fixedquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik zie een erg langzaam oud mannetje achter z'n pc voor me.
* cvboer zoekt ook dekking
hoef niet te komen, ben er alquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske schupt d-c voorzichtig onder haar kontje *proest*
jij komt nog wel
check the song....quote:
hahahahaha... die is ook goed!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:18 schreef espri het volgende:
tsssss ik zat dus nog te wachten in de oude....
heeuul zoet...quote:
tsk tskquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha... die is ook goed!!
[..]
heeuul zoet...
beste wraakactie moet er dan aankomen..
* dolfina-chica begint te kwijlen...
zoo borsten zijn nat
domino's of de lokale pizza/shoarma boer ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wacht gewoon op de bezorgdienst :p
toch niet dezelfde als CVboer heeft hequote:
We wonen niet eens bij elkaar in de buurt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
toch niet dezelfde als CVboer heeft he
Nee die van mij komt uit de stad ik vermoed dat die van cvboer tig aantal km's verderop zit :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
toch niet dezelfde als CVboer heeft he
Vanaf jou gezien wel, ik woon er naast. Kan zo vanuit de woonkamer naar binnen kijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee die van mij komt uit de stad ik vermoed dat die van cvboer tig aantal km's verderop zit :p
Ja dat bedoel ik :p ik kom hier eerst 3 snackbars tegen en daarna 2 pizzaria's gok ik :p maarja dat is allemaal nog binnen een km :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vanaf jou gezien wel, ik woon er naast. Kan zo vanuit de woonkamer naar binnen kijken.
Denk dat er een metertje of 4 tussen zit.
Dan woon jij ook niet verkeerd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik :p ik kom hier eerst 3 snackbars tegen en daarna 2 pizzaria's gok ik :p maarja dat is allemaal nog binnen een km :p
nix mis met hypotheekquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska heeft een hypotheek :p maar qua locatie valt het allemaal best mee gok ik.
wat moet ik me daarbij voorstellen ireth ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben hier in een straal van een kilometer Domino's pizza, een dure chinees, een goedkopere chinees, een chinese snackbar, een 'gewone' snackbar, een italiaanse ijssalon, een griekse ijssalon en een stuk of 20 shoarmatenten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |