2 weken, naar de VSquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Stom dat ze al zo lang bezig zijn.
Hoe lang moet je vriend weg?
Ik ook wel, ondanks pijnquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, ondanks pijn
Nu echt weg! Fijne dag allemaal
Drie broodjes bedoel ik.quote:
Uitgebreide massagequote:Op zondag 21 oktober 2012 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel, ondanks pijn
Nu echt weg! Fijne dag allemaal
Ohhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie broodjes bedoel ik.Ik zie dat als drie porties seks.
Naam, Adres, Woonplaats ofc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naw alsin ahw
Wat betekent NAW dan?
NAW = Naam Adres Woonplaatsquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naw alsin ahw
Wat betekent NAW dan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onbekende afkorting
Dat mag alleen de politie van je vragen als je staande gehouden wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naw alsin ahw
Wat betekent NAW dan?
Of ergens een abo wilt afsluitenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mag alleen de politie van je vragen als je staande gehouden wordt.
Oh, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
NAW is een veelgebruikte afkorting hoor
Ik vind jou ook wel n Sandra.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:59 schreef Mistress_X het volgende:
Jullie mogen enkel mijn naam weten
N; Sandra
A: Ergens in Zuid Oost Brabant
W: Zie A
Dat is kut ja. Ach hik staat nog niet op het vliegveld, dat had mijn stiefbroer. Lagen paspoorten nog thuis in Arnhemquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, nee dank je, not the way I roll.. Buk jij maar
Ik weet wat je dan moet doen. Dan moet je naar 'm wijzen en hard beginnen met lachen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:06 schreef Mistress_X het volgende:
![]()
En hij is aan het tieren en vloeken
Ik ga 'm weer niet maken, Jofu. Noteer het even.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, nee dank je, not the way I roll.. Buk jij maar
Ik laat hem maar even. Beter dat hij nu gewoon zijn zaakjes op orde heeft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet wat je dan moet doen. Dan moet je naar 'm wijzen en hard beginnen met lachen.
Zo vroeg al?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef MohMi het volgende:
Met een kater het huis gepoetst en de afwas gedaan. Ik ervaar ietwat ongepaste trots
Tss, je weet niet wat je mistquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Only on my command! En dat zeg ik dan enkel tegen mijn vriend
Pyjama, wat is dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik zit nog in mijn pyjama
Gewoon. Soms zie ik mensen, irl of pic en dan vind ik de naam erbij passen. Of juist helemaal niet.quote:
En terecht! Maar ik krijg vanmiddag mijn broer op bezoek en savonds ga ik weg dus zou niet weten wanneer ik het dan moet doen. En met wat muziek erbij en de nodige bakken koffie heb ik er echt geen hekel aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik zit nog in mijn pyjama
Als je me maar niet gaat vergelijken met Sandra Kimquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon. Soms zie ik mensen, irl of pic en dan vind ik de naam erbij passen. Of juist helemaal niet.
Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat vergelijken met Sandra Kim
Hell noquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als je me maar niet gaat vergelijken met Sandra Kim
Ik denk niet dat dat nodig is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera, jij gaat vandaag van Nijmegen naar Leiden toch? Kom je onderweg je broodjes halen in Rotterdam dan?
Ik wil wel een beetje honger hebben als ik in Leiden arriveer.quote:
Morgen Roy.quote:
Als je er toch 3 wilt, kan er vast wel een voorafje af..quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje honger hebben als ik in Leiden arriveer.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, nog gelukt om een slaapplek te regelen?
Maar ik heb zin in kaneelbroodjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er toch 3 wilt, kan er vast wel een voorafje af..
Idd. En waarschijnlijk is het minder lang nodig dan aanvankelijk gedacht.quote:
Hey Gitaar.quote:
Nouja zeg, klein smaakmakertje dan, zodat je daarna meer trek hebt?quote:
Weer een motorrit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, even wat muziek opzettenEn even een route uitstippelen die ik vanmiddag ga rijden
Of je gaat er nooit meer wegquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. En waarschijnlijk is het minder lang nodig dan aanvankelijk gedacht.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja zeg, klein smaakmakertje dan, zodat je daarna meer trek hebt?
quote:
Muuurquote:
Het is 19 gradenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het maar grauw en kil weer
Je lijkt zowaar minder hatend vandaag.quote:
Lekker warmquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hierbinnen nog warmer, ik heb de verwarming op 23 gezet
"Kil"....quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze heeft nergens gezegd dat het koud is he
Buurmeisjequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet nog even wachten tot ik beginnen mag...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
opgeven is niet 1 van mijn sterkste punten nee
heb je het koud ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hierbinnen nog warmer, ik heb de verwarming op 23 gezet
kuthoerquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lijkt zowaar minder hatend vandaag.
Vervelend is dat af en toe he.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Deuren staan open, zodat de kat naar binnen en buiten kan.
Mja, dat associeer ik ook met kouquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat het deprimerend weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |