waar staat het eigenlijk, voor gemeentehuis, zoepkoel de markt maar staat er ook wat op het lage gedeelte bij de kop van weerd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef Ruder het volgende:
Over de kermis in Venlo:
Het reuzenrad staat heel erg mooi, maar voor de rest vind ik het als kermisliefhebber niet veel bijzonders. Het vormt geen geheel en dat is jammer.
Voor het stadhuis staat het Reuzenrad en een churos kraam. Het Reuzenrad staat mooi en die kraam zal vast goede omzetten draaien met al die Duitsers die daar aan voorbij lopen. Dan staat de Oude Markt behoorlijk sfeerloos volgepropt met kermiszaken. Verder staat er bij de Maasboulevard het een en ander waaronder een Autoscooter en een Booster. Hebben ze op de Kwartelenmarkt wat neergewakt (ook niet bijster mooi) en staan er op het Vleesplein nog een paar zaken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
waar staat het eigenlijk, voor gemeentehuis, zoepkoel de markt maar staat er ook wat op het lage gedeelte bij de kop van weerd?
dat risico heb je in Venlo altijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:31 schreef Ruder het volgende:
[..]
Voor het stadhuis staat het Reuzenrad en een churos kraam. Het Reuzenrad staat mooi en die kraam zal vast goede omzetten draaien met al die Duitsers die daar aan voorbij lopen. Dan staat de Oude Markt behoorlijk sfeerloos volgepropt met kermiszaken. Verder staat er bij de Maasboulevard het een en ander waaronder een Autoscooter en een Booster. Hebben ze op de Kwartelenmarkt wat neergewakt (ook niet bijster mooi) en staan er op het Vleesplein nog een paar zaken.
Vooral de Deca Dance staat daar nogal vaag. als je links uitstapt heb je kans om door een fietser geschept te worden
Of door auto'squote:
Daar bij de kloosterstraat bij die stoplichten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of door auto's
Ik loop nu op krukken omdat een auto me niet zag![]()
(in Blerick op de hoek daar bij de dierenambulance.. overzichtelijker kun je het niet hebben)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar bij de kloosterstraat bij die stoplichten?
Dat is dan wel echt
Omg, wat een blindequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dat blauwe puntje heeft ie me geraakt. Seriously.
'Ik zag het niet'
Wat een blinde osquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ik zag het niet'
Ik denk met zn radio of mobiel ofzo bezig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef fratsman het volgende:
Hij zag je niet?!?Op dat punt?!? Die vent heeft echt zitten dromen.
![]()
...en 't staat gruwelijk in de weg als ik boodschappen wil gaan doen bij de Jumbo daar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Luxuria het volgende:
Die kermis stelt toch helemaal niks voor. Op een paar plekken in de stad een paar attracties.
Alleen al daar voor de C&A, nogal zielig
Het vormt inderdaad geen geheel.
Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening.quote:
jeps, helemaal mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening.Als die benoeming van Scholten niet door gaat mogen ze Schrijen van mij zonder procedure die ambtsketen om hangen.
Absoluutquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening.Als die benoeming van Scholten niet door gaat mogen ze Schrijen van mij zonder procedure die ambtsketen om hangen.
Oke... Apart... Misschien was hij op weg naar de opticienquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ik zag het niet'
ik ben zondag ook even geweest, alleen maar lichtbruinen en fopkampersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef afsje het volgende:
Wat een trieste kermis
Net ff geweest met vriendinnen.
Wij liepen er en 26 bontkraagjes, dat was 't..
Ik ben benieuwd naar t vuurwerk morgen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik ben zondag ook even geweest, alleen maar lichtbruinen en fopkampers
ik zag trouwens ook een travestiet![]()
Komt er ook nog vuurwerk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:24 schreef afsje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar t vuurwerk morgen..
Denk dat dit alvast toepasselijk is:
Nog steeds veel onduidelijkheid hierover.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:30 schreef fratsman het volgende:
Wat een gigantische zwiek wouten daar gisteravond! (zie ontbijtnieuws) Moet wel zeggen dat er weinig duidelijkheid naar buiten word gebracht. Zelfs of er een slachtoffer is, is niet officieel bevestigd.
Gelukkig ben ik tussendoor op de kermissen van Bremen, Bocholt en Werne geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zaterdag ff op de kermis geweest en wil graag mijn mening even geven:
Ik hoor niks?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Klonk het volgende:
Pleurisherrie buiten, zijn er weer oefeningen boven de peel ofzo?
Woehoe!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jeuj, morgen weer Duitse dag...
[ afbeelding ]
Kempiquote:Minderjarige Venlose in prostitutie door rapper
woensdag 31 oktober 2012, 09:03
De Eindhovense rapper Kempi is gisteren aangehouden voor mensenhandel. Hij zou twee jaar geleden een toen 16-jarig meisje uit Venlo in de prostitutie hebben gebracht.
Het meisje zou voor de rapper hebben gewerkt in de tippelzone en twee prostitutieclubs in Eindhoven.
De verdachte werd gearresteerd in de gevangenis in Dordrecht. Daar zit hij vast voor mishandeling van zijn vriendin. De politie doet verder onderzoek.
www.omroepvenlo.nl
Mooi, ik vertrek dus lekker vroeg naar Eindhoven en kom wel terug als de invasie weer richting Heimat gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nee ik wilde 's avonds even de stad in gaan..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Duitsers zijn meestal rond 18.00 alweer op weg naar huis. Koopavond kennen ze niet. Dus gewoon met de fiets gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ah nee ik wilde 's avonds even de stad in gaan..
Wat is 'in de buurt van'?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Binnenkort een weekend weg in de buurt van venlo. Wat zijn leuke kroegen/clubs om zaterdag avond te vertoeven?
Me too, pff! Gelukkig heeft t treinverkeer weinig last van die pruuse. En heb toch avonddienst, dus geen probleem..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, ik vertrek dus lekker vroeg naar Eindhoven en kom wel terug als de invasie weer richting Heimat gaat.
ST1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Binnenkort een weekend weg in de buurt van venlo. Wat zijn leuke kroegen/clubs om zaterdag avond te vertoeven?
Arcenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef afsje het volgende:
[..]
Wat is 'in de buurt van'?
In Venlo is vrij weinig..
Vind de ST1 wel te doen of John Doe.
Net over de grens in Duitsland heb je de PM of Kings. Ook wel aardig.
Motown: Relaxte sfeer, bezoekers zo tussen de 18 en 40, met name Motown, R&B en funkmuziek, doorgaans altijd wel mooie dames aanwezig. Wel een hoog ons kent ons gehalte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Die bestaat niet eens meerquote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Gouden Tijger, leeftijd tussen de 14 en de 30, om 9 uur gaan de tafeltjes aan de kant en beginnen we met een lekker nummertje van de bluesbrothersfilm, om 12 uur "brand new day" en om 2 uur bij sluiting "new york, new york". Biertje voor 1,50, jasje in de garderobe boven voor een piek geloof ik.
Al kan het zijn dat deze info iets veroudert is inmiddels, ben er al een tijdje niet meer geweest.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Gouden Tijger, leeftijd tussen de 14 en de 30, om 9 uur gaan de tafeltjes aan de kant en beginnen we met een lekker nummertje van de bluesbrothersfilm, om 12 uur "brand new day" en om 2 uur bij sluiting "new york, new york". Biertje voor 1,50, jasje in de garderobe boven voor een piek geloof ik.
Al kan het zijn dat deze info iets veroudert is inmiddels, ben er al een tijdje niet meer geweest.
"iets" verouderdquote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mijn jeugdsentiment, wat doe je.quote:Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ben daar nooit geweest, maar ken wel mensen die daar wel eens heen gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef X_qlusive het volgende:
Ja we zijn allemaal rond de 23, komen uit de drukke randstad waar je overal discotheken en clubs heb. We zijn dus niet opzoek naar een kroeg waar je een biertje kan drinken tot 2 uur... zoeken het liefst een discotheek of iets. Is er iemand die weet of discotheek e dry in geldern, duitsland wat is?
E dry is wel leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef X_qlusive het volgende:
Ja we zijn allemaal rond de 23, komen uit de drukke randstad waar je overal discotheken en clubs heb. We zijn dus niet opzoek naar een kroeg waar je een biertje kan drinken tot 2 uur... zoeken het liefst een discotheek of iets. Is er iemand die weet of discotheek e dry in geldern, duitsland wat is?
Waar ga je heenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
Verhuizen.Eindelijk weg uit deze klote buurt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef MPG het volgende:
Das wel beter dan. Want waar je nu zit is 3x niks
.
Kreeg net n sms van Burgernet dat ze terecht is, godzijdank.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef fratsman het volgende:
Verstandelijk gehandicapt meisje al sinds 13.00 vermist in de omgeving van de Rijnbeekstraat. Heli hangt al een half uur in de lucht.
Ga dan naar de Königsburg in Krefeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef X_qlusive het volgende:
Kerstcdquote:
Ze hebben een aantal kersthits van een Venlose tekst voorzien en dat brengen ze uit op cd. Ik vond het wel meevallen hoor.quote:
Ik merk het aan mijn neefjes en nichtjes. Geboren en getogen in Venlo, spreken dialect, maar de typisch Venlose woorden ontbreken. "dökker" is "vaker", "aevel" is gewoon "echter" en bij hoge uitzondering weten ze (hard lachend) wat een "Schottelslet" is.quote:Behalve een cd met leuke liedjes, is het project ook bedoeld als promotie voor het dialect onder jongeren. Volgens initiator Syl Kusters dreigen typisch Venlose woorden verloren te gaan bij een nieuwe generatie. “Het is belangrijk om de taal levend te houden voor de jeugd.”
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zoormoos was laatst al zoorkool.
eigenlijk baarloos maar daar zit weinig verschil inquote:
Dat noemen ze in Venlo "ein Aoliebiësje."quote:Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef -niemand- het volgende:
[..]
eigenlijk baarloos maar daar zit weinig verschil in![]()
maar ik zal het antwoord maar geven.
het betekend lieveheersbeestje
hier tegenwoordig ook, maar 50 jaar terug was dat schijnbaar een heel normaal woord hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat noemen ze in Venlo "ein Aoliebiësje."
Dat kan, smaken verschillenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal kersthits van een Venlose tekst voorzien en dat brengen ze uit op cd. Ik vond het wel meevallen hoor.De boodschap erachter vind ik veel belangrijker.
Omg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:55 schreef Klonk het volgende:
Ikea naar Venlo
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/15715
OMG, wat is dat toch met vrouwen? Net als dat gezanik toen bekend werd dat de Primark naar Venlo komt. "Maar dan loopt héél Venlo dadelijk in hetzelfde!!"quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef afsje het volgende:
[..]
Omg.
Vind ik helemaal niet leuk :-P
Nu is t nog "speciaal" als je naar de IKEA gaat, en dan kun je er gewoon ff naar toe gaan als je iets nodig hebt..
had ik nog niet aan gedacht, zal me al af te vragen waar ze dat ding zouden latenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
OMG, wat is dat toch met vrouwen? Net als dat gezanik toen bekend werd dat de Primark naar Venlo komt. "Maar dan loopt héél Venlo dadelijk in hetzelfde!!"
Ik zeg; Floriadeterrein volbouwen! Ikea neerplempen, paar andere (grote) meubelzaken. McDonalds/Bufkes ernaast. Kassa!
Waar wil je dat in de buurt van 't Tref in godsnaam laten?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
had ik nog niet aan gedacht, zal me al af te vragen waar ze dat ding zouden laten
zou als wethouder willen dat het ergens in de buurt van de tref zou komen, wie weet wordt het daar dan nog iets.
wel opvallend trouwens, van rey is weg uit Roermond en de Ikea komt naar Venlo
ouwe rommel van Oce slopen, ze willen dat industrieterrein toch revitaliserenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waar wil je dat in de buurt van 't Tref in godsnaam laten?
Da's waar, dat Océ pand staat al jaren leeg. Rechts van de Weselseweg, Dat kassengebied, gebruiken ze dat nog? Is misschien ook een optie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ouwe rommel van Oce slopen, ze willen dat industrieterrein toch revitaliseren
kun je niet beter doen dan platgooien en opnieuw beginnen
zitten ook woonhuizen tussen, zie ik nog niet zo snel gebeuren. en veel verder richting centrum wil je a: de ikea niet hebben b: is geen ruimte meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Da's waar, dat Océ pand staat al jaren leeg. Rechts van de Weselseweg, Dat kassengebied, gebruiken ze dat nog? Is misschien ook een optie.
Ja, inderdaad! Arenborg e.d ligt daar ook. Lang geleden met een meisje gescharreld die daar woonde. Godverdomme teringeind fietsen vanuit Blerick.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
zitten ook woonhuizen tussen, zie ik nog niet zo snel gebeuren. en veel verder richting centrum wil je a: de ikea niet hebben b: is geen ruimte meer.
ben dus benieuwd, floriadeterrein of een andere zichtlokatie langs de A67 in Blerick?
hier in Belfeld hebben we ook ruimte genoeg trouwens
ik begin steeds meer voor Belfeld te voelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Arenborg e.d ligt daar ook. Lang geleden met een meisje gescharreld die daar woonde. Godverdomme teringeind fietsen vanuit Blerick.
MAAR! ik dwaal af. Ik denk dat het Floriadeterrein een win-winsituatie zou zijn. Een groot braakliggend terrein wat weer een bestemming krijgt. Goede aansluiting op het snelwegennet. Ik zeg; doen!
van rey bood meer geldquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef fratsman het volgende:
Laten we hopen dat de gemeente dit niet weer af laat ketsen op een aantal gefrustreerde ondernemers. Als ze 10 jaar geleden de poot stijf hadden gehouden, had Venlo nu een merkendorp bij het Tref gehad.
Keulse Barriére kan ook inderdaad!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Klonk het volgende:
of als ter vervanging van het VVV Stadion
koel dichtflikkeren en volbouwen of nog beter Koel openhouden en Ikea in Blerick neerflikkeren
daar vlak achter de grens staan de gebouwen van dat transportbedrijf weg te rotten, Hermans of hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Keulse Barriére kan ook inderdaad!
Zou best kunnen ja. Dus we hebben;quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar vlak achter de grens staan de gebouwen van dat transportbedrijf weg te rotten, Hermans of hoe heette die ook alweer?
Die toren is rijksmonument. die gaan ze daar echt niet weghalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Klonk het volgende:
Maasboulevard, gewoon opnieuw proberen om er wel iets van te maken
En nog een wilde gedachte, onderaan de Zuiderbrug in Tegelen, waar nu nog de schoorsteen staat van de bakstenenfabriek da's ook een lel van een terrein.
Maar goed, ik als ik wethouder zou zijn zou ik proberen het floriadeterrein te vullen, past natuurlijk ook goed bij het imago wat ikea zich aan wil meten, de rest lijkt me allemaal wat vergezocht
er kan ''per ongeluk'' iets mee gebeuren "quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die toren is rijksmonument. die gaan ze daar echt niet weghalen.
Whehehe!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
er kan ''per ongeluk'' iets mee gebeuren "
lijkt mij een gouden kans om daar de boel een waanzinnige kickstart te geven...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe!, maar laten we hopen op het Floriadeterrein. Goede locatie, goede aansluiting op alle uitvalswegen, en meer dan plaats genoeg voor andere bedrijven.
ik ken een paar ikea's in Duitsland die toch zowat in het centrum zitten maar goed die zitten daar ook al een tijdje en nieuwere ikea winkels zitten idd allemaal in de buurt van een snelweg, lijkt me ook een goed idee, verkeer in Venlo loopt al vast genoeg zonder ikeaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef Maxbet het volgende:
Floriadeterrein lijkt me ideaal, en IKEA kennede zullen ze ook liever daar zitten dan op bijvoorbeeld het kazerneterrein. Op andere lokaties zitten ze ook zo ver mogelijk van het centrum af. Goede verbindingen ook daar
Een Ikea in het centrum in combinatie met een Duitse Dag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken een paar ikea's in Duitsland die toch zowat in het centrum zitten maar goed die zitten daar ook al een tijdje en nieuwere ikea winkels zitten idd allemaal in de buurt van een snelweg, lijkt me ook een goed idee, verkeer in Venlo loopt al vast genoeg zonder ikea
zat ik ook net te bedenkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Een Ikea in het centrum in combinatie met een Duitse Dag.
Inderdaad! Meneer Satijn, leest u mee?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
zat ik ook net te bedenken![]()
dus lieve gemeente Venlo luister naar de wijze FOK!kertjes en plemp de ikea op het floriadeterrein neer
We kunnen het voor de zekerheid ook ff in het zweeds doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad! Meneer Satijn, leest u mee?
Dus lieve Venlo, Plemp IKEA op Floriadeterrein naar benedenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
We kunnen het voor de zekerheid ook ff in het zweeds doen
Så kära Venlo, Plemp IKEA på Floriade plats nedåt
Het moet toch zijn 'min Svenska är inte'?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef Klonk het volgende:
ingen aning om det är sant faktiskt, är min svenska inte vad det en gång var
geen flauw idee, heb het gewoon door een vertaalmachine gegooidquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Het moet toch zijn 'min Svenska är inte'?
whehehequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef Mss het volgende:
Oh, ik begon al aan mezelf te twijfelen.
Haha, jaaa.. Die zag ik ook!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:47 schreef Joysa het volgende:
Ik zag deze op facebook voorbij komen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:47 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:47 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
ik game al meer dan 30 jaar maar ik het verrek om voor welk spel dan ook midden in de nacht naar de stad te gaanquote:
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)terrein#.UKDjGoe7WU4quote:Ikea wil mogelijk naar Floriadeterrein
Het Floriadeterrein is in beeld als mogelijke locatie voor een nieuwe IKEA-vestiging.
Dat bevestigt de onderneming. Het Zweedse meubelconcern is op zoek naar een terrein voor een nieuwe winkel in Venlo. IKEA heeft wel enkele kritische kanttekeningen geplaatst. Zo ligt het terrein erg afgelegen en het bedrijf wil daar niet alleen zitten.
Het wordt waarschijnlijk een middelgroot filiaal, tussen de 26.000 en 30.000 vierkante meter groot. Hoeveel banen de vestiging oplevert wil IKEA niet zeggen.
Wanneer de vestiging opengaat is nog niet bekend. Het bedrijf heeft naar eigen zeggen 'geen haast.'
Werk jij bij Game Mania? Ik ken iemand die daar werkt redelijk goedquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Werk jij bij Game Mania? Ik ken iemand die daar werkt redelijk goed
twitter:Staekelboks twitterde op maandag 12-11-2012 om 23:54:39Laat itempje draaien. Nachtopening voor #callofduty #blackopps http://t.co/j16w3d03 reageer retweet
En ben je ook gefilmd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 01:32 schreef fratsman het volgende:
twitter:Staekelboks twitterde op maandag 12-11-2012 om 23:54:39Laat itempje draaien. Nachtopening voor #callofduty #blackopps http://t.co/j16w3d03 reageer retweet
alle nerds verzamelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef fratsman het volgende:
Vanavond op tv!
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/15734
En was je in beeld?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef fratsman het volgende:
Vanavond op tv!
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/15734
Eens.quote:
ik denk ze ook overdag genoeg langskomen, voor zover ik weet zijn de Duitsers a: vrij streng met de leefdtijdscontrole en b: sowieso mietjes als het op shooters aankomt, sommige games hebben geen bloed of groen bloedquote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens.
Dat zelfs de pruuse hier s nachts cod komen kopen zeg....
Duitsers zijn qua media (zowel de traditionele als online) nou eenmaal véél strenger. 2 MP3'tjes downloaden? Hop! meteen honderden euro's boete.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk ze ook overdag genoeg langskomen, voor zover ik weet zijn de Duitsers a: vrij streng met de leefdtijdscontrole en b: sowieso mietjes als het op shooters aankomt, sommige games hebben geen bloed of groen bloed![]()
het zijn aardige mensen hoor maar soms
quote:Hai Berden zegt vertrouwen in gemeente op
vrijdag 16 november 2012, 09:36
Hai Berden heeft gisteren een brief verstuurd aan de gemeente waarin hij de samenwerking voor de bouw van het mfc heeft opgezegd. Een woordvoerder van de gemeente bevestigt dit.
Wat er precies in de brief staat wilde de gemeente niet zeggen. De inhoud van de brief wordt nu bestudeerd. Later op de dag zal de gemeente met een reactie komen.
Wat de reden is voor het opgezegde vertrouwen blijft onduidelijk. De komst van het mfc wordt hiermee onzeker. Hai Berden wil vandaag niet inhoudelijk reageren op de brief.
quote:Einde stadion op kazerneterrein'
vrijdag 16 november 2012, 09:42
Er komt geen stadion meer op het kazerneterrein. Dat denkt althans VVD-fractievoorzitter John Heuvelings.
'Het is het einde van het stadion op die locatie. Op die plek geloof ik er niet meer in', aldus Heuvelings in een eerste reactie op het nieuws dat VVV heeft gebroken met de gemeente. 'Op die locatie kunnen we het ons niet veroorloven dat er een betonnen bak wordt gebouwd.'
Oppositiepartij SP denkt er hetzelfde over. Ton Heerschop: 'Volgens mij heeft Berden een probleem. Ik zie geen enkele mogelijkheid dat hij op deze locatie een stadion kan bouwen dat afwijkt van de kaders van de raad.'
De gemeenteraad zal dus niet akkoord gaan met de bouw van alleen een stadion op het kazerneterrein. Heuvelings: 'We houden vast aan de kaders die zijn gesteld. Cradle to cradle is een van de voorwaarden.'
Stadion naast de IKEA op het floriadeterreinquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Klonk het volgende:
Sorry voor alle VVV liefhebbers maar dit vind ik toch wel heel goed nieuws, geen geld over de balksmijterij zoals het er niet uitziet voor een nieuw stadion met een van te voren tot falen gedoemde winkels en wat al niet meer. Hopelijk dat de gemeente een deel van het geld wat ze nu niet over de balk gaan smijten besteden aan het prachtige ouwe fort wat daar ligt te wachten om een pronkjuweel van de gemeente te worden.
[..]
[..]
psiesquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef fratsman het volgende:
/care. Bouw de Koel gewoon gefaseerd uit naar een volwaardig stadion of schuif hem voor mijn part een paar 100 meter op. Plaats genoeg daar en VVV blijft in Venlo.
quote:VVV-Venlo: Geen nieuw stadion op Kazerneterrein
Er komt geen stadion voor VVV-Venlo op het Kazerneterrein in Blerick.
Dat heeft de gemeente Venlo bekend gemaakt op een persconferentie. MFC De Kazerne heeft de overeenkomst met de gemeente Venlo opgezegd. Het MFC zou het nieuwe stadion gaan ontwikkelen met steun van de gemeente. Het multifunctioneel complex met stadion dat de gemeente wil realiseren zou ruim 40 miljoen euro kosten. VVV-voorzitter Hai Berden kan niet tegemoet komen aan de eisen die de gemeente aan de bouw stelt.
Zo zou hij pas de helft van de in totaal 10 miljoen euro bij elkaar hebben die hij volgens de afspraken met de gemeente voor het eind van het jaar zou moeten hebben verzameld.
Berden wil samen met andere partijen zelf een stadion gaan bouwen maar dan niet op het Kazerneterrein.
persverklaring van de gemeente: http://www.omroepvenlo.nl(...)rklaringgemeente.pdfquote:VVV definitief niet naar kazerneterrein
vrijdag 16 november 2012, 14:06
VVV-Venlo verhuist definitief niet naar het kazerneterrein. De overeenkomst tussen de gemeente en MFC De Kazerne is ontbonden.
Beide partijen kwamen de afgelopen periode niet tot overeenstemming over het zogenaamde 'programma van eisen'. 'Als gevolg daarvan is de raamovereenkomst tussen ons en MFC De Kazerne ontbonden, waarmee een einde is gekomen aan de gezamenlijke ontwikkeling van een multifunctioneel evenementencentrum in het KazerneKwartier. De lopende aanbesteding is daarmee per direct gestopt', aldus de gemeente in persverklaring.
Volgens het college kon er geen overeenstemming bereikt worden, omdat MFC De Kazerne vast bleef houden aan extra wensen die niet afgesproken en gebudgetteerd waren. Het zou met name gaan over het afbouwpakket van het gebouw. MFC De Kazerne wil niet reageren op het nieuws.
De gemeente zegt wel vast te willen houden aan de visie van het kazerneterrein. Hoe dat ingevuld gaat worden kon wethouder Wim van den Beucken vanmiddag niet zeggen. Eerder haakte ook al Gilde Opleidingen af. Het is nog niet duidelijk of Holland Casino definitief kiest voor het terrein.
Een gilet?quote:Kammezäölke: gilet * Oostelijke mijnstreek
quote:Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Een gilet?Bij mij is een Kammezäöl een heel dik iemand.
![]()
Dat is standaard Ruudje. Ieder jaar weer met die sneeuw zijn de busroutes schoon en de overige straten en fietspaden hebben pech gehad. Ik lag vrijdag op de Martinusstraat ook weer bijna op m'n gezicht.quote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Ruder het volgende:
Miljoenen in de Floriade en een of ander stadion dat niet komt, pompen kunnen ze wel bij de Gemeente Venlo, maar het plein voor het station en belangrijke fietspaden ijsvrij maken ho maar!
in Belfeld is zelfs de busroute niet schoonquote:Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat is standaard Ruudje. Ieder jaar weer met die sneeuw zijn de busroutes schoon en de overige straten en fietspaden hebben pech gehad. Ik lag vrijdag op de Martinusstraat ook weer bijna op m'n gezicht.
MAAR!
VVV 15e!![]()
Kielf als in hondje? :-Pquote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef Ruder het volgende:
btw ik vind kielf het mooiste Venlose woordhaha
Volgens mij is daar toch niks gebeurd lijkt het.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:35 schreef afsje het volgende:
Er is vanochtend/begin vd middag op station Venlo iemand voor de trein gesprongen..
Kan er alleen nog geen nieuwsberichten over vinden.
Dat klinkt wel als een persoon voor de trein ja. En dat zie je meestal niet terug in de nieuwskanalen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef fratsman het volgende:
Op FB zij inderdaad iemand die zich op het station bevond, dat er iets gebeurd was met een persoon. Ook zag ik iemand een foto tweeten dat het plein voor het station vol stond met brandweer, ambulance en politie.
Dus er is wel iets gebeurd..
Jaa, ik zag t ook op Twitter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef fratsman het volgende:
Op FB zij inderdaad iemand die zich op het station bevond, dat er iets gebeurd was met een persoon. Ook zag ik iemand een foto tweeten dat het plein voor het station vol stond met brandweer, ambulance en politie.
Dus er is wel iets gebeurd..
Dat kan ook nog ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Luxuria het volgende:
Wel vreemd dat iemand op een station waar treinen geen hoge snelheid hebben, ervoor springt.
Zou het geen ongeluk zijn?
Wowquote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ken de betreffende machinist via via en hij vertelde dat een man die stond te bellen op het perron zich bewust voorover liet vallen voor de vertrekkende trein. Kerel lag wel behoorlijk open maar heeft het overleefd. Hij was zelfs nog gewoon aanspreekbaar.
Bahbah... Leuk man, mensen een trauma bezorgen..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ken de betreffende machinist via via en hij vertelde dat een man die stond te bellen op het perron zich bewust voorover liet vallen voor de vertrekkende trein. Kerel lag wel behoorlijk open maar heeft het overleefd. Hij was zelfs nog gewoon aanspreekbaar.
Handig! Ik ga daar wss wel heen ja.quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef fratsman het volgende:
Mensen die naar het Boeremoosbal gaan? Je hoeft niet meer in de rij te gaan staan voor kaarten!
Handig!quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef fratsman het volgende:
Mensen die naar het Boeremoosbal gaan? Je hoeft niet meer in de rij te gaan staan voor kaarten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?Ongeluk, ziekenhuis, WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?http://www.112regiolimbur(...)elen-2012&Itemid=119SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte in ieder geval.![]()
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte meadje.
Hier is vorige week een heel jong meisje onder de metro gekomen, ook al zo'n triest ongeluk.Aids.
Sterkte alsnogquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Joysa het volgende:
Ja het is dus zeker dat meisje.
Klotezooi.
thanks
Haha, mn schoonmoeder was inderdaad al helemaal in paniek, maar dat was omdat ze niet kon douchen, terwijl we om 13.00 hadden afgesproken ergens te eten. Maar gelukkig was het rond 12 uur weer opgelost..quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:13 schreef Klonk het volgende:
Water veroorzaakte hier vanmorgen stress in Belfeld, namelijk door de afwezigheid ervan
Ik zag alle gestreste huisvrouwen al voor me die compleet in blinde paniek waren vanwege het kerstdiner
hahaha, deze kerel wét ut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Haha die zag ik ook op Facebookquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebookquote:
mysterious fratsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebook
Precies etzelfde heejquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Auk good! Letste vakantiedaag, moandaag weer aan de bak, dus nog ff lekker rustig aan.
Doet Broekmans al jaren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Joysa het volgende:
http://www.broekmans.nl/assortiment/nieuw/naate-raaf-bonbon-10-st
Iers 't Boeremoosbal!quote:
DAE ZIT WEER OP DE STAAF!!!quote:
Hoezoquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
Ik geloof dat ik dit topic de komende tijd moet vermijden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor mij dus geen Gekke Maandag en Vasteloavend dit jaar. En daar baal ik flink van.
Jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Mss het volgende:
Geen tijd, want tentamens en alles. Geen geld want heb een paar maanden geen tijd gehad om te werken. Ben alleen al ¤30 kwijt aan de reis, en dan nog twee dagen bier en dergelijke, dat kan ik beter sparen.
Ikke!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Nou? Wae is d'r morgenaovend allemaol in d'n Hoonderstal?
Dat viel me vanmorgen inderdaad ook al op, zelfs in de Boekend!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:59 schreef Klonk het volgende:
een wonder is gescheten in de gemeente Venlo, behalve de wegen zijn ook de doorgaande fietsroutes schoon en om het nog mooier te maken ook buiten het centrum van Venlo, zelfs in Belfeld
moet niet gekker worden...
dat bedoel ik, pure gekte dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat viel me vanmorgen inderdaad ook al op, zelfs in de Boekend!
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:59 schreef Klonk het volgende:
een wonder is gescheten in de gemeente Venlo, behalve de wegen zijn ook de doorgaande fietsroutes schoon en om het nog mooier te maken ook buiten het centrum van Venlo, zelfs in Belfeld
moet niet gekker worden...
Kutmuziekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef Klonk het volgende:
Ik zie jullie wel weer na carnaval![]()
wat een kutmuziek
dat is té erg, zelfs ik snap dat jullie dat niet trekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
KutmuziekOnze Venlose Vastelaovend kutmuziek noemen
![]()
DIT is kutmuziek.Godverdomme, je zal er 4 dagen lang naar moeten luisteren.
![]()
Met z'n Barney-pose op 't podium.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Klonk het volgende:
Oeh, en ik heb de prins van Belfeld zien lopen
als een baas tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Met z'n Barney-pose op 't podium.![]()
quote:
Haha moet wel, is zowat hetzelfde, ook de tekstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Frats, misschien weet jij dit.. stamt golde jaore hier vanaf ofzo?
Ja, super mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha moet wel, is zowat hetzelfde
Ook een mooi nr.
Hoe ben je die dan tegen gekomen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, super mooi
Ik kwam er gisteren achter
Een vriend stuurde diequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe ben je die dan tegen gekomen?
Ik ben nu 2,7 GB aan vastelaovesmuziek aan het downloaden
Mensen die dat prachtige nummer niet kennenquote:
Nu welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die dat prachtige nummer niet kennen![]()
And those were the days of roses,
Poetry and prose and Martha
All I had was you and all you had was me.
There was no tomorrows,
We'd packed away our sorrows
And we saved them for a rainy day.
Stukje tekst weet je niet toevallig?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet waar verschillende artiesten samen zingen?
Is volgens mij redelijk nieuw, van de laatste jaren.
Pff nee kan er helaas niet opkomenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stukje tekst weet je niet toevallig?
Daar was ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Pff nee kan er helaas niet opkomen
Werd zaterdag redelijk op het laatst op het boeremoosbal gedraaid
Is volgens mij wel echt een Venloos nummer.
Oh wacht.. Volgens mij bedoel ik die die jij hierboven gepost hebt!quote:
Je hebt ze nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een vriend stuurde die
Ik heb vanmiddag al mijn nummers van oude laptop over gezet op nieuwe
Ik vroeg jou trouwens nog watquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Frats, misschien weet jij dit.. stamt golde jaore hier vanaf ofzo?
Ik ben Frats niet, maar: Ja. Golde Jaore is een bewerking van Tom Waits' Marthaquote:
Woehh vetquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben Frats niet, maar: Ja. Golde Jaore is een bewerking van Tom Waits' Martha.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sorry, ik had vergadering, maar inderdaad Tom Waits.
Hoezo?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:23 schreef fratsman het volgende:
De Venlose binnenstad op maandagmiddag. Wat een treurnis aan volk.
* De zwervers/daklozen/ die schreeuwend van de ene naar de ander kant van het centrum lopen te dwalen.quote:
Op maandag is het erger.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat is toch gewoon een gemiddelde dag?
lokaal tuig hebben we ook nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Klonk het volgende:
ik hoor net via de dorpstamtam dat er in Belfeld drie inbrekertjes zijn opgepakt, knaapjes van 14 en 15 uit het dorp, dacht dat het altijd gasten uit oost europa waren.
niet in Belfeldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
lokaal tuig hebben we ook nog steeds hoor
Hmm, zegt me zo niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef Joysa het volgende:
Kent iemand een carnavals liedje met ongeveer deze tekst, is niet venloos..
noeits, nae noeits, wil ik ow laote gaon, noeits, nae noeits zal dat geveul nog euver gaon.. mit vastelaovend, dan viere wej os bestaon
JAO!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef MPG het volgende:
Hmm, is het deze?
http://www.stichtinglvk.nl/konkoer/liedjetonen.aspx?Refnr=100
quote:
Vanaovend:Dquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef fratsman het volgende:
Iemand nog namen gehoord? De Jocus-Omerta werkt goed dit jaar.
Zegt me helemaal niets..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Klonk het volgende:
Jocus: http://www.jocusvenlo.nl/prinselik-dreejspan.asp
D'n Oeles: http://www.oeles.nl/index(...)udante-roy-en-marcel
mij ook niet, maar goed da's niet zo heel vreemd bij mijquote:
Inderdaad weereens iemand uit de kennissenkring van mijn ouders. Leukquote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sef Thissen is toch wel bekend in Venlo. Leuke prins.
Dit idd, kennen jullie Sef echt niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
ik woon in belfeld en ben import Limburgerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:45 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit idd, kennen jullie Sef echt niet?
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |