abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118233865
Venlo, stad en gemeente in de regio Noord-Limburg, gelegen in de Nederlandse provincie Limburg met ruim 106.000 inwoners.

Naam
De oorsprong van de naam Venlo is niet zeker. Een gangbare theorie is dat \"ven\" moeras betekent, en \"lo\" bos, dus \"een moeras in het bos\". Merk op dat Leuven een zelfde betekenis heeft.

Wapenspreuk
De wapenspreuk van Venlo is Festina lente, cauta fac omnia mente, hetgeen betekent: Haast je langzaam, doe alles met verstand. De Venlose vertaling is “ Spooj dich lanksaam, gebroëk diene kiëbus.

Geschiedenis
De eerste bewoners waarvan sporen zijn achtergebleven zijn van boeren uit de bronstijd en vroege ijzertijd zoals verscheidene grafheuvels getuigen. De best onderzochte bevinden zich in het Jammerdal dicht bij de Duitse grens. Venlo is sinds de Romeinse tijd bewoond. Dit is recentelijk aangetoond door opgravingen langs de maasboulevard. Waarschijnlijk is de bewoning sindsdien min of meer continu gebleven wegens een belangrijke kruising van wegen en een oversteekplaats over de Maas waar zelfs resten van een romeinse houten brug zijn gevonden. Tijdens de chaotische Grote Volksverhuizing werd het Maasdal en ook Venlo grotendeels ontvolkt maar toen de rust weergekeerd was toen de Franken hun macht hadden geconsolideerd begon de bevolking en de regionale handel zich weer langzaam te herstellen. In de bisschoppelijke archieven van Keulen wordt Venlo in de 8ste eeuw alweer genoemd als een centrum van handel aan de Maas.

In de Middeleeuwen was Venlo een van de belangrijkere stapelplaatsen aan de Maas, die behoorde tot het Gelderse Overkwartier en die lid was van de Hanze. In 1343 verleende hertog Reinald II van Gelre stadsrechten aan Venlo.

Het hertogdom Gelre kwam als laatste gewest bij de val van Venlo in 1543 de facto, en bij het Tractaat van Venlo de jure in handen van keizer Karel V, die het met de rest van zijn Nederlandse bezittingen verenigde. Tijdens de Tachtigjarige Oorlog werd geregeld slag geleverd om de stad en de Vrede van Münster wees in 1648 het Overkwartier en daarmee Venlo toe aan Spanje.

In de 17de eeuw was Venlo afwisselend Spaans en Staats bezit; tot aan de Spaanse Successieoorlog, die leidde tot het Barriëretractaat, waarbij het Overkwartier tijdens de Vrede van Utrecht 1713 werd opgedeeld tussen Pruisen, Oostenrijk en de Nederlandse Republiek.De stad werd onderdeel van de Republiek en kwam te liggen in het het generaliteitsland Staats-Opper-Gelre.

Heel Staats-Oppergelre werd in 1795 door het Franse revolutionaire leger veroverd. Gedurende deze “Franse Tijd” werd de Venlose sociale, bestuurlijke en maatschappelijke structuur grondig op zijn kop gezet door de nieuwe revolutionaire machthebbers. Dit was trouwens in alle landen het geval die door hen en iets later Napoleon veroverd werden. Na het definitieve vertrek van de Fransen in 1814 bleven veel vernieuwingen gehandhaafd en ging Venlo tot de nieuwgevormde provincie Limburg behoren, die in 1839 gesplitst werd in een Belgisch en Nederlands deel. Anders dan de rest van het gebied, dat omschreven kan worden als het huidige Limburg, werd Venlo (evenals Maastricht) geen lid van de Duitse Bond.

In 1867 werd besloten om de stadswallen te slechten en kon Venlo beginnen met uitbreiding. Dit was hard nodig om het overbevolkte stadscentrum te ontlasten. Ook kon Venlo eindelijk beginnen met de aanleg van een fatsoenlijke infrastructuur. Hierna maakte de stad een stormachtige groei door.

Op 9 november 1939 vond in Venlo het Venlo-incident plaats. Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog leed Venlo veel schade, mede doordat de frontlinie 3 maanden lang door het centrum liep. Tot oktober 1944 was Venlo nauwelijks getroffen door de oorlog maar dat veranderde toen de gevechtsfronten Limburg naderden. Bij hevige geallieerde bombardementen op de strategische Maasbrug en het nabije Duitse vliegveld, werd ook het stadscentrum deels verwoest en kwamen veel burgers om. De stad werd op 1 maart 1945 bevrijd door de Amerikanen.

Cultuur
Door deze bombardementen tijdens de oorlog zijn veel historische gebouwen uit de Venlose binnenstad verdwenen. Gelukkig is Venlo's voornaamste monument, het 17e eeuwse stadhuis aan de sfeervolle Markt, ongeschonden gebleven. Ook het middeleeuwse stratenplan van de binnenstad is, vrij zeldzaam voor Nederland, goed bewaard gebleven. In de gemeente zijn vele culturele verenigingen actief waaronder de carnavalsvereniging Jocus en vele muziek- en toneelverenigingen. Op sportgebied is voetbalclub VVV-Venlo landelijk bekend. Het Limburgs Museum is van nationale betekenis voor de geschiedenis en cultuur van Limburg. Het museum vam Bommel van Dam is een museum voor moderne beeldende kunst, waar u kennis kunt maken met de artistieke ontwikkelingen in Nederland, de regio en de Eurregio. In de zomermaand Augustus vindt in Venlo het gratis toegankelijke Zomerparkfeest plaats; een festival voor muziek, (straat-)theater, film en kunst.

Venlo is ook bekend vanwege zijn Vastelaovend.

Valuas is ook eeuwenlang verbonden met de Venlose cultuur. Nadat omstreeks 1740 de bisschop van Roermond verboden had Goliath (en zijn vrouw) in de Venlose processies mee te laten lopen, werd Goliath omgetoverd tot de legende Valuas. Hij zou in 96 na Christus gevlucht zijn naar een vruchtbaar stuk grond aan de maas, waar hij Venlo gesticht zou hebben.

Economie
Bekende Venlose bedrijven zijn kopieer- en printergigant Océ en het voormalig vervoersbedrijf Frans Maas. Vooral in de vervoersbranche werd Venlo aan het begin van de twintigste eeuw groot, door een strategische ligging aan de grens op een kruising van de Maas en het spoor. De grootste bedrijven-terreinen zijn gelegen in stadsdeel Blerick aan de snelwegen A73 en A67 (Knooppunt Zaarderheiken). Hier ligt ook de grote groente- en fruitveiling ZON. Er is een goede verbinding met de Duitse A61 (de Linksrheinische Autobahn) en de A40, richting Duisburg. De Maas wordt tegenwoordig in mindere mate gebruikt als vervoersinfrastructuur. Daarnaast is Venlo het centrum van de Nederlandse enveloppenfabricage.

In de binnenstad wordt veel verdiend aan Duitsers die Venlo bezoeken. Deze komen uit de Duitse grensstreek om in Venlo op koopjesjacht te gaan. Vooral op Duitse feestdagen is het vaak druk in Venlo. In bepaalde winkels, in de zgn. Duitse- hoek, wordt men vaak eerst in het Duits aangesproken, alvorens op het Nederlands of dialect over te gaan. Ook de prijzen stonden bij deze winkels tot voor de invoering van de euro vermeld in de eertijdse munteenheid Duitse Mark (DM). Vooral groente en fruit zijn geliefd bij de Duitse bezoekers. Opmerkelijk is dat het Venlose dialect ook wordt gesproken in het Duitse gebied tot kilometers over de grens.

Groot-Venlo
In 2001 vond wederom een herindeling plaats. Ditmaal werden Tegelen (met zijn dorp Steyl) en Belfeld toegevoegd aan de gemeente Venlo.

In het kader van de gemeentelijke herindeling in Noord-Limburg hebben de gemeenteraden van Arcen en Velden en Venlo op 13 maart 2008 unaniem ingestemd met een fusie van beide gemeenten, die op 1 januari 2010 plaatsvond. Daarmee bereikte de gemeente Venlo het inwonertal van 100.000. Zij is na Maastricht nu de grootste gemeente van Nederlands Limburg.

Onze jongens!

Beroemde Venlonaren
Frans Boermans (liedjesschrijver, zanger)
Harry Bordon
Willy Caron (zanger)
Mathieu Cordang (Wielrenner)
Paul Cox (regisseur, producer, acteur)
Sef Derkx (weam kint um neet )
Guusje Eybers (actrice)
Carolus Antonius Fodor (componist)
Hendrick Goltzius (schilder en graveur 1558-1617)
Saskia Linssen (actrice)
Mgr Willem Nolens (bisschop, politicus, formateur)
Puteanus (wetenschapper)
Fransz Rombouts (oprichter ZPF)
Frank Scheffer (regisseur, producer, schrijver)
Reinier Selen (producer)
Edward Stelder (acteur, schrijver)
Evert Thielen (society schilder)
Boris Titulaer winnaar (2004) van het TV programma Idols
Chriet Titulaer (wetenschapsgoeroe en voormalig media persoon)
Sjuulke Titulaer (zangeres)
Lex Uiting (presentator bij de VARA)
Bende van Venlo (beruchte moordenaars bende)
Jan van Venlo (schilder)
Geert Wilders (politicus)
Jolande Sap (politicus)
Mark Verheijen (politicus, jong politicus van het jaar 2005)
Jan Klaassens (voetballer)
Glenn Corneille (pianist)
Myra Ward (actrice)
Jeu Sprengers,(Voormalig voorzitter VVV-Venlo, KNVB en UEFA)

Beroemde Tegelenaren/ Venlonaren
André van den Heuvel (acteur)
Chantal Janzen (musicalster, actrice, zangeres, presentatrice)
Huub Stapel (acteur)
Carla Beurskens(Nederlands atlete)
Ben Verbong,(Nederlands filmregisseur)

Beroemde Belfeldenaren:
Sander Schutgens - atleet
Marco Gielen – atleet

Beroemde Veldenaren/Arcenaren/Lommenaren:

Stan Valkx (voetballer)

Vorige deel:
Venlo # 20 a.k.a. Bouwputcity!

En weer vaerder! :)
Aids.
pi_118233869
Omdat er nog geen nieuw topic was...
Aids.
  zondag 21 oktober 2012 @ 15:32:46 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118242479
Ze hebben Feyenoord omgekocht, VVV staat voor :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:55:08 #4
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_118245687
Gefeliciteerd met je verjaardag Afsje *O* :* !
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_118248668
quote:
17s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef MPG het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Afsje *O* :* !
Dankjeee :*
pi_118249250
Sjongejongejonge, met 2-1 de rust in gaan, en als 11 bange vogeltjes terug komen. Prutsers. :r
pi_118275957
Het is 10 jaar geleden dat René Steegmans werd doodgeslagen bij de Jan Linders in Zuid. Maar Khalid vind het tijd worden om terug te keren naar Venlo...

http://www.l1.nl/nieuws/1(...)n-venlo#.UIUcN2cas5s

:{ :r
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:21:25 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118276105
Blijft een rare dag voor mij, dame waar alles om begon was een tante van mij en de dader een (op dat moment) net ex-collega. Harde werker met wat bleek een kort lontje...

Maar goed, iedereen, zelfs mensen die dit soort verschrikkelijke dingen hebben gedaan verdienen een tweede kans nadat ze hun straf hebben uitgezeten, zo zit Nederland gelukkig in elkaar.

[ Bericht 36% gewijzigd door Klonk op 22-10-2012 12:26:53 ]
pi_118276321
Over de kermis in Venlo:

Het reuzenrad staat heel erg mooi, maar voor de rest vind ik het als kermisliefhebber niet veel bijzonders. Het vormt geen geheel en dat is jammer.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:28:56 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118276359
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef Ruder het volgende:
Over de kermis in Venlo:

Het reuzenrad staat heel erg mooi, maar voor de rest vind ik het als kermisliefhebber niet veel bijzonders. Het vormt geen geheel en dat is jammer.
waar staat het eigenlijk, voor gemeentehuis, zoepkoel de markt maar staat er ook wat op het lage gedeelte bij de kop van weerd?
pi_118276368
over René Steegmans:

Een van de dieptepunten in de Venlose geschiedenis :(
pi_118276452
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

waar staat het eigenlijk, voor gemeentehuis, zoepkoel de markt maar staat er ook wat op het lage gedeelte bij de kop van weerd?
Voor het stadhuis staat het Reuzenrad en een churos kraam. Het Reuzenrad staat mooi en die kraam zal vast goede omzetten draaien met al die Duitsers die daar aan voorbij lopen. Dan staat de Oude Markt behoorlijk sfeerloos volgepropt met kermiszaken. Verder staat er bij de Maasboulevard het een en ander waaronder een Autoscooter en een Booster. Hebben ze op de Kwartelenmarkt wat neergewakt (ook niet bijster mooi) en staan er op het Vleesplein nog een paar zaken.

Vooral de Deca Dance staat daar nogal vaag. als je links uitstapt heb je kans om door een fietser geschept te worden ;)
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:33:54 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118276514
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:31 schreef Ruder het volgende:

[..]

Voor het stadhuis staat het Reuzenrad en een churos kraam. Het Reuzenrad staat mooi en die kraam zal vast goede omzetten draaien met al die Duitsers die daar aan voorbij lopen. Dan staat de Oude Markt behoorlijk sfeerloos volgepropt met kermiszaken. Verder staat er bij de Maasboulevard het een en ander waaronder een Autoscooter en een Booster. Hebben ze op de Kwartelenmarkt wat neergewakt (ook niet bijster mooi) en staan er op het Vleesplein nog een paar zaken.

Vooral de Deca Dance staat daar nogal vaag. als je links uitstapt heb je kans om door een fietser geschept te worden ;)
dat risico heb je in Venlo altijd :')
pi_118285714
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat risico heb je in Venlo altijd :')
Of door auto's :')
Ik loop nu op krukken omdat een auto me niet zag :')
(in Blerick op de hoek daar bij de dierenambulance.. overzichtelijker kun je het niet hebben :') )
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:31:31 #15
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118286678
Die kermis stelt toch helemaal niks voor. Op een paar plekken in de stad een paar attracties.
Alleen al daar voor de C&A, nogal zielig :')
Het vormt inderdaad geen geheel.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:37:11 #16
206580 Luxuria
pi_118287014
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:

[..]

Of door auto's :')
Ik loop nu op krukken omdat een auto me niet zag :')
(in Blerick op de hoek daar bij de dierenambulance.. overzichtelijker kun je het niet hebben :') )
Daar bij de kloosterstraat bij die stoplichten?
Dat is dan wel echt :')
pi_118287374
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Daar bij de kloosterstraat bij die stoplichten?
Dat is dan wel echt :')

Bij dat blauwe puntje heeft ie me geraakt. Seriously.
'Ik zag het niet' :')
pi_118287658
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Joysa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Omg, wat een blinde :')
pi_118287679
Hij zag je niet?!? :D Op dat punt?!? Die vent heeft echt zitten dromen. :') _O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:50:11 #20
112339 MPG
pi_118287687
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een blinde os :') .
Of zattie met n mobiel te klooien ofzo :') ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118287824
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef fratsman het volgende:
Hij zag je niet?!? :D Op dat punt?!? Die vent heeft echt zitten dromen. :') _O-
Ik denk met zn radio of mobiel ofzo bezig. :') Politie moest ook beetje lachen toen ie dat zei :D
pi_118297547
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Luxuria het volgende:
Die kermis stelt toch helemaal niks voor. Op een paar plekken in de stad een paar attracties.
Alleen al daar voor de C&A, nogal zielig :')
Het vormt inderdaad geen geheel.
...en 't staat gruwelijk in de weg als ik boodschappen wil gaan doen bij de Jumbo daar. :( :')
Hallon!
pi_118302742
Jan Schrijen nu bij L1. Dankzij zijn daadkrachtige optreden sloeg de vlam niet in de pan in 2002. "Burgervader" zoals de krant zaterdag al zei. Mogen al zijn opvolgers een groot voorbeeld aan nemen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:54:42 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118303012
En gelijk dat ie heeft :Y
pi_118303257
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Klonk het volgende:
En gelijk dat ie heeft :Y
Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening. :Y Als die benoeming van Scholten niet door gaat mogen ze Schrijen van mij zonder procedure die ambtsketen om hangen. :Y
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:00:56 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118303438
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening. :Y Als die benoeming van Scholten niet door gaat mogen ze Schrijen van mij zonder procedure die ambtsketen om hangen. :Y
jeps, helemaal mee eens :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:14:43 #27
112339 MPG
pi_118304412
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef fratsman het volgende:

[..]

Absoluut ^O^ .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:16:55 #28
206580 Luxuria
pi_118304575
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oke... Apart... Misschien was hij op weg naar de opticien :') _O-
pi_118353160
Wat een trieste kermis :')
Net ff geweest met vriendinnen.
Wij liepen er en 26 bontkraagjes, dat was 't.. :')
pi_118395297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef afsje het volgende:
Wat een trieste kermis :')
Net ff geweest met vriendinnen.
Wij liepen er en 26 bontkraagjes, dat was 't.. :')
ik ben zondag ook even geweest, alleen maar lichtbruinen en fopkampers :')
ik zag trouwens ook een travestiet :+
pi_118406245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef -niemand- het volgende:

[..]

ik ben zondag ook even geweest, alleen maar lichtbruinen en fopkampers :')
ik zag trouwens ook een travestiet :+
Ik ben benieuwd naar t vuurwerk morgen..

Denk dat dit alvast toepasselijk is: :')
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:49:15 #32
206580 Luxuria
pi_118406883
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:24 schreef afsje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar t vuurwerk morgen..

Denk dat dit alvast toepasselijk is: :')
Komt er ook nog vuurwerk? :')
pi_118407049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Komt er ook nog vuurwerk? :')
Jaa :')
Morgen om 22.30 uur. Ik weet alleen niet waar, haha..
pi_118444469
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/15607

We kunnen verder CSI'en hoor jongens!
T wordt met de dag gekker hier.
pi_118449039
Wat een gigantische zwiek wouten daar gisteravond! (zie ontbijtnieuws) Moet wel zeggen dat er weinig duidelijkheid naar buiten word gebracht. Zelfs of er een slachtoffer is, is niet officieel bevestigd. :{
pi_118516766
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)belfeld#.UIxZLcot13s

Klonk misschien wat meer info hier over?
pi_118516859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:30 schreef fratsman het volgende:
Wat een gigantische zwiek wouten daar gisteravond! (zie ontbijtnieuws) Moet wel zeggen dat er weinig duidelijkheid naar buiten word gebracht. Zelfs of er een slachtoffer is, is niet officieel bevestigd. :{
Nog steeds veel onduidelijkheid hierover.
De dode is wel bevestigd, volgens buurtbewoners een vrouw uit Rusland.

Verder nog steeds op zoek naar de Vito.
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:01:44 #38
206580 Luxuria
pi_118516930
Iemand bij vvv geweest?
Ik.heb daar moeten werken O-)
pi_118518520
VVV wordt de volgende eerste divisieclub met 'n mooi nieuw stadion. :')
Hallon!
pi_118526466
Kroétclub! :r :(
pi_118612767
Wel investeren in een nieuw stadion, wat met deze resultaten echt nutteloos is, maar een aantal fatsoenlijke spelers halen ho maar.

Laatst stond trouwens in de Volkskrant een artikel over Nwofor die van VVV helemaal geen begeleiding kreeg buiten het veld en zich buiten de wedstrijden en het trainen om echt dood verveelt hier.

Nou dat is pas goed omgaan, met een mogelijk goede speler ---> NOT

Is het nu zo moeilijk om een van de (Nederlandse) spelers als zijn buddy op te roepen, zodat hij zich ook iets beter voelt hier in Venlo?!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:56:17 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118617571
Ik ben zaterdag ff op de kermis geweest en wil graag mijn mening even geven: :')
pi_118625348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zaterdag ff op de kermis geweest en wil graag mijn mening even geven: :')
Gelukkig ben ik tussendoor op de kermissen van Bremen, Bocholt en Werne geweest :D
pi_118679132
Binnenkort een weekend weg in de buurt van venlo. Wat zijn leuke kroegen/clubs om zaterdag avond te vertoeven?
pi_118683827
Jeuj, morgen weer Duitse dag...

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:36:13 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118686074
Pleurisherrie buiten, zijn er weer oefeningen boven de peel ofzo?
pi_118687967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Klonk het volgende:
Pleurisherrie buiten, zijn er weer oefeningen boven de peel ofzo?
Ik hoor niks?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[ afbeelding ]
Woehoe! *O*

quote:
Minderjarige Venlose in prostitutie door rapper
woensdag 31 oktober 2012, 09:03

De Eindhovense rapper Kempi is gisteren aangehouden voor mensenhandel. Hij zou twee jaar geleden een toen 16-jarig meisje uit Venlo in de prostitutie hebben gebracht.

Het meisje zou voor de rapper hebben gewerkt in de tippelzone en twee prostitutieclubs in Eindhoven.

De verdachte werd gearresteerd in de gevangenis in Dordrecht. Daar zit hij vast voor mishandeling van zijn vriendin. De politie doet verder onderzoek.
www.omroepvenlo.nl
Kempi :')
Je dochter met dit soort negers om laten gaan. :')
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:11:29 #48
112339 MPG
pi_118688215
quote:

[ afbeelding ]
Mooi, ik vertrek dus lekker vroeg naar Eindhoven en kom wel terug als de invasie weer richting Heimat gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MPG op 31-10-2012 22:16:42 ]
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:12:51 #49
206580 Luxuria
pi_118688303
quote:

[ afbeelding ]
Ah nee ik wilde 's avonds even de stad in gaan..
pi_118688368
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ah nee ik wilde 's avonds even de stad in gaan..
Die Duitsers zijn meestal rond 18.00 alweer op weg naar huis. Koopavond kennen ze niet. Dus gewoon met de fiets gaan. :)
pi_118691961
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef X_qlusive het volgende:
Binnenkort een weekend weg in de buurt van venlo. Wat zijn leuke kroegen/clubs om zaterdag avond te vertoeven?
Wat is 'in de buurt van'?
In Venlo is vrij weinig..
Vind de ST1 wel te doen of John Doe.

Net over de grens in Duitsland heb je de PM of Kings. Ook wel aardig.
pi_118692072
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:11 schreef MPG het volgende:

[..]

Mooi, ik vertrek dus lekker vroeg naar Eindhoven en kom wel terug als de invasie weer richting Heimat gaat.
Me too, pff! Gelukkig heeft t treinverkeer weinig last van die pruuse. En heb toch avonddienst, dus geen probleem..

Ik hoor(de) ook niks, Klonk?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:34:01 #53
112339 MPG
pi_118692447
quote:
ST1
John Doe
Motown

Zou ik zeggen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118709193
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef afsje het volgende:

[..]

Wat is 'in de buurt van'?
In Venlo is vrij weinig..
Vind de ST1 wel te doen of John Doe.

Net over de grens in Duitsland heb je de PM of Kings. Ook wel aardig.
Arcen
pi_118846145
quote:
Motown: Relaxte sfeer, bezoekers zo tussen de 18 en 40, met name Motown, R&B en funkmuziek, doorgaans altijd wel mooie dames aanwezig. Wel een hoog ons kent ons gehalte.

John Doe: relatief klein maar wel gezellig, bezoekers meestal zo tussen de 18 en 30. Maar relatief veel 18 jarigen. Muziek: Top 40 en dance. Ook hier een hoog ons kent ons gehalte.

St1: Over het algemeen dat wat "oudere" jongeren (zo vanaf 21 jaar). Ideaal voor mensen buiten Venlo. Muziek van apres-ski tot dubstep. Van alles wat. Nadeel: heel veel, heel rustig en maar af en toe druk

Locomotief: Mooie kroeg, veel soorten bier alleen op zaterdagavond helaas een hangplek voor 16 jarigen...

Galerie: veel aprés ski, klein maar gezellig, wel al om 2.00 uur gesloten.

Splinter: In het café alternatieve muziek en van alles wat (zowel qua muziek als qua bezoekers) in het zaaltje vaak top 40/dance muziek en af en toe hardcore.

Voor de rest zou ik geen kroegen in Venlo weten, die aan te bevelen zijn. (Ja oké Central overdag voor een lunch of een bakje koffie :) )
  maandag 5 november 2012 @ 14:11:51 #56
206580 Luxuria
pi_118847314
Ik vind de Keulse Ker op vrijdag ook nog wel eens leuk :P
De Hertog van Gelder vind ik ook leuk als het druk is, maar dat is het meestal niet, alleen met carnaval.
Wij lopen daar wel eens binnen om een paar shotjes te drinken, dan zitten er vijf man ofzo :')

Het ligt er ook aan hoe oud je bent en waar je van houdt.
pi_118862946
De Gouden Tijger, leeftijd tussen de 14 en de 30, om 9 uur gaan de tafeltjes aan de kant en beginnen we met een lekker nummertje van de bluesbrothersfilm, om 12 uur "brand new day" en om 2 uur bij sluiting "new york, new york". Biertje voor 1,50, jasje in de garderobe boven voor een piek geloof ik.

Al kan het zijn dat deze info iets veroudert is inmiddels, ben er al een tijdje niet meer geweest.
pi_118864821
_O-
Aids.
pi_118865543
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Gouden Tijger, leeftijd tussen de 14 en de 30, om 9 uur gaan de tafeltjes aan de kant en beginnen we met een lekker nummertje van de bluesbrothersfilm, om 12 uur "brand new day" en om 2 uur bij sluiting "new york, new york". Biertje voor 1,50, jasje in de garderobe boven voor een piek geloof ik.

Al kan het zijn dat deze info iets veroudert is inmiddels, ben er al een tijdje niet meer geweest.
Die bestaat niet eens meer :D
  maandag 5 november 2012 @ 20:57:37 #60
206580 Luxuria
pi_118865855
quote:

:')
  maandag 5 november 2012 @ 22:11:16 #61
112339 MPG
pi_118870464
quote:

"iets" verouderd :D ?

_O-

Die bierprijs is nog in guldens toch :') ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118873981
Central is altijd lekker om tot 2.00 uur te zitten en lekker te ouwehoeren over vanalles en nog wat. ^O^
pi_118878366
quote:

Mijn jeugdsentiment, wat doe je. ;( :')
pi_118890159
Ja we zijn allemaal rond de 23, komen uit de drukke randstad waar je overal discotheken en clubs heb. We zijn dus niet opzoek naar een kroeg waar je een biertje kan drinken tot 2 uur... zoeken het liefst een discotheek of iets. Is er iemand die weet of discotheek e dry in geldern, duitsland wat is?
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:12:49 #65
206580 Luxuria
pi_118890294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:09 schreef X_qlusive het volgende:
Ja we zijn allemaal rond de 23, komen uit de drukke randstad waar je overal discotheken en clubs heb. We zijn dus niet opzoek naar een kroeg waar je een biertje kan drinken tot 2 uur... zoeken het liefst een discotheek of iets. Is er iemand die weet of discotheek e dry in geldern, duitsland wat is?
Ben daar nooit geweest, maar ken wel mensen die daar wel eens heen gaan.
Schijnt wel leuk te zijn.
En de PM ook.

In Venlo heb je helaas geen discotheken.
In Helden (Panningen) heb je wel Palladio. Ik al vrouw van 23 voel me daar veel te oud, wie weet dat het wel wat voor jullie is (is vanaf 18 jaar).
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:21:47 #66
112339 MPG
pi_118890634
quote:
E dry is wel leuk :Y .
Daar heb ik ook niet zo het idee dat ik met mijn 27 de gemiddelde leeftijd enorm omhoog haal :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118903028
Verhuizen. O+ Eindelijk weg uit deze klote buurt. O+
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:09:31 #68
112339 MPG
pi_118903784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
Verhuizen. O+ Eindelijk weg uit deze klote buurt. O+
Waar ga je heen :o ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118903829
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef MPG het volgende:

[..]

Waar ga je heen :o ?
-weg-
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:11:14 #70
112339 MPG
pi_118903868
Das wel beter dan ^O^ . Want waar je nu zit is 3x niks :N .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118903932
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:11 schreef MPG het volgende:
Das wel beter dan ^O^ . Want waar je nu zit is 3x niks :N .
Inderdaad :Y
pi_118907436
Joysa doe eens een DM, ik ben benieuwd :D
Aids.
pi_118940919
Verstandelijk gehandicapt meisje al sinds 13.00 vermist in de omgeving van de Rijnbeekstraat. Heli hangt al een half uur in de lucht. :{
pi_118941350
Oh dus dat was die helicopter...ik kon niet verstaan wat er omgeroepen werd. :')
Hallon!
pi_118943308
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:34 schreef fratsman het volgende:
Verstandelijk gehandicapt meisje al sinds 13.00 vermist in de omgeving van de Rijnbeekstraat. Heli hangt al een half uur in de lucht. :{
Kreeg net n sms van Burgernet dat ze terecht is, godzijdank.
pi_118943506
Ik las 't al ja. Gelukkig.
  woensdag 7 november 2012 @ 17:41:32 #77
206580 Luxuria
pi_118943538
Omfg die kerstcd :')
pi_118945861
quote:
Ga dan naar de Königsburg in Krefeld.

Een relaxte discotheek met verschillende area's (Dance/pop, Urban en Techno). Groot, mooi vormgegeven, leuke mensen en altijd wel mooie dames (ook niet geheel onbelangerijk ;) ).

Is 35 km vanaf Venlo en je kunt er eenvoudig (en gratis) in de buurt parkeren.

De Edry is het niet meer helemaal :P

Kings in Kaldenkirchen is ook best leuk (tot 5.00 uur open en ook meestal wel een paar mooie dames) maar toch een tikkeltje dorps. De PM is erg groot, zo groot dat het niet echt meer als een discotheek aandoet (eerder als een of ander pretpark). Het nadeel van de PM is dat er heel erg veel Nederlandse boeren komen. Volk dat ik met het uitgaan liever niet tegenkom :P

En als je echt ruig wilt stappen rij je naar Düsseldorf of Köln :D

Owjah een tip: Uitgaan in Venlo met een intentie van: Ik kom uit de Randstad en ik ben geweldig (een mentaliteit die sommigen uit de Randstad helaas hebben), wordt over het algemeen niet erg gewaardeerd. Ik heb zelfs weleens gezien dat een hele groep balletjes hier uit een tent gesmeten is, omdat ze handtastelijk bij de dames waren en zich als malloten drogen.

Ook in Duitsland houdt men niet van dit vage haantjesgedrag en als je het in Duitsland met een uitsmijter aan de stok krijgt, dan heb je vaak een serieus probleem. Dus houdt jullie in :D

Amsterdam is in vergelijking met New York ook maar een boerengat :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Ruder op 07-11-2012 18:53:49 ]
pi_118952394
Ah goed dat ze dat meisje gevonden hebben. :)

Beetje geldverspilling die heli, dat wel, zo te lezen: http://www.l1.nl/nieuws/1(...)maar-bij-opvangadres
Hallon!
  woensdag 7 november 2012 @ 20:54:01 #80
112339 MPG
pi_118952484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef Luxuria het volgende:
Omfg die kerstcd :')
Kerstcd :? ?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_118957048
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:54 schreef MPG het volgende:

[..]

Kerstcd :? ?
Ze hebben een aantal kersthits van een Venlose tekst voorzien en dat brengen ze uit op cd. Ik vond het wel meevallen hoor. ;) De boodschap erachter vind ik veel belangrijker.

quote:
Behalve een cd met leuke liedjes, is het project ook bedoeld als promotie voor het dialect onder jongeren. Volgens initiator Syl Kusters dreigen typisch Venlose woorden verloren te gaan bij een nieuwe generatie. “Het is belangrijk om de taal levend te houden voor de jeugd.”
Ik merk het aan mijn neefjes en nichtjes. Geboren en getogen in Venlo, spreken dialect, maar de typisch Venlose woorden ontbreken. "dökker" is "vaker", "aevel" is gewoon "echter" en bij hoge uitzondering weten ze (hard lachend) wat een "Schottelslet" is. :') Aan de andere kant; Mijn opa (1935) is geboren en getogen in de binnenstad, en die heeft af en toe woorden die ik nog moet opzoeken. :P

Natuurlijk snap ik dat een taal/dialect met de tijd verandert, maar het is zonde van ons mooie Venloos Plat. :)
pi_118957269
Zoormoos was laatst al zoorkool. _O-
pi_118957306
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zoormoos was laatst al zoorkool. _O-
_O- _O-
pi_118958296
En dan moet ik als Venlose, die geen dialect praat, tegen diegene zeggen dat het fout is. _O-
pi_118958505
weten jullie ook wat een ''mealesjieter'' is dan? :P
pi_118960187
Als er "sj" in zit is het Tegels. :P
pi_118960366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:37 schreef fratsman het volgende:
Als er "sj" in zit is het Tegels. :P
eigenlijk baarloos maar daar zit weinig verschil in ;)

maar ik zal het antwoord maar geven.
het betekend lieveheersbeestje :7
pi_118960403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:40 schreef -niemand- het volgende:

[..]

eigenlijk baarloos maar daar zit weinig verschil in ;)

maar ik zal het antwoord maar geven.
het betekend lieveheersbeestje :7
Dat noemen ze in Venlo "ein Aoliebiësje." :)
pi_118960452
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 22:41 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat noemen ze in Venlo "ein Aoliebiësje." :)
hier tegenwoordig ook, maar 50 jaar terug was dat schijnbaar een heel normaal woord hier.
  donderdag 8 november 2012 @ 08:48:09 #90
206580 Luxuria
pi_118967716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ze hebben een aantal kersthits van een Venlose tekst voorzien en dat brengen ze uit op cd. Ik vond het wel meevallen hoor. ;) De boodschap erachter vind ik veel belangrijker.
Dat kan, smaken verschillen :P Misschien komt het ook omdat ik uit Hout-Blerick kom :P
Het is inderdaad wel een goede boodschap erachter.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:55:25 #92
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119024145
pi_119025418
quote:
Omg.
Vind ik helemaal niet leuk :-P
Nu is t nog "speciaal" als je naar de IKEA gaat, en dan kun je er gewoon ff naar toe gaan als je iets nodig hebt..
pi_119034862
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:39 schreef afsje het volgende:

[..]

Omg.
Vind ik helemaal niet leuk :-P
Nu is t nog "speciaal" als je naar de IKEA gaat, en dan kun je er gewoon ff naar toe gaan als je iets nodig hebt..
OMG, wat is dat toch met vrouwen? Net als dat gezanik toen bekend werd dat de Primark naar Venlo komt. "Maar dan loopt héél Venlo dadelijk in hetzelfde!!" :')

Ik zeg; Floriadeterrein volbouwen! Ikea neerplempen, paar andere (grote) meubelzaken. McDonalds/Bufkes ernaast. Kassa! :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:25:19 #95
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119037232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef fratsman het volgende:

[..]

OMG, wat is dat toch met vrouwen? Net als dat gezanik toen bekend werd dat de Primark naar Venlo komt. "Maar dan loopt héél Venlo dadelijk in hetzelfde!!" :')

Ik zeg; Floriadeterrein volbouwen! Ikea neerplempen, paar andere (grote) meubelzaken. McDonalds/Bufkes ernaast. Kassa! :D
had ik nog niet aan gedacht, zal me al af te vragen waar ze dat ding zouden laten :D

zou als wethouder willen dat het ergens in de buurt van de tref zou komen, wie weet wordt het daar dan nog iets.

wel opvallend trouwens, van rey is weg uit Roermond en de Ikea komt naar Venlo _O-
pi_119037284
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Klonk het volgende:

[..]

had ik nog niet aan gedacht, zal me al af te vragen waar ze dat ding zouden laten :D

zou als wethouder willen dat het ergens in de buurt van de tref zou komen, wie weet wordt het daar dan nog iets.

wel opvallend trouwens, van rey is weg uit Roermond en de Ikea komt naar Venlo _O-
Waar wil je dat in de buurt van 't Tref in godsnaam laten? :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:26:51 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119037332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef fratsman het volgende:

[..]

Waar wil je dat in de buurt van 't Tref in godsnaam laten? :D
ouwe rommel van Oce slopen, ze willen dat industrieterrein toch revitaliseren :+

kun je niet beter doen dan platgooien en opnieuw beginnen _O-
pi_119037468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

ouwe rommel van Oce slopen, ze willen dat industrieterrein toch revitaliseren :+

kun je niet beter doen dan platgooien en opnieuw beginnen _O-
Da's waar, dat Océ pand staat al jaren leeg. Rechts van de Weselseweg, Dat kassengebied, gebruiken ze dat nog? Is misschien ook een optie.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:31:13 #99
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119037614
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:29 schreef fratsman het volgende:

[..]

Da's waar, dat Océ pand staat al jaren leeg. Rechts van de Weselseweg, Dat kassengebied, gebruiken ze dat nog? Is misschien ook een optie.
zitten ook woonhuizen tussen, zie ik nog niet zo snel gebeuren. en veel verder richting centrum wil je a: de ikea niet hebben b: is geen ruimte meer.

ben dus benieuwd, floriadeterrein of een andere zichtlokatie langs de A67 in Blerick?

hier in Belfeld hebben we ook ruimte genoeg trouwens :D
pi_119037811
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef Klonk het volgende:

[..]

zitten ook woonhuizen tussen, zie ik nog niet zo snel gebeuren. en veel verder richting centrum wil je a: de ikea niet hebben b: is geen ruimte meer.

ben dus benieuwd, floriadeterrein of een andere zichtlokatie langs de A67 in Blerick?

hier in Belfeld hebben we ook ruimte genoeg trouwens :D
Ja, inderdaad! Arenborg e.d ligt daar ook. Lang geleden met een meisje gescharreld die daar woonde. Godverdomme teringeind fietsen vanuit Blerick. :')

MAAR! ik dwaal af. Ik denk dat het Floriadeterrein een win-winsituatie zou zijn. Een groot braakliggend terrein wat weer een bestemming krijgt. Goede aansluiting op het snelwegennet. Ik zeg; doen!
pi_119037871
edit:
pi_119037924
edit. Godverdomme het wil allemaal niet! :( :D
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:36:18 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119037938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:34 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ja, inderdaad! Arenborg e.d ligt daar ook. Lang geleden met een meisje gescharreld die daar woonde. Godverdomme teringeind fietsen vanuit Blerick. :')

MAAR! ik dwaal af. Ik denk dat het Floriadeterrein een win-winsituatie zou zijn. Een groot braakliggend terrein wat weer een bestemming krijgt. Goede aansluiting op het snelwegennet. Ik zeg; doen!
ik begin steeds meer voor Belfeld te voelen :P

zo op de snelweg, ruimte zat, tof binnenkomen langs een geitenboer :+

maar ff zonder dollen ik denk ik idd dat Floriadeterrein een ideale plek zou zijn, zou niet weten hoe ze dat anders op gaan vullen, ik bedoel met dromen en idealen vul je geen terrein met een lel van een ikea en alles wat dat aantrekt wel.

denk dat die gast van alle mac donaldsen hier in de buurt ook al aan de telefoon heeft gehangen :P
pi_119038137
Laten we hopen dat de gemeente dit niet weer af laat ketsen op een aantal gefrustreerde ondernemers. Als ze 10 jaar geleden de poot stijf hadden gehouden, had Venlo nu een merkendorp bij het Tref gehad.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:40:36 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119038163
of als ter vervanging van het VVV Stadion :)

koel dichtflikkeren en volbouwen of nog beter Koel openhouden en Ikea in Blerick neerflikkeren :Y
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:41:15 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119038190
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef fratsman het volgende:
Laten we hopen dat de gemeente dit niet weer af laat ketsen op een aantal gefrustreerde ondernemers. Als ze 10 jaar geleden de poot stijf hadden gehouden, had Venlo nu een merkendorp bij het Tref gehad.
van rey bood meer geld :P
pi_119038238
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:40 schreef Klonk het volgende:
of als ter vervanging van het VVV Stadion :)

koel dichtflikkeren en volbouwen of nog beter Koel openhouden en Ikea in Blerick neerflikkeren :Y
Keulse Barriére kan ook inderdaad! :D

edit:

Of toch op het Kazerneterrein en alsnog een voetgangersbrug naar het centrum.
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:43:35 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119038290
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef fratsman het volgende:

[..]

Keulse Barriére kan ook inderdaad! :D
daar vlak achter de grens staan de gebouwen van dat transportbedrijf weg te rotten, Hermans of hoe heette die ook alweer?
pi_119038411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

daar vlak achter de grens staan de gebouwen van dat transportbedrijf weg te rotten, Hermans of hoe heette die ook alweer?
Zou best kunnen ja. Dus we hebben;

1. Belfeld
2. Floriadeterrein
3. Kazerneterrein
4. Keulse Barriére
5. Veegtes

Nog meer?
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:49:08 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119038604
Maasboulevard, gewoon opnieuw proberen om er wel iets van te maken :')

En nog een wilde gedachte, onderaan de Zuiderbrug in Tegelen, waar nu nog de schoorsteen staat van de bakstenenfabriek da's ook een lel van een terrein.

Maar goed, ik als ik wethouder zou zijn zou ik proberen het floriadeterrein te vullen, past natuurlijk ook goed bij het imago wat ikea zich aan wil meten, de rest lijkt me allemaal wat vergezocht
pi_119038658
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef Klonk het volgende:
Maasboulevard, gewoon opnieuw proberen om er wel iets van te maken :')

En nog een wilde gedachte, onderaan de Zuiderbrug in Tegelen, waar nu nog de schoorsteen staat van de bakstenenfabriek da's ook een lel van een terrein.

Maar goed, ik als ik wethouder zou zijn zou ik proberen het floriadeterrein te vullen, past natuurlijk ook goed bij het imago wat ikea zich aan wil meten, de rest lijkt me allemaal wat vergezocht
Die toren is rijksmonument. die gaan ze daar echt niet weghalen. :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:50:30 #112
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119038702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef fratsman het volgende:

[..]

Die toren is rijksmonument. die gaan ze daar echt niet weghalen. :P
er kan ''per ongeluk'' iets mee gebeuren " :+
pi_119038772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:50 schreef Klonk het volgende:

[..]

er kan ''per ongeluk'' iets mee gebeuren " :+
Whehehe! :D , maar laten we hopen op het Floriadeterrein. Goede locatie, goede aansluiting op alle uitvalswegen, en meer dan plaats genoeg voor andere bedrijven. :)
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:52:17 #114
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119038809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:51 schreef fratsman het volgende:

[..]

Whehehe! :D , maar laten we hopen op het Floriadeterrein. Goede locatie, goede aansluiting op alle uitvalswegen, en meer dan plaats genoeg voor andere bedrijven. :)
lijkt mij een gouden kans om daar de boel een waanzinnige kickstart te geven...
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:00:07 #115
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119039271
Floriadeterrein lijkt me ideaal, en IKEA kennede zullen ze ook liever daar zitten dan op bijvoorbeeld het kazerneterrein. Op andere lokaties zitten ze ook zo ver mogelijk van het centrum af. Goede verbindingen ook daar
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:02:21 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119039359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef Maxbet het volgende:
Floriadeterrein lijkt me ideaal, en IKEA kennede zullen ze ook liever daar zitten dan op bijvoorbeeld het kazerneterrein. Op andere lokaties zitten ze ook zo ver mogelijk van het centrum af. Goede verbindingen ook daar
ik ken een paar ikea's in Duitsland die toch zowat in het centrum zitten maar goed die zitten daar ook al een tijdje en nieuwere ikea winkels zitten idd allemaal in de buurt van een snelweg, lijkt me ook een goed idee, verkeer in Venlo loopt al vast genoeg zonder ikea _O-
pi_119039559
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:02 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik ken een paar ikea's in Duitsland die toch zowat in het centrum zitten maar goed die zitten daar ook al een tijdje en nieuwere ikea winkels zitten idd allemaal in de buurt van een snelweg, lijkt me ook een goed idee, verkeer in Venlo loopt al vast genoeg zonder ikea _O-
Een Ikea in het centrum in combinatie met een Duitse Dag. :X

vrijdag 9 november 2012 @ 23:07:26 #118
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119039615
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Een Ikea in het centrum in combinatie met een Duitse Dag. :X

zat ik ook net te bedenken :')

dus lieve gemeente Venlo luister naar de wijze FOK!kertjes en plemp de ikea op het floriadeterrein neer :Y
pi_119039640
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Klonk het volgende:

[..]

zat ik ook net te bedenken :')

dus lieve gemeente Venlo luister naar de wijze FOK!kertjes en plemp de ikea op het floriadeterrein neer :Y
Inderdaad! Meneer Satijn, leest u mee? :Y
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:09:43 #120
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119039754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef fratsman het volgende:

[..]

Inderdaad! Meneer Satijn, leest u mee? :Y
We kunnen het voor de zekerheid ook ff in het zweeds doen

Så kära Venlo, Plemp IKEA på Floriade plats nedåt
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:10:16 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119039785
Således, är det klart att ff
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:11:02 #122
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119039812
ingen aning om det är sant faktiskt, är min svenska inte vad det en gång var
pi_119039864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

We kunnen het voor de zekerheid ook ff in het zweeds doen

Så kära Venlo, Plemp IKEA på Floriade plats nedåt
Dus lieve Venlo, Plemp IKEA op Floriadeterrein naar beneden _O_
pi_119040138
Svenska köttbullar runt hörnet!
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:18:58 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119040247
Gehaktballetjes :P
pi_119043620
Jeuh, goedkoop ontbijten dus! *O*
pi_119044672
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef Klonk het volgende:
ingen aning om det är sant faktiskt, är min svenska inte vad det en gång var
Het moet toch zijn 'min Svenska är inte'?
Aids.
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:40:54 #128
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119047117
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef Mss het volgende:

[..]

Het moet toch zijn 'min Svenska är inte'?
geen flauw idee, heb het gewoon door een vertaalmachine gegooid

dit is zweeds voor mij :P

pi_119050410
Oh, ik begon al aan mezelf te twijfelen :P.
Aids.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:38:50 #130
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119050570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef Mss het volgende:
Oh, ik begon al aan mezelf te twijfelen :P.
whehehe _O-
pi_119055122
Ik zag deze op facebook voorbij komen :D

pi_119055279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:47 schreef Joysa het volgende:

[ afbeelding ]
Haha, jaaa.. Die zag ik ook!
Wilde hem net plaatsen, haha..
Wel grappig gemaakt!
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:21:45 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119056000
Whehehe
pi_119058242
quote:

[ afbeelding ]
:D ^O^
Hallon!
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:09:26 #135
112339 MPG
pi_119063664
quote:

[ afbeelding ]
_O-
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_119077009
Elf van Elf, sprik vanzellef, kump 'nne joeksigen tiéd.. As Jocushaan zien leedje kreijt, de greek jao ten spiét.. *O*
pi_119111484
Even tussendoor, maar ik zat me deze week te vervelen en ging eens kijken op Google Streetview tussen de brug en de van Rijnsingel. Venlo is er wel 10 keer beter en mooier op geworden met de vernieuwde Roermondsepoort en -straat, Nedinsco, Koninginnesingel + tunnel en natuurlijk het stationsplein.

Dat mag ook wel eens gezegd worden. :+
  maandag 12 november 2012 @ 06:55:14 #139
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119113715
quote:
ik game al meer dan 30 jaar maar ik het verrek om voor welk spel dan ook midden in de nacht naar de stad te gaan _O-
  maandag 12 november 2012 @ 12:54:32 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119121495
En dan is het nu tijd voor de gemeente om knopen door te gaan hakken, niet slonzen,handen uit de zakken, vergeet het voetbalstadion eerst kijken hoe je deze publiekstrekker(en dus centenbrenger) naar Venlo krijgt.

quote:
Ikea wil mogelijk naar Floriadeterrein
Het Floriadeterrein is in beeld als mogelijke locatie voor een nieuwe IKEA-vestiging.

Dat bevestigt de onderneming. Het Zweedse meubelconcern is op zoek naar een terrein voor een nieuwe winkel in Venlo. IKEA heeft wel enkele kritische kanttekeningen geplaatst. Zo ligt het terrein erg afgelegen en het bedrijf wil daar niet alleen zitten.

Het wordt waarschijnlijk een middelgroot filiaal, tussen de 26.000 en 30.000 vierkante meter groot. Hoeveel banen de vestiging oplevert wil IKEA niet zeggen.

Wanneer de vestiging opengaat is nog niet bekend. Het bedrijf heeft naar eigen zeggen 'geen haast.'
http://www.l1.nl/nieuws/1(...)terrein#.UKDjGoe7WU4
  maandag 12 november 2012 @ 14:56:03 #141
206580 Luxuria
pi_119125702
quote:
Werk jij bij Game Mania? Ik ken iemand die daar werkt redelijk goed :D
  maandag 12 november 2012 @ 16:33:20 #142
206580 Luxuria
pi_119129422
Ik heb zin in de vastelaovend!!!! *O*
pi_119137988
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Werk jij bij Game Mania? Ik ken iemand die daar werkt redelijk goed :D
:Y
pi_119153158
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:25:50 #145
206580 Luxuria
pi_119154406
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 01:32 schreef fratsman het volgende:
En ben je ook gefilmd? ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:43:12 #147
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119158631
quote:
alle nerds verzamelen :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:36:58 #148
206580 Luxuria
pi_119178036
quote:
En was je in beeld?
pi_119178068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En was je in beeld?
Jep. Erg leuk item geworden. :)
  woensdag 14 november 2012 @ 00:23:48 #150
112339 MPG
pi_119188358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:37 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jep. Erg leuk item geworden. :)
Eens.
Dat zelfs de pruuse hier s nachts cod komen kopen zeg :o ....
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  woensdag 14 november 2012 @ 06:55:05 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119190127
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef MPG het volgende:

[..]

Eens.
Dat zelfs de pruuse hier s nachts cod komen kopen zeg :o ....
ik denk ze ook overdag genoeg langskomen, voor zover ik weet zijn de Duitsers a: vrij streng met de leefdtijdscontrole en b: sowieso mietjes als het op shooters aankomt, sommige games hebben geen bloed of groen bloed :')

het zijn aardige mensen hoor maar soms 8)7
pi_119190571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 06:55 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik denk ze ook overdag genoeg langskomen, voor zover ik weet zijn de Duitsers a: vrij streng met de leefdtijdscontrole en b: sowieso mietjes als het op shooters aankomt, sommige games hebben geen bloed of groen bloed :')

het zijn aardige mensen hoor maar soms 8)7
Duitsers zijn qua media (zowel de traditionele als online) nou eenmaal véél strenger. 2 MP3'tjes downloaden? Hop! meteen honderden euro's boete. 8)7

Voor wie het gemist heeft; vanaf 07:25 :)

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 14-11-2012 15:35:02 ]
pi_119206930
Leuk stukje Frats :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:47:02 #154
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119268716
Sorry voor alle VVV liefhebbers maar dit vind ik toch wel heel goed nieuws, geen geld over de balksmijterij zoals het er niet uitziet voor een nieuw stadion met een van te voren tot falen gedoemde winkels en wat al niet meer. Hopelijk dat de gemeente een deel van het geld wat ze nu niet over de balk gaan smijten besteden aan het prachtige ouwe fort wat daar ligt te wachten om een pronkjuweel van de gemeente te worden.

quote:
Hai Berden zegt vertrouwen in gemeente op
vrijdag 16 november 2012, 09:36

Hai Berden heeft gisteren een brief verstuurd aan de gemeente waarin hij de samenwerking voor de bouw van het mfc heeft opgezegd. Een woordvoerder van de gemeente bevestigt dit.

Wat er precies in de brief staat wilde de gemeente niet zeggen. De inhoud van de brief wordt nu bestudeerd. Later op de dag zal de gemeente met een reactie komen.

Wat de reden is voor het opgezegde vertrouwen blijft onduidelijk. De komst van het mfc wordt hiermee onzeker. Hai Berden wil vandaag niet inhoudelijk reageren op de brief.
quote:
Einde stadion op kazerneterrein'
vrijdag 16 november 2012, 09:42

Er komt geen stadion meer op het kazerneterrein. Dat denkt althans VVD-fractievoorzitter John Heuvelings.

'Het is het einde van het stadion op die locatie. Op die plek geloof ik er niet meer in', aldus Heuvelings in een eerste reactie op het nieuws dat VVV heeft gebroken met de gemeente. 'Op die locatie kunnen we het ons niet veroorloven dat er een betonnen bak wordt gebouwd.'

Oppositiepartij SP denkt er hetzelfde over. Ton Heerschop: 'Volgens mij heeft Berden een probleem. Ik zie geen enkele mogelijkheid dat hij op deze locatie een stadion kan bouwen dat afwijkt van de kaders van de raad.'

De gemeenteraad zal dus niet akkoord gaan met de bouw van alleen een stadion op het kazerneterrein. Heuvelings: 'We houden vast aan de kaders die zijn gesteld. Cradle to cradle is een van de voorwaarden.'
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:50:36 #155
112339 MPG
pi_119268816
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Klonk het volgende:
Sorry voor alle VVV liefhebbers maar dit vind ik toch wel heel goed nieuws, geen geld over de balksmijterij zoals het er niet uitziet voor een nieuw stadion met een van te voren tot falen gedoemde winkels en wat al niet meer. Hopelijk dat de gemeente een deel van het geld wat ze nu niet over de balk gaan smijten besteden aan het prachtige ouwe fort wat daar ligt te wachten om een pronkjuweel van de gemeente te worden.

[..]

[..]

Stadion naast de IKEA op het floriadeterrein ^O^
Fort st. Michiel in oude glorie herstellen en openluchtmuseum van maken oid ^O^
Eventueel evenemententerrein bij het Fort.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:55:04 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119268931
Stadion hoeven ze niet eens te verplaatsen wat mij betreft, VVV heeft ruimte zat op de plek waar ze nu zitten om het huidige stadion een flinke opknapbeurt te geven, desnoods af te breken en op dezelfde plek iets groters en mooiers neer te zetten maar dat waanzinnige plan van het terrein van het fort is (hopelijk) godzijdank van de baan.

En van het fort, idd iets moois maken, wel iets met een hek er om heen zodat het geen junken en zwerversparadijs gaat worden...
pi_119272851
/care. Bouw de Koel gewoon gefaseerd uit naar een volwaardig stadion of schuif hem voor mijn part een paar 100 meter op. Plaats genoeg daar en VVV blijft in Venlo.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:59:55 #158
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119272968
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef fratsman het volgende:
/care. Bouw de Koel gewoon gefaseerd uit naar een volwaardig stadion of schuif hem voor mijn part een paar 100 meter op. Plaats genoeg daar en VVV blijft in Venlo.
psies
pi_119273891
Hai Berden heeft zijn krediet nu wel verspeelt, zeg ik als een voorstander van het MFC op de Kazerne en VVV-fan. Hij brengt nu VVV en de gemeente schade aan. Want wie gaat er nu nog investeren in de Kazerne.

Jammer Hai, je hebt veel gedaan voor de club maar de laatste jaren was het al met oogkleppen op en arrogantie ten top.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:49:54 #160
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119276394
quote:
VVV-Venlo: Geen nieuw stadion op Kazerneterrein
Er komt geen stadion voor VVV-Venlo op het Kazerneterrein in Blerick.

Dat heeft de gemeente Venlo bekend gemaakt op een persconferentie. MFC De Kazerne heeft de overeenkomst met de gemeente Venlo opgezegd. Het MFC zou het nieuwe stadion gaan ontwikkelen met steun van de gemeente. Het multifunctioneel complex met stadion dat de gemeente wil realiseren zou ruim 40 miljoen euro kosten. VVV-voorzitter Hai Berden kan niet tegemoet komen aan de eisen die de gemeente aan de bouw stelt.

Zo zou hij pas de helft van de in totaal 10 miljoen euro bij elkaar hebben die hij volgens de afspraken met de gemeente voor het eind van het jaar zou moeten hebben verzameld.

Berden wil samen met andere partijen zelf een stadion gaan bouwen maar dan niet op het Kazerneterrein.
quote:
VVV definitief niet naar kazerneterrein
vrijdag 16 november 2012, 14:06

VVV-Venlo verhuist definitief niet naar het kazerneterrein. De overeenkomst tussen de gemeente en MFC De Kazerne is ontbonden.

Beide partijen kwamen de afgelopen periode niet tot overeenstemming over het zogenaamde 'programma van eisen'. 'Als gevolg daarvan is de raamovereenkomst tussen ons en MFC De Kazerne ontbonden, waarmee een einde is gekomen aan de gezamenlijke ontwikkeling van een multifunctioneel evenementencentrum in het KazerneKwartier. De lopende aanbesteding is daarmee per direct gestopt', aldus de gemeente in persverklaring.

Volgens het college kon er geen overeenstemming bereikt worden, omdat MFC De Kazerne vast bleef houden aan extra wensen die niet afgesproken en gebudgetteerd waren. Het zou met name gaan over het afbouwpakket van het gebouw. MFC De Kazerne wil niet reageren op het nieuws.

De gemeente zegt wel vast te willen houden aan de visie van het kazerneterrein. Hoe dat ingevuld gaat worden kon wethouder Wim van den Beucken vanmiddag niet zeggen. Eerder haakte ook al Gilde Opleidingen af. Het is nog niet duidelijk of Holland Casino definitief kiest voor het terrein.
persverklaring van de gemeente: http://www.omroepvenlo.nl(...)rklaringgemeente.pdf

filmpje:

donderdag 29 november 2012 @ 07:00:17 #161
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119736985
goffedomme, stelletje oostblokmongolen, tweede keer in een jaar tijd blazen ze de enige geldautomaat in het dorp op :')

doe es niet oO/
  woensdag 5 december 2012 @ 23:17:14 #162
112339 MPG
pi_119979475
Het oerVenlose woord sókkerkäörkes is genomineerd voor mooiste dialectwoord van Nederland van 2012 :o !

Lees meer:http://www.omroepvenlo.nl(...)d_van_Nederland.html

Stemmen: http://plein5.ncrv.nl/pip_frontpage
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_119979700
quote:
Kammezäölke: gilet * Oostelijke mijnstreek
Een gilet? :D Bij mij is een Kammezäöl een heel dik iemand. :D :')
  woensdag 5 december 2012 @ 23:51:15 #164
112339 MPG
pi_119980903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:21 schreef fratsman het volgende:

[..]

Een gilet? :D Bij mij is een Kammezäöl een heel dik iemand. :D :')
_O-
Bij mij ook. Misschien dragen in de Oostelijke Mijnstreek alleen dikke mensen een gilet :') _O- .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_120110071
Miljoenen in de Floriade en een of ander stadion dat niet komt, pompen kunnen ze wel bij de Gemeente Venlo, maar het plein voor het station en belangrijke fietspaden ijsvrij maken ho maar!
pi_120112351
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef Ruder het volgende:
Miljoenen in de Floriade en een of ander stadion dat niet komt, pompen kunnen ze wel bij de Gemeente Venlo, maar het plein voor het station en belangrijke fietspaden ijsvrij maken ho maar!
Dat is standaard Ruudje. Ieder jaar weer met die sneeuw zijn de busroutes schoon en de overige straten en fietspaden hebben pech gehad. Ik lag vrijdag op de Martinusstraat ook weer bijna op m'n gezicht. :(

MAAR!

VVV 15e! *O* :P
  zondag 9 december 2012 @ 16:59:19 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120112636
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:51 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat is standaard Ruudje. Ieder jaar weer met die sneeuw zijn de busroutes schoon en de overige straten en fietspaden hebben pech gehad. Ik lag vrijdag op de Martinusstraat ook weer bijna op m'n gezicht. :(

MAAR!

VVV 15e! *O* :P
in Belfeld is zelfs de busroute niet schoon :')
pi_120115873
btw ik vind kielf het mooiste Venlose woord :P haha
pi_120155575
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef Ruder het volgende:
btw ik vind kielf het mooiste Venlose woord :P haha
Kielf als in hondje? :-P
Ik vind 'eiketske' ook leuk, haha.. In Venray (waar ik vandaan kom) noemen ze dat 'inkpuuske'..
pi_120165339
"Draosbôks" :+
pi_120195234
Er is vanochtend/begin vd middag op station Venlo iemand voor de trein gesprongen..
Kan er alleen nog geen nieuwsberichten over vinden.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:02:23 #172
206580 Luxuria
pi_120198078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:35 schreef afsje het volgende:
Er is vanochtend/begin vd middag op station Venlo iemand voor de trein gesprongen..
Kan er alleen nog geen nieuwsberichten over vinden.
Volgens mij is daar toch niks gebeurd lijkt het.
pi_120199332
Op FB zij inderdaad iemand die zich op het station bevond, dat er iets gebeurd was met een persoon. Ook zag ik iemand een foto tweeten dat het plein voor het station vol stond met brandweer, ambulance en politie.

Dus er is wel iets gebeurd..
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:52:08 #174
112339 MPG
pi_120199870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef fratsman het volgende:
Op FB zij inderdaad iemand die zich op het station bevond, dat er iets gebeurd was met een persoon. Ook zag ik iemand een foto tweeten dat het plein voor het station vol stond met brandweer, ambulance en politie.

Dat klinkt wel als een persoon voor de trein ja. En dat zie je meestal niet terug in de nieuwskanalen.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_120201400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef fratsman het volgende:

Jaa, ik zag t ook op Twitter.
En mn vriend kon vanaf ons balkon zien dat er op spoor 1 veel politie was, maar de treinen vertrokken nu van 3 & 4, er was weinig tot geen vertraging, volgens NSsite.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:36:02 #176
206580 Luxuria
pi_120204590
Wel vreemd dat iemand op een station waar treinen geen hoge snelheid hebben, ervoor springt.
Zou het geen ongeluk zijn?
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:37:36 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120204674
Of iemand die langzaam dood wou gaan :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:38:13 #178
206580 Luxuria
pi_120204705
:o :X
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:43:43 #179
112339 MPG
pi_120204954
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Luxuria het volgende:
Wel vreemd dat iemand op een station waar treinen geen hoge snelheid hebben, ervoor springt.
Zou het geen ongeluk zijn?
Dat kan ook nog ja.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_120237157
Ken de betreffende machinist via via en hij vertelde dat een man die stond te bellen op het perron zich bewust voorover liet vallen voor de vertrekkende trein. Kerel lag wel behoorlijk open maar heeft het overleefd. Hij was zelfs nog gewoon aanspreekbaar.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:13:25 #181
206580 Luxuria
pi_120237208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ken de betreffende machinist via via en hij vertelde dat een man die stond te bellen op het perron zich bewust voorover liet vallen voor de vertrekkende trein. Kerel lag wel behoorlijk open maar heeft het overleefd. Hij was zelfs nog gewoon aanspreekbaar.
Wow :o
pi_120272979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bahbah... Leuk man, mensen een trauma bezorgen..
pi_120400987
Mensen die naar het Boeremoosbal gaan? Je hoeft niet meer in de rij te gaan staan voor kaarten! :)
  maandag 17 december 2012 @ 14:05:20 #184
206580 Luxuria
pi_120415228
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef fratsman het volgende:
Mensen die naar het Boeremoosbal gaan? Je hoeft niet meer in de rij te gaan staan voor kaarten! :)
Handig! Ik ga daar wss wel heen ja.
  maandag 17 december 2012 @ 14:58:38 #185
112339 MPG
pi_120417395
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef fratsman het volgende:
Handig!
Maar eens polsen of we dit jaar weer eens gaan :)
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_120437138
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 december 2012 @ 22:15:14 #187
112339 MPG
pi_120438521
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeluk, ziekenhuis, WTF :? ???
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_120438581
quote:

SPOILER
http://www.112regiolimbur(...)elen-2012&Itemid=119

Sterkte in ieder geval. :{
pi_120454141
quote:

SPOILER
;(. Sterkte meadje.

Hier is vorige week een heel jong meisje onder de metro gekomen, ook al zo'n triest ongeluk.
Aids.
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:52:40 #191
112339 MPG
pi_120454362
Sterkte Joysa :*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_120464688
Ja het is dus zeker dat meisje.
Klotezooi.

pi_120465025
Ben ik overigens de enige die denkt dat, als het belastingkantoor in Venlo blijft, het staatssecretaris Weekers wel eens de kop kan kosten? :P

Weekers: billboard Van Rey was in de haak
pi_120634750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Joysa het volgende:
Ja het is dus zeker dat meisje.
Klotezooi.

Sterkte alsnog :*
pi_120758556
Altijd mooi natuurverschijnsel, dat hoogwater. Zolang het maar geen grote overlast/schade veroorzaakt.
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:13:23 #196
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120758608
Water veroorzaakte hier vanmorgen stress in Belfeld, namelijk door de afwezigheid ervan :')

Ik zag alle gestreste huisvrouwen al voor me die compleet in blinde paniek waren vanwege het kerstdiner _O-
pi_120766499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 15:13 schreef Klonk het volgende:
Water veroorzaakte hier vanmorgen stress in Belfeld, namelijk door de afwezigheid ervan :')

Ik zag alle gestreste huisvrouwen al voor me die compleet in blinde paniek waren vanwege het kerstdiner _O-
Haha, mn schoonmoeder was inderdaad al helemaal in paniek, maar dat was omdat ze niet kon douchen, terwijl we om 13.00 hadden afgesproken ergens te eten. Maar gelukkig was het rond 12 uur weer opgelost..
pi_121051396
Gelukkig nieuwjaar! *O*
pi_121103489
Wat is het toch een cultureshock om na 2 daagjes Antwerpen en 1 dag Londen in eens weer in Venlo te zijn :P

maargood: Happy Newyear everybody!
pi_121103881
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors! *O*
pi_121105060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors! *O*
hahaha, deze kerel wét ut.
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:56:34 #202
206580 Luxuria
pi_121107434
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Haha die zag ik ook op Facebook :P
pi_121108259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Haha die zag ik ook op Facebook :P
Ik ook, op frats zn facebook :P
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:21:52 #204
206580 Luxuria
pi_121108353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik ook, op frats zn facebook :P
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebook :P
pi_121108369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebook :P
mysterious frats _O_
pi_121112713
Joysa! Wie geit 't?
Aids.
pi_121113064
quote:
17s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:12 schreef Mss het volgende:
Joysa! Wie geit 't?
Good good! O+
En met dich?
pi_121122629
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

mysterious frats _O_
:7
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:19:03 #209
164755 Mss
kutHOEr
pi_121159135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Good good! O+
En met dich?
Auk good! Letste vakantiedaag, moandaag weer aan de bak, dus nog ff lekker rustig aan.
Aids.
pi_121159188
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Mss het volgende:

[..]

Auk good! Letste vakantiedaag, moandaag weer aan de bak, dus nog ff lekker rustig aan.
Precies etzelfde heej :D
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:44:50 #211
206580 Luxuria
pi_121160097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:14 schreef fratsman het volgende:

[..]

:7
Ik weet het miss wel, is het MV? :P
pi_121179134
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:44 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik weet het miss wel, is het MV? :P
Nee, helaas.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:16:54 #213
206580 Luxuria
pi_121186062
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nee, helaas.
Huh :o
BK dan? :P
pi_121374831
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:01:57 #216
112339 MPG
pi_121375919
DE RAAF! DE RAAF DE RAAF!

KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121376051
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef MPG het volgende:

Iers 't Boeremoosbal!

*O* *O* *O*
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:17:27 #218
206580 Luxuria
pi_121376720
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef MPG het volgende:

DAE ZIT WEER OP DE STAAF!!! *O*
pi_121377439
Ik geloof dat ik dit topic de komende tijd moet vermijden ;(
Aids.
  donderdag 10 januari 2013 @ 00:36:48 #220
112339 MPG
pi_121379703
quote:
17s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
Ik geloof dat ik dit topic de komende tijd moet vermijden ;(
Hoezo :o ?
Bijna vastelaovend *O* O+ !
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121379769
quote:
11s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef MPG het volgende:

[..]

Hoezo :o ?
Bijna vastelaovend *O* O+ !
Voor mij dus geen Gekke Maandag en Vasteloavend dit jaar ;(. En daar baal ik flink van.
Aids.
  donderdag 10 januari 2013 @ 00:41:02 #222
112339 MPG
pi_121379832
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef Mss het volgende:

[..]

Voor mij dus geen Gekke Maandag en Vasteloavend dit jaar ;(. En daar baal ik flink van.
:o !
Why not :'( ?
:*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121380028
Geen tijd, want tentamens en alles. Geen geld want heb een paar maanden geen tijd gehad om te werken. Ben alleen al ¤30 kwijt aan de reis, en dan nog twee dagen bier en dergelijke, dat kan ik beter sparen.
Aids.
pi_121380056
Ik sla het dit jaar over. Lekker op vakantie.
  donderdag 10 januari 2013 @ 00:55:13 #225
112339 MPG
pi_121380220
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Mss het volgende:
Geen tijd, want tentamens en alles. Geen geld want heb een paar maanden geen tijd gehad om te werken. Ben alleen al ¤30 kwijt aan de reis, en dan nog twee dagen bier en dergelijke, dat kan ik beter sparen.
Jammer -O- , maar wel begrijpelijk.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121448917
Nou? Wae is d'r morgenaovend allemaol in d'n Hoonderstal? :P
pi_121450496
Ikke neet..
  zaterdag 12 januari 2013 @ 02:22:18 #228
206580 Luxuria
pi_121461123
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Nou? Wae is d'r morgenaovend allemaol in d'n Hoonderstal? :P
Ikke!!

En now dieke party in hout-blierick!!
pi_121462585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Joysa het volgende:
Ikke neet..
Ik auk neet.. xD
pi_121554847
Topweekend gehad! :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:59:20 #231
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121586704
een wonder is gescheten in de gemeente Venlo, behalve de wegen zijn ook de doorgaande fietsroutes schoon en om het nog mooier te maken ook buiten het centrum van Venlo, zelfs in Belfeld :D

moet niet gekker worden...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:06:23 #232
206580 Luxuria
pi_121586953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:59 schreef Klonk het volgende:
een wonder is gescheten in de gemeente Venlo, behalve de wegen zijn ook de doorgaande fietsroutes schoon en om het nog mooier te maken ook buiten het centrum van Venlo, zelfs in Belfeld :D

Dat viel me vanmorgen inderdaad ook al op, zelfs in de Boekend! :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:08:47 #233
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121587032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat viel me vanmorgen inderdaad ook al op, zelfs in de Boekend! :D
dat bedoel ik, pure gekte dus :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:06:45 #234
112339 MPG
pi_121589148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:59 schreef Klonk het volgende:

Inderdaad ja :o .
Ooit. Ooit wordt het nog wat hier :P .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121603758

Meug 't al? :D
pi_121613038
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:47 schreef Joysa het volgende:

Absoluut! :Y

O+ ^O^
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:43:06 #237
206580 Luxuria
pi_121613141
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:47 schreef Joysa het volgende:

Geweldig nr. vind ik dat!!!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:46:09 #238
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121613347
Ik zie jullie wel weer na carnaval :')

wat een kutcarnavalsmuziek :')

ff wat cultuur in dit topic brengen, muziek van mijn geboortegrond :P

pi_121613530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef Klonk het volgende:
Ik zie jullie wel weer na carnaval :')

wat een kutmuziek :')
Kutmuziek :') Onze Venlose Vastelaovend kutmuziek noemen :{w :')

DIT is kutmuziek.
:r Godverdomme, je zal er 4 dagen lang naar moeten luisteren. :') :r
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:49:45 #240
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121613584
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef fratsman het volgende:

[..]

Kutmuziek :') Onze Venlose Vastelaovend kutmuziek noemen :{w :')

DIT is kutmuziek.
:r Godverdomme, je zal er 4 dagen lang naar moeten luisteren. :') :r
dat is té erg, zelfs ik snap dat jullie dat niet trekken :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:50:33 #241
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121613632
Oeh, en ik heb de prins van Belfeld zien lopen :7
pi_121613692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Klonk het volgende:
Oeh, en ik heb de prins van Belfeld zien lopen :7
Met z'n Barney-pose op 't podium. _O- :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:01:45 #243
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121614378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef fratsman het volgende:

[..]

Met z'n Barney-pose op 't podium. _O- :')
als een baas toch :7

_O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:10:33 #244
206580 Luxuria
pi_121614861
DE RAAF, DE RAAF, DE RAAF
DAE ZIT WAER OP DE STAAF!!!

[ Bericht 95% gewijzigd door Luxuria op 15-01-2013 22:25:49 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:25:53 #245
206580 Luxuria
pi_121615793
pi_121615878
quote:

Frats, misschien weet jij dit.. stamt golde jaore hier vanaf ofzo?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:28:59 #247
206580 Luxuria
pi_121615979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Haha moet wel, is zowat hetzelfde, ook de tekst :o
Ook een mooi nr. :)
pi_121616008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Haha moet wel, is zowat hetzelfde :o
Ook een mooi nr. :)
Ja, super mooi O+
Ik kwam er gisteren achter :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:30:57 #249
206580 Luxuria
pi_121616113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja, super mooi O+
Ik kwam er gisteren achter :P
Hoe ben je die dan tegen gekomen? :P

Ik ben nu 2,7 GB aan vastelaovesmuziek aan het downloaden O-)
pi_121616162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik ben nu 2,7 GB aan vastelaovesmuziek aan het downloaden O-)
Een vriend stuurde die :D
Ik heb vanmiddag al mijn nummers van oude laptop over gezet op nieuwe *O*
pi_121616278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Mensen die dat prachtige nummer niet kennen ;(

And those were the days of roses,
Poetry and prose and Martha
All I had was you and all you had was me.
There was no tomorrows,
We'd packed away our sorrows
And we saved them for a rainy day.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:34:59 #252
206580 Luxuria
pi_121616360
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mensen die dat prachtige nummer niet kennen ;(
And those were the days of roses,
Poetry and prose and Martha
All I had was you and all you had was me.
There was no tomorrows,
We'd packed away our sorrows
And we saved them for a rainy day.

Nu wel :P
En ik genoot altijd al van het Tegelse/Venlose nummer O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:36:07 #253
206580 Luxuria
pi_121616437
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet waar verschillende artiesten samen zingen?
Is volgens mij redelijk nieuw, van de laatste jaren.
pi_121616476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet waar verschillende artiesten samen zingen?
Is volgens mij redelijk nieuw, van de laatste jaren.
Stukje tekst weet je niet toevallig? :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:37:20 #255
206580 Luxuria
pi_121616515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Joysa het volgende:

[..]

Stukje tekst weet je niet toevallig? :P
Pff nee kan er helaas niet opkomen :P
Werd zaterdag redelijk op het laatst op het boeremoosbal gedraaid :P

Is volgens mij wel echt een Venloos nummer.
pi_121616613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Pff nee kan er helaas niet opkomen :P
Werd zaterdag redelijk op het laatst op het boeremoosbal gedraaid :P

Is volgens mij wel echt een Venloos nummer.
Daar was ik niet :N
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:39:31 #257
206580 Luxuria
pi_121616657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oh wacht.. Volgens mij bedoel ik die die jij hierboven gepost hebt! :D :')

Edit - Euverkant van de nach was het volgens mij :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Luxuria op 15-01-2013 23:09:57 ]
pi_121617467
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Schandalig. :N
pi_121617771
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

't spiet mich meneer. ;(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:06:55 #260
112339 MPG
pi_121618259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Een vriend stuurde die :D
Ik heb vanmiddag al mijn nummers van oude laptop over gezet op nieuwe *O*
Je hebt ze nog :D !
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:29:52 #261
206580 Luxuria
pi_121619302
pi_121620097
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef MPG het volgende:

[..]

Je hebt ze nog :D !
Tuurlijk O+ ganse cd nog
pi_121651815
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vroeg jou trouwens nog wat :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

woensdag 16 januari 2013 @ 20:31:31 #264
112339 MPG
pi_121651981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

[..]

Ik ben Frats niet, maar: Ja. Golde Jaore is een bewerking van Tom Waits' Martha :Y .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121652015
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:31 schreef MPG het volgende:

[..]

Ik ben Frats niet, maar: Ja. Golde Jaore is een bewerking van Tom Waits' Martha :Y .
Woehh vet :D
pi_121662160
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef Joysa het volgende:

[..]

[..]

Sorry, ik had vergadering, maar inderdaad Tom Waits. :P
pi_121691313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef fratsman het volgende:

[..]

Sorry, ik had vergadering, maar inderdaad Tom Waits. :P
*O*
pi_121843891
De Venlose binnenstad op maandagmiddag. Wat een treurnis aan volk. :')
pi_121844646
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:23 schreef fratsman het volgende:
De Venlose binnenstad op maandagmiddag. Wat een treurnis aan volk. :')
Hoezo? :D
pi_121844901
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Hoezo? :D
* De zwervers/daklozen/ die schreeuwend van de ene naar de ander kant van het centrum lopen te dwalen.
*Scholieren die denken dat een fietsverbod niet voor hun geldt, waardoor ouderen die over de Klaasstraat lopen maar aan de kant moeten voor hun geschreeuw. :r
*Al het overige werkeloze steuntrek/wajong/paupervolk wat ronddwaalt, en hun debiele verhalen. Ik had er net nog eentje hier in de zaak. 3 koters, de 4e onderweg, en samen met d'r vriend in de bijstand. 85 euro afrekenen en als de kinderen aan het eind van de week nog te eten krijgen zien we dan wel weer.. :') :r
  maandag 21 januari 2013 @ 14:47:19 #271
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121844981
niet vergeten, ze stinken ook nog :r
pi_121845019
Dat is toch gewoon een gemiddelde dag? :P
pi_121845397
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Klonk het volgende:
niet vergeten, ze stinken ook nog :r
Dat! 's morgens die netuitjebed-lucht bij sommigen. :r :r :r
pi_121845462
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat is toch gewoon een gemiddelde dag? :P
Op maandag is het erger. :P
pi_121845571
Over zwervers gesproken. Kunnen ze die niet eens van de spoorbrug aftyfen met hun Jumbo plastic tasjes en Euroshopper bier. Beetje met twee man 3/4 van de sowieso te smalle fietsbrug bezetten tijdens de spits. :r
pi_121845610
En als we toch bezig zijn, bestraat het fietspad voor en na de spoorbrug eens fatsoenlijk zonder grote gaten en los liggende tegels. Het is verdomme het drukste fietspad van de gemeente. :W
pi_121874493
Bedankt voor het Martha linkje, die is keimooi!
Aids.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:09:23 #278
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121887475
ik hoor net via de dorpstamtam dat er in Belfeld drie inbrekertjes zijn opgepakt, knaapjes van 14 en 15 uit het dorp, dacht dat het altijd gasten uit oost europa waren.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:04:48 #279
112339 MPG
pi_121890031
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:09 schreef Klonk het volgende:
ik hoor net via de dorpstamtam dat er in Belfeld drie inbrekertjes zijn opgepakt, knaapjes van 14 en 15 uit het dorp, dacht dat het altijd gasten uit oost europa waren.
lokaal tuig hebben we ook nog steeds hoor
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:10:50 #280
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121890286
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef MPG het volgende:

[..]

lokaal tuig hebben we ook nog steeds hoor
niet in Belfeld :(
pi_121904313
Kent iemand een carnavals liedje met ongeveer deze tekst, is niet venloos..

noeits, nae noeits, wil ik ow laote gaon, noeits, nae noeits zal dat geveul nog euver gaon.. mit vastelaovend, dan viere wej os bestaon
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:48:32 #282
112339 MPG
pi_121909897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef Joysa het volgende:
Kent iemand een carnavals liedje met ongeveer deze tekst, is niet venloos..

noeits, nae noeits, wil ik ow laote gaon, noeits, nae noeits zal dat geveul nog euver gaon.. mit vastelaovend, dan viere wej os bestaon
Hmm, zegt me zo niks :N :o ...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121910000
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef MPG het volgende:

[..]

Hmm, zegt me zo niks :N :o ...
Sjaise.
Was op de vastelaoves radio :D O+ :@
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:12:19 #284
112339 MPG
pi_121911697
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_121911771
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:13:47 #286
112339 MPG
pi_121911797
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

JAO!
dankje O+
:*
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_122025050

Iemand nog namen gehoord? De Jocus-Omerta werkt goed dit jaar. :P
pi_122075616

Prachtig, vochtige ogen! zin in Karneval :)
pi_122075750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef fratsman het volgende:

Iemand nog namen gehoord? De Jocus-Omerta werkt goed dit jaar. :P
Vanaovend:D
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:07:34 #290
206580 Luxuria
pi_122075788
Ik gaon vanaovend naor d'n Oeles :P
  zaterdag 26 januari 2013 @ 19:17:32 #291
393530 Moin
genne pruus
pi_122081248
Venlo is best wel in de buurt :P
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:40:04 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_122088681
  zaterdag 26 januari 2013 @ 21:49:51 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_122088721
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zegt me helemaal niets.. :D
mij ook niet, maar goed da's niet zo heel vreemd bij mij :P
pi_122098522
Sef Thissen is toch wel bekend in Venlo. Leuke prins.
pi_122109228
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Inderdaad weereens iemand uit de kennissenkring van mijn ouders. Leuk :)
  zondag 27 januari 2013 @ 13:45:36 #297
206580 Luxuria
pi_122110272
quote:
Dit idd, kennen jullie Sef echt niet? :o
  zondag 27 januari 2013 @ 14:11:19 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_122111614
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:45 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dit idd, kennen jullie Sef echt niet? :o
ik woon in belfeld en ben import Limburger :+
pi_122125131

:+
  zondag 27 januari 2013 @ 21:49:15 #300
112339 MPG
pi_122137237
quote:
Dit.

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:50 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]

:+
Whehe :D !
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
  maandag 28 januari 2013 @ 08:42:22 #301
206580 Luxuria
pi_122151577
Dan goei ik um wal toe :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')