgt van bommel geel.quote:
journaal24, zijn de vorige ook uitgezondenquote:
Ok, thnxquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
journaal24, zijn de vorige ook uitgezonden
En anders gewoon NED1, doen het vanavond weer (wist niet 100% zeker of je wel journaal24 in je tv pakket hebt zitten)quote:
Volgens mij wel, maar ik kijk onlinequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En anders gewoon NED1, doen het vanavond weer (wist niet 100% zeker of je wel journaal24 in je tv pakket hebt zitten)
twijfel nogquote:
Denk het wel. Ondertussen Forza 4 uitspelen en wachten op Forza 5quote:
Schijten in de trein?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kutdilemma. Schijten of trein halen?
Tuurlijk niet. YOPO.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
daar laat je je toch niet door tegenhouden?
En sowieso eerst schijten,dan pas de deur uit. Dan maar te laat.quote:
Maar schijten onder werktijd is veel lekkerder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En sowieso eerst schijten,dan pas de deur uit. Dan maar te laat.
Fappen onder werktijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar schijten onder werktijd is veel lekkerder.
Ik wacht op de filmpjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:07 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ff 2 uur werken. En MoH meenemen. #Goodlife #BommenGooienInMedalofHonorKanOokLeukZijn
Goedemorgen trouwens.
En dan zo rond 2 uur zeggen dat het kut is en zwaar buggy alles. Oh wacht stoma..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:07 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ff 2 uur werken. En MoH meenemen. #Goodlife #BommenGooienInMedalofHonorKanOokLeukZijn
Goedemorgen trouwens.
Ik aan die rechtse:quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mister denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Vooral die linksvoor![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik aan die rechtse:
[ afbeelding ]
Daar heeft Rossdale het ook altijd al over, spelen met zijn raket.quote:
Of dat hij zegt dat zijn raketvloeistof goed brandt. Of dat de raket enigszins explosief is geworden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Daar heeft Rossdale het ook altijd al over, spelen met zijn raket.
Krijg nu ook een heel ander beeld wanneer hij het heeft over zijn raketvloeistoffen
Hoe is ie geworden?quote:Op zondag 19 september 2010 11:23 schreef Parvus het volgende:
Ik ben er uiteraard vanavond. Modern Warfare 2 for life. Ik ga denk ik een MW2 tattoo nemen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Vroeger was ook alles beter mien jong. Jaaaa toen opa rossdale nog een klein jongetje was, TOEN maakten ze pas muziek!
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is goed hoor lieverdHop, dekentje, rollator, kunstklapper in, en dan gaan we lekker de eendjes voeren
Koekoek boem boem muziekquote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
Ik zoek dat plaatje eigenlijk nog even, kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is een prachtige uitspraak van mijn opa
ParvIdoMcSkAse, wat een eindbaas is datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
McSkillz is een baas.
Er is een kerel die Fedor heet bij topchef dan mag je van me winnen
Die man speelt gewoon nog MW3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ParvIdoMcSkAse, wat een eindbaas is dat
DIe man is niet te houden, altijd zingen tijdens de game, altijd goedgehumeurd, altijd slechte grappen maken met dubbele betekenisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man speelt gewoon nog MW3.
Als je dit leest Parv, kom terugquote:Op maandag 30 mei 2011 12:37 schreef Parvus het volgende:
[..]
kutzooi allemaal van die waarschuwingen iets met trojer hores ofzo haha whaa me vader maakt me af!!!
En bedenkelijke plaatjes sturen via WAquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
DIe man is niet te houden, altijd zingen tijdens de game, altijd goedgehumeurd, altijd slechte grappen maken met dubbele betekenis
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bedenkelijke plaatjes sturen via WA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |