Tuuuuuuuurlijk wel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oei, weet niet of het dan wel zo verstandig is..![]()
Da fuq?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bewaar mijn gruis altijd en een keer in de zoveel tijd doe ik dat allemaal in een pakje en dan geef ik dat aan een vriend en dan krijg ik een nieuw pakje voor terug
Genoegquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent er toch bij dus wat kan er fout gaan
ik rook geen gruis vind ik niet lekkerquote:
Dan maar niet op de openbare weg rijden dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Genoeg
Geen dubbele bediening en alles he.. Ja.. op 1 bus die gebruikt wordt als lesbus..
Wat is gruis? Dat laatste beetje in een pakje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rook geen gruis vind ik niet lekker
Ik zal er extra lang onder gaan staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je niet meteen ook voor mij gaan douchen?
dat jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is gruis? Dat laatste beetje in een pakje?
Laat eens zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, ik doe het echt slecht op foto's
Bedankt voor het aanbod maar neenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarna een rondje op de achterbank?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar neenReeds bezet
ff kijken hoe ik dat kan doen vanaf Skydrive..quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat eens zien![]()
Kan vast niet erger zijn dan als ik op de foto sta
Heel slecht wel hoor..quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ff kijken hoe ik dat kan doen vanaf Skydrive..
Dan noem je ook wel 2 momenten wanneer je geen foto's moet makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel slecht wel hoor..
Ik en m'n ma, ik zat midden in een hoestbui
http://s60.photobucket.com/albums/h16/Jofunu-kun/?action=view¤t=VaarvacSworzondag14okt326.jpg
Ik en m'n pa, en zo te zien zat ik iets te vertellen
http://s60.photobucket.com/albums/h16/Jofunu-kun/?action=view¤t=VaarvacSworzondag14okt265.jpg
Ik vind gruis ook niet te "draaien".. (ik draai niet ik schuifquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rook geen gruis vind ik niet lekker
Jij hebt er toch ook al bijna 8 uur opzitten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef MissExpert het volgende:
Nog 2 uur te gaan, dan vakantie(van school dan)
Vanaf half 8, tot ong 4u. Zometeen nog diner klaarzetten en dan fertigquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt er toch ook al bijna 8 uur opzitten?
Succes!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
Die TT.![]()
Bin ich wieder, bijna alles ingepakt.
Fera! Goed bezig!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
Die TT.![]()
feraquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
Die TT.![]()
Thanks.quote:
Ga ik gelijk doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fera! Goed bezig!
Als je tijd hebt moet je eens Joe Brooks met Superman opzoeken
Ja, even tijdelijk zodat ik niet onder een brug hoef te slapen.quote:
ik las de hond in de tas proppenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.Alleen nog spullen voor de hond in de tas proppen, maar dat heeft ie nog even nodig. Maar dat is twee minuten werk.
quote:[..]
Ja, even tijdelijk zodat ik niet onder een brug hoef te slapen.
gitaarquote:
Live vanuit Nijmegen.quote:
Ik kan het altijd proberen, ik kom uit een familie vol verpleegkundigen. Maar of dat genoeg is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer schoon
Nogsteeds zin makend om naar de bouwmarkt te rijden
Tevens: Wie had hier nou een beetje medische kennis?
Oftewel je hebt of 66 euro teveel ontvangen of te weinig afgedragenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Ik moet ¤66,- terugbetalen aan de Belastingdienst.
DM enzo.. Mits je niet mobiel zit..quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen, ik kom uit een familie vol verpleegkundigen. Maar of dat genoeg is.
Hoe komt dat zo in oktober?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Ik moet ¤66,- terugbetalen aan de Belastingdienst.
Teveel zorgtoeslag. Maar wat een onzin, want ik heb dat nog uitgezocht enz.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oftewel je hebt of 66 euro teveel ontvangen of te weinig afgedragen
Dan heb je meer verdient dan wat je had opgegevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Teveel zorgtoeslag. Maar wat een onzin, want ik heb dat nog uitgezocht enz.
Zorgtoeslag over 2011. Maar ik kan me herinneren dat ik daar al bericht over had gehad.quote:
Ik had dat ook maar ergens stopgezet in juni ofzo, mocht ik inderdaad nog even centjes teruglappen aan ze.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Teveel zorgtoeslag. Maar wat een onzin, want ik heb dat nog uitgezocht enz.
Ikke.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer schoon
Mijn ex zeker ... Die had een goede baan. Ik verdien geen fuck.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je meer verdient dan wat je had opgegeven
Als je de toeslag over 2 salarissen had opgegeven wel jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex zeker ... Die had een goede baan. Ik verdien geen fuck.
We hadden het uitgezocht en nog na gebeld, was verder helemaal goed. Ik ontving dan de zorgtoeslag omdat ik die het hardst nodig had en hij kreeg niks. Was goed zo ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je de toeslag over 2 salarissen had opgegeven wel ja. Wie heeft de toeslag ontvangen dan?
Ai dat is wel balen danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden het uitgezocht en nog na gebeld, was verder helemaal goed. Ik ontving dan de zorgtoeslag omdat ik die het hardst nodig had en hij kreeg niks. Was goed zo ...
Ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer schoon
Den Bosch.quote:
Ik vind het wel apart dat het modale inkomen van 2011 32.500 was en dat je tot 35.059 nog recht hebt op zorgtoeslag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden het uitgezocht en nog na gebeld, was verder helemaal goed. Ik ontving dan de zorgtoeslag omdat ik die het hardst nodig had en hij kreeg niks. Was goed zo ...
Het modale inkomen is ook niet bar veel imo ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat het modale inkomen van 2011 32.500 was en dat je tot 35.059 nog recht hebt op zorgtoeslag.
Je kunt er net een klein appartementje van kopen in de randstad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het modale inkomen is ook niet bar veel imo ...
Ha ME!quote:
Mijn ex mocht met zijn inkomen via de woningbouwstichting alleen huizen huren met een huur van 635 of hoger.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt er net een klein appartementje van kopen in de randstad.
Was je nog naakt danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, nu toch echt verder aankleden en even die schroevendraaiertjes halen..
Jep. Best aardig nummer. Leuke jongen, die bril maakt hem echt sexy.quote:
Wie?quote:
Hehe is wel leuk nummer jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Best aardig nummer. Leuke jongen, die bril maakt hem echt sexy.
Ja very charming. Sokken bij blote benen gegequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen sokken en boxerIk ben slooooooom vandaag
Is het een FOK!ker?quote:
True.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe is wel leuk nummer jaBril staat hem beter dan zonder.
Eentje uit deze SC?quote:
Lust ik toch niet.quote:
Heb je 'm al eerder gemeet?quote:
Neequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Lust ik toch niet.
[..]
Heb je 'm al eerder gemeet?
Faxie?quote:
een echte cliffhangerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
ME, don't leave me hanging.Ik ben nieuwsgierig.
Ineens is ze verdwenen.quote:
Dat kaartspel zou wel kunnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Lust ik toch niet.
[..]
Heb je 'm al eerder gemeet?
Je bedoelt met mijn oma?quote:
Niet om condooms vragen bij de Gamma.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, op weg dus.. Bouwmarkt en Drogist
Wat een combo ook echt..
Rij ze.quote:
We kunnen in Leiden er toch ook 1 bijhalenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt met mijn oma?Misschien als ik bij m'n moeder woon. Dan hebben we vier man. Of ja, drie vrouw en één man.
Dan moet jij helemaal naar Leiden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We kunnen in Leiden er toch ook 1 bijhalen. We leren snel
.
Is iets minder genant.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of schroevendraaiers bij de drogist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |