Dat ligt er natuurlijk aan wie zijn teamgenoot zou zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat Frijns in 2013 test coureur wordt bij Sauber. Kan hij lekker een jaar ervaring op doen. Ik ben bang als hij gelijk in de f1 komt dat het een Jos Verstappen verhaal wordt.
lijkt bijna alsof Prost op een kussentje zitquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Is die Son of a Prost zo'n lange kerel, of heeft de Lotus zo'n kleine cockpit. Normaal steek je tegenwoordig toch niet meer zo ver boven de randen uit![]()
[ afbeelding ]
Maar de vraag is natuurlijk, wie volgt hem op? Briatore?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
Tony Fernandes to step down as team principal of Caterham
By Jim Holder and Jonathan Noble Tuesday, November 6th 2012, 15:15 GMT
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104084
jah!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk, wie volgt hem op? Briatore?
Gevalletje stoeltje niet optimaal denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Is die Son of a Prost zo'n lange kerel, of heeft de Lotus zo'n kleine cockpit. Normaal steek je tegenwoordig toch niet meer zo ver boven de randen uit![]()
[ afbeelding ]
Voor zover ik me kan herinneren mocht ie gewoon teambaas worden toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jah!Eindelijk weer een clown met karakter als teambaas
![]()
maar die had daar toch een verbod voor. Dacht dat je als teambaas ook een soort licentie moest hebben, en dat ze die van hem hadden ingetrokken. Ook al had de rechtbank de ban nietig verklaard.
of stoddartquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk, wie volgt hem op? Briatore?
dat weet ik dus niet meer. Staat me zoiets bij dat ie geen leidinggevende fuctie meer mocht bekleden. Maar daar ben ik niet zeker vanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren mocht ie gewoon teambaas worden toch?
Dat lees ik op de limburger.nlquote:De Limburger werd op zijn eerste werkdag in de Formule 1 ook op harde wijze geconfronteerd met de valkuilen van de sport en de lading die berichten in de media kunnen krijgen.
Een uit zijn verband gerukte uitspraak dat ‘bij Red Bull coureurs worden behandeld als honden’ leidde er zelfs toe dat de testrit van Frijns met het team van de wereldkampioen op losse schroeven kwam te staan.
Pas na interventie van Werner Heinz, de manager van de coureur, lijkt de ergste storm voorbij en niets meer de test van Frijns donderdag in de weg te staan.
Zag het al op de BBC, jammer dat er hooguit 5 sec van het rijden te zien is.quote:
Stoddart, die was ik al bijna vergeten. Wat doet die tegenwoordig eigenlijk??quote:
Volgens mij mocht hij tot 2012 niet meer in de paddock komen en tot 2013 geen teambaas zijn. Dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jah!Eindelijk weer een clown met karakter als teambaas
![]()
maar die had daar toch een verbod voor. Dacht dat je als teambaas ook een soort licentie moest hebben, en dat ze die van hem hadden ingetrokken. Ook al had de rechtbank de ban nietig verklaard.
Zie je die voorvleugel nou niet zwaar doorbuigen?/herstel: neus hahahaquote:Op woensdag 7 november 2012 02:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Le Professeur?
[..]
Beschadigde voorvleugel, daarom moest die dus vervangen worden.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/11_november/121107_schumacher_redt_marussia.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |