Visjes kijken in de zeequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ah, genoeg vissen in de zee toch?
Dat is waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is niet elk jaar feest he
Maar toch, dat is een andere situatie he
Ach na je scriptie heb je wel tijd over toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is waarIk zou eigenlijk rond februari/maart gaan, maar ben dan mijn scriptie aan het schrijven
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Toch niet met PADI mag ik hopen? Dan ben je echt een skeere neger.
Dat is wel de bedoeling, maar in onze zomer is het daar winterquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach na je scriptie heb je wel tijd over toch?
In before Mauri... oh wachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ook mooi om een keer mee te maken tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar in onze zomer is het daar winter
Waar is die gast eigenlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel vrij koudquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook mooi om een keer mee te maken toch!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar is die gast eigenlijk?Hij vind fok niet meer zo leuk, maar je spoiler kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
oke, niet doen dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mijn broer was het wel vrij koudEn alleen maar regen
Staat me toch een beetje tegen in de zomervakantiequote:
Moet je zeggen dat je 28" velgen hebt, merk Lexaniquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
5 november winterbanden, daarvoor drie kwartier aan de telefoon gezeten met een callcenter.
Afgelopen 300.000 km/5 jaar zonder gereden maar bij mijn nieuwe leasebak zitten ze dus wil ik ze ook... hoewel ik er bijna klaar mee was.
R17 is dat de maat van uw velg? WTF!!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat je 28" velgen hebt, merk Lexani
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jawel, maar heeft gewoon weinig zin om nu te xboxen.
Zit om de 20 minuten op de wc.
teringquote:
Je plaatjes doen het al weken nietquote:
Hotlink onzin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het al weken niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |