abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:38:59 #201
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118901956
Is die Son of a Prost zo'n lange kerel, of heeft de Lotus zo'n kleine cockpit. Normaal steek je tegenwoordig toch niet meer zo ver boven de randen uit :{

''Nee joh. Ik zei toch 3 bier!''

:P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_118902280
Ik hoop dat Frijns in 2013 test coureur wordt bij Sauber. Kan hij lekker een jaar ervaring op doen. Ik ben bang als hij gelijk in de f1 komt dat het een Jos Verstappen verhaal wordt.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:50:27 #203
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118902667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat Frijns in 2013 test coureur wordt bij Sauber. Kan hij lekker een jaar ervaring op doen. Ik ben bang als hij gelijk in de f1 komt dat het een Jos Verstappen verhaal wordt.
Dat ligt er natuurlijk aan wie zijn teamgenoot zou zijn ;) Dat is natuurlijk altijd de eerste waar ze hem mee gaan vergelijken.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 november 2012 @ 20:20:20 #204
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118904276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Is die Son of a Prost zo'n lange kerel, of heeft de Lotus zo'n kleine cockpit. Normaal steek je tegenwoordig toch niet meer zo ver boven de randen uit :{

[ afbeelding ]
lijkt bijna alsof Prost op een kussentje zit ;)

Prost is namelijk 1,69 meter lang, terwijl Kimi (1,75 meter) en Grosjean (1,80 meter) groter zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:53:04 #205
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_118905987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
Tony Fernandes to step down as team principal of Caterham
By Jim Holder and Jonathan Noble Tuesday, November 6th 2012, 15:15 GMT

[..]

http://www.autosport.com/news/report.php/id/104084
Maar de vraag is natuurlijk, wie volgt hem op? Briatore?
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:14:42 #206
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118907630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

jah! :D Eindelijk weer een clown met karakter als teambaas _O_

maar die had daar toch een verbod voor. Dacht dat je als teambaas ook een soort licentie moest hebben, en dat ze die van hem hadden ingetrokken. Ook al had de rechtbank de ban nietig verklaard.
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:22:47 #207
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_118908100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:

[ afbeelding ]
Gevalletje stoeltje niet optimaal denk ik.
Het komt regelmatig voor dat ze op het laatste moment nog iets fabriceren.
pi_118909691
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

maar die had daar toch een verbod voor. Dacht dat je als teambaas ook een soort licentie moest hebben, en dat ze die van hem hadden ingetrokken. Ook al had de rechtbank de ban nietig verklaard.
Voor zover ik me kan herinneren mocht ie gewoon teambaas worden toch?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_118910782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:53 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

of stoddart _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:35:22 #210
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118913722
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Voor zover ik me kan herinneren mocht ie gewoon teambaas worden toch?
dat weet ik dus niet meer. Staat me zoiets bij dat ie geen leidinggevende fuctie meer mocht bekleden. Maar daar ben ik niet zeker van :@

Edit: nee dus. Volgems Wiki mag ie vamaf volgend jaar weer fulltime werkzaam zijn in de f1.
Zullen wel hersenspinsels van een inconsistente gedachte zijn waar ik vanalles met de mantel der liefde probeer te bedekken :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Sinister-D- op 06-11-2012 22:41:45 ]
pi_118915035
quote:
De Limburger werd op zijn eerste werkdag in de Formule 1 ook op harde wijze geconfronteerd met de valkuilen van de sport en de lading die berichten in de media kunnen krijgen.

Een uit zijn verband gerukte uitspraak dat ‘bij Red Bull coureurs worden behandeld als honden’ leidde er zelfs toe dat de testrit van Frijns met het team van de wereldkampioen op losse schroeven kwam te staan.

Pas na interventie van Werner Heinz, de manager van de coureur, lijkt de ergste storm voorbij en niets meer de test van Frijns donderdag in de weg te staan.
Dat lees ik op de limburger.nl
vosss is de naam,
pi_118915749
vosss is de naam,
pi_118916029
quote:
Zag het al op de BBC, jammer dat er hooguit 5 sec van het rijden te zien is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:45:27 #214
343196 RingBewoner
pi_118918056
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

of stoddart _O_
Stoddart, die was ik al bijna vergeten. Wat doet die tegenwoordig eigenlijk??
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:46:22 #215
343196 RingBewoner
pi_118918090
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Volgens mij mocht hij tot 2012 niet meer in de paddock komen en tot 2013 geen teambaas zijn. Dus het zou kunnen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:47:55 #216
343196 RingBewoner
pi_118918159
Hatsaflats,

http://nl.wikipedia.org/wiki/Flavio_Briatore

Kopje schorsing. In 2012 weer actief worden in racerij en in 2013 weer in de F1, ik zie mogelijkheden. Ik zou het erg tof vinden!!
pi_118919450

pi_118922117

Le Professeur?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Beschadigde voorvleugel, daarom moest die dus vervangen worden.
  woensdag 7 november 2012 @ 10:12:32 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118926719
End of Morning Session in Abu Dhabi

pi_118926944
Is dit eigenlijk al gepost?

Kennelijk is Tooned geen sponsor maar een cartoon van Alexander Armstrong voor McLaren. Dit jaar het eerste seizoen met 12 episodes en in de achtste zat Nyck de Vries...

8. Lecture Circuit

Nyck de Vries has arrived at the McLaren Technology Centre but Professor M can't find him. He finally finds him admiring the McLaren hall of fame. He shows Nyck Alain Prost, Ayrton Senna, James Hunt and Jenson. Nyck wants to meet him but Jenson is doing charity work but his car was around. Unfortunately, he is too small to drive it but Professor M gives him 4 hours of lecturing. Nyck then sneaks off to bring his cardboard avatar and he gets in Jenson's car and drives off. He causes chaos on the A 320 road until he arrives at a burger place called Gerhard's Burgers. He orders a Cheeseburger and drives off until he bumps into Jenson, who is helping an old lady cross the road. Jenson drives the car back to the technology centre. Professor M lifts up his glasses and Nyck runs in and lies he was taking everything in. Professor M and Nyck are walking until they see Jenson.

Guest Star : Nyck De Vries as himself
Absent: Lewis Hamilton as Lewis

http://en.wikipedia.org/wiki/Tooned

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2012 10:43:07 ]
  woensdag 7 november 2012 @ 12:06:15 #221
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_118930374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 02:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Le Professeur?

[..]

Beschadigde voorvleugel, daarom moest die dus vervangen worden.
Zie je die voorvleugel nou niet zwaar doorbuigen?/herstel: neus hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_118933754
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/11_november/121107_schumacher_redt_marussia.xml
pi_118936396
De tijden van vandaag:

1. Antonio Felix da Costa – Red Bull Racing – 1:42.679
2. Oliver Turvey – McLaren – 1:43.176
3. Edoardo Mortara – Lotus – 1:43.418
4. Esteban Gutierrez – Sauber – 1:43.485
5. Gary Paffett – McLaren – 1:43.771
6. Johnny Cecotto junior – Scuderia Toro Rosso – 1:44.569
7. Giedo van der Garde – Caterham – 1:45.106
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_118936762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/11_november/121107_schumacher_redt_marussia.xml
:')

Glock heeft Schumacher er voorbij gelaten?
Bitch please :')
pi_118936963
Gutierrez sneller dan Frijns dus?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 november 2012 @ 15:05:24 #226
Maffe Fries
pi_118937144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Gutierrez sneller dan Frijns dus?
jup, slechts 0,3 seconden. Wat ik zo snel lees was het programma vergelijkbaar met gister, dus de tijden ook. Gutierrez heeft veel meer ervaring met een F1-bolide, dus Robin heeft het imo gewoon goed gedaan. Had hij de foutjes niet gemaakt dan was hij denk ik sneller geweest dan Gutierrez die naar eigen zeggen nog niet het zelfvertrouwen heeft om nog sneller te gaan.
pi_118937366
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jup, slechts 0,3 seconden. Wat ik zo snel lees was het programma vergelijkbaar met gister, dus de tijden ook. Gutierrez heeft veel meer ervaring met een F1-bolide, dus Robin heeft het imo gewoon goed gedaan. Had hij de foutjes niet gemaakt dan was hij denk ik sneller geweest dan Gutierrez die naar eigen zeggen nog niet het zelfvertrouwen heeft om nog sneller te gaan.
Dit is wat Gutierrez zegt:
quote:
“The morning session was very interesting for me because we tested a lot of different things, and I hope I gave my most precise feedback to the engineers. After being in the car so recently in India, of course, I feel a lot more confident in handling all the system like KERS and DRS. In the morning session I used only hard tyres, but in the afternoon I certainly enjoyed running the medium as well as the soft compound. The last sector of the track I find a bit tricky, especially turn 20. I don’t have the confidence yet to push harder there.”
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_118937494
En dit is wat Giedo zegt over dag 2:
quote:
Giedo van der Garde: "It's been a great couple of days here in Abu Dhabi and I want to thank the team for giving me the chance to drive in the rookie test yesterday and today.

"Today we ran considerably more laps than on day one. We spent the morning running through more aero work and ran with a number of different setups that give the team a huge amount of data to work through that will be really useful for the last two races of the season. In the afternoon we switched to longer runs, looking at tyre management and how the car behaves on different fuel loads and I'm pleased with the progress we made. Towards the end of the session we put soft tyres on and I had a couple of runs that were closer to the performance runs we do in FP3 - the car had more fuel than in quali but I'm pretty happy with where I ended up.

"Next up for me is FP1 in Brazil, another track that'll be new for me but with the time I've had on track here, and in the other FP1s I've done this year, I think that'll be a good session for me. I'm not doing FP1 in Austin as the team needs maximum time on track for the race drivers, but I'll be going to the race as Reserve Driver and I'm really looking forward to getting out there - it's going to be a great week for sure."
Dus hij rijdt niet de FP1 in Austin volgende week.
pi_118937772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:14 schreef sasquatsch het volgende:
En dit is wat Giedo zegt over dag 2:

[..]

Dus hij rijdt niet de FP1 in Austin volgende week.
lijkt me logisch gezien dat geen enkele rijder die baan kent.
pi_118940209
quote:
I don’t have the confidence yet to push harder there.”
Ja klinkt allemaal leuk, maar ik denk dat je beter kan zeggen zoals Frijns het deed.

Jongens ik maakte een foutje daar, als ik dat niet had gemaakt had ik iets sneller geweest.

Dan leg je meteen de bal bij jezelf door je fout toe te geven in plaats van te zeggen ja ik vertrouw de auto nog niet genoeg en het af te schuiven.

In de F1 moet je ballen tonen imo en met deze opmerkingen toonde Frijns imo in elk geval over een groter paar te beschikken door gewoon de grens op te zoeken en er net iets overheen te gaan in plaats van een marge onder je grens pakken.

Pluspunten voor Frijns imo :)
vosss is de naam,
  woensdag 7 november 2012 @ 16:32:14 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118940833
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja klinkt allemaal leuk, maar ik denk dat je beter kan zeggen zoals Frijns het deed.

Jongens ik maakte een foutje daar, als ik dat niet had gemaakt had ik iets sneller geweest.

Dan leg je meteen de bal bij jezelf door je fout toe te geven in plaats van te zeggen ja ik vertrouw de auto nog niet genoeg en het af te schuiven.

In de F1 moet je ballen tonen imo en met deze opmerkingen toonde Frijns imo in elk geval over een groter paar te beschikken door gewoon de grens op te zoeken en er net iets overheen te gaan in plaats van een marge onder je grens pakken.

Pluspunten voor Frijns imo :)
Nou, als je daar al punten voor krijgt, het gaat er gewoon om wat voor indruk hij heeft gemaakt bij het team van Sauber en wat hij morgen bij RBR weer laat zien.
pi_118941319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou, als je daar al punten voor krijgt, het gaat er gewoon om wat voor indruk hij heeft gemaakt bij het team van Sauber en wat hij morgen bij RBR weer laat zien.
Ik vind dat je dus een betere indruk achter laat als er 2 testen en je bent 2de op 0,3 en zegt dat je een foutje maakte en zonder dat foutje nog wel iets sneller geweest was.

Dat komt op mij in elk geval een stuk positiever over dan eerste zijn op slechts 0,3 seconde en dan zeggen ja in die en die bocht durfde ik niet voluit te gaan want ik heb het vertrouwen (nog) niet.

In het eerste geval ben je gewoon zo hard als het kon gegaan, zonde kamikazeacties uit te halen dan. In het tweede geval heb je je grens niet opgezocht.

Zo iemand hoef ik niet in de F1 persoonlijk en al was het alleen maar omdat Frijns onze landgenoot is hoop ik dat de dame en heren er bij Sauber net zo over denken :+
vosss is de naam,
pi_118941365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Daar ook goed te zien :X
vosss is de naam,
pi_118941429
Benieuwd of we daar nog iets van horen. Lijkt wel compleet van rubber gemaakt te zijn dat voorste stuk :o

Als het binnen de regeltjes valt, respect voor de vinding. Als het erbuiten valt, foei!!! :+
vosss is de naam,
pi_118941692
Overigens denk ik dat als meneer Slim nog met wat flappen wappert dat ze gewoon hoe dan ook die Mexicaan erin zetten en niet Frijns.

Frijns neemt niets mee. Die Mexicaan de rijkste man ter wereld.

Dat is (letterlijk) een wereld van verschil.
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 november 2012 @ 16:53:30 #236
Maffe Fries
pi_118941860
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:50 schreef vosss het volgende:
Overigens denk ik dat als meneer Slim nog met wat flappen wappert dat ze gewoon hoe dan ook die Mexicaan erin zetten en niet Frijns.

Frijns neemt niets mee. Die Mexicaan de rijkste man ter wereld.

Dat is (letterlijk) een wereld van verschil.
maar dat is voor Frijns niet erg. Het kan andere coureurs bij Sauber buiten de deur houden, zodat mocht Frijns derde coureur worden hij volgend jaar het kunstje af kan kijken. Ook zal hij dan wel enkele malen mogen rijden.

Daarna zal het de bedoeling zijn om een racezitje te bemachtigen.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:25:59 #237
300404 Katlaah
Slaapt nu nog.....
pi_118943023
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef vosss het volgende:
Benieuwd of we daar nog iets van horen. Lijkt wel compleet van rubber gemaakt te zijn dat voorste stuk :o

Als het binnen de regeltjes valt, respect voor de vinding. Als het erbuiten valt, foei!!! :+
Nou, zo zou je dus wel een voorvleugel kunnen hebben die niet teveel doorbuigt, maar als de neus dan 1 cm zakt heb je alsnog hetzelfde effect, echter wel binnen de regels...
Nu ook met actief FOK!-account
pi_118944377
quote:
echter wel binnen de regels...
Dat is dus maar de vraag. :)
vosss is de naam,
  woensdag 7 november 2012 @ 18:33:22 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118945298
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik vind dat je dus een betere indruk achter laat als er 2 testen en je bent 2de op 0,3 en zegt dat je een foutje maakte en zonder dat foutje nog wel iets sneller geweest was.

Dat komt op mij in elk geval een stuk positiever over dan eerste zijn op slechts 0,3 seconde en dan zeggen ja in die en die bocht durfde ik niet voluit te gaan want ik heb het vertrouwen (nog) niet.

In het eerste geval ben je gewoon zo hard als het kon gegaan, zonde kamikazeacties uit te halen dan. In het tweede geval heb je je grens niet opgezocht.

Zo iemand hoef ik niet in de F1 persoonlijk en al was het alleen maar omdat Frijns onze landgenoot is hoop ik dat de dame en heren er bij Sauber net zo over denken :+
Je trekt teveel conclusies uit niets
  woensdag 7 november 2012 @ 18:40:07 #240
343196 RingBewoner
pi_118945616
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is dus maar de vraag. :)
Maar wat zijn de regels? De vleugel mag niet flexibel zijn, maar dit is niet de vleugel.
  woensdag 7 november 2012 @ 18:47:21 #241
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118945869
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Die vlieger gaat niet helemaal op Vosss ;) Beide zeggen sneller te kunnen, als je de jongens op hun woord mag vertrouwen. In dit geval gaat ballen tonen dus niet op ;) Want zowel Guiti als Frijns kunnen sneller, de vraag is alleen hoeveel sneller het nog kan, maar pakweg dat ze beiden 0.3s sneller konden, dan blijft het nog gelijk, en zou Guiti alsnog de snellere zijn. Waar denk je zelf dat de teams voor kiezen :)

Je zegt het zelf :)

quote:
Je zegt zelf dat dat de rijder #2 de grens heeft opgezocht, en #1 sneller kon maar niet deed omdat ie de wagen nog niet kent.
Maar alles draait er natuurlijk om hoeveel tijd ze hebben laten liggen, en dat kun je natuurlijk niet gissen, daar heb je telemetrie voor nodig. Niet dat ik er iets aan zou hebben, kan die dingen toch niet lezen :')
  woensdag 7 november 2012 @ 18:48:49 #242
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118945917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Maar wat zijn de regels? De vleugel mag niet flexibel zijn, maar dit is niet de vleugel.
Nee, aerodynamische onderdelen mogen niet flexibel zijn. En de neus valt neem ik aan ook onder earo-onderdelen, aangezien deze ook wind geleiden/herleiden naar de onder- en bovenkant van de wagen.
Edit: sterker nog, de regels praten over bodywork, en geen earo-onderdelen.

quote:
3.17 Bodywork flexibility :
3.17.1 Bodywork may deflect no more than 20mm vertically when a 1000N load is applied vertically to it 800mm forward of the front wheel centre line and 795mm from the car centre line. The load will be applied in a downward direction using a 50mm diameter ram to the centre of area of an adapter measuring 300mm x 150mm, the 300mm length having been positioned parallel to the car centre line. Teams must supply the adapter when such a test is deemed necessary.
The deflection will be measured along the loading axis at the bottom of the bodywork at this point and relative to the reference plane.
Zoals ik het lees, mag er 80cm voor de voorwielen géén 2cm buiging in zitten.

http://argent.fia.com/web(...)ONS%2009-03-2012.pdf

[ Bericht 22% gewijzigd door Sinister-D- op 07-11-2012 18:54:59 ]
  woensdag 7 november 2012 @ 18:54:31 #243
343196 RingBewoner
pi_118946113
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:48 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nee, aerodynamische onderdelen mogen niet flexibel zijn. En de neus valt neem ik aan ook onder earo-onderdelen, aangezien deze ook wind geleiden/herleiden naar de onder- en bovenkant van de wagen.
Edit: sterker nog, de regels praten over bodywork, en geen earo-onderdelen.

[..]

http://argent.fia.com/web(...)ONS%2009-03-2012.pdf
-knip-

Wilde hetzelfde posten.

Daarmee zeg ik dat het verboden is.
  woensdag 7 november 2012 @ 19:02:51 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118946443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

-knip-

Wilde hetzelfde posten.

Daarmee zeg ik dat het verboden is.
Dat ligt eraan, als dat ding niet doorbuigt als er 100 kilo op gelegd wordt is er niets aan de hand natuurlijk. Maar ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat die vent eventjes 100k op die neus aan het drukken is in de GIF met zijn handje :')
pi_118947088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, als dat ding niet doorbuigt als er 100 kilo op gelegd wordt is er niets aan de hand natuurlijk. Maar ik kan me niet aan de indruk ontdoen dat die vent eventjes 100k op die neus aan het drukken is in de GIF met zijn handje :')
Ik neem aan dat ze die load er aan de bovenkant opzetten. Hij trekt aan de onderkant.
Dat is een wezenlijk verschil :)
vosss is de naam,
  woensdag 7 november 2012 @ 19:17:42 #246
343196 RingBewoner
pi_118947102
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Daarom dus. Hoe vaak doet de FIA eigenlijk zo'n controle?
pi_118947109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je trekt teveel conclusies uit niets
Ik trek geen conclusies; ik ventileer mijn mening.
vosss is de naam,
pi_118947130
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Waar denk je zelf dat de teams voor kiezen :)

Voor het grote geld van Carlos.
vosss is de naam,
  woensdag 7 november 2012 @ 19:34:03 #249
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118947919
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze die load er aan de bovenkant opzetten. Hij trekt aan de onderkant.
Dat is een wezenlijk verschil :)
Met zijn linkerhand lijkt ie de boel ook naar onderen te drukken. Die bedoelde ik. En als de boel bij de linkercamera (dus de monteur zijn rechterhand) met minder als <100k naar boven getrokken kan worden, lijkt me toch dat hetzelfde gebeurt aan de rechtercamera als ze er <100k naar onderdrukken.
pi_118948484
Ik zou het niet weten. Ik werk niet bij Red Bull :D!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')