omg straks krijg je nog een ban! xdquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was een grapje. In ONZ, stout hè. Ghihihihihihihihihihihi
Heb ik toch gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:36 schreef porsche1 het volgende:
Leuk hoor jongens, leuk hoor dit soort grapjes. Ik stel gewoon een dood serieuze vraag en ik verwacht een dood serieus antwoord. Dus stop aub met dit kinderachtige gedoe en geef gewoon serieus antwoord.
Dat vinden de mooderatooren ook een stuk prettiger.
Ben het zat altijd dat kinderachtige geklier en gegein.
Dankjewel.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omg straks krijg je nog een ban! xd
Ga weg of ik geef je een draai om de oren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:36 schreef porsche1 het volgende:
Leuk hoor jongens, leuk hoor dit soort grapjes. Ik stel gewoon een dood serieuze vraag en ik verwacht een dood serieus antwoord. Dus stop aub met dit kinderachtige gedoe en geef gewoon serieus antwoord.
Dat vinden de mooderatooren ook een stuk prettiger.
Ben het zat altijd dat kinderachtige geklier en gegein.
Dankjewel.
quote:
We mogen geluk hebben als er uberhaupt een uitslag komtquote:
inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
We mogen geluk hebben als er uberhaupt een uitslag komt
Ik had het idee dat ik getrold werd op den duur. maar de tijd is in elk geval nuttig besteedquote:Op maandag 31 december 2012 09:36 schreef zovty het volgende:
Ik snap niet wat het met ONZ te maken heeft, maar je bent wel erg geduldig.
Volgende keer als je zoiets uit moet leggen, moet je maar zeggen dat het hetzelfdfe is als "breuken kloppend maken" bij veel mensen valt dan het kwartje.
SIR YES SIR.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom mag ik geen ''vraag alles aan'' topic openen en krul en die ander wel? iedereen gelijk voor de wet.
of alle andere topic worden gesloten, of de mijne wordt heropend
die van mij is ook gewoon gesloten, en terecht. Als heel FOK! zo'n topic zou openen blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom mag ik geen ''vraag alles aan'' topic openen en krul en die ander wel? iedereen gelijk voor de wet.
of alle andere topic worden gesloten, of de mijne wordt heropend
Droom lekker verder jongen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan is het toch simpel... die andere 2 moeten dan worden gesloten
Moet het persé allemaal eerlijk zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan is het toch simpel... die andere 2 moeten dan worden gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |