2 weken, naar de VSquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Stom dat ze al zo lang bezig zijn.
Hoe lang moet je vriend weg?
Ik ook wel, ondanks pijnquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, ondanks pijn
Nu echt weg! Fijne dag allemaal
Drie broodjes bedoel ik.quote:
Uitgebreide massagequote:Op zondag 21 oktober 2012 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, ondanks pijn
Nu echt weg! Fijne dag allemaal
Ohhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie broodjes bedoel ik.Ik zie dat als drie porties seks.
Naam, Adres, Woonplaats ofc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naw alsin ahw
Wat betekent NAW dan?
NAW = Naam Adres Woonplaatsquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naw alsin ahw
Wat betekent NAW dan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onbekende afkorting
Dat mag alleen de politie van je vragen als je staande gehouden wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naw alsin ahw
Wat betekent NAW dan?
Of ergens een abo wilt afsluitenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mag alleen de politie van je vragen als je staande gehouden wordt.
Oh, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
NAW is een veelgebruikte afkorting hoor
Ik vind jou ook wel n Sandra.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:59 schreef Mistress_X het volgende:
Jullie mogen enkel mijn naam weten
N; Sandra
A: Ergens in Zuid Oost Brabant
W: Zie A
Dat is kut ja. Ach hik staat nog niet op het vliegveld, dat had mijn stiefbroer. Lagen paspoorten nog thuis in Arnhemquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, nee dank je, not the way I roll.. Buk jij maar
Ik weet wat je dan moet doen. Dan moet je naar 'm wijzen en hard beginnen met lachen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:06 schreef Mistress_X het volgende:
![]()
En hij is aan het tieren en vloeken
Ik ga 'm weer niet maken, Jofu. Noteer het even.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, nee dank je, not the way I roll.. Buk jij maar
Ik laat hem maar even. Beter dat hij nu gewoon zijn zaakjes op orde heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet wat je dan moet doen. Dan moet je naar 'm wijzen en hard beginnen met lachen.
Zo vroeg al?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef MohMi het volgende:
Met een kater het huis gepoetst en de afwas gedaan. Ik ervaar ietwat ongepaste trots
Tss, je weet niet wat je mistquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Only on my command! En dat zeg ik dan enkel tegen mijn vriend
Pyjama, wat is dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik zit nog in mijn pyjama
Gewoon. Soms zie ik mensen, irl of pic en dan vind ik de naam erbij passen. Of juist helemaal niet.quote:
En terecht! Maar ik krijg vanmiddag mijn broer op bezoek en savonds ga ik weg dus zou niet weten wanneer ik het dan moet doen. En met wat muziek erbij en de nodige bakken koffie heb ik er echt geen hekel aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik zit nog in mijn pyjama
Als je me maar niet gaat vergelijken met Sandra Kimquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon. Soms zie ik mensen, irl of pic en dan vind ik de naam erbij passen. Of juist helemaal niet.
Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat vergelijken met Sandra Kim
Hell noquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat vergelijken met Sandra Kim
Ik denk niet dat dat nodig is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera, jij gaat vandaag van Nijmegen naar Leiden toch? Kom je onderweg je broodjes halen in Rotterdam dan?
Ik wil wel een beetje honger hebben als ik in Leiden arriveer.quote:
Morgen Roy.quote:
Als je er toch 3 wilt, kan er vast wel een voorafje af..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje honger hebben als ik in Leiden arriveer.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, nog gelukt om een slaapplek te regelen?
Maar ik heb zin in kaneelbroodjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er toch 3 wilt, kan er vast wel een voorafje af..
Idd. En waarschijnlijk is het minder lang nodig dan aanvankelijk gedacht.quote:
Hey Gitaar.quote:
Nouja zeg, klein smaakmakertje dan, zodat je daarna meer trek hebt?quote:
Weer een motorrit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, even wat muziek opzettenEn even een route uitstippelen die ik vanmiddag ga rijden
Of je gaat er nooit meer wegquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. En waarschijnlijk is het minder lang nodig dan aanvankelijk gedacht.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja zeg, klein smaakmakertje dan, zodat je daarna meer trek hebt?
quote:
Muuurquote:
Het is 19 gradenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het maar grauw en kil weer
Je lijkt zowaar minder hatend vandaag.quote:
Lekker warmquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hierbinnen nog warmer, ik heb de verwarming op 23 gezet
"Kil"....quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze heeft nergens gezegd dat het koud is he
Buurmeisjequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet nog even wachten tot ik beginnen mag...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
opgeven is niet 1 van mijn sterkste punten nee
heb je het koud ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hierbinnen nog warmer, ik heb de verwarming op 23 gezet
kuthoerquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lijkt zowaar minder hatend vandaag.
Vervelend is dat af en toe he.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Deuren staan open, zodat de kat naar binnen en buiten kan.
Mja, dat associeer ik ook met kouquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat het deprimerend weer is
En dan de verwarmimg aan.. denk eens aan het milieuquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Deuren staan open, zodat de kat naar binnen en buiten kan.
Ik dacht dat je het nooit zou zeggen.quote:
Ik ga en wil geen kou lijden, dus dan maar zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan de verwarmimg aan.. denk eens aan het milieu
Ja ik ken het.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel of ik voor niks het huis aan het verwarmen ben
Die van ons, ons katertje, is een lieverdquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
Maar we moeten iets voor die beestjes over hebben he.
Al liggen die van mij nu languit op mijn bed te slapen
Deur + zaag + katteluikje geen optie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
Maar we moeten iets voor die beestjes over hebben he.
Al liggen die van mij nu languit op mijn bed te slapen
Huurflat, geen optie dus in die kunststof deurenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deur + zaag + katteluikje geen optie?
Nee, want dan moeten ze altijd door het cafe heen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deur + zaag + katteluikje geen optie?
Wij hebben in ons huurhuis destijds bij de sloop een identieke deur op de kop getikt en daar luikie in gezet. Toen we vertrokken originele deur teruggehangen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Huurflat, geen optie dus in die kunststof deuren
Router af en toe helemaal resettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dafuq is this shit, ik lig praktisch naast de router, en toch heb ik soms geen wifiverbinding
Je aluminiumhoedje per ongeluk op de router gelegd ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dafuq is this shit, ik lig praktisch naast de router, en toch heb ik soms geen wifiverbinding
beetje drastisch voor die paar seconden dat het weg isquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Router af en toe helemaal resetten
hmmm, mij teveel werk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben in ons huurhuis destijds bij de sloop een identieke deur op de kop getikt en daar luikie in gezet. Toen we vertrokken originele deur teruggehangen...
Of de helft weggooienquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:35 schreef Fera het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van het sjouwen gisteren. Ik moet echt weer gaan sporten.
Sowieso schaadt het niet hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
beetje drastisch voor die paar seconden dat het weg is
Ik ga het nog uitzoeken inderdaad. Maar de wasmachine was het zwaarst. Maar hij past met gemak achterin een Suzuki Alto.quote:
sjouwen is anders dan sporten he, je gebruikt je spieren dan heel anders..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:35 schreef Fera het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van het sjouwen gisteren. Ik moet echt weer gaan sporten.
Die autootjes hebben meer ruimte dan de meeste mensen denkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga het nog uitzoeken inderdaad. Maar de wasmachine was het zwaarst. Maar hij past met gemak achterin een Suzuki Alto.
Hahahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga het nog uitzoeken inderdaad. Maar de wasmachine was het zwaarst. Maar hij past met gemak achterin een Suzuki Alto.
In mijn Twingo past anders echt helemaal niksquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die autootjes hebben meer ruimte dan de meeste mensen denken
Ligt eraan hoe je traint. Tegenwoordig is functioneel trainen helemaal in.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
sjouwen is anders dan sporten he, je gebruikt je spieren dan heel anders..
Maar geen lunch dus?
Twingo is ook wat anders dan een Altoquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
In mijn Twingo past anders echt helemaal niks
Ik heb dat laatst ergens gezien, maar geen idee meer waarquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik Fish en Chips kan kopen?
Mijn vriend vraagt het nu terloops even aan mij.
Nee, vanmiddag pas.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twingo is ook wat anders dan een Alto
Gooi je de achterbank dan wel helemaal plat en klap je m dan wel op naar voren? Dan heb je een laadruimte waar je u tegen zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
In mijn Twingo past anders echt helemaal niks
Dat deed jij zelf, ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Geen kwaad spreken over mijn Twingo
Klopt. Er kon echt veel teringzooi in. Plus, ex is meegereden met de Punto. Scheelde ook weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die autootjes hebben meer ruimte dan de meeste mensen denken
vrij nieuwe machine? Die oude zijn bijna niet te tillen, ligt een blok beton inquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
ach, ik kijk wel even, verrassing dan als ik het ga vinden als m'n vriend weer terug isquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst ergens gezien, maar geen idee meer waar
In de nieuwe ook nog hoor. Om te voorkomen dat 'ie aan de wandel gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
vrij nieuwe machine? Die oude zijn bijna niet te tillen, ligt een blok beton in
Hij is net n jaar oud ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
vrij nieuwe machine? Die oude zijn bijna niet te tillen, ligt een blok beton in
Aldiquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ach, ik kijk wel even, verrassing dan als ik het ga vinden als m'n vriend weer terug is
tjongequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je traint. Tegenwoordig is functioneel trainen helemaal in.
Ik moet nog ontbijten. En douchen.
dat kan inderdaad wel, maar een pakket van Ikea past er echt niet in. Of ik moet met de achterklep open rijden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gooi je de achterbank dan wel helemaal plat en klap je m dan wel op naar voren? Dan heb je een laadruimte waar je u tegen zegt.
nog? Ik dacht dat het tegenwoordig meer hitech was..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de nieuwe ook nog hoor. Om te voorkomen dat 'ie aan de wandel gaat.
hebben ze daar fish en chips?quote:
Nee hoor, misschien de machines die ik toch niet kan betalen ofzo, maar normaal gesproken ligt er gewoon nog een blok beton inquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nog? Ik dacht dat het tegenwoordig meer hitech was..
Ja, voor in de oven. Mijn broertje eet dat vaker en vindt het lekker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hebben ze daar fish en chips?
Ik kom daar zelf nooit omdat er altijd lange rijen staan voor de kassa's.
Gisteren heb ik spullen verhuist van ex naar mn moeder. Alleen dat huis is nog niet af.quote:
En dan nog maakt de mijne regelmatig een ommetje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In de nieuwe ook nog hoor. Om te voorkomen dat 'ie aan de wandel gaat.
Ligt eraan wat voor een pakket.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat kan inderdaad wel, maar een pakket van Ikea past er echt niet in. Of ik moet met de achterklep open rijden.
Mja, als de gewichtsverdeling van de was niet goed is gaat 'ie lopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan nog maakt de mijne regelmatig een ommetje.
ik zou dat toch eens doen, scheelt aanzienlijk in prijs, dan duurt het maar wat langer, het is immers geen supermarkt..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hebben ze daar fish en chips?
Ik kom daar zelf nooit omdat er altijd lange rijen staan voor de kassa's.
Toch maar eens heengaan dan en de lange rijen trotserenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, voor in de oven. Mijn broertje eet dat vaker en vindt het lekker.
Van mij mag ie, in zijn positie zou ik ook wel eens iets meer van de wereld willen zien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, als de gewichtsverdeling van de was niet goed is gaat 'ie lopen
Whehehe, ben ik met je eensquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Van mij mag ie, in zijn positie zou ik ook wel eens iets meer van de wereld willen zien.
Op zich kunnen wij dat prima, dan pak ik gewoon de Dodge Ram van mijn vriendquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een pakket.
Heb er eens een bed van de ikea in pakket, én een koelkast in kunnen verhuizen van Enschede naar Amersfoort.
de mijne staat strak tussen de douche en de muur, die gaat nergens heenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan nog maakt de mijne regelmatig een ommetje.
Bij mij stond ie in n soort bak tegen t wandelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Van mij mag ie, in zijn positie zou ik ook wel eens iets meer van de wereld willen zien.
Ah, hopelijk komt alles goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren heb ik spullen verhuist van ex naar mn moeder. Alleen dat huis is nog niet af.
opschepsterquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Op zich kunnen wij dat prima, dan pak ik gewoon de Dodge Ram van mijn vriend
Vijftig tinten?quote:
Ja hoor. Een weekje of anderhalf overbruggen.quote:
quote:
*grin* Ik moet ook nodig naar de kapper hoor, om het bewijs van grijze haren wat minder zichtbaar te laten wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, m'n baard-, snor- en hoofdhaar
Er zitten grijze haren tussen
Liever grijs dan kaal. Grijs haar is nog best aantrekkelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, m'n baard-, snor- en hoofdhaar
Er zitten grijze haren tussen
Ik ben verdeurie 24quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* Ik moet ook nodig naar de kapper hoor, om het bewijs van grijze haren wat minder zichtbaar te laten worden
Heb jij er ook altijd voorrang mee? Toen ik nog en Chevrolet Silverado 3500 reed had ik dat iig welquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Het is wel leuk, al die mannen in hun leaseauto's die dan een vrouw zien in een grote Amerikaan![]()
Dan zijn ze klein
Kans dat ik ooit kaal word zonder het zelf te doen is niet zo grootquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal. Grijs haar is nog best aantrekkelijk.
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Het is wel leuk, al die mannen in hun leaseauto's die dan een vrouw zien in een grote Amerikaan![]()
Dan zijn ze klein
Jij 24? Wut?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben verdeurie 24Het hoort nog niet
Oow valt meequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor. Een weekje of anderhalf overbruggen.
Hier issie ook weggegaan ivm -duur- .quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Alleen duuuuur
ooit wil ik wel een amerikaanse bak hebben..
Als ik het haar van m'n vader heb gebeurt mij beiden..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal. Grijs haar is nog best aantrekkelijk.
Ik rij er niet vaak in, vind het eigenlijk maar een onding vanwege de grootte.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij er ook altijd voorrang mee? Toen ik nog en Chevrolet Silverado 3500 reed had ik dat iig wel![]()
En dat mercedessen en audi's op de linkerbaan ook gewoon netjes opzij gaan
Duur, ja. Mee eens, ook onderhoud is duur.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Alleen duuuuur
ooit wil ik wel een amerikaanse bak hebben..
Hehe, dat lijkt me echt geniaal om te zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik rij er niet vaak in, vind het eigenlijk maar een onding vanwege de grootte.
Maar ja, je "dwingt" er wel een soort respect mee af. Juist vanwege die hoogte en grootte
Voor stoplichten ook leuk, petjesvolk in een Golf, kijken dan vreemd dat er een vrouw achter het stuur zit van een grote lompe Dodge
Ik moest er op een gegeven moment een paar weken lang in de binnenstad van A'dam mee zijn.. wat een hel...quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik rij er niet vaak in, vind het eigenlijk maar een onding vanwege de grootte.
Maar ja, je "dwingt" er wel een soort respect mee af. Juist vanwege die hoogte en grootte
Voor stoplichten ook leuk, petjesvolk in een Golf, kijken dan vreemd dat er een vrouw achter het stuur zit van een grote lompe Dodge
Ja, het hoeft voor mij ook niet perse zo'n monster te zijn, maar een Mustang, Caprice Classic of een Charger/Challenger wil ik ook wel..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier issie ook weggegaan ivm -duur- .
Had toen nog de hoop dat echt rekeningrijden door zou gaan (alleen een prijs per km) maar in dit verziekte linksdenkende land moesten er natuurlijk wel milieu, gewichts, brandstof, co2 en jalouzie heffingen TOEGEVOEGD worden aan een kmprijs....
Niet, monster en die wagens in 1 zin... Hoe kan dat ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, het hoeft voor mij ook niet perse zo'n monster te zijn, maar een Mustang, Caprice Classic of een Charger/Challenger wil ik ook wel..
Zelfde probleem he: jalouzieheffing, co2 heffing, gewicht hoger dan EU auto....quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, het hoeft voor mij ook niet perse zo'n monster te zijn, maar een Mustang, Caprice Classic of een Charger/Challenger wil ik ook wel..
jaloezie inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier issie ook weggegaan ivm -duur- .
Had toen nog de hoop dat echt rekeningrijden door zou gaan (alleen een prijs per km) maar in dit verziekte linksdenkende land moesten er natuurlijk wel milieu, gewichts, brandstof, co2 en jalouzie heffingen TOEGEVOEGD worden aan een kmprijs....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet, monster en die wagens in 1 zin... Hoe kan dat ?
monster als in groooot, zon ram kun je hier maar slecht kwijt..
Wel beiden heel druk, dus we zullen zien.quote:
Stelselmatig wordt ecologisch veilig rijden door de overheid tegengewerkt; mijn vrouw is ambtenaar in een gemeente en houdt zich bezig met vergunningen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
jaloezie inderdaad.
Hij krijgt vaak te horen waarom hij in een grote benzineslurpende Amerikaan moet rijden.
Zijn antwoord is steevast: "omdat ik het wil"
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef Mistress_X het volgende:
Vriend las even mee, moest zeggen dat het een 4.2 liter V8 is
Fijn blokquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef Mistress_X het volgende:
Pff, motorinhoud onder de 5 liter is voor pussies }:wquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef Mistress_X het volgende:
Handig zo'n man die strijktquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij heeft niks op met fora en is er wars van en is alweer bezig met strijken
Fuck wat voor pilletje voer je hem daarvoor? Moet nog iets vinden om eega aan het strijken te krijgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij heeft niks op met fora en is er wars van en is alweer bezig met strijken
Iedere keer dat ze 'nee' zegt een kleine corrigerende tik op de neus geven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fuck wat voor pilletje voer je hem daarvoor? Moet nog iets vinden om eega aan het strijken te krijgen
Zo zou jij het ook doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iedere keer dat ze 'nee' zegt een kleine corrigerende tik op de neus geven.
Goed bezigquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij strijkt zijn eigen uniformen momenteel
Uiteraard. Het hoeft niet hard, het gaat erom dat het 'nee' zeggen onbewust wordt geassocieerd met iets negatiefs.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geen idee en ik ga mijn vriend nu even niet lastigvallen, hij is alweer aan het vloeken
Je had de hoop dat Fera je uit bed kwam ehm dingesen ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik klim mijn bed maar eens uit, wat eten etc.. Als ik op Fera moet wachten lig ik hier morgen nog
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik klim mijn bed maar eens uit, wat eten etc.. Als ik op Fera moet wachten lig ik hier morgen nog
Paspoort is gevonden ja, zat in zijn binnenzak.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Wil het niet lukken met strijken?
Heeft ie zijn paspoort al gevonden?
Zo wanhopig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jah, broodjes op bed enzo, maar helaasquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had de hoop dat Fera je uit bed kwam ehm dingesen ?
Kater ook strijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Paspoort is gevonden ja, zat in zijn binnenzak.
Strijken lukt wel, maar hij is aan het vloeken omdat katertje steeds op de strijkplank springt
Vindt mijn kitten ook leukquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Strijken lukt wel, maar hij is aan het vloeken omdat katertje steeds op de strijkplank springt
Dat doet de mijne graag met handen en voetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vindt mijn kitten ook leukNet als de stofdoek aanvallen, en wegrennen, en terugkomen, en wegrennen
![]()
Hehequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, en als je in bed ligt dat hij aan het voeteneinde ligt en plots in je tenen bijtquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vindt mijn kitten ook leukNet als de stofdoek aanvallen, en wegrennen, en terugkomen, en wegrennen
![]()
Nee hoor dat zou ik nooit doen.quote:
Mijne maakte er een spelletje van in het weekend.. De enige dagen dat ik kon blijven liggen, maar ze was altijd ontbijt gewend als ik ging werken.. En dat tijdstip gebruikte ze dan om mij te wekken voor d'r plakje hamquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, en als je in bed ligt dat hij aan het voeteneinde ligt en plots in je tenen bijt
Ga zo naar m'n broertje, nog voor z'n verjaardagquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:11 schreef Mistress_X het volgende:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Zo hard kan ik niet blazenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij er niet even voor zorgen dat die regen straks weg blijft bij jou?
gefeliciteerdquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga zo naar m'n broertje, nog voor z'n verjaardag
Bouwmarkt, gereedschap kopen en dan PS3 uit elkaar halen en schoonmaken van binnen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:11 schreef Mistress_X het volgende:
Motor rijdenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:11 schreef Mistress_X het volgende:
Ons katertje krijg alleen droogvoer, en héél soms een blikje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne maakte er een spelletje van in het weekend.. De enige dagen dat ik kon blijven liggen, maar ze was altijd ontbijt gewend als ik ging werken.. En dat tijdstip gebruikte ze dan om mij te wekken voor d'r plakje ham
Wij? dadelijk lekker lunchen, vriend die dan nog wat puntjes op de i moet zetten, hem wegbrengen naar de kazerne, en daarna zie ik wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor rijdenMaar dat wist je al
Und du ?
De vloeren beneden en boven dweilen, zodra eega en uk pleite zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:11 schreef Mistress_X het volgende:
Hmm, jammerquote:
Jullie jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wij? dadelijk lekker lunchen, vriend die dan nog wat puntjes op de i moet zetten, hem wegbrengen naar de kazerne, en daarna zie ik wel.
Kitten gaat ook graag om een voet heen zitten idd. Zo wist ik een week of vier geleden dat mijn kitten precies maat 48 was aangezien ze exact zo groot was als de voet van mijn vriendquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet de mijne graag met handen en voeten
Maakt 'm niet uit van wie
Die van mij mogen niet op de slaapkamer. De grote heeft chronische niesziekte en ik vind het niet zo lekker als ze op de kamer alles onder snottertquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, en als je in bed ligt dat hij aan het voeteneinde ligt en plots in je tenen bijt
friends kijken en nog effe naar de rugbyquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:11 schreef Mistress_X het volgende:
Dat snap ik jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die van mij mogen niet op de slaapkamer. De grote heeft chronische niesziekte en ik vind het niet zo lekker als ze op de kamer alles onder snottertEn als die grote er niet op mag, dan die kleine ook niet.
Kolonisten van Catan.quote:
Die twee van mij zitten altijd bij me op de wc als ik sochtends uit bed komquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
Wij hebben er maar 1, en die mag overal komen, behalve op het toilet, want dan ziet hij die wc rol hangen en trekt de hele wc rol naar beneden
hahahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die twee van mij zitten altijd bij me op de wc als ik sochtends uit bed komDe kleine komt ook vaak binnen sjouwen als ik sta te douchen, en dan zit de grote buiten de douche te wachten
Zo gezellig
Ik wil later als ik groot ben dan ook crazy cat-lady wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha![]()
Voor de douche wachten komt mij wel bekend voor
Dat wil ik dus nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil later als ik groot ben dan ook crazy cat-lady worden
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het crazy-deel heb ik inmiddels aardig onder de knie. Ik ga nu verder met het cat-deel, dan probeer ik als laatste wel iets van een lady te wordenquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijne deed dat ook altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die twee van mij zitten altijd bij me op de wc als ik sochtends uit bed komDe kleine komt ook vaak binnen sjouwen als ik sta te douchen, en dan zit de grote buiten de douche te wachten
Zo gezellig
Kwestie van je goed kledenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het crazy-deel heb ik inmiddels aardig onder de knie. Ik ga nu verder met het cat-deel, dan probeer ik als laatste wel iets van een lady te worden
De kleine geeft kopjes onder de douchequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne deed dat ook altijd
Buiten de douche wachten tot je klaar was en dan om knuffels vragen
Maar dat doet dat crazy deel weer tenietquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kwestie van je goed kleden
Zelfvertrouwen uitstralen en dergelijke, en assertief zijn.
Don't worry, zo serieus was het niet, hoor ^^ Qua looks kan ik genoeg lady zijn, ik zal alleen in hart en nieren altijd een lompe vrachtwagenchauffeur blijvenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:38 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kwestie van je goed kleden
Zelfvertrouwen uitstralen en dergelijke, en assertief zijn.
gek doen kun je op allerlei manieren doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat doet dat crazy deel weer teniet
in de douche had ik haar liever niet eigenlijk, en kwam ze ook niet want water is eng!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
De kleine geeft kopjes onder de doucheFijn een veeg zwarte haren van d'r op mn been en natte kattenpootjes door het hele huis
![]()
Heb jij een C/E rijbewijs?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Don't worry, zo serieus was het niet, hoor ^^ Qua looks kan ik genoeg lady zijn, ik zal alleen in hart en nieren altijd een lompe vrachtwagenchauffeur blijven
Inclusief bier en shag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Don't worry, zo serieus was het niet, hoor ^^ Qua looks kan ik genoeg lady zijn, ik zal alleen in hart en nieren altijd een lompe vrachtwagenchauffeur blijven
Juist wel; de reacties op een leuk, verzorgd meisje dat bier drinkt, boert en meestal de grootste mond heeft van alle aanwezigen, is pretty pricelessquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat doet dat crazy deel weer teniet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist wel; de reacties op een leuk, verzorgd meisje dat bier drinkt, boert en meestal de grootste mond heeft van alle aanwezigen, is pretty priceless
*fobo checktquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee
[..]
JA!Sorry
En ik kijk naar tetten
Alleen dudes als vrienden hebben does that to you
Pruimtabak sporadisch en ongewild; enkel als ik een crapshaggie heb gedraaidquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En pruimtabak![]()
(1 keer geprobeerd)
Tetten en een vrachtwagen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*fobo checkt
ik kan beiden voor je regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je valt stiekem ook op vrouwen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee
[..]
JA!Sorry
En ik kijk naar tetten
Alleen dudes als vrienden hebben does that to you
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tetten en een vrachtwagen?
Vrachtwagen en bus eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:- In iets lomps rijden zoals een bus of een vrachtwagenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nah, die fase heb ik gehad. Maar ik kan een mooie vrouw nog altijd meer waarderen dan een mooie vent, dat dan weer welquote:
Shag vind ik maar niksquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pruimtabak sporadisch en ongewild; enkel als ik een crapshaggie heb gedraaid
Vrouwen zijn ook veel moeier etc dan mannenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, die fase heb ik gehad. Maar ik kan een mooie vrouw nog altijd meer waarderen dan een mooie vent, dat dan weer wel
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah, die fase heb ik gehad. Maar ik kan een mooie vrouw nog altijd meer waarderen dan een mooie vent, dat dan weer wel
Ben zelf touringcarchauffeur en ex-vrachtwagenchauffeurquote:
dat rook ik zo goed als alleen maarquote:
Mijn vriend ook. En overal vind ik lege shagbuiltjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat rook ik zo goed als alleen maar
Ik zal een seintje geven als ik mijn rijbewijs heb gehaald!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben zelf touringcarchauffeur en ex-vrachtwagenchauffeur
Kan nog altijd aan een vrachtwagen geraken (ooms die het nog doen)
En genoeg bussen op de zaak
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend ook. En overal vind ik lege shagbuiltjes
B moet je nog halen? oh dearquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal een seintje geven als ik mijn rijbewijs heb gehaald!Theorie is net binnen, woensdag hoor ik wanneer ik mijn tussentijdse toets heb.
Daarentegen kan ik al super goed rijden uiteraard, dat papiertje is enkel ter bevestiging
ik bewaar mijn gruis altijd en een keer in de zoveel tijd doe ik dat allemaal in een pakje en dan geef ik dat aan een vriend en dan krijg ik een nieuw pakje voor terugquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend ook. En overal vind ik lege shagbuiltjes
Jij bent er toch bij dus wat kan er fout gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oei, weet niet of het dan wel zo verstandig is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |