Graag gedaanquote:
Voor jou ook. Anders had je natuurlijk geen mooie bedacht.quote:
Jawel, maar die zou dan geen betrekking hebben op Wesleyquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor jou ook. Anders had je natuurlijk geen mooie bedacht.
Die sowieso een plofkop heeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar die zou dan geen betrekking hebben op Wesley
Dat treft, want hij heeft ook een plofkip dus binnenkortquote:
Wat? Is het zwanger? Krijgen we een kabouter erbij?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat treft, want hij heeft ook een plofkip dus binnenkort
Nee, maar hij zal toch wel dik worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat? Is het zwanger? Krijgen we een kabouter erbij?
Ongetwijfeld..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal toch wel dik worden.
Was het maar zo'n feest.. al vanaf half 8 wakkerquote:
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtfquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. al vanaf half 8 wakker
Wait, whud?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtf
Vandaar dat ik nu pas wakker ben
hellow..!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah sommige mensen moeten nodig eens voor een auto lopen oid
Is niet een ex.. maar een oude buurman van me van een ander complex waar ik ooit woonde. Wat het even nog naarder maaktquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hellow..!!
mja, ik had ook zon ex, was toch wel heeeeeeeeeeel erg blij dat hij verhuiste naar heel erg ver weg
gatver, idd.... dan weet je dat je hem dagelijks tegen gaat komen... Hoe heeft jij je nieuwe huis kunnen vinden??quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet een ex.. maar een oude buurman van me van een ander complex waar ik ooit woonde. Wat het even nog naarder maakt
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver, idd.... dan weet je dat je hem dagelijks tegen gaat komen... Hoe heeft jij je nieuwe huis kunnen vinden??
wat een griezelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...![]()
Dus hij weet waar mn huis woontGelukkig weet ik dat hij hier niet binnen kan komen tenzij ik sloppy ben.. maar wel dat ik voorlopig maar een mesje mee moet nemen als ik de deur uitga
Erm, heb je politie ingelicht voor de zekerheid?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...![]()
Dus hij weet waar mn huis woontGelukkig weet ik dat hij hier niet binnen kan komen tenzij ik sloppy ben.. maar wel dat ik voorlopig maar een mesje mee moet nemen als ik de deur uitga
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Om je vrouwelijke kant te laten zien, Evie:quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.
Die is wel geil hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om je vrouwelijke kant te laten zien, Evie:
[ afbeelding ]
kill billquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een idioot?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtf
Vandaar dat ik nu pas wakker ben
Ga ik zo toch maar even bellen en melding maken denk ik..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm, heb je politie ingelicht voor de zekerheid?
quote:
Melding maken zou ik sowieso doen.. Sta je alleen maar sterker mee wil je ooit een contact/straatverbod regelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga ik zo toch maar even bellen en melding maken denk ik..
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weet je wat ik straks las? dat barb's meisje een heul grote tattoo wil. en hij keek niet blij, begrijp jij dat nou?quote:
Nee. Ik zou als ik Barb was gewoon die inkt betalen. Ik moet ook nog zo'n vent regelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je wat ik straks las? dat barb's meisje een heul grote tattoo wil. en hij keek niet blij, begrijp jij dat nou?
Dat is niet te begrijpen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
weet je wat ik straks las? dat barb's meisje een heul grote tattoo wil. en hij keek niet blij, begrijp jij dat nou?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
speaking of which..?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik zou als ik Barb was gewoon die inkt betalen. Ik moet ook nog zo'n vent regelen.
Alles went, behalve een vent!quote:
Zoiets als dit dus:quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet te begrijpen!
Barbs leg eens uit!
GEIL!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
Maar ik heb nergens gezegd dat ik het niet wil hebben of niet mooi vind of zo, tis alleen nogal....groot
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel jaquote:
Jawel, maar of ze zulke kwaliteit af kunnen leveren.... Ze is het nu aan het uitzoeken, misschien gaat ze ervoor naar de UK.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
nice, had ik maar zoveel geld.
zijn er wel goede artists op malta eigenlijk?
wat?quote:
duur grapje dan, aangezien je voor zulke formaten meerdere sessies nodig hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel jaMoet alleen even wennen
[..]
Jawel, maar of ze zulke kwaliteit af kunnen leveren.... Ze is het nu aan het uitzoeken, misschien gaat ze ervoor naar de UK.
Ah.. ik heb daar ''vanmorgen even koffie gedronken'' ... volgens zijn dochtertjequote:
Ze kan nog even sparen, want ze wilt eerst een ontwerp laten maken. Haar zus doet de kunstacademie, en is goed in just dit soort Japanse ontwerpen. Maar ze werkt niet zo snelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
duur grapje dan, aangezien je voor zulke formaten meerdere sessies nodig hebt.
uhm.. er is wel vooruitgang. We hebben nu elkaars telefoonnummerquote:
Hier zit iets ander achter, lijkt mequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah.. ik heb daar ''vanmorgen even koffie gedronken'' ... volgens zijn dochtertje
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zit iets ander achter, lijkt me
oh. dan vraag ik het over 5 jaar nog eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kan nog even sparen, want ze wilt eerst een ontwerp laten maken. Haar zus doet de kunstacademie, en is goed in just dit soort Japanse ontwerpen. Maar ze werkt niet zo snel
waarom? even naar beneden roepen kan ook toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. er is wel vooruitgang. We hebben nu elkaars telefoonnummer
"psssssttt BUURMAN slaapt je dochtertje al!!!!!!"quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? even naar beneden roepen kan ook toch?
Hij woont daar niet, zijn zus woont daarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? even naar beneden roepen kan ook toch?
ik denk dat ze wat anders roepen dan, snarfje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"psssssttt BUURMAN slaapt je dochtertje al!!!!!!"
* nu niet meer....
oh ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij woont daar niet, zijn zus woont daar
neem aan dat t handig is wanneer t dochtertje eerst slaaptquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze wat anders roepen dan, snarfje.
Alleen toen wist you know who het vanmorgen even te verpesten door me een appje te sturen waar ik niet op zat te wachten..quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neem aan dat t handig is wanneer t dochtertje eerst slaapten je niet uit t raam gaat roepen of hij al een teveel aan zaad heeft opgebouwd?
Lijkt me verstandigquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. dan vraag ik het over 5 jaar nog eens.
I don´t know who....quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen toen wist you know who het vanmorgen even te verpesten door me een appje te sturen waar ik niet op zat te wachten..
de vorige zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
[..]
I don´t know who....
ik zei toch dat het een sukkel is. of bedoel je die niet? jawel toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen toen wist you know who het vanmorgen even te verpesten door me een appje te sturen waar ik niet op zat te wachten..
Jawel. dus ik heb niet gereageerd.. ik weet niet wat ie wil bereiken, maar dit helpt m niet zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei toch dat het een sukkel is. of bedoel je die niet? jawel toch?
wat een praat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neem aan dat t handig is wanneer t dochtertje eerst slaapten je niet uit t raam gaat roepen of hij al een teveel aan zaad heeft opgebouwd?
Ik dacht dat je "de vorige" altijd als een kadaver weg liet rotten, ingemetseld in een muur van je huis? Dat was toch de reden dat je zoveel verhuisd bent de laatste tijd?quote:
block m dan. en volgende keer gewoon meteen naar mij luisteren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel. dus ik heb niet gereageerd.. ik weet niet wat ie wil bereiken, maar dit helpt m niet zeg maar
Apart wapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
Misschien is het handig voor Evie om deze "hamer" in haar nabijheid te hebben.
[ afbeelding ]
ghehehe dat was vroeger idd smerig.... sinaasappelsap drinken na het tandenpoetsenquote:
En een bijlquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is geen wapen hè, het is een hamer en blikopener
Ja, maar de muren raakten op..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je "de vorige" altijd als een kadaver weg liet rotten, ingemetseld in een muur van je huis? Dat was toch de reden dat je zoveel verhuisd bent de laatste tijd?
nee, ik reageer gewoon niet. Uiteindelijk moet ik toch een keer contact opnemen over mn sleutels..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
block m dan. en volgende keer gewoon meteen naar mij luisteren.
stuur een app of hij ze even aangetekend wil versturen. opgelost.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik reageer gewoon niet. Uiteindelijk moet ik toch een keer contact opnemen over mn sleutels..
De deceptiequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar de muren raakten op..
nee, zo ben ik niet.. dat weet je ook welquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
stuur een app of hij ze even aangetekend wil versturen. opgelost.
Ja, erg jammer welquote:
of je maakt een statement en je laat the man downstairs je sleutel even ophalen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, zo ben ik niet.. dat weet je ook wel
of hem lekker die sleutel laten houden en zelf een ander slot nemen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik denk niet echt dat dat een oplossing is.. H. is niet bepaald een rustig persoon
Het kan soms zo makkelijk zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of hem lekker die sleutel laten houden en zelf een ander slot nemen?
Ik denk niet dat ie met die sleutel zomaar binnen komt vallen.. dat is het probleem niet. Maar de sleutel van de centrale deur is niet bepaald goedkoop zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of hem lekker die sleutel laten houden en zelf een ander slot nemen?
thus the statement.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik denk niet echt dat dat een oplossing is.. H. is niet bepaald een rustig persoon
Mja, je weet hoe ik ben hequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
thus the statement.
anyway. supermarkt. adiosss!
Mag ik die voor mn verjaardag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
Misschien is het handig voor Evie om deze "hamer" in haar nabijheid te hebben.
[ afbeelding ]
Zo laat ging ik ongeveer slapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat ik zo een dutje ga doen.. opstaan om 7.30 op een zondag is toch gewoon tegen mijn geloof in eigenlijk..
ik heb idd ook niet veel geslapen, en had me nog zo voorgenomen om de bovenverdieping even goed schoon te maken en met de honden naar t strand te gaan.... maar ben gewoon beetje lui vandaagquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo laat ging ik ongeveer slapen
Ik ben nog maar een half uurtje wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb idd ook niet veel geslapen, en had me nog zo voorgenomen om de bovenverdieping even goed schoon te maken en met de honden naar t strand te gaan.... maar ben gewoon beetje lui vandaag
oh das wel heel laat wakkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een half uurtje wakker
Had echt te veel slaaptekort aangemaakt de laatste weken
ja. ik niet superveel eerderquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo laat ging ik ongeveer slapen
Ik moet nog de was doen, de afwas, vuilnis buiten zetten, mn bed verschonen, de kattenbakken doen enzo.. maar ik heb even een fuck it all momentjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb idd ook niet veel geslapen, en had me nog zo voorgenomen om de bovenverdieping even goed schoon te maken en met de honden naar t strand te gaan.... maar ben gewoon beetje lui vandaag
Wat danquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. ik niet superveel eerder
[..]
Ik moet nog de was doen, de afwas, vuilnis buiten zetten, mn bed verschonen, de kattenbakken doen enzo.. maar ik heb even een fuck it all momentje
Niks. Ik ben gewoon lui en een weekje vakantie zorgt niet echt voor een goede nachtrustquote:
Je zou zeggen van welquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gewoon lui en een weekje vakantie zorgt niet echt voor een goede nachtrust
Er is aardig wat bier doorheen gegaan jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel
Elke dag zitten feesten jij
Ik ga in mijn vakantie juist rusten... maar of dat lukt...quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is aardig wat bier doorheen gegaan ja
Sja, soms lopen die dingen wat anders.. Ik wilde ook gewoon een weekje chillen.. maar ja.. gezelligheid enzo verpest datquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga in mijn vakantie juist rusten... maar of dat lukt...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel
Elke dag zitten feesten jij
Kloooooonquote:
Ik heb in mijn vakantie alleenmaar leren voor tentamens en bijbaantje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, soms lopen die dingen wat anders.. Ik wilde ook gewoon een weekje chillen.. maar ja.. gezelligheid enzo verpest dat
tentamens.. gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vakantie alleenmaar leren voor tentamens en bijbaantje.
Daarna een week tentamens en nog een weekje vrij
jij!quote:
Het zijn er maar 3 gelukkig, maar best veel theorie om te leren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tentamens.. gelukkig heb ik daar geen last van
Have fun babequote:
ROC.. ook daar geen last meer van gelukkigquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn er maar 3 gelukkig, maar best veel theorie om te leren.
Ik vind het een hele verademing na 4 jaar ROC
Competentiegericht leren is echt bagger 1e klas. Nu op HBO gewoon boeken en tentamens. Heerlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ROC.. ook daar geen last meer van gelukkig
Wel wat beter dan eerstquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Kapoentje!
Hoe gaat 't?
Alleen maar goed!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel wat beter dan eerst
Middag Kimberliedjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Ook maar eens enigzins wakker geworden.
Ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen maar goed!
Ik ben gewoon pas sinds 4u op
Hele dag al weg
Neu, tis ten slotte toch een zondagquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar niet zo'n ramp
Straks is 't alweer donkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoi
Tis alweer bijna avond joh
Precies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neu, tis ten slotte toch een zondag
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
blehg.. heb paar weken terug mn muur gedeeltelijk donkerpaars geverft, maar ben t zooooo zat.... binnenkort maar weer alls (met een paar lagen) wittenlekker zonde van de tijd
blehg.. heb paar weken terug mn muur gedeeltelijk donkerpaars geverft, maar ben t zooooo zat.... binnenkort maar weer alls (met een paar lagen) wittenlekker zonde van de tijd
Alles lekker asprientjes-wit!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
ja, alles moet eerst egaal wit, daarna ga ik weer creatief bezig met grijs... denk dat dat me meer aanspreekt (hoop ik, anders sta ik over 2 maanden WEER met een pot witsel in mn huiskamer)quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alles lekker asprientjes-wit!
Ik ben sowieso een avondmens dis dat t donker is vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks is 't alweer donker
En volgende week gaat de wintertijd weer in
aaaahwquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef Kimberliedje het volgende:
Ohh ik voel me gemeen.. Een goede vriend van me zag me wel zitten maar ik hem totaal niet. En nou had ik recht voor z'n neus met een gezamenlijke vriend (met benefits) gekust. Volgensmij issie nu verdrietig
Wel een hoop analoge danwel digitale photoshop gebruikt zo te zien.quote:
ik had dan in elk geval die gevulde wasmand weggewerkt ::Pquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een hoop analoge danwel digitale photoshop gebruikt zo te zien.
Hmm nu je het zegt jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
Een gezamenlijke vriend met benefits, dat klinkt raar
Wat een kritiek weer zeg....quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een hoop analoge danwel digitale photoshop gebruikt zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |