Graag gedaanquote:
Voor jou ook. Anders had je natuurlijk geen mooie bedacht.quote:
Jawel, maar die zou dan geen betrekking hebben op Wesleyquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor jou ook. Anders had je natuurlijk geen mooie bedacht.
Die sowieso een plofkop heeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar die zou dan geen betrekking hebben op Wesley
Dat treft, want hij heeft ook een plofkip dus binnenkortquote:
Wat? Is het zwanger? Krijgen we een kabouter erbij?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat treft, want hij heeft ook een plofkip dus binnenkort
Nee, maar hij zal toch wel dik worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat? Is het zwanger? Krijgen we een kabouter erbij?
Ongetwijfeld..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar hij zal toch wel dik worden.
Was het maar zo'n feest.. al vanaf half 8 wakkerquote:
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtfquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. al vanaf half 8 wakker
Wait, whud?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik werd vanacht wakker gemaakt omdat iemand bij me aanbelde.. bleek het die lul te zijn die me anderhalf a 2 jaar geleden met mn deur het huis insloeg. Die nokte pas na 30 keer aanbellen oid.. dus ben daarna maar met mn telefoon in mn hand en een mes naast mn bed verder gaan slapen. wtf
Vandaar dat ik nu pas wakker ben
hellow..!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah sommige mensen moeten nodig eens voor een auto lopen oid
Is niet een ex.. maar een oude buurman van me van een ander complex waar ik ooit woonde. Wat het even nog naarder maaktquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hellow..!!
mja, ik had ook zon ex, was toch wel heeeeeeeeeeel erg blij dat hij verhuiste naar heel erg ver weg
gatver, idd.... dan weet je dat je hem dagelijks tegen gaat komen... Hoe heeft jij je nieuwe huis kunnen vinden??quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet een ex.. maar een oude buurman van me van een ander complex waar ik ooit woonde. Wat het even nog naarder maakt
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver, idd.... dan weet je dat je hem dagelijks tegen gaat komen... Hoe heeft jij je nieuwe huis kunnen vinden??
wat een griezelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...![]()
Dus hij weet waar mn huis woontGelukkig weet ik dat hij hier niet binnen kan komen tenzij ik sloppy ben.. maar wel dat ik voorlopig maar een mesje mee moet nemen als ik de deur uitga
Erm, heb je politie ingelicht voor de zekerheid?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij heeft hier ooit eens met iemand anders koffie gedronken jaaaaren geleden...![]()
Dus hij weet waar mn huis woontGelukkig weet ik dat hij hier niet binnen kan komen tenzij ik sloppy ben.. maar wel dat ik voorlopig maar een mesje mee moet nemen als ik de deur uitga
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Om je vrouwelijke kant te laten zien, Evie:quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spyderco heeft tegenwoordig van die mooie roze messen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |