Gewoon een snackbar gerund door chinezen waar je dus ook terecht kan voor bami+ sate menu enzo...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen ireth ?
een snackbar die ook huge ass loempia's verkoopt gok ik :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen ireth ?
ahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef Ireth het volgende:
Gewoon een snackbar gerund door chinezen waar je dus ook terecht kan voor bami+ sate menu enzo...
die heb ik ook in de buurt zitten... heerlijke combi's ..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een snackbar gerund door chinezen waar je dus ook terecht kan voor bami+ sate menu enzo...
Als het bezorg is maakt die 1,2 km ook niet meer uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind net ook een shoarma zaak in de wijk en ik bedacht me dat we hier 4 5 snackbars hebben :p
Maargoed het is anderhalve kilometer naar de binnenstad. Daar is nog meer keuze :p
En de nieuwe ebbingestraat is de place to be voor afhaal en bezorg. Dat is 1,2 km :p
naja ik had t zelf over een straal binnen een km :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het bezorg is maakt die 1,2 km ook niet meer uit.
ok ok ok... jij wint..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind net ook een shoarma zaak in de wijk en ik bedacht me dat we hier 4 5 snackbars hebben :p
Maargoed het is anderhalve kilometer naar de binnenstad. Daar is nog meer keuze :p
En de nieuwe ebbingestraat is de place to be voor afhaal en bezorg. Dat is 1,2 km :p
Nee hoor ik ben alweer 20 minuten online, net wel :/ raar!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ok ok ok... jij wint..
msn weer uit??
woowquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nee hoor ik ben alweer 20 minuten online, net wel :/ raar!
heel vaag...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alweer 20 minuten online, net wel :/ raar!
heb net mijn cappu op.. lijkt me niet verstandig nog 1 te nemen... dan slaap ik vanavond nietquote:
wijntje dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb net mijn cappu op.. lijkt me niet verstandig nog 1 te nemen... dan slaap ik vanavond niet
* dolfina-chica drinkt zelden..quote:
venijn is het woord :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica drinkt zelden..
als dolfie wiskey drinkt is dolfie blij..
drinkt dolfie wijn, gaat het niet goed...
quote:
oooe lekker!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef espri het volgende:
ah maar dat heb ik ook hoor maar oke, je krijgt vandaag ranja met een rietje van me, oke?
je was te laatquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oooe lekker!!!
laat maar... te veel info
dat vind ik nog niet zo erg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |