Dat topic is maar een voorbeeld, ik kan ook wel een ander baggertopic als voorbeeld nemen als je wilt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Qua reacties is het topic van supergirl beter denk ik. Maar dat is aan de modjes. Die sluiten heus niets zomaar topics. Maar wie ben ik
En die van mij wel, waarom dan? Die konden ze dan toch ook weg laten zakken? Het is niet alsof het echt bepaald storm liep. Ik wil gewoon een reden, persoonlijk vond ik dat slotje nogal onzinnig na drie keer heen en weer te zijn geschopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Niet alle kuttopics krijgen een slotje, dat zou onzinnig zijn. Veel kuttopics zakken prima weg in de topiclijst, als je ze mooi met rust laat.
Zie het als een "gelegenheidsslotje". Modje komt langs, ziet een paar kuttopics, gooit ze op slot. Topics lager in de lijst worden overgeslagen, want die zakken toch wel weg.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
En die van mij wel, waarom dan? Die konden ze dan toch ook weg laten zakken? Het is niet alsof het echt bepaald storm liep. Ik wil gewoon een reden, persoonlijk vond ik dat slotje nogal onzinnig na drie keer heen en weer te zijn geschopt.
Kan er over meepratenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
Niet alle kuttopics krijgen een slotje, dat zou onzinnig zijn. Veel kuttopics zakken prima weg in de topiclijst, als je ze mooi met rust laat.
Je moet het vooral niet zo persoonlijk nemenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
En die van mij wel, waarom dan? Die konden ze dan toch ook weg laten zakken? Het is niet alsof het echt bepaald storm liep. Ik wil gewoon een reden, persoonlijk vond ik dat slotje nogal onzinnig na drie keer heen en weer te zijn geschopt.
En dit:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie het als een "gelegenheidsslotje". Modje komt langs, ziet een paar kuttopics, gooit ze op slot. Topics lager in de lijst worden overgeslagen, want die zakken toch wel weg.
Geen stress broeders!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je moet het vooral niet zo persoonlijk nemen
Goede post.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef zovty het volgende:
Hoe om te gaan met een slotje.
Help ik heb een slotje gekregen op mijn prachtige topicje! Wat nu?
Geeft niks, alles komt goed. Volgende keer beter.
Maar het is zwaar onterecht!
Echt?
Nee, als ik heel eerlijk ben snap ik het ook wel.
Nee, echt, het slotje is onterecht.
Misschien kun je even de mod die het gesloten heeft een PM of DM bericht sturen. Heel soms vergissen ze zich. Stuur een linkje mee naar het topic zodat zij ook weten waar je het over hebt. En hoogstwaarschijnlijk heb je wel een vermoeden waarom ze het op slot hebben gegooid. Draag dan gelijk argumenten aan waarom het toch onterecht is, of geef aan dat je er voor zult zorgen dat de “sfeer” in het topic verbeterd.
Wees vriendelijk en redelijk. Dan valt er best met ze te praten.
Je kan ook verhaal gaan halen in het Feedback forum van het betreffende subforum.
Ook dan geldt, geef een linkje, wees vriendelijk en blijf redelijk. En hou er rekening mee dat andere mensen zich er nu ook mee kunnen bemoeien... wat in je voor- of nadeel kan werken.
Wees tegen hen ook vriendelijk en beleefd, ook al zijn ze het niet met je eens.
User X heeft x dagen geleden kuttopic x gemaakt, dat bleef wel open.
Het leven is oneerlijk. User X heeft kennelijk mazzel gehad.
FOK! Is oneerlijk. Van sommige users wordt meer getolereerd.
De mods zijn oneerlijk. Het zijn gewoon mensen die voor de lol de troep die nerds op internet maken opruimen en de ene dag zijn ze daar fanatieker in dan de andere.
Ik heb het vriendelijk en redelijk uitgelegd maar toch gaan ze niet overstag.
Kut voor je, echt.
Slaap er een nachtje over, morgen zul je het allemaal niet zo erg meer vinden. Besteedt volgende keer wat meer aandacht aan je topic en je zult zien dat het dan beter gaat.
Bedankt man :’).
Is goed joh :’).
(Ik had zin om te typen.)
waarheidsgetrouwe post ditquote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef zovty het volgende:
Echt?
Misschien kun je even de mod die het gesloten heeft een PM of DM bericht sturen. Heel soms vergissen ze zich. Stuur een linkje mee naar het topic zodat zij ook weten waar je het over hebt. En hoogstwaarschijnlijk heb je wel een vermoeden waarom ze het op slot hebben gegooid. Draag dan gelijk argumenten aan waarom het toch onterecht is, of geef aan dat je er voor zult zorgen dat de “sfeer” in het topic verbeterd.
Je kan ook verhaal gaan halen in het Feedback forum van het betreffende subforum.
Ook dan geldt, geef een linkje, wees vriendelijk en blijf redelijk. En hou er rekening mee dat andere mensen zich er nu ook mee kunnen bemoeien... wat in je voor- of nadeel kan werken.
De mods zijn oneerlijk. Het zijn gewoon mensen die voor de lol de troep die nerds op internet maken opruimen en de ene dag zijn ze daar fanatieker in dan de andere.
Kut voor je, echt.
Slaap er een nachtje over, morgen zul je het allemaal niet zo erg meer vinden. Besteedt volgende keer wat meer aandacht aan je topic en je zult zien dat het dan beter gaat.
Duidelijk, bedankt.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef zovty het volgende:
Echt?
Kut voor je, echt.
Hoi, geen idee.quote:
Moet dat nou? Ik gok dat ik er ook een note voor gehad heb.quote:Flikker eens op met je topicspam man.
Hoi lieve user. Je linkt 2x in dat topic naar dat betreffende topic in B&H en blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd uit deze reactie zichtbaar:quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef µ het volgende:
Lieve mods. Iemand in het funny-links-topic plaatst een plaatje van een mooi meisje. Ik reageer erop met een link naar het B&H-topic van het betreffende meisje. Geen externe (spam-)link, maar gewoon een link naar een B&H-topic ter vermaak.
Wat krijg ik terug?
[..]
Moet dat nou? Ik gok dat ik er ook een note voor gehad heb.
Dus ik zet een note, terecht. Ook al is het een linkje binnen het FOK! forum, het is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]Je hoeft geen reclame te maken voor je topics hoor...
Ik link niet twee keer naar hetzelfde topic.quote:Op zondag 16 december 2012 19:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoi lieve user. Je linkt 2x in dat topic naar dat betreffende topic in B&H en blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd uit deze reactie zichtbaar:
Jij vindt het irritant. Dat jij die vrouw niet kan waarderen kon ik ook niet weten. Daarnaast: iemand anders noemt het een kwaliteitspost. En ik geef niemand een grote bek.quote:[..]
Dus ik zet een note, terecht. Ook al is het een linkje binnen het FOK! forum, het is gewoon irritant.
En wat krijg ik ervoor terug? Juist ja.. een grote bek
Scheer je weg, vlegel.
Het heeft niks te maken met waar het topic om.draait.quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef µ het volgende:
[..]
Ik link niet twee keer naar hetzelfde topic.
[..]
Jij vindt het irritant. Dat jij die vrouw niet kan waarderen kon ik ook niet weten. Daarnaast: iemand anders noemt het een kwaliteitspost. En ik geef niemand een grote bek.
Je beantwoordtdtdtdtdtdtt je eigen vraagquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:47 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom is deze dicht ONZ / als je vanaf de maan de zon bekijkt het was een serieuze vraag en misschien was ONZ geen geschikte plek.
Maak vanavond een Oerbeer adoratie topic en post een mattenklopper, daar houdt hij van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef tong80 het volgende:
Excuses......
ONZ / Wat me leuk lijkt in dit topic.
Gaat effe legge.
ja hoezo geen kick dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag
[..]
Maak vanavond een Oerbeer adoratie topic en post een mattenklopper, daar houdt hij van.
Wilde het hier ook net neerzettenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:04 schreef zovty het volgende:
Misschien kan kip-kerrie een waarschuwende DM krijgen, voor het overdadig posten van z'n patat-friet poll? Hij is ook in KLB bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |