Tuuuuuuuurlijk wel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oei, weet niet of het dan wel zo verstandig is..![]()
Da fuq?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bewaar mijn gruis altijd en een keer in de zoveel tijd doe ik dat allemaal in een pakje en dan geef ik dat aan een vriend en dan krijg ik een nieuw pakje voor terug
Genoegquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent er toch bij dus wat kan er fout gaan
ik rook geen gruis vind ik niet lekkerquote:
Dan maar niet op de openbare weg rijden dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Genoeg
Geen dubbele bediening en alles he.. Ja.. op 1 bus die gebruikt wordt als lesbus..
Wat is gruis? Dat laatste beetje in een pakje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rook geen gruis vind ik niet lekker
Ik zal er extra lang onder gaan staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet meteen ook voor mij gaan douchen?
dat jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is gruis? Dat laatste beetje in een pakje?
Laat eens zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, ik doe het echt slecht op foto's
Bedankt voor het aanbod maar neenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarna een rondje op de achterbank?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar neenReeds bezet
ff kijken hoe ik dat kan doen vanaf Skydrive..quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat eens zien![]()
Kan vast niet erger zijn dan als ik op de foto sta
Heel slecht wel hoor..quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ff kijken hoe ik dat kan doen vanaf Skydrive..
Dan noem je ook wel 2 momenten wanneer je geen foto's moet makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel slecht wel hoor..
Ik en m'n ma, ik zat midden in een hoestbui
http://s60.photobucket.com/albums/h16/Jofunu-kun/?action=view¤t=VaarvacSworzondag14okt326.jpg
Ik en m'n pa, en zo te zien zat ik iets te vertellen
http://s60.photobucket.com/albums/h16/Jofunu-kun/?action=view¤t=VaarvacSworzondag14okt265.jpg
Ik vind gruis ook niet te "draaien".. (ik draai niet ik schuifquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rook geen gruis vind ik niet lekker
Jij hebt er toch ook al bijna 8 uur opzitten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef MissExpert het volgende:
Nog 2 uur te gaan, dan vakantie(van school dan)
Vanaf half 8, tot ong 4u. Zometeen nog diner klaarzetten en dan fertigquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt er toch ook al bijna 8 uur opzitten?
Succes!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
Die TT.![]()
Bin ich wieder, bijna alles ingepakt.
Fera! Goed bezig!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
Die TT.![]()
feraquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
Die TT.![]()
Thanks.quote:
Ga ik gelijk doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fera! Goed bezig!
Als je tijd hebt moet je eens Joe Brooks met Superman opzoeken
Ja, even tijdelijk zodat ik niet onder een brug hoef te slapen.quote:
ik las de hond in de tas proppenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Alleen nog spullen voor de hond in de tas proppen, maar dat heeft ie nog even nodig. Maar dat is twee minuten werk.
quote:[..]
Ja, even tijdelijk zodat ik niet onder een brug hoef te slapen.
gitaarquote:
Live vanuit Nijmegen.quote:
Ik kan het altijd proberen, ik kom uit een familie vol verpleegkundigen. Maar of dat genoeg is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer schoon
Nogsteeds zin makend om naar de bouwmarkt te rijden
Tevens: Wie had hier nou een beetje medische kennis?
Oftewel je hebt of 66 euro teveel ontvangen of te weinig afgedragenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Ik moet ¤66,- terugbetalen aan de Belastingdienst.
DM enzo.. Mits je niet mobiel zit..quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen, ik kom uit een familie vol verpleegkundigen. Maar of dat genoeg is.
Hoe komt dat zo in oktober?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Ik moet ¤66,- terugbetalen aan de Belastingdienst.
Teveel zorgtoeslag. Maar wat een onzin, want ik heb dat nog uitgezocht enz.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oftewel je hebt of 66 euro teveel ontvangen of te weinig afgedragen
Dan heb je meer verdient dan wat je had opgegevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Teveel zorgtoeslag. Maar wat een onzin, want ik heb dat nog uitgezocht enz.
Zorgtoeslag over 2011. Maar ik kan me herinneren dat ik daar al bericht over had gehad.quote:
Ik had dat ook maar ergens stopgezet in juni ofzo, mocht ik inderdaad nog even centjes teruglappen aan ze.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Teveel zorgtoeslag. Maar wat een onzin, want ik heb dat nog uitgezocht enz.
Ikke.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer schoon
Mijn ex zeker ... Die had een goede baan. Ik verdien geen fuck.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je meer verdient dan wat je had opgegeven
Als je de toeslag over 2 salarissen had opgegeven wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex zeker ... Die had een goede baan. Ik verdien geen fuck.
We hadden het uitgezocht en nog na gebeld, was verder helemaal goed. Ik ontving dan de zorgtoeslag omdat ik die het hardst nodig had en hij kreeg niks. Was goed zo ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je de toeslag over 2 salarissen had opgegeven wel ja. Wie heeft de toeslag ontvangen dan?
Ai dat is wel balen danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden het uitgezocht en nog na gebeld, was verder helemaal goed. Ik ontving dan de zorgtoeslag omdat ik die het hardst nodig had en hij kreeg niks. Was goed zo ...
Ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer schoon
Den Bosch.quote:
Ik vind het wel apart dat het modale inkomen van 2011 32.500 was en dat je tot 35.059 nog recht hebt op zorgtoeslag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden het uitgezocht en nog na gebeld, was verder helemaal goed. Ik ontving dan de zorgtoeslag omdat ik die het hardst nodig had en hij kreeg niks. Was goed zo ...
Het modale inkomen is ook niet bar veel imo ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat het modale inkomen van 2011 32.500 was en dat je tot 35.059 nog recht hebt op zorgtoeslag.
Je kunt er net een klein appartementje van kopen in de randstad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het modale inkomen is ook niet bar veel imo ...
Ha ME!quote:
Mijn ex mocht met zijn inkomen via de woningbouwstichting alleen huizen huren met een huur van 635 of hoger.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt er net een klein appartementje van kopen in de randstad.
Was je nog naakt danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu toch echt verder aankleden en even die schroevendraaiertjes halen..
Jep. Best aardig nummer. Leuke jongen, die bril maakt hem echt sexy.quote:
Wie?quote:
Hehe is wel leuk nummer jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Best aardig nummer. Leuke jongen, die bril maakt hem echt sexy.
Ja very charming. Sokken bij blote benen gegequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen sokken en boxerIk ben slooooooom vandaag
Is het een FOK!ker?quote:
True.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe is wel leuk nummer jaBril staat hem beter dan zonder.
Eentje uit deze SC?quote:
Lust ik toch niet.quote:
Heb je 'm al eerder gemeet?quote:
Neequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Lust ik toch niet.
[..]
Heb je 'm al eerder gemeet?
Faxie?quote:
een echte cliffhangerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
ME, don't leave me hanging.Ik ben nieuwsgierig.
Ineens is ze verdwenen.quote:
Dat kaartspel zou wel kunnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Lust ik toch niet.
[..]
Heb je 'm al eerder gemeet?
Je bedoelt met mijn oma?quote:
Niet om condooms vragen bij de Gamma.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, op weg dus.. Bouwmarkt en Drogist
Wat een combo ook echt..
Rij ze.quote:
We kunnen in Leiden er toch ook 1 bijhalenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt met mijn oma?Misschien als ik bij m'n moeder woon. Dan hebben we vier man. Of ja, drie vrouw en één man.
Dan moet jij helemaal naar Leiden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen in Leiden er toch ook 1 bijhalen. We leren snel
.
Is iets minder genant.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of schroevendraaiers bij de drogist
Tot vanavond.quote:
Houdoe.quote:
Eerst naar de drogist dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True
Al heeft de praxis wel leuke meiden rondlopen
Niet. Langer. Anderhalf. Tenzij je verdwaald op een industrieterrein.quote:
Niet binnen 5 minuten door Leiden kunnen rijdenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet. Langer. Anderhalf. Tenzij je verdwaald op een industrieterrein.
Ik was machteloos, slechts een passagier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet binnen 5 minuten door Leiden kunnen rijden
* Fera schopt Joof de buitenwereld inquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Schop me eens, ik moet het nu echt gaan regelen![]()
Hint?quote:
Vin?quote:
Maar is het een date?quote:
Volgens mij niet, maar dat kon toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ehm. We gaan wat drinken ergens. Is dat een date dan?
Een date is wel iets anders dan met bijv. een goeie vriend afspreken. Toch wel iemand waar een soort potentieel in zit, denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef MissExpert het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 oktober 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar dat kon toch?Daarom vroeg ik het.
[/quote
Voor mij is het woord 'daten' niks anders dan ergens afspreken en iets doen. Hetzij filmpje hetzij ergens wat drinken.
Wat is bij jou een date dan?
had ik het toch goed gedachtquote:
Ja dat klopt wel. Maar ik spreek soms met jongens af waarvan ik zeker dat het uitgangspunt niet een relatie is. Maar ik noem het toch 'daten'..als het gaat om jongens waarmee je date voor iets mee te hebben heb ik er ook maar bar weinig gedate hoor. noem mij ingewikkeldquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Een date is wel iets anders dan met bijv. een goeie vriend afspreken. Toch wel iemand waar een soort potentieel in zit, denk ik.Maar ik heb maar bar weinig gedate in m'n leven, dus misschien snap ik er ook helemaal niks van.
Ja, ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik het toch goed gedacht
Oké. Maar ik vind daten dus echt slaan op jongens waarbij je meer ziet dan alleen vriendschap. Anders wordt het zo verwarrend. Als je zegt: "Ik heb een date", is er bijna niemand die zal denken dat het alleen tussen vrienden is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar ik spreek soms met jongens af waarvan ik zeker dat het uitgangspunt niet een relatie is. Maar ik noem het toch 'daten'..als het gaat om jongens waarmee je date voor iets mee te hebben heb ik er ook maar bar weinig gedate hoor. noem mij ingewikkeld
Heb je zeker gelijk in. Ik ben een beetje ingewikkeld haha.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Maar ik vind daten dus echt slaan op jongens waarbij je meer ziet dan alleen vriendschap. Anders wordt het zo verwarrend. Als je zegt: "Ik heb een date", is er bijna niemand die zal denken dat het alleen tussen vrienden is.
quote:
Oké. Want hij date volgens mij al met TGND.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef MissExpert het volgende:
Maar fera, ik heb vanmiddag afgesproken met vin..
Geen date, afgesproken
Oke. En succes met inladen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Want hij date volgens mij al met TGND.
Maar ik had hem laatst ook gemeet.
potdorie jij was degene met de navigatiequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was machteloos, slechts een passagier.
succes feraquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef Fera het volgende:
Anyway, ik ga inladen en op weg naar Leiden.
Veel plezier ME!
Geloof er niks van. Vanaf Nijmegen is het 1:20.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
potdorie jij was degene met de navigatie.
Het is een uurtje als je meteen goed rijd
Ik rij vanaf Den Boschquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Vanaf Nijmegen is het 1:20.
Maar nu ga ik echt.
Wat is dezequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef MissExpert het volgende:
Maar fera, ik heb vanmiddag afgesproken met vin..
Geen date, afgesproken
Maar dat scheelt toch niet zoveel?quote:
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:
Heb je daar zo'n tekort aan dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:46 schreef MissExpert het volgende:
En zin in seks op deze regenachtige zondagmiddag.
Frustrerend, zit vast met allemaal clips, ik breek eerder de behuizing dan dat ik hem open heb vrees ikquote:
Is er bij Ifixit ofzo geen guide ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Frustrerend, zit vast met allemaal clips, ik breek eerder de behuizing dan dat ik hem open heb vrees ik
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htmquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die site niet..
Ik heb wel een oplossing voor je..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:46 schreef MissExpert het volgende:
En zin in seks op deze regenachtige zondagmiddag.
Oh thanks, ff spieken, maar volgensmij gaat dat over t eerste type..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.llamma.com/PS3/repair/PS3_disassembly_tutorial.htm
Ik mag niet klagenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n tekort aan dan?
Evie had haar ogen op andere dingen gericht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan. Daar was jij notabene nog bij.
Ja, dat merk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie had haar ogen op andere dingen gericht.
Ja. Stom wel dat ze niet eens naar onze peners keek.quote:
Terecht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Newbie114 het volgende:
Kaneel, we zijn vuurpenis aan hetluisteren.
Gezellig. Als dat geen neuken wordt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ben aan het wachten op Fera en Bogie.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gezellig. Als dat geen neuken wordt!
Als je een goede reden hebt voor deze vraag, wil ik hem wel beantwoorden.quote:Wat is je kleur schaamhaar?
Loka zei dat je het al verteld had, in elk geval niet zwart. En we zijn nieuwsgierig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon huiswerk doen straks hoor.
[..]
Als je een goede reden hebt voor deze vraag, wil ik hem wel beantwoorden.
Waarom praten jullie over mijn schaamhaar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Loka zei dat je het al verteld had, in elk geval niet zwart. En we zijn nieuwsgierig.
en ja, zal wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie had haar ogen op andere dingen gericht.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom praten jullie over mijn schaamhaar?Half half of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja niet dan?quote:
Soort van ja. Bovenkant en onderkant. If you catch my drift.quote:
Ze schuurde me wel evenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Stom wel dat ze niet eens naar onze peners keek.
Ze zal wel geen smaak hebben.
Viel wel mee toch?!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja niet dan?
[..]
Soort van ja. Bovenkant en onderkant. If you catch my drift.
Kwam je een beetje in je broekje?quote:
Ik heb geen minuut van je tijd gehad.quote:
Mazzelaarquote:
Nah, zo snel gebeurd dat nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam je een beetje in je broekje?
[..]
Ik heb geen minuut van je tijd gehad.
Jeetje. Nu ben ik wel een beetje jaloers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, zo snel gebeurd dat niet. Voelde wel lekker
Ik bedoel dat ik bijna in Leiden ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lapo duurt nog wel eventjes.
Goeie middag
Jij hebt Feraquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje. Nu ben ik wel een beetje jaloers.
Gaan we weer.quote:
Geeft niet, maar ik ben geen lapohunter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, heb niet teruggelezen
Dus ik schuur niet lekker?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik hoor nu trouwens al meer dan een minuut een hondje janken.
Schuren tijdens de seks is niet fijnquote:
Mis je dat?quote:
is wel verstandigquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar jullie zijn er bijna?
Dan zal ik even een broek aantrekken.
Liegebeestquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen minuut van je tijd gehad.
Dat klopt toch? Ik heb evie niet in mijn bedje dalijk.... je jaloezie is misplaatst.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik hoor nu trouwens al meer dan een minuut een hondje janken.
Ahhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Ik heb evie niet in mijn bedje dalijk.... je jaloezie is misplaatst.
nou alles uitpakkenquote:
Spullen in een hoek, hond in de gang en Fera uitpakkenquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spullen in een hoek, hond in de gang en Fera uitpakken
die posten niet meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spullen in een hoek, hond in de gang en Fera uitpakken
zou jij dat wel doen danquote:
quote:
Voorlopig niet nee, ze ging voor 3 beurten op een rij zei ze vanmorgenquote:
Stomme Kaneel met zijn geneuk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu gaat dit topic zeker doodvallen
Zeker goed, Loka is hierquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met jou eigenlijk?
Hier gaat wel goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeker goed, Loka is hier
Met jou dan? Tevens, we moeten nog een keer meeten
Oh mooiquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier gaat wel goed
Heb gister tot in de laatste uurtjes met een vriend zitten gamen
Jammer dat jullie er niet bij waren in Leiden
Ben al 4 weken niet meer geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh mooihoe gaat het eigenlijk met je sportactiviteiten?
En ja klopt, maar geen geld, als arme ik die ik ben
Volgende keer gewoon gaan dan hequote:Op zondag 21 oktober 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben al 4 weken niet meer geweest
1e keer had ik me verslapen
2e keer wou ik geen spierpijn in Leiden
3e en 4e keer was ik ziek
Ik doe het dus lekker rustig aan
Ja, was ik wel van planquote:
Gewoon gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, was ik wel van plan
Al gaat het wel lastig qua tijd worden want waarschijnlijk ga ik de nacht daarvoor doorhalen met gamen met vrienden
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DaMook
Kom jij dit topic uit het slop halen nu Kaneel en Fera aan het batsen zijn?
Zijn die nu al de hele middag bezig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
DaMook
Kom jij dit topic uit het slop halen nu Kaneel en Fera aan het batsen zijn?
Nee, pas sinds een half uurtje of zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die nu al de hele middag bezig?
Oh dan gaat het nog wel even durenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, pas sinds een half uurtje of zo
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
een treincoupé vol 50+ kakkersik krijg dan, volwassen als ik ben, altijd de neiging om veel te hard een partijtje stampmetal te luisteren waarvan iedereen mee kan genieten
![]()
![]()
Proostquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:09 schreef MissExpert het volgende:
Hoi. Lekker een bacoo drinken met vin
Ik denk dan altijd leven en laten leven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
een treincoupé vol 50+ kakkersik krijg dan, volwassen als ik ben, altijd de neiging om veel te hard een partijtje stampmetal te luisteren waarvan iedereen mee kan genieten
![]()
![]()
dat is dan ook de juiste, volwassen instelling. en ik blijf nu eenmaal altijd een klein kutkind af en toequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd leven en laten leven.
Huu.. Ik wil ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:09 schreef MissExpert het volgende:
Hoi. Lekker een bacoo drinken met vin
quote:
Hoiquote:
Alleen maar chappies op hardstyle feestje gisterenquote:
Bij mij was het, werken. Jups jou dag klinkt een heel stuk beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
Paardrijden, naar de auto- en motorcross en straks wijntjes drinken. Prima zondag.
Uhuhquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij was het, werken. Jups jou dag klinkt een heel stuk beter![]()
.
slechtttquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen maar chappies op hardstyle feestje gisteren![]()
Wel allemaal lieve chappies, iets met XTC denk.
dankjewel.. Heb gelukkig naast me een reep mokka chocolade liggen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]komt wel goed schatje.. geeft tampon en chocola
Chocolaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]komt wel goed schatje.. geeft tampon en chocola
Pas op hè.quote:
Wie doet er mee om bij MohMI aan de bel te komen trekkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
dat is dan ook de juiste, volwassen instelling. en ik blijf nu eenmaal altijd een klein kutkind af en toeik kan ook nog steeds vreselijk lachen om belletje lellen
:@
Je glashard negeren.quote:
Is al goed.quote:
Hoeveel flessen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga ook wijntjes drinken. Ben kapot van het werken.
Proost, ik biertjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga ook wijntjes drinken. Ben kapot van het werken.
Lieve chappies waren leuk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe was het? Op de lieve chappies na dan.
Ja, ik ben niet van het posten om posten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
aantal posts: 34516 (gemiddeld 40 per dag)
Ik heb er meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |