fixedquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik zie een erg langzaam oud mannetje achter z'n pc voor me.
* cvboer zoekt ook dekking
hoef niet te komen, ben er alquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske schupt d-c voorzichtig onder haar kontje *proest*
jij komt nog wel
check the song....quote:
hahahahaha... die is ook goed!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:18 schreef espri het volgende:
tsssss ik zat dus nog te wachten in de oude....
heeuul zoet...quote:
tsk tskquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha... die is ook goed!!
[..]
heeuul zoet...
beste wraakactie moet er dan aankomen..
* dolfina-chica begint te kwijlen...
zoo borsten zijn nat
domino's of de lokale pizza/shoarma boer ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wacht gewoon op de bezorgdienst :p
toch niet dezelfde als CVboer heeft hequote:
We wonen niet eens bij elkaar in de buurt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
toch niet dezelfde als CVboer heeft he
Nee die van mij komt uit de stad ik vermoed dat die van cvboer tig aantal km's verderop zit :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
toch niet dezelfde als CVboer heeft he
Vanaf jou gezien wel, ik woon er naast. Kan zo vanuit de woonkamer naar binnen kijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee die van mij komt uit de stad ik vermoed dat die van cvboer tig aantal km's verderop zit :p
Ja dat bedoel ik :p ik kom hier eerst 3 snackbars tegen en daarna 2 pizzaria's gok ik :p maarja dat is allemaal nog binnen een km :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vanaf jou gezien wel, ik woon er naast. Kan zo vanuit de woonkamer naar binnen kijken.
Denk dat er een metertje of 4 tussen zit.
Dan woon jij ook niet verkeerd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik :p ik kom hier eerst 3 snackbars tegen en daarna 2 pizzaria's gok ik :p maarja dat is allemaal nog binnen een km :p
nix mis met hypotheekquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska heeft een hypotheek :p maar qua locatie valt het allemaal best mee gok ik.
wat moet ik me daarbij voorstellen ireth ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben hier in een straal van een kilometer Domino's pizza, een dure chinees, een goedkopere chinees, een chinese snackbar, een 'gewone' snackbar, een italiaanse ijssalon, een griekse ijssalon en een stuk of 20 shoarmatenten...
Gewoon een snackbar gerund door chinezen waar je dus ook terecht kan voor bami+ sate menu enzo...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen ireth ?
een snackbar die ook huge ass loempia's verkoopt gok ik :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen ireth ?
ahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef Ireth het volgende:
Gewoon een snackbar gerund door chinezen waar je dus ook terecht kan voor bami+ sate menu enzo...
die heb ik ook in de buurt zitten... heerlijke combi's ..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een snackbar gerund door chinezen waar je dus ook terecht kan voor bami+ sate menu enzo...
Als het bezorg is maakt die 1,2 km ook niet meer uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind net ook een shoarma zaak in de wijk en ik bedacht me dat we hier 4 5 snackbars hebben :p
Maargoed het is anderhalve kilometer naar de binnenstad. Daar is nog meer keuze :p
En de nieuwe ebbingestraat is de place to be voor afhaal en bezorg. Dat is 1,2 km :p
naja ik had t zelf over een straal binnen een km :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het bezorg is maakt die 1,2 km ook niet meer uit.
ok ok ok... jij wint..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind net ook een shoarma zaak in de wijk en ik bedacht me dat we hier 4 5 snackbars hebben :p
Maargoed het is anderhalve kilometer naar de binnenstad. Daar is nog meer keuze :p
En de nieuwe ebbingestraat is de place to be voor afhaal en bezorg. Dat is 1,2 km :p
Nee hoor ik ben alweer 20 minuten online, net wel :/ raar!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ok ok ok... jij wint..
msn weer uit??
woowquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee hoor ik ben alweer 20 minuten online, net wel :/ raar!
heel vaag...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alweer 20 minuten online, net wel :/ raar!
heb net mijn cappu op.. lijkt me niet verstandig nog 1 te nemen... dan slaap ik vanavond nietquote:
wijntje dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb net mijn cappu op.. lijkt me niet verstandig nog 1 te nemen... dan slaap ik vanavond niet
* dolfina-chica drinkt zelden..quote:
venijn is het woord :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica drinkt zelden..
als dolfie wiskey drinkt is dolfie blij..
drinkt dolfie wijn, gaat het niet goed...
quote:
oooe lekker!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef espri het volgende:
ah maar dat heb ik ook hoor maar oke, je krijgt vandaag ranja met een rietje van me, oke?
je was te laatquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oooe lekker!!!
laat maar... te veel info
dat vind ik nog niet zo erg...quote:
wij drinken ook wel, alleen dan zonder alcohol hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef espri het volgende:
[..]
nou ja zeg...... zit ik in mn uppie te drinken
och, ik wil niemand aan de drank helpen hoor maar als jij een bailey wil, zou ik zeggen neem er dan 1quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wij drinken ook wel, alleen dan zonder alcohol haha
Of moet ik zo maar aan de baileys speciaal voor jou Espri
paarsquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef espri het volgende:
wil je ook een parapluutje aan je glas? ik heb gele, rode en paarse
die is gaaf ja!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef JK1982 het volgende:
Aaawwhhh.. Zo op Net 5, Marley & Me..
Mooie/komische film..
Oh ja, hoi!
erg is dat he...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
wij kijken So you think you can danceHeeft M opgezet.
En ik kijk straks Boer zoekt vrouw terug. Ik hoop dat ze dan niet weer zo achterlijk zijn om de aflvering al te verklappen in de titel. Zoals vorige week, toen vermelden ze al wie er bij Boer Willem uit ging in die aflevering.
Vond hem echt goed, had ik in het begin van de film nog niet verwacht..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die is gaaf ja!!!
heb hem hier liggen
Hier is het droog hoorquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vond hem echt goed, had ik in het begin van de film nog niet verwacht..
[..]
Hier is het droog hoor
geen idee, was er ook niet erg veel, iets met drukte op het werk ofzo...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry, flauw.. Ik weet het..
Alles ok hier, heb ik nog wat gemist de afgelopen dag(en)?
2 topics met geklier...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry, flauw.. Ik weet het..
Alles ok hier, heb ik nog wat gemist de afgelopen dag(en)?
Je vergeet twee bans...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
2 topics met geklier...
paar waarschuwingen...
/einde samenvatting
afschieten! Ik begin dr een petitie tegen!quote:
petitie tegen afschieten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
afschieten! Ik begin dr een petitie tegen!
tegen de clou weggeven in de titel. Al is dat niet helemaal de juiste benamingquote:
Als je de moeite niet neemt om terug te lezen is het niet belangrijk genoeg voor je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja goed, ik ga het ook niet allemaal teruglezen in ieder geval.. Er was dus een beetje gedoe, ok..
Morgen weer werken..
Ik ook weer. Heb gelukkig geen hekel aan m'n werkquote:
ik ook morgen weer werken...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik ook weer. Heb gelukkig geen hekel aan m'n werk
Ja, ik weet dat je er een knipoog bij zet, maarre.. ik snap de toegevoegde waarde van jouw opmerking niet zo goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je de moeite niet neemt om terug te lezen is het niet belangrijk genoeg voor je.
Een samenvatting rakelt dingen alleen maar op dus niet nodig.
owquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ook morgen weer werken...
met mijn nieuwe vest
Samenvatting stond er niet in je post maar goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je er een knipoog bij zet, maarre.. ik snap de toegevoegde waarde van jouw opmerking niet zo goed.
Ik heb zelf toch al een samenvatting in m'n post staan? (Er was dus een beetje gedoe, ok..)
Daarmee was de kous voor mij al af..
nee, ik ga hem dragen zodat ik het niet koud krijgquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ow
je neemt hem mee en laat hem daar zien...
lol
waar moet je dan werken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik ga hem dragen zodat ik het niet koud krijg
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef espri het volgende:
ik ga op bed een filmpje kijken, fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks
Wohlzurusten!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef espri het volgende:
ik ga op bed een filmpje kijken, fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks
buiten...quote:
ah dan is t wel handig idd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buiten...
en in de kas..
tussen bloemen en planten
nee, ik werk niet in een kdv..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan is t wel handig idd.
omdat ik dacht dat je met kids werkte in een kdv ofzo. vond al zo raar dat t dan koud zou zijn
ah k. wel lekker afwisselend lijkt me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik werk niet in een kdv..
ik doe 2 dingen:
de bloemen en planten
en ik begeleid kinderen met beperkingen..
bij de bloemen en planten werken mensen zowel "normaal" als met diagnose
bestaat dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 ook nog steeds eens op zoek moet gaan naar ander (lees: leuk) werk..
gelukkig wel!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. wel lekker afwisselend lijkt me.
hahahahahahahahaquote:
Ja, dat bestaat. ik doe zulks werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |