Ik verwacht jou ook!quote:Op zondag 19 september 2010 10:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Und einen reply.
En micchas, scoor dan ff iemand anders' disc en pleur die op je harddisk
Ja dat gaat ook zo makkelijk op zondagquote:Op zondag 19 september 2010 10:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Und einen reply.
En micchas, scoor dan ff iemand anders' disc en pleur die op je harddisk
Bozzzzzzzzquote:Op zondag 19 september 2010 10:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook zo makkelijk op zondag...
Haha
Haha, ik zit in Arnhem, Bozz zit in Zevenaarquote:
Neem het tshirt er ook meteen bijquote:Op zondag 19 september 2010 11:23 schreef Parvus het volgende:
Ik ben er uiteraard vanavond. Modern Warfare 2 for life. Ik ga denk ik een MW2 tattoo nemen.
Ik heb gewoon nog ergens een mw2 t-shirtquote:Op zondag 19 september 2010 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neem het tshirt er ook meteen bij
[ afbeelding ]
Echte hequote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef Parvus het volgende:
Iedereen de hele avond online voor PiereTT, allemaal afspraken afgezegd enzo, maar zelf op komen dagen ho maar
haloquote:Op zondag 19 september 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echte he
Toen ik zag dat Pierre away was dacht ik: ja, laat ik dan maar Reach gaan doen
Onverwachte bierdrinkavondquote:Op zondag 19 september 2010 22:11 schreef Parvus het volgende:
Iedereen de hele avond online voor PiereTT, allemaal afspraken afgezegd enzo, maar zelf op komen dagen ho maar
zaterdag die film zitten kijken, ik heb die scenes gewoon 3x opnieuw gekeken vanwege de pure epicnessquote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef kutkabouter het volgende:
AA-12 extended mags, fuck yeah![]()
RAMPAGE
Rangerquote:Op maandag 20 september 2010 08:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
TVP
Wat hebben jullie liever? Ranger Akimbo of de AA-12?
terry crew in een andere settingquote:Op maandag 20 september 2010 08:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zaterdag die film zitten kijken, ik heb die scenes gewoon 3x opnieuw gekeken vanwege de pure epicness
Wat een baas is die gastquote:Op maandag 20 september 2010 10:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
terry crew in een andere setting
Kom er zo aan!quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boyzzzz
Iemand zin om ff te knallen met zijn 6en in een party?
PS3
1. Afhaalchinees (brouwer-n)
2. Darkestrah (Supergeinig)
3.
4.
5.
6.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |