Graag gedaanquote:
Voor jou ook. Anders had je natuurlijk geen mooie bedacht.quote:
Jawel, maar die zou dan geen betrekking hebben op Wesleyquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor jou ook. Anders had je natuurlijk geen mooie bedacht.
Die sowieso een plofkop heeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar die zou dan geen betrekking hebben op Wesley
Dat treft, want hij heeft ook een plofkip dus binnenkortquote:
Wat? Is het zwanger? Krijgen we een kabouter erbij?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat treft, want hij heeft ook een plofkip dus binnenkort
Nee, maar hij zal toch wel dik worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat? Is het zwanger? Krijgen we een kabouter erbij?
Ongetwijfeld..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal toch wel dik worden.
Was het maar zo'n feest.. al vanaf half 8 wakkerquote:
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtfquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. al vanaf half 8 wakker
Wait, whud?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtf
Vandaar dat ik nu pas wakker ben
hellow..!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah sommige mensen moeten nodig eens voor een auto lopen oid
Is niet een ex.. maar een oude buurman van me van een ander complex waar ik ooit woonde. Wat het even nog naarder maaktquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hellow..!!
mja, ik had ook zon ex, was toch wel heeeeeeeeeeel erg blij dat hij verhuiste naar heel erg ver weg
gatver, idd.... dan weet je dat je hem dagelijks tegen gaat komen... Hoe heeft jij je nieuwe huis kunnen vinden??quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet een ex.. maar een oude buurman van me van een ander complex waar ik ooit woonde. Wat het even nog naarder maakt
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver, idd.... dan weet je dat je hem dagelijks tegen gaat komen... Hoe heeft jij je nieuwe huis kunnen vinden??
wat een griezelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...![]()
Dus hij weet waar mn huis woontGelukkig weet ik dat hij hier niet binnen kan komen tenzij ik sloppy ben.. maar wel dat ik voorlopig maar een mesje mee moet nemen als ik de deur uitga
Erm, heb je politie ingelicht voor de zekerheid?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...![]()
Dus hij weet waar mn huis woontGelukkig weet ik dat hij hier niet binnen kan komen tenzij ik sloppy ben.. maar wel dat ik voorlopig maar een mesje mee moet nemen als ik de deur uitga
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Om je vrouwelijke kant te laten zien, Evie:quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.
Die is wel geil hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om je vrouwelijke kant te laten zien, Evie:
[ afbeelding ]
kill billquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een idioot?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtf
Vandaar dat ik nu pas wakker ben
Ga ik zo toch maar even bellen en melding maken denk ik..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm, heb je politie ingelicht voor de zekerheid?
quote:
Melding maken zou ik sowieso doen.. Sta je alleen maar sterker mee wil je ooit een contact/straatverbod regelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga ik zo toch maar even bellen en melding maken denk ik..
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je wat ik straks las? dat barb's meisje een heul grote tattoo wil. en hij keek niet blij, begrijp jij dat nou?quote:
Nee. Ik zou als ik Barb was gewoon die inkt betalen. Ik moet ook nog zo'n vent regelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je wat ik straks las? dat barb's meisje een heul grote tattoo wil. en hij keek niet blij, begrijp jij dat nou?
Dat is niet te begrijpen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je wat ik straks las? dat barb's meisje een heul grote tattoo wil. en hij keek niet blij, begrijp jij dat nou?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
speaking of which..?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik zou als ik Barb was gewoon die inkt betalen. Ik moet ook nog zo'n vent regelen.
Alles went, behalve een vent!quote:
Zoiets als dit dus:quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet te begrijpen!
Barbs leg eens uit!
GEIL!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Maar ik heb nergens gezegd dat ik het niet wil hebben of niet mooi vind of zo, tis alleen nogal....groot
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel jaquote:
Jawel, maar of ze zulke kwaliteit af kunnen leveren.... Ze is het nu aan het uitzoeken, misschien gaat ze ervoor naar de UK.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
nice, had ik maar zoveel geld.
zijn er wel goede artists op malta eigenlijk?
wat?quote:
duur grapje dan, aangezien je voor zulke formaten meerdere sessies nodig hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel jaMoet alleen even wennen
[..]
Jawel, maar of ze zulke kwaliteit af kunnen leveren.... Ze is het nu aan het uitzoeken, misschien gaat ze ervoor naar de UK.
Ah.. ik heb daar ''vanmorgen even koffie gedronken'' ... volgens zijn dochtertjequote:
Ze kan nog even sparen, want ze wilt eerst een ontwerp laten maken. Haar zus doet de kunstacademie, en is goed in just dit soort Japanse ontwerpen. Maar ze werkt niet zo snelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
duur grapje dan, aangezien je voor zulke formaten meerdere sessies nodig hebt.
uhm.. er is wel vooruitgang. We hebben nu elkaars telefoonnummerquote:
Hier zit iets ander achter, lijkt mequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah.. ik heb daar ''vanmorgen even koffie gedronken'' ... volgens zijn dochtertje
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zit iets ander achter, lijkt me
oh. dan vraag ik het over 5 jaar nog eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kan nog even sparen, want ze wilt eerst een ontwerp laten maken. Haar zus doet de kunstacademie, en is goed in just dit soort Japanse ontwerpen. Maar ze werkt niet zo snel
waarom? even naar beneden roepen kan ook toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. er is wel vooruitgang. We hebben nu elkaars telefoonnummer
"psssssttt BUURMAN slaapt je dochtertje al!!!!!!"quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? even naar beneden roepen kan ook toch?
Hij woont daar niet, zijn zus woont daarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? even naar beneden roepen kan ook toch?
ik denk dat ze wat anders roepen dan, snarfje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"psssssttt BUURMAN slaapt je dochtertje al!!!!!!"
* nu niet meer....
oh ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij woont daar niet, zijn zus woont daar
neem aan dat t handig is wanneer t dochtertje eerst slaaptquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze wat anders roepen dan, snarfje.
Alleen toen wist you know who het vanmorgen even te verpesten door me een appje te sturen waar ik niet op zat te wachten..quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neem aan dat t handig is wanneer t dochtertje eerst slaapten je niet uit t raam gaat roepen of hij al een teveel aan zaad heeft opgebouwd?
Lijkt me verstandigquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. dan vraag ik het over 5 jaar nog eens.
I don´t know who....quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen toen wist you know who het vanmorgen even te verpesten door me een appje te sturen waar ik niet op zat te wachten..
de vorige zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
[..]
I don´t know who....
ik zei toch dat het een sukkel is. of bedoel je die niet? jawel toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen toen wist you know who het vanmorgen even te verpesten door me een appje te sturen waar ik niet op zat te wachten..
Jawel. dus ik heb niet gereageerd.. ik weet niet wat ie wil bereiken, maar dit helpt m niet zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei toch dat het een sukkel is. of bedoel je die niet? jawel toch?
wat een praat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neem aan dat t handig is wanneer t dochtertje eerst slaapten je niet uit t raam gaat roepen of hij al een teveel aan zaad heeft opgebouwd?
Ik dacht dat je "de vorige" altijd als een kadaver weg liet rotten, ingemetseld in een muur van je huis? Dat was toch de reden dat je zoveel verhuisd bent de laatste tijd?quote:
block m dan. en volgende keer gewoon meteen naar mij luisteren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel. dus ik heb niet gereageerd.. ik weet niet wat ie wil bereiken, maar dit helpt m niet zeg maar
Apart wapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
Misschien is het handig voor Evie om deze "hamer" in haar nabijheid te hebben.
[ afbeelding ]
ghehehe dat was vroeger idd smerig.... sinaasappelsap drinken na het tandenpoetsenquote:
En een bijlquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is geen wapen hè, het is een hamer en blikopener
Ja, maar de muren raakten op..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je "de vorige" altijd als een kadaver weg liet rotten, ingemetseld in een muur van je huis? Dat was toch de reden dat je zoveel verhuisd bent de laatste tijd?
nee, ik reageer gewoon niet. Uiteindelijk moet ik toch een keer contact opnemen over mn sleutels..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
block m dan. en volgende keer gewoon meteen naar mij luisteren.
stuur een app of hij ze even aangetekend wil versturen. opgelost.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik reageer gewoon niet. Uiteindelijk moet ik toch een keer contact opnemen over mn sleutels..
De deceptiequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar de muren raakten op..
nee, zo ben ik niet.. dat weet je ook welquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
stuur een app of hij ze even aangetekend wil versturen. opgelost.
Ja, erg jammer welquote:
of je maakt een statement en je laat the man downstairs je sleutel even ophalen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, zo ben ik niet.. dat weet je ook wel
of hem lekker die sleutel laten houden en zelf een ander slot nemen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik denk niet echt dat dat een oplossing is.. H. is niet bepaald een rustig persoon
Het kan soms zo makkelijk zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of hem lekker die sleutel laten houden en zelf een ander slot nemen?
Ik denk niet dat ie met die sleutel zomaar binnen komt vallen.. dat is het probleem niet. Maar de sleutel van de centrale deur is niet bepaald goedkoop zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of hem lekker die sleutel laten houden en zelf een ander slot nemen?
thus the statement.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik denk niet echt dat dat een oplossing is.. H. is niet bepaald een rustig persoon
Mja, je weet hoe ik ben hequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
thus the statement.
anyway. supermarkt. adiosss!
Mag ik die voor mn verjaardag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
Misschien is het handig voor Evie om deze "hamer" in haar nabijheid te hebben.
[ afbeelding ]
Zo laat ging ik ongeveer slapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat ik zo een dutje ga doen.. opstaan om 7.30 op een zondag is toch gewoon tegen mijn geloof in eigenlijk..
ik heb idd ook niet veel geslapen, en had me nog zo voorgenomen om de bovenverdieping even goed schoon te maken en met de honden naar t strand te gaan.... maar ben gewoon beetje lui vandaagquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo laat ging ik ongeveer slapen
Ik ben nog maar een half uurtje wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb idd ook niet veel geslapen, en had me nog zo voorgenomen om de bovenverdieping even goed schoon te maken en met de honden naar t strand te gaan.... maar ben gewoon beetje lui vandaag
oh das wel heel laat wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een half uurtje wakker
Had echt te veel slaaptekort aangemaakt de laatste weken
ja. ik niet superveel eerderquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo laat ging ik ongeveer slapen
Ik moet nog de was doen, de afwas, vuilnis buiten zetten, mn bed verschonen, de kattenbakken doen enzo.. maar ik heb even een fuck it all momentjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb idd ook niet veel geslapen, en had me nog zo voorgenomen om de bovenverdieping even goed schoon te maken en met de honden naar t strand te gaan.... maar ben gewoon beetje lui vandaag
Wat danquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. ik niet superveel eerder
[..]
Ik moet nog de was doen, de afwas, vuilnis buiten zetten, mn bed verschonen, de kattenbakken doen enzo.. maar ik heb even een fuck it all momentje
Niks. Ik ben gewoon lui en een weekje vakantie zorgt niet echt voor een goede nachtrustquote:
Je zou zeggen van welquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gewoon lui en een weekje vakantie zorgt niet echt voor een goede nachtrust
Er is aardig wat bier doorheen gegaan jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel
Elke dag zitten feesten jij
Ik ga in mijn vakantie juist rusten... maar of dat lukt...quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is aardig wat bier doorheen gegaan ja
Sja, soms lopen die dingen wat anders.. Ik wilde ook gewoon een weekje chillen.. maar ja.. gezelligheid enzo verpest datquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga in mijn vakantie juist rusten... maar of dat lukt...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel
Elke dag zitten feesten jij
Kloooooonquote:
Ik heb in mijn vakantie alleenmaar leren voor tentamens en bijbaantje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, soms lopen die dingen wat anders.. Ik wilde ook gewoon een weekje chillen.. maar ja.. gezelligheid enzo verpest dat
tentamens.. gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vakantie alleenmaar leren voor tentamens en bijbaantje.
Daarna een week tentamens en nog een weekje vrij
jij!quote:
Het zijn er maar 3 gelukkig, maar best veel theorie om te leren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tentamens.. gelukkig heb ik daar geen last van
Have fun babequote:
ROC.. ook daar geen last meer van gelukkigquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn er maar 3 gelukkig, maar best veel theorie om te leren.
Ik vind het een hele verademing na 4 jaar ROC
Competentiegericht leren is echt bagger 1e klas. Nu op HBO gewoon boeken en tentamens. Heerlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ROC.. ook daar geen last meer van gelukkig
Wel wat beter dan eerstquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Kapoentje!
Hoe gaat 't?
Alleen maar goed!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel wat beter dan eerst
Middag Kimberliedjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Ook maar eens enigzins wakker geworden.
Ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen maar goed!
Ik ben gewoon pas sinds 4u op
Hele dag al weg
Neu, tis ten slotte toch een zondagquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar niet zo'n ramp
Straks is 't alweer donkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoi
Tis alweer bijna avond joh
Precies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neu, tis ten slotte toch een zondag
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
blehg.. heb paar weken terug mn muur gedeeltelijk donkerpaars geverft, maar ben t zooooo zat.... binnenkort maar weer alls (met een paar lagen) wittenlekker zonde van de tijd
blehg.. heb paar weken terug mn muur gedeeltelijk donkerpaars geverft, maar ben t zooooo zat.... binnenkort maar weer alls (met een paar lagen) wittenlekker zonde van de tijd
Alles lekker asprientjes-wit!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
ja, alles moet eerst egaal wit, daarna ga ik weer creatief bezig met grijs... denk dat dat me meer aanspreekt (hoop ik, anders sta ik over 2 maanden WEER met een pot witsel in mn huiskamer)quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles lekker asprientjes-wit!
Ik ben sowieso een avondmens dis dat t donker is vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks is 't alweer donker
En volgende week gaat de wintertijd weer in
aaaahwquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Kimberliedje het volgende:
Ohh ik voel me gemeen.. Een goede vriend van me zag me wel zitten maar ik hem totaal niet. En nou had ik recht voor z'n neus met een gezamenlijke vriend (met benefits) gekust. Volgensmij issie nu verdrietig
Wel een hoop analoge danwel digitale photoshop gebruikt zo te zien.quote:
ik had dan in elk geval die gevulde wasmand weggewerkt ::Pquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een hoop analoge danwel digitale photoshop gebruikt zo te zien.
Hmm nu je het zegt jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
Een gezamenlijke vriend met benefits, dat klinkt raar
Wat een kritiek weer zeg....quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een hoop analoge danwel digitale photoshop gebruikt zo te zien.
Kansloos geval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Kimberliedje het volgende:
Ohh ik voel me gemeen.. Een goede vriend van me zag me wel zitten maar ik hem totaal niet. En nou had ik recht voor z'n neus met een gezamenlijke vriend (met benefits) gekust. Volgensmij issie nu verdrietig
Hoerquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Kimberliedje het volgende:
Ja, want ik ben benieuwd hoe de tattoo eruit ziet als ze de blaadjes niet vaaggeveegd hebben.quote:
ooh t was perongeluk... mja dan kun je dr weinig aan doen, wel een rot situatiequote:Op zondag 21 oktober 2012 17:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat ie daar stond eigenlijk..
Kaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al kaal?
Hopelijk waait t over oid.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooh t was perongeluk... mja dan kun je dr weinig aan doen, wel een rot situatie
Ik hoop het niet. Hoop dat je iedereen kwijt raakt.quote:
Deze opbeurende woorden doen me zeer goed. Kuch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Hoop dat je iedereen kwijt raakt.
You need more?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Deze opbeurende woorden doen me zeer goed. Kuch.
nou ja...?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe es lief tegen haarquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.quote:
Jammer.quote:
Jij moet je ook niet aanstellen.quote:
Nee, ik ben juist heel vrolijk en loop maar wat te kloten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joysa, met je verkeerde been uit bed gestapt?
Hoi. Ja & ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Joysa!
Alles goed?
Lekker in je vel?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
Dit topic is zo saai dat alle kleine beetjes helpen.
Ze heeft tieten. Dat is genoegquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heb jij dan ooit toegevoegd aan fok he
Ik zal niet ontkennen dat die er echt wel mogen zijnquote:
Sinds die hier niet meer gepost mogen worden hebben tieten geen toegevoegde waarde meer hier.quote:
Heb je myraela wel eens gezien, die heeft wel een stel meloenen oh boh bohquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds die hier niet meer gepost mogen worden hebben tieten geen toegevoegde waarde meer hier.
Dus nu moet ik 'Hey Arnold' tegen je zeggen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn naamgenoot heeft zo'n kop
[ afbeelding ]
Zeg Benzin, game je wel eens?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus nu moet ik 'Hey Arnold' tegen je zeggen?
Nee, ik heb myraela nooit gezien. En hier in dit topic heb je niks aan geweldige tetters, want je mag ze niet posten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je myraela wel eens gezien, die heeft wel een stel meloenen oh boh boh
Mag je van mij doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus nu moet ik 'Hey Arnold' tegen je zeggen?
Je kan wel gewoon foto's zonder blote tetten kijken tochquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik heb myraela nooit gezien. En hier in dit topic heb je niks aan geweldige tetters, want je mag ze niet posten.
Ja, maar ja... Dat is als Coca Cola light....quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon foto's zonder blote tetten kijken toch
Gelukkig worden de dagen snel weer langer, das m'n houvastquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hij moet nog beginnen! Span de veters maar aan!
Zo nu en dan. Ik heb helaas niet echt veel tijd over om dat veel te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Benzin, game je wel eens?
Zomaar een vraagje
Ik doe vooral shooters en RTSquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Ik heb helaas niet echt veel tijd over om dat veel te doen.
Ik speel op het moment het meeste Minecraft, Tropico 4 en Capitalism Lab. Ik ben ook groot van van de hele GTA-serie.
Ik speelde ooit graag Age of Empires 2 multiplayer, maar de meeste RTS'en vind ik veel minder prettig spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe vooral shooters en RTS
Heb trouwens ook wel Port Royale 3 een beetje online gespeeld, dat spel is wel geinig
Ik moest veel van die spellen gewoon opzoekenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik speelde ooit graag Age of Empires 2 multiplayer, maar de meeste RTS'en vind ik veel minder prettig spelen.
Shooters vind ik nooit super leuk, hoewel ik op een geven moment RTCW: Enemy Territory helemaal stukgespeeld heb,
Ben op het moment heel af en toe wat aan het schieten in PAYDAY The Heist.
Dat is de opvolger van Enemy Territory. Maar ik vind de futuristische setting minder leuk en ik vond het toen leuk om met klasgenoten samen te spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest veel van die spellen gewoon opzoeken
Spellen die ik de laatste tijd gedaan heb zijn:
-ET:QW
Enemy territory heb ik echt kapot gespeeld.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is de opvolger van Enemy Territory. Maar ik vind de futuristische setting minder leuk en ik vond het toen leuk om met klasgenoten samen te spelen.
Ik game ook niet zo veel meer, maar ga soms nog wel een nachtje doorhalen. Online gamen met een vriend op skype is vet!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik game nauwelijks meer, ik moet gewoon de nieuwe hitman, dan kan ik weer aan de slag
Ik vind de futuristische setting juist een pluspuntquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is de opvolger van Enemy Territory. Maar ik vind de futuristische setting minder leuk en ik vond het toen leuk om met klasgenoten samen te spelen.
Heb dinsdag wel weer een gameavond met fokkers. Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik game ook niet zo veel meer, maar ga soms nog wel een nachtje doorhalen. Online gamen met een vriend op skype is vet!
[..]
Ik vind de futuristische setting juist een pluspunt
Al dat realistische gedoe boeit me niet zo
Ik had hem ooit voor ¤10 gehaald en samen met een vriend uitgeprobeerd. Was wel geinig, vooral dat vliegdingquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Enemy territory heb ik echt kapot gespeeld.
Zelfs nu ondanks de verouderde graphics is het een tof spel.
Serieus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb dinsdag wel weer een gameavond met fokkers. Dat is echt fantastisch.
Ik bedoelde de originele ET.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had hem ooit voor ¤10 gehaald en samen met een vriend uitgeprobeerd. Was wel geinig, vooral dat vliegding
Werd wel snel uit de lucht gehaald, maar vliegen in ET:QW is ieg een stuk makkelijker dan in BF2(142)
Ik probeerde het laatst, maar ik krijg het spel niet aan de gang, ik kan geen online spellen joinenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Enemy territory heb ik echt kapot gespeeld.
Zelfs nu ondanks de verouderde graphics is het een tof spel.
Gedeeld plezier is dubbel plezierquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus?
Lijkt me idd fantastisch, is altijd lachen
Punkbuster?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeerde het laatst, maar ik krijg het spel niet aan de gang, ik kan geen online spellen joinen
Ik krijg hem ook niet aan de gang hier, maar mijn broertje heeft hem wel draaiend, dus speel daar nog weleens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeerde het laatst, maar ik krijg het spel niet aan de gang, ik kan geen online spellen joinen
Ik wist niet eens dat er een oudere versie was van Quake Warsquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de originele ET.
Quake Wars heb ik nooit gespeeld.
Nee, maar voor quake wars had je RTCW:Enemy Territoryquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een oudere versie was van Quake Wars
Punkbuster heeft sowieso de support voor ET stopgezet, dus als je de installer downloadt dan zit er een extra programma bij die zonder punkbuster toch een GUID kan maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Punkbuster?
Moet je maar niet hacken
Moet je googlenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Punkbuster heeft sowieso de support voor ET stopgezet, dus als je de installer downloadt dan zit er een extra programma bij die zonder punkbuster toch een GUID kan maken.
Maar ik krijg een fout dat mijn gameresources de verkeerde versie zijn ;o
quote:
Zelf pizza makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:28 schreef Kimberliedje het volgende:
Avondeten binnen, euroshopper pizza is een afrader.
Die 4% vakantiegeld uitgeven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vakantie wat moet je er mee
Op het strand liggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat wel ja.. Wat tevens betekend dat ik over twee weken elke zaterdag stage heb. Van 8 tot 6quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij hebt het net gehad waarschijnlijk.
Ik ben best toe aan een paar jaar vakantie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe komt dat zo. Werk je dan al fulltime?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben best toe aan een paar jaar vakantie.
Ja. Ik ben 5 dagen per week zoet tegenwoordigquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo. Werk je dan al fulltime?
Oooh, wat goed!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben 5 dagen per week zoet tegenwoordig
Mwaah, moet zeggen dat ik het niet echt zo naar mijn zin heb als ik van tevoren had verwacht toen ik het aanbod aannam en ik zit er in principe minimaal 2 jaar aan vast.quote:
een 2 jarig contract...!! Boffert, de meeste mensen zitten nagels te kauwen omdat ze niet weten of hun contract verlengt gaat worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, moet zeggen dat ik het niet echt zo naar mijn zin heb als ik van tevoren had verwacht toen ik het aanbod aannam en ik zit er in principe minimaal 2 jaar aan vast.
Ik zit in de goede branche. Ik krijg gemiddeld een keer of 3 per maand een aanbod via LinkedIn en voor zover ik weet heeft niemand die dezelfde studie heeft gedaan problemen (gehad) om aan werk te komen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een 2 jarig contract...!! Boffert, de meeste mensen zitten nagels te kauwen omdat ze niet weten of hun contract verlengt gaat worden.
Branche helpt, kennis, ervaring en netwerk ook. Ik zit in een branche waar veel bezuinigd wordt op dit moment, maar wordt regelmatig gevraagd voor werk en projecten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
Ik zit in de goede branche. Ik krijg gemiddeld een keer of 3 per maand een aanbod via LinkedIn en voor zover ik weet heeft niemand die dezelfde studie heeft gedaan problemen (gehad) om aan werk te komen.
Proost enzo!quote:
Alcoholhoudende dranken!quote:
Netwerk heb ik niet echt, maar genoeg kennis wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Branche helpt, kennis, ervaring en netwerk ook. Ik zit in een branche waar veel bezuinigd wordt op dit moment, maar wordt regelmatig gevraagd voor werk en projecten.
Uiteraard heeft niemand wat aan jouw kennis als ze niet weten dat jij die hebt of als ze niet weten hoe ze daar kunnen komen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Netwerk heb ik niet echt, maar genoeg kennis wel.
Jij woont in Polen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hier in t dorp draait de brouwerij 24/7 hoor
Wehehe hangt er nu een bierlucht om de brouwerij heen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee, ik woon 5min afstand van de Dommelsche Bierbrouwerij
Dat ruik je niet, mits de wind verkeerd staat. En dat stinkt, verre van een bierlucht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe hangt er nu een bierlucht om de brouwerij heen?
De hop ruik je dan, of het gistings procesquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat ruik je niet, mits de wind verkeerd staat. En dat stinkt, verre van een bierlucht.
Dan draag ik liever de naam Dommelsch dan veevoeierquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De hop ruik je dan, of het gistings proces
Bij ons heb je de veevoeder fabriek
Ja hoor, gisteren wat gezelschapsspellen op de kop getikt, vandaag kastje van mijn zwager verplaatstquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan draag ik liever de naam Dommelsch dan veevoeier
Leuk weekend gehad trouwens?
Ik ben na jaren van de een op de andere dag gestopt sinds kortquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
ik ben na anderhalf jaar gewoon weer nagels aan het bijten
Gisteren een leuke verjaardag gehad en daarna uit geweest. Manvolk is stiekem leuker gezelschap als vrouwvolkquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren wat gezelschapsspellen op de kop getikt, vandaag kastje van mijn zwager verplaatst
Jij nog iets gedaan?
In welk opzicht bedoel je dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gisteren een leuke verjaardag gehad en daarna uit geweest. Manvolk is stiekem leuker gezelschap als vrouwvolk
Over het algemeen gezien.. Daarnaast staan ze er altijd op een drankje te halen en heb ik er vaak veel meer plezier meequote:
Drankjes halen is wel handig jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien.. Daarnaast staan ze er altijd op een drankje te halen en heb ik er vaak veel meer plezier mee
Mannen halen drank in de hoop op sex hequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien.. Daarnaast staan ze er altijd op een drankje te halen en heb ik er vaak veel meer plezier mee
Wahahah jij neemt af en toe een teug terwijl zij het ene na het andere glas heffenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En ik was de enige zonder de kater. Dachten dat ze mij dr ff uit zouden drinken.
Das er maar eentje waar dat bij werkt, en die hoeft me geen drankjes te brengen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen halen drank in de hoop op sex he![]()
Eerder andersomquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahah jij neemt af en toe een teug terwijl zij het ene na het andere glas heffen
Eh hoezo zuip je ze eruit dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Eerder andersom![]()
Halverwege de avond lag ik er al 4 voor.
Successs!! En dan daarna gauw echt verhuizen grmbl.. ben het hier een beetje zatquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef PeuRac het volgende:
ik ben weer begonnen omdat ik zenuwachtig ben, dinsdag hoor ik of ik een nieuwe baan heb of niet.
Om het tegendeel te bewijzen en omdat dat ook aan het soort volk lag.. Eens in de zoveel tijd moet dat kunnenquote:
Ik bedoel, hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Om het tegendeel te bewijzen en omdat dat ook aan het soort volk lag.. Eens in de zoveel tijd moet dat kunnen
Fles of flesje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Stevig doordrinken uit een glas en niet een fles.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Successs!! En dan daarna gauw echt verhuizen grmbl.. ben het hier een beetje zat
Een bierflesje zit toch meer in?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is like 33cl he. Wat drink jij?
Alleen als het Grolsch is, anders 0,3 bij Jup 0,25quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat is like 33cl he. Wat drink jij?
Het was Juup in dit geval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het Grolsch is, anders 0,3 bij Jup 0,25
Zit meer in ja, het alcoholpercentage valt daarentegen wel meequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Een bierflesje zit toch meer in?
Ik drink vooral mixdrankjes. Anders bier.
Heerlijk bier, niet zo lekker als HJ, maar perfect op een zonnige dag.quote:
Prima te drinken. Net als Dommelsch en HJ. Al heb ik liefst een Bavaria van de tapquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk bier, niet zo lekker als HJ, maar perfect op een zonnige dag.
Bavaria? Ga je mond spoelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Prima te drinken. Net als Dommelsch en HJ. Al heb ik liefst een Bavaris van de tap
Scheelt niet veel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat slootwater van een Heineken
mmm weet het even niet meer?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]Wat mij betreft kan t al snel hoor. Heb je nog nagedacht over wat ik laatst aan de telefoon zei?
Trustenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm weet het even niet meer?![]()
Maar ik moet gaan slapen dus ben weg:*truste peepz.
Trustequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm weet het even niet meer?![]()
Maar ik moet gaan slapen dus ben weg:*truste peepz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |