Dan geen idee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]gewoon vanaf de maan. maantijd.
Spuit 11quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef zowizoo het volgende:
natuurlijk worden je ogen dan verblind, duh
nee tijd maakt niet uit. Maar is dat glas van astronauten dan van zonnebril glas? Wanr als je vanaf de aarde een foto van de zon maakt zie je een flits achtig iets. maar foto's die in de ruimte zinn genomen lijkt de zon een vuurbalquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef Compoantje het volgende:
Maantijd?
Dat is miljoenen lichtjaren verder.
Dus dan kon je veilig naar de zon kijken, aangezien het licht er miljoenen jaren over deed om bij jou te komen.
Ik zeg het je toch, rayban.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee tijd maakt niet uit. Maar is dat glas van astronauten dan van zonnebril glas? Wanr als je vanaf de aarde een foto van de zon maakt zie je een flits achtig iets. maar foto's die in de ruimte zinn genomen lijkt de zon een vuurbal
misschien kan dit een kickje krijgen naar het wetenschaps forum ofzo?
Ja, dat weet ik ook niet. Ik ben ook maar een boertje uut het hoge noord'n van 't laand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee tijd maakt niet uit. Maar is dat glas van astronauten dan van zonnebril glas? Wanr als je vanaf de aarde een foto van de zon maakt zie je een flits achtig iets. maar foto's die in de ruimte zinn genomen lijkt de zon een vuurbal
misschien kan dit een kickje krijgen naar het wetenschaps forum ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |