jeps, helemaal mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening.Als die benoeming van Scholten niet door gaat mogen ze Schrijen van mij zonder procedure die ambtsketen om hangen.
Absoluutquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nog altijd een hele rustige man. Laat zich niet verleiden tot populistische uitspraken, maar uit wel zijn mening.Als die benoeming van Scholten niet door gaat mogen ze Schrijen van mij zonder procedure die ambtsketen om hangen.
Oke... Apart... Misschien was hij op weg naar de opticienquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dat blauwe puntje heeft ie me geraakt. Seriously.
'Ik zag het niet'
ik ben zondag ook even geweest, alleen maar lichtbruinen en fopkampersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef afsje het volgende:
Wat een trieste kermis
Net ff geweest met vriendinnen.
Wij liepen er en 26 bontkraagjes, dat was 't..
Ik ben benieuwd naar t vuurwerk morgen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik ben zondag ook even geweest, alleen maar lichtbruinen en fopkampers
ik zag trouwens ook een travestiet![]()
Komt er ook nog vuurwerk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:24 schreef afsje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar t vuurwerk morgen..
Denk dat dit alvast toepasselijk is:
Nog steeds veel onduidelijkheid hierover.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:30 schreef fratsman het volgende:
Wat een gigantische zwiek wouten daar gisteravond! (zie ontbijtnieuws) Moet wel zeggen dat er weinig duidelijkheid naar buiten word gebracht. Zelfs of er een slachtoffer is, is niet officieel bevestigd.
Gelukkig ben ik tussendoor op de kermissen van Bremen, Bocholt en Werne geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zaterdag ff op de kermis geweest en wil graag mijn mening even geven:
Ik hoor niks?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef Klonk het volgende:
Pleurisherrie buiten, zijn er weer oefeningen boven de peel ofzo?
Woehoe!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jeuj, morgen weer Duitse dag...
[ afbeelding ]
Kempiquote:Minderjarige Venlose in prostitutie door rapper
woensdag 31 oktober 2012, 09:03
De Eindhovense rapper Kempi is gisteren aangehouden voor mensenhandel. Hij zou twee jaar geleden een toen 16-jarig meisje uit Venlo in de prostitutie hebben gebracht.
Het meisje zou voor de rapper hebben gewerkt in de tippelzone en twee prostitutieclubs in Eindhoven.
De verdachte werd gearresteerd in de gevangenis in Dordrecht. Daar zit hij vast voor mishandeling van zijn vriendin. De politie doet verder onderzoek.
www.omroepvenlo.nl
Mooi, ik vertrek dus lekker vroeg naar Eindhoven en kom wel terug als de invasie weer richting Heimat gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nee ik wilde 's avonds even de stad in gaan..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Duitsers zijn meestal rond 18.00 alweer op weg naar huis. Koopavond kennen ze niet. Dus gewoon met de fiets gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ah nee ik wilde 's avonds even de stad in gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |